قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » اجتماعی » هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار
خرید هدیه برای همسر باردار
خرید هدیه برای همسر باردار

هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

  • درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با خرید کادو مناسب ، این حس را به طرف مقابل القا نمایید که همواره به فکر او هستید و سلامتی وی تا چه اندازه برای شما مهم می باشد. معمولا وظیفه همسر چنین زنانی در طی این دوران بیشتر از قبل شده و باید توجه کافی را به همسر خود نشان دهند، تا به او در ادامه این دوران لذت بخش کمک نموده و قوت قلبی باشد. پدر و مادر زن باردار و سایر اطرافیان نیز باید از وی غافل نباشند و تا حد امکان هوای زن باردار را داشته باشند و گهگاهی با یک کادو مناسب و حتی ارزان قیمت، شادی را برای وی رقم سازند.

    دوران بارداری از شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین دوران در طی زندگی افراد می باشد و یکی از مشخصه های این دوران، حساس شدن زنان می باشد که در طی این دوران شاید بیشتر از سایر اوقات باشد. معمولا حین بارداری یک شوک به زنان وارد شده و آن احساس مسئولیت بیشتر در قبال سلامتی بدن خود می باشد، که یک موجود دیگر هم در داخل شکم آنها می باشد و می تواند به حساس شدن آنها کمک نماید.

    به خانم باردار کادو چی بدیم
    به خانم باردار کادو چی بدیم

    زنان باردار با توجه به فهرست کارهای زیادی که باید قبل از تولد کودک انجام دهند، ذهنشان بسیار مشغول است. هنگامی که غرق این کار می شوند، انجام یک کار یا یک هدیه هوشمندانه از طرف همسرشان می تواند برای آن ها بسیار خوشحال کننده باشد. اگر می خواهید برای زنان باردار، یک هدیه زیبا برای بخرید، اما نمی دانید که چه چیزی بخرید، ما به شما کمک خواهیم کرد. در این قسمت، فهرستی از کارهای منحصر به فردی را که می توانید در این دوران برای خانم های باردار انجام دهید به شما ارائه کرده ایم، حال می خواهد برای همسر باردارتان باشد یا برای دختر، خواهر و یا دوستتان.

    کادو برای همسر باردار
    کادو برای همسر باردار
    اگر شما برای همسر یا دوست و یا یکی از نزدیکانتان میخواهید هدیه بارداری بخرید ما در این مطلب به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را کنید، و در ادامه چندتا از بهترین کادوهایی که میتوانید به یک خانم باردار بدهید را به شما معرفی میکنیم.

    برای خرید کادو و هدیه زن باردار و حامله همسر یا عروس تازه زایمان کرده گزینه های متنوعی موجود می باشد، که در ادامه لیستی از بهترین و جذاب ترین هدیه ها آورده شده است:

     

    بهترین هدایا برای خانم های باردار

    طلا (گردنبندهای زیبا با حرف اول نام او یا پلاک زن حامله)

    هدیه دیگر زیورآلات هستند با نام اول شخص هستند که این هدایا متقارن هستند و زیبایی خاصی دارند، جواهرات و زیور آلاتی که حرف نام شخص را در خود دارند، کاملا شخصی هستند و جذابیت بیشتری می توانند داشته باشند.

    طلا یکی از بهترین کادو ها برای زنان تازه زایمان کرده می باشد و بهتر است بعد به هوش آمدن فرد، کادو مورد نظر به وی داده شود که می تواند جنبه های مثبت زیادی برای فرد داشته باشد. طلا یکی از بهترین خواسته های زنان در طی زندگی آنها می باشد و این آیتم نقش بسیار موثری در کاهش فشارهای عصبی دارد. قبل زایمان نیز طلا کادو زنانه مناسبی برای زن حامله می باشد و به دلیل کاهش ناهنجاری های عصبی، که در طی دوران بارداری به بیشترین حالت خود می رسد، نقش موثری ایفا نماید. دستبند و انگشتر طلا از بهترین هدیه ها برای چنین افرادی می باشد.

    گردنبند پلاک بارداری
    گردنبند پلاک بارداری

    کیسه ماساژ

    زنان در این دوره درد های زیادی را دارند ، که قبلا هیچ گاه آن را تجربه نکرده اند شما میتوانید برای آنها کیسه ماساژ بخرید این کیسه ها باعث کم شدن دردهای عضلانی آنها می شود این کیسه ها را می توان گرم کرد و با ربانی که دارد به دور منطقه درد بست. بنابراین، می توانید برای فرد باردار هدیه ای خریداری کنید که موجب کاهش دردهای جسمانی او می شود.

    کفش، جوراب و پاپوش فانتزی نوزاد

    کفش، جوراب و پاپوش فانتزی و گوگولی نوزاد میتواند یکی از بهترین هدیه ها برای یک خانم باردار باشد، وقتی یک خانوم باردار جوراب و کفش های کوچک نوزاد را میبیند احساس خوبی به او دست میدهد، تصور پاهای کوچک نوزاد در این کفش ها حس زیبایی دارد، و شما میتوانید با خریدن کفش یا جوراب و یا پاپوش نوزاد او را خوشحال کنید.

    پاپوش فانتزی نوزاد
    پاپوش فانتزی نوزاد

     بالش بارداری

    زنان باردار اغلب در نحوه خوب خوابیدن دچار مشکل هستند، به خصوص وقتی برآمدگی شکم شان بزرگ تر می شود. بنابراین خرید بالش مخصوص زن باردار می تواند امکان راحت خوابیدن را برای آن ها فراهم کند و آن را بهبود ببخشد. این محصول می تواند در فهرست شما اولین وسیله باشد، زیرا بیش ترین کمک را در نحوه درست خوابیدن به مادر می کند و هم مادر و هم کودک را شاد نگه می دارد.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟  آرامش بخش است و تکیه گاه شکم، کمر، گردن و باسن مادران باردار است.

     بالش بارداری
    بالش بارداری

    بسته بهداشتی برای خانم های باردار

    می توانید برای او بسته ای از وسایل بهداشتی و ضروری برای زنان باردار تهیه کنید که شامل مرطوب کننده پوست ،خستگی پا و کرم ماساژ پا ژل ماساژ شکم، مرطوب کننده پوست برای جلوگیری از ترک خوردن پوست، کرم مخصوص خستگی پا و …می باشد.

     کرم برای رفع ترک پوستی (کرم استرچ مارک)

    آیا تا به حال به هدیه دادن کرم ها یا روغن های پوستی فکر کرده اید؟ ترک های پوستی در دوران بارداری بسیار شایع هستند و حتی بعد از تولد کودک نیز باقی می مانند. شما می توانید با این کار به مادران کمک کنید تا این ترک های پوستی را بهبود ببخشند. کرم های تهیه شده برای زنان باردار حاوی پارابن، فتالات یا فرآورده های نفتی نیست.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ مطمئنا مادر از این هدیه دلسوزانه قدردانی می کند.

     

    کارت هدیه نقدی

    کارت هدیه اسپا هانا

    همه درمان های زیبایی را دوست دارند. و زنان باردار مطمئنا می توانند از آن استفاده بیش تری کنند! یک اسپا کارت برای صورت، مانیکور، یا پدیکور و سایر خدمات مورد نیاز را به او هدیه دهید. به دنبال بسته های هدیه اسپا در نزدیکی محل زندگی او باشید، و توجه داشته باشید باید مکان هایی را انتخاب کنید که از محصولات ارگانیک و طبیعی استفاده می کنند.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ این یک هدیه جالب و غیر منتظره برای سورپرایز کردن یک زن باردار کاملا مناسب است.

     

     

    لباس های بارداری

    لباس بارداری یا کارت هدیه خرید لباس بارداری یک هدیه مناسب در این دوره است. همچنین می توانید مادر باردار را به فروشگاه برده و به او اجازه دهید تا لباس هایی را انتخاب کند که باعث زیبایی و شیک شدن او می شود. یک لباس مناسب می تواند روحیه او را تقویت کرده و باعث احساس شادی او شود.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ این لباس ها فوق العاده راحت، سبک و کم وزن هستند و از پارچه های نرمی ساخته می شوند و به زنان باردار احساس خوبی می دهند.

     

    دمپایی راحت

    با افزایش وزن مادرها در دوران بارداری و ورم بیش تر، ممکن است که آن ها درد شدیدی را در پاهایشان احساس کنند. در طول این مدت، استفاده از کفش های پاشنه بلند و صندل های پاشنه دار، گزینه های مناسبی نیستند و باید یک جفت دمپایی راحت را جایگزین آن ها کرد. همچنین خرید کفش های دستبافت و نرم هم می تواند در هنگام زایمان در بیمارستان گزینه مناسبی باشد.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ این هدیه می تواند درد مفاصل و کمر را بهبود ببخشد.

     

     

    قاب عکس سونوگرافی هدیه برای همسر باردار

    این یکی از بهترین هدایایی است که مادر می تواند آن را دوست داشته باشد. همچنین می تواند برای اعضای خانواده و دوستان باشد نشان دهنده این باشد که او چقدر مشتاق به دنیا آمدن فرزندش است. به راحتی می توانید قاب های مغناطیسی (آهن ربا دار) متناسب برای هر جنسیتی را خریداری کنید که به سادگی بر روی میز یا یخچال نصب می شود.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ این می تواند یک هدیه متفکرانه باشد که زن باردار قدردان آن خواهد بود.

     

     

     یک سبد هدیه پر از خوراکی های خوشمزه

    از شریک زندگی خود بپرسید که چه چیزهایی هوس کرده است. اگر خلاق باشید، می توانید یک سبد هدیه خانگی تهیه کرده و آن را با غذاها و خوراکی های مورد علاقه همسرتان پر کنید. آن می تواند هر چیزی از جمله میوه ها، شکلات، کیک، میان وعده هایی مانند خیارشور، و حتی مکمل های بارداری مورد نیاز او باشد.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ این کار به رفع ویار های دوران حاملگی و همچنین تغذیه مناسب او کمک می کند.

     

    سبد هدیه بارداری

    این سبد می تواند شامل وسایلی از جمله نمک حمام، روغن های مخصوص شکم، لوسین ها، و چای های ضد تهوع باشد، که استفاده از همه آن ها در دوران بارداری بی خطر است. اگر او این ها را دوست داشته باشد، می تواند مقدار بیش تر از چیزی که دوست دارد و حال او را بهتر می کند، سفارش دهید.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ با این هدیه می توانید به او یک چیز متفاوت و مفید را معرفی کنید، که مطمئنا او را شاد می کند.

     

    جوراب های ساق بلند دوره بارداری

    به او چند جفت از جوراب های ساق بلند بارداری هدیه دهید که از درد و تورم پاها جلوگیری می کند. جوراب هایی را انتخاب کنید که بسیار نرم و راحت هستند، و مانع از افتادن و سر خوردن او می شوند. او همچنین می تواند آن ها را در هنگام زایمان و بعد از زایمان استفاده کند، به خصوص هنگامی که هوا (کف زمین) سرد است.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ برای گرم نگه داشتن پاها و جلوگیری از انقباض قسمت های پایینی پا مناسب است.

     

    لباس بیمارستان

    وقتی زمان زایمان او نزدیک شد، می توانید یک لباس راحتی برای بیمارستان به او هدیه دهید که با آن احساس راحتی کند. علاوه بر این، لباس هایی که در بیمارستان به آن ها داده می شود، راحت نیست. لباس های راحتی شیک و مناسبی برای هدیه دادن به صورت آنلاین و یا در مغازه ها به فروش می رسد.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ مادر می تواند در لباس راحتی مخصوص بیمارستان خود احساس آرامش و شادی داشته باشد.

     

    پیراهن های خاص زایمان هدیه برای همسر باردار

    ممکن است یک تی شرت مخصوص زمان زایمان، ماه تولد و یا با هر تم سرگرم کننده دیگری خریداری کنید. یک لباس که از جنس پنبه باشد و در هنگام شستن آب نمی رود را برای او تهیه کنید.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ این یک هدیه منحصر به فرد است که باعث لبخند او می شود.

     

    کیف دستی به عنوان ساک نوزاد

    هدیه دیگری که می توانید برای خانم های باردار بخرید کیف دستی های جادار و بزرگ مخصوص وسایل نوزادان هستند که در بازار وجود دارند و می توانند علاوه بر وسایل خود وسایل نوزاد را هم در آن بگذارند که این کیف ها هرچه زیپ زیادی داشته باشند بهتر می باشند.

    می توانید برای آنها کیفی بزرگ و جادار خریداری کنید که علاوه بر اینکه وسایل خود را در آن می گذراند، وسایل نوزادان را نیز بتوانند در آن جا دهند.چرم بودن این کیف باعث می شود تا اگر دچار هر نوع آلودگی شد، بتوان به راحتی آن را پاک کرد. در ضمن، داخل کیف هر چه زیپ و جای بیشتری داشته باشد، بهتر است.

     

    اگر شما کیف بیمارستانی همراه با تمام لوازم ضروری و مورد نیاز را خریداری کنید، همسرتان بسیار سپاس گذار شما خواهد بود. یک کیف از وسایلی مانند لباس، دمپایی، جوراب، نرم کننده لب، کش سر، سینه بندهای مخصوص شیردهی، لوازم آرایشی و خوراکی های مورد علاقه او تهیه کنید.

    این هدیه از چه نظر مناسب است؟ این کار بار مسئولیت همسرتان را در بسته بندی وسایل مورد نیاز، هنگامی که عجله دارد، کم می کند.

    هدیه برای خانم باردار
    هدیه برای خانم باردار

    اسباب بازی برای بچه هدیه برای همسر باردار

    یکی دیگر از گزینه های مناسب برای هدیه دادن به خانم باردار میتواند یک اسباب بازی زیبا برای فرزندی که در راه است باشد، مثله مبل کودک . برای خریدن اسباب بازی به جنسیت بچه توجه داشته باشید، اگر جنسیت او هنوز مشخص نیست میتوانید، یک اسباب بازی را انتخاب کنید که هم برای نوزادان دختر و هم پسر مناسب است.

     

    هدفون برای جنین هدیه برای همسر باردار

    یکی از هدیه های شیک و جالبی که میتوانید برای همسر باردار یا یک خانم باردار بگیرید هدفون برای جنین است. که با استفاده از آن مادر های باردار می توانند برای برای جنین هایشان موسیقی پخش کنند.پخش کردن موسیقی برای جنین داخل رحم از جمله کارهایی است که زنان باردار برای فرزندان عزیز خود انجام می دهند و جنین نیز بسیار از آن لذت می برد.

     

    اکنون که ایده های زیادی برای بهترین هدایا به همسر باردار، دوست یا دختر خود دارید، یکی را انتخاب کرده و کادو را بسته بندی کنید تا او به وجد بیاید. فرقی نمی کند که سه ماهه اول یا دوم یا سوم بارداری او باشد، مطمئنا این هدیه ها می توانند باعث لبخند او شوند. حتی اگر این گونه هم نباشد، حداقل او از تلاش و ایده شما قدردانی خواهد کرد. پس چرا منتظر هستید؟ اقدام کنید و او را با تمام عشق و هدایایی که شایسته او است، خوشحال کنید.

    خرید هدیه برای همسر باردار
    خرید هدیه برای همسر باردار

    خرید ادکلن زنانه

    هنگام صحبت در مورد خرید عطر زنانه لاکچری، ملاک‌های مختلفی مطرح می‌شود که باید در نظر گرفته شوند. سلیقه، آب و هوا، سن و سال و غیره از جمله مواردی هستند که باعث می‌شوند افراد انتخاب‌های متفاوتی داشته باشند.

    در نگاه اول ممکن است تفکیک عطرها از یکدیگر کار سختی باشد، اما به کمک راهنمای آسان خرید عطر زنانه به راحتی می‌توان بهترین انتخاب را انجام داد. اگر مقالات دنیای مد را مطالعه کنید بی‌تردید متوجه اهمیت جایگاه عطر و ادکلن خواهید شد.

    امروزه لباس و ظاهر شما تنها مواردی نیستند که باید به دقت به آنها توجه کنید. خوشبو بودن در محیط کار، مجالس و هر مناسبتی می‌تواند نشان دهنده شخصیت و توجه شما به استایلتان باشد.

    امروزه هر کسی در بین وسایل شخصی خود حداقل یک الی دو ادکلن برای مناسبت‌های مختلف دارد.

    خوشبو بودن یکی از ویژگی‌هایی است که تقریبا هر انسانی از آن استقبال می‌کند. مهم نیست در چه محیطی وارد می‌شوید، اینکه بوی خوبی بدهید در ذهن اطرافیان خود تاثیر بسیار مثبتی خواهید گذاشت.خانم‌ها همواره به ظاهر و خوشبو بودن خود اهمیت زیادی می‌دهند. در واقع اگر میزان خرید ادکلن زنانه در سراسر جهان را بررسی کنید تقریبا همیشه با عددی بیشتر از میزان ادکلن‌های خریداری شده توسط آقایان مواجه خواهید شد. واقعیت این است که خانم‌ها برای ظاهر و خوشبویی خود نسبت به آقایان، هزینه بیشتری را صرف می‌کنند.

    انواع ادکلن زنانه

    ادکلن های زنانه از لحاظ رایحه و ماندگاری و فصول استفاده به چند دسته تقسیم میشود که ما در اینجا به طور مختصر به شما توضیح می دهیم.

    عطرهای بهاری

    فصل بهار و تابستان در ایران، جزء فصل‌ها گرم محسوب می‌شوند. از این رو عطر مناسب فصل گرم، رایحه‌ای مخالف آب و هوا دارد. در این صورت عطر ملایم و خنک احساس خنکی و خوشایندی را القا می‌کند و بینی کسی را در گرما آزار نمی‌دهد.

    یکی از رایحه‌های عطر بهاری زنانه، رایحه گل است. این رایحه گل، پرطرفدارترین عطر زنانه محسوب می‌شود. اما اگر می‌خواهید کمی متفاوت باشید و عطری فانتزی، ملایم و کمی شیرین تهیه کنید، رایحه میوه انتخاب مناسبی خواهد بود.

    برخی از عطرهای ملایم و خنک زنانه نیز رایحه ترکیبی دارد که عطر و بوی متفاوت و خاصی ایجاد می‌کنند. معمولا این رایحه‌ها ترکیبی از گل، میوه، سبزیجات و اسانس‌های گوناگون است. خانم‌هایی که می‌خواهند عطر متفاوتی برای فصل بهار و تابستان بخرند، عطرهای ترکیبی خواسته آنان را برآورده می‌سازد.

    • در فصل بهار و تابستان بهتر است از عطرهایی که ملایم هستند استفاده کنیم چون حس آرامش به انسان می دهند.

    عطر و ادکلن سرد چیست؟

    عطر و ادکلن سرد به عطرهایی گفته می‌شود، که حس تازگی و همچنین خنکی را به افراد منتقل کند. بوییدن انواع عطر سرد باعث می‌شود، که طعم میوه‌هایی مانند هندوانه، خیار و سایر میوه‌های سرد را به خاطر بیاوریم.

    در فصول گرم، بهتر است از عطرهایی با رایحه‌های سرد استفاده کنیم. استفاده از عطرهای سرد در فصل بهار نیز دل‌انگیز است و توصیه می‌شود. بهتر است برای فصل بهار دو عطر داشته باشیم، زیرا به این ترتیب، می‌توانیم یکی از آن‌ها را برای استفاده روزانه و دیگری را برای مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص استفاده کنیم.

    استفاده از رایحه‌های ترش و خنک در تابستان، سرمای دلپذیری را به ما یا حتی به اطرافیان‌مان منتقل می‌کند و باعث می‌شود، که ما به یک تعادل نسبی با محیط برسیم. به این نکته نیز توجه داشته باشید، که معمولا عطرها در هوای سرد از ماندگاری بیشتری برخوردار می‌شوند، زیرا دمای هوا پایین است و الکل موجود در عطر نیز دیرتر تبخیر می‌شود.

    ادکلن زنانه چی بخرم؟

    برای خرید ادکلن باید علاوه به سلیقه و رایحه مورد علاقه باید به نکات دیگه هم توجه کنید :

     

    • ماندگاری ادکلن
    • پخش بوی مناسب
    • گرم و خنک بودن عطر
    • شیشه و شکل ظاهری ادکلن
    • قیمت عطر
    • حجم عطر و ادکلن

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید

    اگر مقاله بهترین هدایا برای خانم های باردار مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.  ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    لیست خرید جهیزیه

    لیست خرید جهیزیه کامل عروس

    از زمانی که بحث ازدواج دختر خانم ها در خانواده پیش می آید دغدغه خرید …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.