قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار
بهترین عطر پاییزی زنانه
بهترین عطر پاییزی زنانه

خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

  •  عطر پاییزی زنانه

    بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم شده، نوبت اون رسیده که کمد عطرهاتون رو هم مثل لوازم آرایش و لباس ها پاییزی عوض کنین .عطر پاییزی زنانه

    انسان‌ها ذاتاً تمایل به تنوع دارند و تغییر فصل بهانه‌ خوبی برای تنوع در لباس پوشیدن و استفاده از رایحه‌های جدید است.

    اکنون نیز که پاییز هزار رنگ را در پیش‌رو داریم زمان آن رسیده تا با رایحه‌های تابستانی خداحافظی کنید.

    در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید ! تا بهترین عطر پاییزی زنانه و بهتون معرفی کنیم.

    همچنان که هوا رو به سردی می‌رود، علاوه بر تعویض لباس‌ها، باید عطر و ادکلن و اکسسوری‌های‌تان را هم متناسب با فصل سال تغییر دهید

    . اگر کمی در این زمینه سررشته داشته باشید، حتما می‌دانید که بهترین عطرها برای تابستان و روزهای گرم سال، عطرهای خنک و ملایم هستند.

    در مقابل این نوع عطرها برای روزهای خنک پاییزی کارکردی ندارند. معمولا عطر مناسب پاییز رایحه تندتر و گرم‌تری دارد که حال و هوای این روزهای سرد و بارانی را گرم‌تر و دلنشین‌تر سازد

    پس همه عطرها مکان و زمان دارند! فصل دارند!

    اگر آن بوی گرم و صمیمی در اوج سرمای باران پاییزی روی لباس‌تان وجود نداشت، هرگز لحظه شاد خندیدن در ذهن‌تان همیشگی نمی‌شد. یا اگر لباس پدر در تابستان‌ها بوی خنک ترنج نمی‌داد، هیچگاه شخصیتش در ذهن‌ها ماندگار نمی‌ماند.

    عطر پاییزی چه ویژگی ‌هایی دارد؟

    بدون شک شما در فصل پاییز یک استایل گرم و پوشیده با کاپشن ضخیم چرم، اورکت و یا ژاکت دارید و دیگر از تی‌شرت‌ها و مانتوهای ظریف و تک‌لایه تابستانی خبری نیست. این امری طبیعی و بدیهی است و به قول معروف؛ تا بوده همین بوده.

    اما برای این‌که به استایل خود گیرایی و جذابیت بیشتری بدهید، باید از اکسسوری‌ها و عطرهای متناسب با همان فصل استفاده کنید.

    همانگونه که لباس‌های تن‌تان متناسب با تغییرات آب‌وهوایی فرق می‌کند، عطر روی میز آرایش یا داخل کیف‌تان هم باید متناسب با استایل پاییزی تغییر کند.

    قطعا عطری که برای تابستان استفاده می‌شود با عطر مخصوص پاییز یا زمستان، فرق دارد. با کوتاه‌تر شدن روزها و خنک‌تر شدن هوا در فصل پاییز لازم است که عطرهای خنک و ملایم تابستانی خود را کنار بگذارید و متناسب با استایل فصل جدید، از بهترین عطر پاییزی با رایحه گرم‌تر و تند استفاده کنید.

    بهترین عطر پاییزی معمولا نت‌های گرم زمینی، ادویه و چوب در خود دارد. همچنین نت‌های شرقی تند مثل عنبر و عود، رایحه تند و غلیظ نوشیدنی‌ها مثل قهوه و الکل و حتی چرم، از دیگر نت‌های غالب و پرکاربردی است که در فرمولاسیون ساختاری بهترین عطر مردانه پاییزی و بهترین عطر زنانه پاییزی  دیده می‌شوند.

    از مهم‌ترین نکاتی را که به هنگام خریدن ادکلن پاییزی مردانه و ادکلن پاییزی زنانه در نظر بگیرید؛ گرم بودن طبع آن است.

    چون همانطور که جلوتر هم به آن اشاره کردیم؛ استفاده از رایحه خنک در هوای سرد پاییزی و زمستانی به‌خوبی حس نمی‌شود. چون اصولا این روایح سبک هستند و باید در آ‌ب‌وهوای گرم و آفتابی استفاده شوند. اما تجربه ثابت کرده که برترین عطرهای پاییزی خوش بو، بدون شک طبع گرم دارند؛ چون بوی سنگین و تند عطرهای گرم در فصول سرد کاملا حس بویایی انسان را تحریک می‌کند. اصولا کسانی که از ادکلن پاییزی مردانه یا ادکلن پاییزی زنانه با طبع گرم و تند استفاده می‌کنند، بازخوردهای مثبت بیشتری را تجربه کرده‌اند.

    خوب است بدانید که اصلی‌ترین عامل تمایز بین بهترین عطر پاییزی مردانه و بهترین عطر پاییزی زنانه، استفاده از برخی نت‌های گل‌دار با بوی ظریف و خانمانه در نسخه‌های زنانه این عطرها است. چون طبق تجربیات چندین ساله و استراتژی کمپانی‌های مبدا عطرسازی، ثابت شده که اکثر آقایان وجود عناصر گلی را در ترکیب عطری خود نمی‌پسندند.

     

    عطرهای تند

    برای اینکه رایحه تندتری از عطرهای پاییزی به مشام برسد، معمولا در فرمولاسیون آن‌ها نت‌های خاکی و یا ادویه‌ها به کار می‌رود. رایحه‌های شرقی مانند دود و عنبر هم برای فصل پاییز گزینه مناسبی هستند.

    عطرهای گرم

    همان طور که پیش از این هم تاکید کردیم، عطر پاییزی باید گرمابخش شما و اطرافیان در روزهای خنک پاییزی باشد. به این منظور بهتر است عطرهایی را انتخاب کنید که در آن‌ها رایحه‌های گروه چوبی، نعناع و مشک به کار رفته است.

     

    عطرهای شیرین

    بهترین عطرهای پاییزی زنانه عطرهایی هستند که رایحه‌های شیرینی دارند. این رایحه‌های شیرین در روزهای سرد سال، بسیار مطبوع و دلنشین بوده و از طرف دیگر ماندگاری‌شان هم در این روزها بیشتر است. معمولا در عطرهای شیرین رایحه‌های میوه‌ای، چوبی شرقی، وانیل و شکلات به کار رفته و این شیرینی در نت پایانی آن‌ها به مشام می‌رسد.

     

    عطر ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ فرگرانس ورد Barakkat – حجم ۱۰۰ میل

     

     باکارات رژ ۵۴۰ از برند اماراتی فراگرنس ورد به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ادکلن فراگرنس ورد باراکات روژ ۵۴۰ ؛ رایحه ادکلن معروف و بی نظیر باکارات رژ که توسط ایلیار به شما عزیزان تقدیم میشود .

    ادکلن Baccarat Rouge ۵۴۰ یک عطر زنانه و مردانه از خانواده عطر های گلی شرقی می باشد که توسط شرکت ChaneMaison Francis Kurkdjian l در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .فرانسیس کرکجان در مورد این عطر می گوید: با طراحی این عطر تمایل به خلق رایحه ای با ساختار بسیار غلیظ و متراکم داشته ام.

     

    عطر ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ فرگرانس ورد Barakkat - حجم 100 میل

    ____________________________________________________

    عطر زنانه چی بزنیم؟

    ____________________________________________________

    عطر ادکلن رین دراپس اورجینال

    ادکلن رین دراپس اجمل زنانه که یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات شرکت اماراتی اجمل میباشد در سال ۲۰۰۶ میلادی به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد.

    • برند :  اجمل Ajmal
    • مناسب برای : بانوان
    • حجم : ۵۰ میل
    • نوع رایحه : ملایم، شیرین
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • سال معرفی : ۲۰۰۶
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : تمام فصول
    • گروه بویایی : گلی، میوه ای
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی

    عطر زنانه اجمل رین دراپس Ajmal Raindrops،عطری است خوشبو و متعادل زنانه که با رایحه شیرین و شاداب مرکبات و میوه ها آغاز می شود، که حس ضعیفی از گل ها در پس زمینه به همراه دارد. با گذر زمان عطر تلخ شده و حالتی چوبی پیدا می کند که با گذر زمان این حالت قوی تر می شود و رایحه ای رسمی و جدی به عطر می دهد اما بدلیل حضور رایحه شاداب میوه ها و گل ها تلخی بالانس و قابل قبولی دارد.

     

    • رایحه ابتدایی : میوه جات ، روایح چوبی ، عنبر
      میانی : گل های معطر ، درخت سرو
      رایحه پایانی : خس خس ، چوب درخت صندل

     

    عطر ادکلن لانکوم لاویست بل La Vida Es Bella فرگرانس – حجم ۱۰۰ میل

    ادکلن لانکوم لاویست بلادکلن لانکوم لاویست بل La Vida Es Bella از شرکت فراگرنس که با رایحه گرم شیرین با ماندگاری بسیار بالا جایگزین بسیار مناسب ادکلن لاویست بل از برند لانکوم که بسیار پر طرفدار میباشد. جایگزینی عالی برای دوستداران عطر معروف “لانکوم لاویست بله” . این عطر زنانه که با نام La Vida Es Bella معرفی شد از همان ابتدای تولید تا امروز جزو عطرهای پرفروش و محبوب برند اماراتی فراگرنس ورد بوده و در دسته ی عطرهای پرفروش فروشگاه ایلیار قرار میگیرد

     

    عطر ادکلن لانکوم لاویست بل La Vida Es Bella فرگرانس - حجم 100 میل

     

    خرید ادکلن زنانه

    هنگام صحبت در مورد خرید عطر زنانه لاکچری، ملاک‌های مختلفی مطرح می‌شود که باید در نظر گرفته شوند. سلیقه، آب و هوا، سن و سال و غیره از جمله مواردی هستند که باعث می‌شوند افراد انتخاب‌های متفاوتی داشته باشند.

    در نگاه اول ممکن است تفکیک عطرها از یکدیگر کار سختی باشد، اما به کمک راهنمای آسان خرید عطر زنانه به راحتی می‌توان بهترین انتخاب را انجام داد. اگر مقالات دنیای مد را مطالعه کنید بی‌تردید متوجه اهمیت جایگاه عطر و ادکلن خواهید شد.

    امروزه لباس و ظاهر شما تنها مواردی نیستند که باید به دقت به آنها توجه کنید. خوشبو بودن در محیط کار، مجالس و هر مناسبتی می‌تواند نشان دهنده شخصیت و توجه شما به استایلتان باشد.

    امروزه هر کسی در بین وسایل شخصی خود حداقل یک الی دو ادکلن برای مناسبت‌های مختلف دارد.

    خوشبو بودن یکی از ویژگی‌هایی است که تقریبا هر انسانی از آن استقبال می‌کند. مهم نیست در چه محیطی وارد می‌شوید، اینکه بوی خوبی بدهید در ذهن اطرافیان خود تاثیر بسیار مثبتی خواهید گذاشت.خانم‌ها همواره به ظاهر و خوشبو بودن خود اهمیت زیادی می‌دهند. در واقع اگر میزان خرید ادکلن زنانه در سراسر جهان را بررسی کنید تقریبا همیشه با عددی بیشتر از میزان ادکلن‌های خریداری شده توسط آقایان مواجه خواهید شد. واقعیت این است که خانم‌ها برای ظاهر و خوشبویی خود نسبت به آقایان، هزینه بیشتری را صرف می‌کنند.

     

    عطر ادکلن ورسوس کریستال نویر فرگرانس VERSUS – حجم ۱۰۰ میل

     

     ورسوس کریستال نویر  Versus crystal noir عطری است زنانه وشیک با رایحه گرم وتلخ، مشابه ادکلن ورساچه کریستال نویر مشکی .رایحه گرم این عطر بیشتر از گل یاسمن،نارگیل وفلفل سیاه تشکیل میشود و انتخاب خوبی برای شب های سرد زمستانی و مهمانی های رسمی شبانه میباشد.

    عطر ادکلن فراگرنس ورد ورسوس کریستال نویر Fragrance World Versus crystal noir برگرفته از رایحه ورساچه کریستال نویر زنانه است. این عطر با وجود این‌که در سال ۲۰۰۴ طراحی و معرفی شده، هنوز هم جزو پرفروش‌ترین عطرهای دنیا به‌حساب می‌آید.

     

    عطر ادکلن ورسوس کریستال نویر فرگرانس VERSUS - حجم 100 میل

    عطر ادکلن گوچی بلوم زنانه 

    عطر ادکلن گوچی بلوم زنانه ، عطری که به شما حس بودن در یک باغ پر از گل و میده. من خودم عاشقشم و برای کادو دادن به خانم ها واقعا عالیه.

    رایحه این ادکلن گوچی بلوم حس تفاوت را در شما بوجود می‌آورد و همچون نام خود رایحه‌ای باشکوه و مملو از گل را آشکار می‌سازد.

    • برند :  گوچی بلوم از شرکت فرگرانس ورد
    • مناسب  برای : خانم ها
    • حجم : ۸۰ میل
    • نوع رایحه : خنک، ملایم
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • سال معرفی : ۲۰۱۷
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : تمام فصول
    • گروه بویایی : گلی
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی
    • جعبه : دارد

    ادکلن Gucci Bloom یک عطر زنانه از خانواده عطر های گلی می باشد .

    با اولین اسپری این عطر فوق‌العاده رایحه زنبق کل وجود شما را فرا می‌گیرد و رفته رفته رایحه میانی رایحه‌های گل یاس و گل مریم را حس می‌کنید و رایحه پایانی این ادکلن فوق‌العاده ریشه زنبق زرد وانیل است.

    این رایحه دل انگیز مناسب برای  افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است.

    ساختار رایحه این عطر میوه، ادویه، مرکبات، گیاهان معطر، گل است که همچون میهمانی در باغی پر از گل در ذهن شما نقش می‌بندد.

    • رایحه آغازی : رایحه های سبز , پرتقال
    • میانی : گیاه پیچ امین الدوله , گل یاس رازقی , گل مریم
    • رایحه پایانی : وانیل , ریشه زنبق زرد , چوب صندل

    عطر ادکلن گودگرل فرگرانس ورد زنانه

    یکی از پر فروش ترین ادکلن های فراگرنس ورد ، ادوپرفیوم classy chic girl می باشد . عطر ادکلن زنانه Chic Girl مشابه ادکلن معروف گود گرل Good Girl می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فرد و با رایحه ای شیرین و گرم و پخش بو و ماندگاری فوق العاده بالا یکی از بهترین و پرفروشترین عطرهای کمپانی بزرگ فراگرانس ورد می باشد . ادکلن گودگرل فرگرانس بسیار عالی و خوشبو بویی زنانه مناسب مجالس شبانه و مخصوص خانومای سخت پسند هست.

    یکی از پر فروش ترین ادکلن های فراگرنس ورد ، ادوپرفیوم classy chic girl می باشد.

    عطر ادکلن گودگرل فرگرانس ورد مدل Classy Chic Girl مشابه رایحه ادکلن گودگرل می باشد.

    یک عطر خوب باعث می‌شود اعتماد به ‌نفس شما بالا برود و نزد دیگران محبوب شوید.

    این ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد بسیار خوشبو و بی ‌نظیر است. رایحه‌ ای دلپذیر  دارد.

     

    بر اساس رایحه های که در عطر گود گرل بکارگرفته شده است این عطر زیبا را تبدیل به عطر بسیار مناسب برای بانوان در فصول سرد سال کرده است.

    عطر ادکلن گودگرل فرگرانس ورد زنانه Chic Girl - حجم 90 میل

     

     

    عطر ادکلن کوکو شنل مادمازل فرگرانس

    ادکلن زنانه فراگرنس ورد کانال دی مازل Canal De Moiselle مشابه عطر ادکلن کوکو شنل مادمازل بسیار خوشبو ، بی‌نظیر و رایحه‌ای دلپذیر دارد. با توجه به مبلغ پرداختی کیفیت عالی این عطر شما رو شگفت زده خواهد کرد. عطر ادکلن کوکو شنل فرگرانس  مناسب برای همه مجالس وتمام فصول سال می باشد.

    باید ذکر کرد که ، عطر یک بخش غیرقابل‌ دیدن اما بسیار مهم و تأثیرگذار بر استایل و همچنین روی شخصیت شماست که بر دید اطرافیان و دوستان شما که با آن‌ها ملاقات می‌کنید تأثیر زیادی می‌تواند بگذارد. یک عطر خوب باعث می‌شود اعتماد به ‌نفس شما بالا برود و نزد دیگران محبوب شوید. ادکلن کوکو شنل مادمازل فرگرانس Canal De Moiselle شگفت‌انگیز رایحه بسیار پیچیده و هماهنگی دارد که منجر به یک بانوی جذاب می‌شود و هدیه ای مناسب جهت عزیزان شما می‌باشد. این عطر رویایی و بسیار دوست داشتنی هواداران بسیاری را به خود اختصاص داده و باعث درخشندگی بانوان در همه ی مجالس می شود

     

    عطر پاییزی زنانه

     

    ادکلن لانکوم میدنایت رز زنانه فراگرنس ورد 

     

    این ادو پرفیوم بوی تند و گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. این ادوپرفیوم مشابه لانکوم ترزور میدنایت رز است. این عطر، حس و حالی شیرین و میوه ای دارد. الهام گرفته از بانویی فریبنده در خیابان های سنگ فرش شده پاریس است .

    • نوع رایحه:شیرین، تند، گرم، طبیعت، گل
    • ساختار رایحه:ادویه، وانیل، چوب، گیاهان معطر، گل
    • آغازی : گل رز و تمشک
      میانی : گل یاسمین، گل صدتومانی، برگ مو و فلفل صورتی
      پایانی : وانیل، مشک، چوب سدر

    از مشخصه های ممتاز این محصول ماندگاری بسیار بالا،میزان پراکنندگی عالی و بطری بنفش رنگ آن که توسط گل رز کبودی مزین شده،می باشد.

    عطر و ادکلن لانکوم میدنایت زنانه فراگرنس ورد میدنایت رز ادوپرفیوم Fragrance World Midnight Rose For Women در سال ۲۰۱۷ توسط برند مشهود فراگرنس ورد روانه بازار شد

    این ادو پرفیوم بوی تند و گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. این ادوپرفیوم مشابه لانکوم ترزور میدنایت رز است. این عطر، حس و حالی شیرین و میوه ای دارد. الهام گرفته از بانویی فریبنده در خیابان های سنگ فرش شده پاریس است .

    عطر پاییزی زنانه

     

     

    عطر ادکلن امپوریا زنانه فرگرانس ورد

    این عطر یکی ازپرفروش ترین عطرهای زنانه میباشد از دیگر مزیت های آن می توان به پخش بوی بالا و ماندگاری بلندمدت اشاره کرد. که با انتخاب آن می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید.

    عطر ادکلن امپوریا محصولی جذاب و شیک از برند فراگرنس ورد است و مناسب استفاده خانم هایی است که به دنبال جذابیت در جمع دوستان و آشنایان خود هستند

    خرید ادکلن اصل فراگرنس ورد امپوریا با رایحه ی گرم و شیرین برای استفاده در فصول سرد سال مناسب می باشد .

    عطر پاییزی زنانه

    عطر ادکلن دنس وومن زنانه

    عطر دنس وومن زنانه Dance Women عطری است زنانه و خاص با رایحه ای گرم و شیرین، مشابه ادکلن کارولینا هررا ۲۱۲ سک سی ،عطری نفسانی،جذاب،موثر وغیر قابل مقاومت است که مورد استفاده گروهی ازجوانان قرار گرفته که به آن عطر تشخیص نیز می گویند

    این ادکلن رایحه ای قدرتمند و اغواکننده ای دارد و همچنین رایحه ای دلپذیر و جذابی دارد که اطرافیان را به خود جذب می کند. ادکلن دنس وومن جان وین اعتماد به نفس بانوان را چند برابر می کند.

    عطر پاییزی زنانه

    ادکلن سکریفایس اورجینال زنانه 

    سکریفایس زنانه Ajmal sacrifice for her یکی از خوشبو ترین و جذاب ترین ادکلن هایی است که توسط برند خوشنام اجمل در امارات تولید و روانه بازار شده است.

    ادکلن اجمل ساکریفایس زنانه-Ajmal Sacrifice، با دارا بودن رایحه ای گرم و شیرین مناسب استفاده ی بانوان در میهمانی های شبانه است.

    خرید عطر اجمل Sacrifice for Her با توجه به برند شناخته‌شده، بوی خاص، شیشه‌ی زیبا و خوش‌دست و قیمت منطقی و نه‌چندان زیادش برای شما بسیار جالب خواهد بود.

    عطر پاییزی زنانه

    عطر ادکلن سکریفایس اورجینال  زنانه  Ajmal Sacrifice عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن اجمل سکریفایس- Ajmal Sacrifice عطری است زنانه و جذاب. ادکلن سکریفایس زنانه Ajmal sacrifice for her یکی از خوشبو ترین و جذاب ترین ادکلن هایی است که توسط برند خوشنام اجمل در امارات تولید و روانه بازار شده است.

    شیشه ظاهری عطر ادکلن سکریفایس اورجینال زنانه Sacrifice

    این عطر گلی در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. بطری Sacrifice for Her بسیار ساده و در عین‌ حال شیک طراحی شده است. این شیشه‌ی بنفش، بسیار تخت و خوش‌ دست به نظر می‌رسد. روی شیشه، نام Sacrifice و در پایین آن نشان تجاری اجمل با رنگ تیره به چشم می‌خورد. در بطری با رنگ بنفش و شکل مکعبی و تختش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. شیشه ی بطری سکریفایس اجمل با رنگ بنفش و ارغوانی که دارد ، که خبر از گلی بودن این عطر دارد و در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد!

     

    چرا باید فراگرانس ورد را بخریم؟

    در زمان خرید عطر و ادکلن باید به یکسری نکات توجه کنید:

    1. قیمت عطر
    2. نوع رایحه
    3. بسته بندی
    4. ماندگاری
    5. پخش بو

    جالب است که بدانید از لحاظ قیمت فراگرانس ورد از رقیب های هم رده خود ارزان تر است و برای رایحه ها از اسانس ادکلن های معروف استفاده می کند. به همین دلیل دارای ماندگاری بالا است .

    با توجه به شرایط بالا ، عطر و ادکلن های فراگرانس یک انتخاب ایده آل می باشد.

    به پایان معرفی عطرهای پاییزی زنانه رسیدیم، امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب عطرهای پاییزی به شما کمک کنیم. چنانچه شما تجربه استفاده از رایحه دیگری را در این فصل داشته‌اید در بخش نظرات ما و سایر کاربران را از آن بهره‌مند سازید.

    اگر مقاله خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.  ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

     

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه (عطر و ادکلن ) دارد.

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید

    کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.