قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » اجتماعی » کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری
فروشگاه اینترنتی ایلیار
کادو ولنتاین برای دختر

کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری

  • روز ولنتاین به روز عشق و عشاق معروف است که در این روز آقایان کادو ولنتاین برای دختر خانوم ها خریداری می کنند و خانوم ها با کادو ولنتاین برای پسر ، معشوقه خودشون را خوشحال       می کنند.

    در واقع با این کار میزان عشق و علاقه خودشان را به هم نشان می دهند.

    مقدار هزینه و مبلغ کادو اهمیت زیادی ندارد و فقط این که کنار هم هستند و لذت می برند بهترین کادو هست و بهترین حس و حال خوب هست.

    ما در اینجا می خواهیم تعدادی از کادو های شیک با قیمت مناسب را بهتون معرفی کنیم با فروشگاه اینترنتی ایلیار همراه باشید.

    در این مقاله کادو هایی که پسرها برای دختر خانوم ها خریداری می کنند به شما پیشنهاد می کنیم.

    ادکلن زنانه چی بخرم؟

    برای خرید ادکلن باید علاوه به سلیقه و رایحه مورد علاقه باید به نکات دیگه هم توجه کنید :

     

    • ماندگاری ادکلن
    • پخش بوی مناسب
    • گرم و خنک بودن عطر
    • شیشه و شکل ظاهری ادکلن
    • قیمت عطر
    • حجم عطر و ادکلن

     

    آقایان چه کادو ولنتاین برای دختر خانوم ها خریداری می کنند؟

    یکی از پیشنهادات ما خرید کادو به صورت باکس است.(که می توانید طراحی و تزئین باکس ها را به ما بسپارید ) که در این باکس ها باید هدایای ماندگار قرار بدهید تا معشوقه خودتان را به اوج شادی برسانید.

     

    عطر و ادکلن با کیفیت

    یکی از پیشنهادات ما عطر و ادکلن است ، چون هم می توانید با این کار به عشق خودتان کادو بدهید و هم اینکه عطر زدن و خوشبو بودن باعث شیک بودن و لاکچری بودن خانوم ها میشود.

    ادکلن اورجینال شرکتی چیست؟

    یکسری از عطر ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند که به آنها ادکلن های اورجینال گفته میشود که قیمت های بسیار بالایی دارند.

    اما چند شرکت اماراتی و فرانسوی اومدن اقدام به تولید و بخش عطرهایی با نام ادکلن اورجینال شرکتی کردند.

    در این ادکلن ها از ۸۰ درصد اسانس ( پرفیوم) عطرهای اورجینال استفاده میکنند و در واقع نمونه کاملا مشابه با اذکلن های اورجینال هست.

     ویژگی ادکلن های شرکتی

    • ماندگاری بسیار بالا
    • پخش بوی مشابه به ادکلن های اورجینال
    • قیمت مناسب
    • شیشه و بسته بندی کاملا مشابه به اورجینال
    • تنوع

    انواع ادکلن اورجینال شرکتی

    شرکت های مختلفی اقدام به خرید اسانس اصل کردند که بتوانند اقدام به تولید این ادکلن ها بکنند. که اکثر این شرکت ها اماراتی و فرانسوی هستند.

    شرکت فرگرانس ورد ، جانوین ، اسمارت ، رنووو از قبیل چنین شرکت های هستند.

     

    ادکلن سکریفایس اورجینال زنانه

    خرید عطر اجمل Sacrifice for Her با توجه به برند شناخته‌شده، بوی خاص، شیشه‌ی زیبا و خوش‌دست و قیمت منطقی و نه‌چندان زیادش برای شما بسیار جالب خواهد بود.

    دوستان عزیز سکریفایس اورجینال زیر شیشه لیبل و کد حک شده و پشت جعبه عطر هم لیبل سفید رنگی طبق تصاویر چاپ شده است.

    کادو ولنتاین برای دختر

    ادکلن اکلت زنانه اورجینال شرکتی جانوین

    عطر جانوین اکلت با بوی شیرین و خنکش، برای روزهای بهاری و تابستانی مناسب است . بطری این محصول به تقلید از نمونه ی اصلی آن طراحی شده است که با اندکی تغییرات همراه بوده است . عطر جانوین اکلت انتخابی مناسب برای روزهای گرم و سوزان تابستان می باشد تا شما را شاداب و سرزنده جلوه دهد و نشاط را به شما و اطرافیانتان بازگرداند .

     

    کادو ولنتاین برای دختر

    ادکلن لالیک لامور زنانه اورجینال

    ساختار بویایی: چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل

    رایحه اولیه : ترنج , بهارنارنج , رز
    میانی : گل مریم , یاس , گاردنیای یاسمنی
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , مشک , سدر

    یک ادکلن فوق العاده برای کادو دادن و هدیه دادن به خانوم های شیک

    کادو ولنتاین برای دختر

    کادو ولنتاین برای دختر

    ادکلن ورساچه نویر جانوین

    عطر ادکلن زنانه ورساچه کریستال نویر جانوین ورساچه مشکی (Versace Crystal Noir) حجم ۱۰۰ میل NOIRE Johnwin از سری کارهای شرکت جانوین با رایحه ادکلن جذاب و معروف ورساچه کریستال نویر (ورساچه مشکی) که بسیار عطری ماندگار و با کیفیت و قیمت مناسب است.

    ادکلن ورساچه با رایحه ای گرم که آن را بیشتر از گل یاسمن ، نارگیل و فلفل سیاه موجود در ترکیباتش حاصل می کند.

    عطر و ادکلن Versace Crystal Noir Eau De Parfum for Women johnwin از محبوب ترین عطر و ادکلن های بی نظیری است که بانوان علاقه زیادی به این ادکلن دارند.

    کادو ولنتاین برای دختر

    کادو ولنتاین برای دختر

     

    ولنتاین چه روزی هست؟

    ولنتاین هرساله در تاریخ ۱۴ فوریه که تاریخ شمسی آن ۲۵ بهمن برگزار می شود.

     

    عطر ادکلن باکارات رژ قرمز فرگرانس ورد

    یک عطر بسیار لوکس با رایحه ای اشرافی که برای شما آشناست ولی تا بحال در هیچ عطری به مشامتان نرسیده. به شدت شیرین و در عین حال دلنشین. حسی که بعد از اسپری کردن عطر به شما دست می دهد قابل وصف نیست بسیار خوشبو و جذاب. رایحه ای شبیه به لحظه ی کاراملایز شدن شکر. رایحه ای قابل احترام با وقار و اشرافی .

    اگر قصد خرید ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت اورجینال را دارید و قیمت باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت اصل کمی بالاست، ما به شما ادکلن شرکتی فرگرنس رو پیشنهاد می دهیم. یک کار با اصالت از شرکت خوشنام اماراتی فرگرنس ورد. قیمت ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت فرگرنس بسیار مناسب تر از قیمت باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت اورجینال است و با توجه به کیفیتی که داره از قیمت آن شگفت زده خواهید شد.

    عطر پاییزی چه ویژگی ‌هایی دارد؟

    بدون شک شما در فصل پاییز یک استایل گرم و پوشیده با کاپشن ضخیم چرم، اورکت و یا ژاکت دارید و دیگر از تی‌شرت‌ها و مانتوهای ظریف و تک‌لایه تابستانی خبری نیست. این امری طبیعی و بدیهی است و به قول معروف؛ تا بوده همین بوده.

    اما برای این‌که به استایل خود گیرایی و جذابیت بیشتری بدهید، باید از اکسسوری‌ها و عطرهای متناسب با همان فصل استفاده کنید.

    قطعا عطری که برای تابستان استفاده می‌شود با عطر مخصوص پاییز یا زمستان، فرق دارد. با کوتاه‌تر شدن روزها و خنک‌تر شدن هوا در فصل پاییز لازم است که عطرهای خنک و ملایم تابستانی خود را کنار بگذارید و متناسب با استایل فصل جدید، از بهترین عطر پاییزی با رایحه گرم‌تر و تند استفاده کنید.

    بهترین عطر پاییزی معمولا نت‌های گرم زمینی، ادویه و چوب در خود دارد. همچنین نت‌های شرقی تند مثل عنبر و عود، رایحه تند و غلیظ نوشیدنی‌ها مثل قهوه و الکل و حتی چرم، از دیگر نت‌های غالب و پرکاربردی است که در فرمولاسیون ساختاری بهترین عطر مردانه پاییزی و بهترین عطر زنانه پاییزی  دیده می‌شوند.

    عطرهای تند

    برای اینکه رایحه تندتری از عطرهای پاییزی به مشام برسد، معمولا در فرمولاسیون آن‌ها نت‌های خاکی و یا ادویه‌ها به کار می‌رود. رایحه‌های شرقی مانند دود و عنبر هم برای فصل پاییز گزینه مناسبی هستند.

    عطرهای گرم

    همان طور که پیش از این هم تاکید کردیم، عطر پاییزی باید گرمابخش شما و اطرافیان در روزهای خنک پاییزی باشد. به این منظور بهتر است عطرهایی را انتخاب کنید که در آن‌ها رایحه‌های گروه چوبی، نعناع و مشک به کار رفته است.

     

    عطرهای شیرین

    بهترین عطرهای پاییزی زنانه عطرهایی هستند که رایحه‌های شیرینی دارند. این رایحه‌های شیرین در روزهای سرد سال، بسیار مطبوع و دلنشین بوده و از طرف دیگر ماندگاری‌شان هم در این روزها بیشتر است. معمولا در عطرهای شیرین رایحه‌های میوه‌ای، چوبی شرقی، وانیل و شکلات به کار رفته و این شیرینی در نت پایانی آن‌ها به مشام می‌رسد.

    عطر ادکلن گوچی فلورا فرگرانس ورلد زنانه

    عطر فراگرنس ورد فلورا زنانه عطری شیک برای خانمهای جوان ، مدرن و عاشق پیشه بوده و سرشار از عصاره های گلهای نادر و کمیاب است، که سبب شده این عطر در میان عطر های دیگر طرفداران زیادی داشته باشد . این عطر برای استفاده ی روزمره و استفاده در مجالس و میهمانیها پیشنهاد می شود .

    قیمت مناسب این عطر سبب شده تا هدیه ای مناسب برای خانم ها در روزها و مناسبت های خاص سال باشد .

    عطر ادکلن اسکندل فرگرانس ورد

    عطر ادکلن اسکندل فرگرانس ورد Scandant مشابه بوی ادکلن ژان پل گوتیه اسکندال زنانه می باشد.

    ادکلن ژان پل گوتیه اسکندال Jean Paul Gaultier Scandal، عطری است گرم و دلنشین که شروعی شیرین و قدرتمند از رایحه عسل و همراهی رایحه مشخصی از گل ها دارد که شروعی زنانه و دلپذیر را با کمک هم ایجاد می کنند.

    ایشون ستاره درخشان بین عطر های برند ژان پل گوتیه هستند. این عطر برای مهمونی ها و مجالس رسمی فوق العده هست.

    عطر ادکلن گودگرل فرگرانس ورد

    یکی از پر فروش ترین ادکلن های فراگرنس ورد ، ادوپرفیوم classy chic girl می باشد .

    عطر ادکلن زنانه Chic Girl مشابه ادکلن معروف گود گرل Good Girl می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فرد و با رایحه ای شیرین و گرم و پخش بو و ماندگاری فوق العاده بالا یکی از بهترین و پرفروشترین عطرهای کمپانی بزرگ فراگرانس ورد می باشد .

    ادکلن گودگرل فرگرانس بسیار عالی و خوشبو بویی زنانه مناسب مجالس شبانه و مخصوص خانومای سخت پسند هست.

    بر اساس رایحه های که در عطر گود گرل بکارگرفته شده است این عطر زیبا را تبدیل به عطر بسیار مناسب برای بانوان در فصول سرد سال کرده است.

     

     

    ادکلن ویکتوریا سیکرت بامب شل زنانه فراگرنس ورد کادو ولنتاین برای دختر

    به واقع برای جذاب بودن یک خانم، “عطر ادکلن بمب شل” بهترین انتخاب است.

    این محصول مخصوص بانوانی است که با رفتار خود توجه همگان را به خود جلب کرده و منحصر به فرد و جذاب می باشند. ویکتوریا سکرت بامب شل عطری است بسیار مدرن و شاداب که رایحه ای جذاب و میوه ای دارد. که هم زمان گروه های بویایی تلخ ، خنک و گیاهی را در بر دارد. رایحه ی خنک و شیرین این عطر بیشتر از میوه پشن ، گل صد تومانی و گریپ فوروت موجود در ترکیباتش حاصل شده است. rose seduction secret به معنی راز اغوا کننده ی گل رز ،لطافت ، طراوت رایحه اسرار آمیز عطر زنانه ی رز سداکشن سیکرت را با این نام بخوبی نشان می دهد.

    عطر ادکلن شالیز زنانه کادو ولنتاین برای دختر

    ادکلن شالیز زنانه ، یک محصول کلاسیک و عالی است که طرفداران زیادی در بین خانم های خوش سلیقه دارد.

    اگر به دنبال خرید ادکلن عالی با بسته بندی زیبا برای عزیزان خود هستید، شالیز یک انتخاب خوب است.

    قوطی فلزی صورتی این محصول، به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توانید بدون نیاز به کادو کردن، آن را هدیه دهید.

    عطر و ادکلن سرد چیست؟

    عطر و ادکلن سرد به عطرهایی گفته می‌شود، که حس تازگی و همچنین خنکی را به افراد منتقل کند. بوییدن انواع عطر سرد باعث می‌شود، که طعم میوه‌هایی مانند هندوانه، خیار و سایر میوه‌های سرد را به خاطر بیاوریم.

    در فصول گرم، بهتر است از عطرهایی با رایحه‌های سرد استفاده کنیم. استفاده از عطرهای سرد در فصل بهار نیز دل‌انگیز است و توصیه می‌شود. بهتر است برای فصل بهار دو عطر داشته باشیم، زیرا به این ترتیب، می‌توانیم یکی از آن‌ها را برای استفاده روزانه و دیگری را برای مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص استفاده کنیم.

    استفاده از رایحه‌های ترش و خنک در تابستان، سرمای دلپذیری را به ما یا حتی به اطرافیان‌مان منتقل می‌کند و باعث می‌شود، که ما به یک تعادل نسبی با محیط برسیم. به این نکته نیز توجه داشته باشید، که معمولا عطرها در هوای سرد از ماندگاری بیشتری برخوردار می‌شوند، زیرا دمای هوا پایین است و الکل موجود در عطر نیز دیرتر تبخیر می‌شود.

    انواع ادکلن های خنک

    ادکلن های اورجینال زنانه دارای قیمت های بسیار بالایی هستند ولی هیچ حای نگرانی نیست ، زیرا ما در اینجا ادکلن های شرکتی با رایحه خنک و ملایم را خدمتتون معرفی میکنیم.

     

    عطر ادکلن رین دراپس اورجینال Raindrops

    ادکلن رین دراپس اجمل زنانه که یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات شرکت اماراتی اجمل میباشد در سال ۲۰۰۶ میلادی به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد.

    ادکلن اجمل رین دراپس که به معنای قطرات باران می باشد. جالب است بدانید که رین دراپس اجمل از نظر رایحه شباهتی با عطر کوکو شنل دارد، می تواند انتخاب بسیار خوبی برای بانوان خوش سلیقه می باشد. علاوه بر این ها قیمت اقتصادی عطر Ajmal Raindrops باعث شده است که افراد زیادی از این عطر به عنوان هدیه و کادو برای دوستان و آشنایان استفاده نمایند.

    چرا ادکلن رین دراپس بخریم ؟

    ادکلن اجمل رین دراپس زنانه رایحه ای شبیه به شنل کوکو مادمازل دارد و با توجه به قیمت بالای این محصول بیشتر خانم ها ترجیح میدهند با هزینه ای خیلی کمتر از رین دراپس استفاده کنند.

    اگر به عطرهای گران قیمتی مثل Coco Mademoiselle از برند شنل علاقه مند هستید، ادکلن رین دراپس جایگزین بسیار مناسبی برای آن عطر می باشد و دارای ماندگاری بالا می باشد که ارزش این عطر را افزایش می دهد. عطر رین دراپس از برند اجمل، مناسب تمام فصول سال می باشد و شما می توانید ۳۶۵ روز سال را از این ادکلن استفاده نمایید. همچنین برای محافل روزانه بیشتر توصیه شده است.

     

    رین دراپس عطری چهار فصل می باشد. این عطر زنانه، یک ویژگی فوق العاده دارد و آن محدود نبودن استفاده در یک یا دو فصل خاص است؛ این بدان معناست که در هر ساعت شبانه روز و تمام روزهای سال، می توانید از رین دراپس استفاده کنید و حس هیجان و نشاط را به خود منتقل کنید

     

     

     

     

     

     

    اصلا چرا روز ولنتاین به وجود آمده؟

    روز ولنتاین داستان و افسانه های مختلفی دارد که البته یکی از این افسانه ها واقعیت بیشتری دارد.

    در این افسانه گفته شده است که یکی از امپراطوری های روم به هر دلیلی ازدواج را ممنوع کرده اما این کشیک به صورت مخفیانه مردها و زن ها را در کلیسا به عقد هم در می آورده که اسم کشیک والنتین بوده است.

    امپراطوری روم این موضوع را متوجه میشود و دستور بر زندانی کردن این کشیک می دهد.

    این کشیک در زندان حبس میشود ولی از کار خوب خودش دست نمیکشد و در نهایت در تاریخ ۱۴ فوریه دستور اعدام این کشیک را می دهند .

    پس از اعدام این کشیک در داخل سلولش نامه ایی را پیدا کردند که نوشته شده بود روز اعدام من را به روز عشق یاد کنید و به صورت جاودانه بماند .

    از آن پس این روز به روز عشق و روز ولنتاین معروف شده است.

     

    خبر خوب

    خبر خوب این است که شما می توانید با انتخاب هر کدام از هدایا مابقی کارها را به تیم ایلیار بسپارید . تمام کارهای بسته بندی و کادوپیچ و باکس بندی توسط فروشگاه اینترنتی ایلیار انجام میشود.

     

     

    برای همسرم چی بخرم؟

     

    شال و روسری کادو ولنتاین برای دختر خانوم های شیک پوش

    خانوم های شیک پوش و لاکچری سرزمین ما علاوه به بوی خوب و خوشبو بودن به خوش پوش بودن خودشان اهمیت بالایی می دهند .

    شما میتوانید با خرید شال یا روسری یک کادو فوق اعاده و عالی به همسر و دوست خودتان بدهید.

    در ادامه تعدادی از این محصولات به حضورتان معرفی می گردد.

    روسری پاییزه ساده قواره ۱۳۰

    روسری قواره بزرگ انتخاب این روز خانوم ها است .

    شال قواره دار ۱۳۰ سانتی مناسب برای فصول سرد. ۳ گوشه این روسری خزهای توپی جذاب دارد.

    این روسری یکی از بهترین گزینه ها برای خانم هایی است که میخواهند یک روسری خاص داشته باشند

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی خوب خودشون هم توجه کنند. به همین دلیل ما در این مقاله انواع ادکلن زنانه چی بزنیم؟ بسته به سلایق مختلف را خدمتتون معرفی میکنیم.

    هدف ما از این مقاله معرفی با کیفیت ترین و معتبرترین و به صرفه ترین ادکلن های زنانه است . با ما همراه باشید.

     

    انواع ادکلن زنانه

    عطرهای زنانه از لحاظ رایحه به دسته بندی های زیر تقسیم می شود.

    • عطرهایی با رایحه خنک
    • ادکلن هایی با رایحه شیرین
    • رایحه های گرم
    • عطرهای تند

    هر خانومی با توجه به سلیقه و البته منطقه زندگی از لحاظ سردسیر و گرمسیر بودن علایق خود را دارد.

    در ادامه میخواهیم عطرهای زنانه را با رایحه گرم و رایحه خنک به صورت جداگانه معرفی کنیم.

    شال مشکی حریر گل دوزی شده

    روسریو شال مشکی فقط مختص مراسمات ختم و سوگورای و عزاداری های ماه محرم و صفر نیست و همه جا حتی در مجالس شادی و جشن تا مهمانی ها و دورهمی ها استفاده است

    شال مجلسی مشکی با نخ طلایی گل دوزی شده و بسیار شیک و خاص می باشد.

    شالهای مشکی در مقایسه با روسری های مشکی قابلیت پوشیدگی بیشتری دارند و مجلسی تر محسوب میشوند ،

    بخصوص که اغلب شال های مشکی دارای کار شدگی با رنگ های طلای و نقره ای بوده و ظاهری کاملا شکیل و مجلسی پیدا میکنند .

    جنس این مدل شال حریر اعلا می باشد و دارای کیفیت بالایی است.

    این مدل شال بافت دارای جنس سبک و دارای ضخامت کم است تا در هنگام سر کردن بروی سر خوش استایل قرار بگیرد.

    شال نخی زنانه اچ اند ام H&M کادو ولنتاین برای دختر

    شالنخی زنانه اچ اند ام H&M در دو رنگ با پارچه ای کاملا نخی  لطیف و طرحدار.

    طرح پارچه : طرحدار
    سبک : اسپرت
    کشور تولید کننده :  چین
    اندازه : ۱۸۵*۷۰ سانتی متر
    کیفیت : عالی
    مناسب : مصرف روزانه ، مهمانی

    شما می توانید تنوع شال روسری های فروشگاه ایلیار را در اینجا مشاهده کنید

     

    کیف مجلسی و کیف دستی بهترین کادو ولنتاین برای دختر

    یکی از انتخابات عالی برای هدیه دادن کیف مجلسی هست . چرا؟ کادو ولنتاین برای دختر

    چون شما با خرید این کیف (البته باید شیک باشد) می توانید همیشه در یاد همسرتان باشید . چون یکی از وسایل پر استفاده برای خانوم ها کیف دستی و کیف مجلسی می باشد.

    کارشناسان مد و طراحان لباس معتقدند انتخاب کیف یکی از با اهمیت ترین مراحل ایجاد استایلی شیک و زیبا است

    در ادامه تعدادی از این محصولات به حضورتان معرفی می گردد.

    کیف دوشی زنانه مجلسی مشکی نگین دار

    کیف دوشی زنانه مجلسی و فوق العاده شیک، جلوی کار آویز طلایی و نگین دار کار شده که زیبایی کیف چندین برابر کرده و با همین آویز طلایی در کیف قفل میشه

     

    کادو ولنتاین برای دختر

    کیف پول زنانه شیک زیپ دار مشکی

    زنانه مشکی زیپ دار پشت کار ساده و روی کار یک لوگو طلایی حک شده است.

    در بین تمام مدل های متنوع کیف پول های زنانه پرطرفدارترین آن ها کیف پول های چرم هستند

    کیف پول یکی از لوازم ضروری است که هر خانوم با سلیقه ای در میان لوازم شخصی خود از آن نیز برخوردار است

    این کیف دارای یک بند کوتاه برای استفاده دستی از کیف می باشد

    کادو ولنتاین برای دختر

     

    کیف زنانه رو دوشی بند بلند کادو ولنتاین برای دختر

    کیف دوشی زنانه اسپرت و فوق العاده شیک، کادو ولنتاین برای دختر

    روی کار آویز نگین دار نقره ای کار شده و به واسطه همین جلوی کیف قفل میشود و دو زیپ در بالای کار که به راحتی سایل مورد نیاز خودتونو تفکیک شده قرار بدین.

    و یک زیپ در پشت کار دارد. بند این کار بلند و قابل تنظیم و یک بند کوتاه ثابت می باشد که میتونید کیف و دور دستتون حلقه کنید و بعنوان کیف پول ازش استفاده کنید.

    کادو ولنتاین برای دختر

     

    شما می توانید با مراجعه به صفحه کیف مجلسی و کیف دستی از تنوع آن دیدن کنید و انتخاب مناسبی انجام دهید

     

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

     

     

    خب تا اینجا بهترین انتخاب را کردین و خرید خودتان را کردید اما توجه کنید در اون روز با دادن یک پیغام میتوانید سورپرایز روزتان را شروع کنید. در ادامه تعدادی از این پیام ها را به شما عزیزان میگیم.

    برترین اس ام اس های ولنتاین

    زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست،
    در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست!
    زندگی آب روانی است روان می‌گذرد…
    آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد

    ************************************

    خراب اون چشاتم
    عاشق اون صداتم
    بادبون کشتیاتم
    دیونه ی نگاتم
    روانیه اداتم
    بخوای نخوای فداتم …
    ولنتاین مبارک

    ************************************

    از قدیم میگن برای کسی بمیر که برات تب کنه …
    قدیمیا چه پر توقع بودن !!!
    من برات می میرم ولی خدا نکنه تو تب کنی عشقم !
    ولنتاین مبارک

    ************************************

    من بی تو یک بوسه‌ی فراموش شده ام.
    یک شعر پر از غلط
    یک پرنده‌ی بی آسمان
    یک نسیم سرگردان
    یک رویای نا تمام
    ***************
    ……. نازنینم
    یک سبد رز سرخ
    یک بغل مهربانی
    یک دنیا آرزوی شادی
    همه و همه تقدیم تو باد
    ولنتاین مبارک
    ***************
    کادو ولنتاین برای دختر

    ************************************

    میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند.
    بعضی ها مثل ” ب ” برات می میرند،
    مثل ” د ” دوستت دارند،
    مثل ” ع ” عا شقت می شوند،
    مثل ” م ” منتظر می مونند
    تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن.

    ************************************

    حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی…

    ************************************

    ولنتاین روز عاشقان

    عمیق ترین درد زندگی مردن نیست،
    بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند
    و تو از او رسم محبت بیاموزی.

    ************************************

    مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه،
    عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه،
    قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه

    ************************************

    همه زندگی فقط ۳روزه : اومدن – بودن – رفتن.
    من خودم نخواستم بیام ولی خودم می خوام که باشم اونم فقط به خاطر تو
    وقتی هم که دیگه نباشی منم میرم

    ************************************

    ************************************

    دلم همچو آسمان،
    پر از ابرهای بارانیست،
    ای کاش دلم امشب بگرید،
    شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند.
    عزیزم ولنتان مبارک

    ************************************

    تقدیم به او که نبود، ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد.
    دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد
    و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید
    و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند.

    ************************************

    وقتی که اشتباهی پیش می آید، وقتی که احساس ناراحتی میکنی
    وقتی که اشک از چشمات سرازیر می شود،
    همیشه ۳ چیز را به خاطر بیاور
    من همیشه با توام
    هنوز با توام
    با تو خواهم ماند

    کادو ولنتاین برای دختر

    ************************************

    آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت،
    عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت.
    روز ولنتاین مبارک

    ************************************

    بهترین کادو های ولنتاین

    نمی گم دوستت دارم، نمی گم عاشقتم، می گم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست . . .
    ولنتاینت مبارک عزیزم

    ************************************

    قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق، مرا در خود کشیدی برمودای من !!!
    ولنتاین مبارک

    ************************************

    ولنتاین مبارک، همراه یک بغل گل رز، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش

    عشق تنها دلیل زندگی است، ولنتاین مبارک .

    ************************************

    هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت….
    هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت….
    پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه،
    روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت…

    وقتى کسى تو را عاشقانه دوست دارد
    شیوه بیان اسم تو
    در صداى او متفاوت است
    و تو مى دانى
    که نامت
    در لب هاى او ایمن است
    بهترینم ولنتاینت مبارک
    **************

    مــن عـاشـق تــو هـسـتـم
    عاشق چشمانى که اقیانوسى از آرامش را در خود دارد
    عاشق دستانى که خداوند
    نوازش را با الهام از آن‌ها معنا کرده است
    و عاشق لبخندى که زیبایى را تمام و کمال به تصویر مى کشد
    دوسـتـت مـی دارم

    ***************

    حس بودنت
    قشنگ‌ترین حس دنیــــــاست
    تو کـه باشی
    هر روز را نــــــــــــــــــه
    هر ثانیه را عشـــــق است …
    روز عشق مبارک عزیزم

    ***************

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    مطلب پیشنهادی

    وام ازدواج ۱۴۰۱

    وام ازدواج ۱۴۰۱ چقدر است ؟

    تسهیلات ازدواج از جمله تسهیلاتی است که از سوی بانک مرکزی برای زوج های جوان واجد شرایط …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.