قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » اجتماعی » مراکز خرید لباس مجلسی در تهران کجاست ؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مراکز خرید لباس در تهران
مراکز خرید لباس در تهران

مراکز خرید لباس مجلسی در تهران کجاست ؟

  • خوب هفته دیگه عروسی دعوتیم و باید به لباس مجلسی شیک بخرم. ولی از کجا؟ بورس خرید لباس مجلسی تهران کجاست. من خودم اخر سر از پاساژ شانزلیزه لباس مجلسی و موفق شدم بخرم. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    خرید کردن و یا قدم زدن در مراکز خرید یکی از تفریحات گردشگران در هر شهر و کشوری است. هنگام خرید شما با افراد مختلف آشنا شده و تعاملات اجتماعی فی ما بین شما و فروشندگان و دیگر خریداران همواره از لذت‌های فراموش نشدنی سفر است. در این بخش قصد داریم مراکز خرید تهران را به شما معرفی کنیم. لازم به توضیح نیست که امکان معرفی کلیه مراکز خرید این شهر بزرگ مقدور و میسر نبوده و ما تنها گوشه‌ای از برترین‌های این شهر را می‌توانیم خدمت شما بزرگواران معرفی نماییم.

    بهترین مراکز خرید لباس مجلسی

    خرید پوشاک در سفر به تهران سه حسن دارد: یکی آنکه شما همواره می‌توانید مناسب‌ترین لباس برای آب و هوای تهران را تهیه کنید. دوم آنکه قیمت البسه در تهران نسبت به بیشتر شهرهای ایران مناسب‌تر است. سوم اینکه لباس‌هایی که الان در تهران مد روز هستند چند ماه بعد به شهرستان‌ها ارسال خواهد شد. جز معدود فروشگاه‌های لوکس هر شهرستان که لباس‌ها را با قیمت بالاتری برای فروش ارائه می‌کنند.

    مراکز خرید لباس در تهران
    مراکز خرید لباس در تهران

    مراکز اصلی خرید پوشاک و لباس مجلسی در تهران عبارتند از:

    – بازار بزرگ تهران (جنوب تهران)

    حتما عبارت «از شیر مرغ تا جان آدمیزاد» به گوشتان خورده‌است. بازار بزرگ تهران بهترین مصداق برای این عبارت است. بازار بزرگ تهران مجموعه‌ای بسیار بزرگ است که تقریبا برای خرید هر نوع کالایی که به آن‌جا مراجعه کنید، شما را ناامید نخواهد کرد. بزرگ‌ترین ویژگی این بازار قیمت‌های نسبتا پایین و مناسب‌اش، آن هم در شهر گرانی مانند تهران است. در واقع می‌توان گفت که از نظر قیمت، هیچ مرکز خرید دیگری در تهران توانایی رقابت با بازار بزرگ را نداشته و ندارد.

    این بازار در منطقه ۱۲ شهری تهران واقع شده‌است و دارای معماری بسیار پیچیده و سنتی است که می‌تواند برای گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ یا گردشگری به منزله یک تفریح نیز به حساب بیاید. هرچند که برای مراجعه به این بازار باید حوصله شلوغی و رفت‌و‌آمد بی‌وقفه مردم را داشته باشید زیرا

    بازار بزرگ تهران، بدون اغراق شلوغ‌ترین مرکز خرید تهران به شمار می‌رود.

    ایستگاه متروی پانزده خرداد راحت‌ترین راه برای دسترسی به بازار بزرگ تهران می‌باشد.

    این بازار در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. بازار بزرگ تهران تنها یک مرکز خرید نیست، بلکه یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران بزرگ است که روزانه جمعیت زیادی را به سمت خود می‌کشاند. بازار بزرگ تهران محدود به فروش البسه و پوشاک نیست و شما در این بازار می‌توانید از لوازم بهداشتی تا خوراکی و اسباب‌بازی و فرش و لوازم خانگی و… را مشاهده کنید. یکی از معروفترین مراکز خرید پوشاک و لباس مجلسی در بازار بزرگ تهران پاساژ کویتی‌ها است. قیمت‌ها در بازار بزرگ تهران بسیار مناسب است و سخت می‌توان مکانی را یافت که بتواند از نظر قیمت با این بازار رقابت کند.

    -نازی آباد

    نازی ابادخوبه کلی پاساژ ایناداره قیمتهاشم خوبه

    – پاساژ افسریه

    – امام زاده حسن

    پاساژ عقیق طبقه دوم. قیمت مناسب تر بخوای، پاساژ عقیق امامزاده حسن هم داره

    – پاساژ شانزه لیزه (مرکز تهران)

    شانزلیزه جمهوری قیمتاش خوبه.

    تقاطع خیابان ولیعصر با خیابان نوفل لوشاتو، سال هاست با مغازه های فروش لباس مجلسی زنانه شناخته می شود. از معروف ترین مراکز خرید لباس مجلسی در تهران که روزانه خریداران زیادی را از نقاط مختلف تهران و حتی سایر شهرهای ایران به سمت خود می کشاند، پاساژ شانزه لیزه در چهارراه امیر اکرم است.با توجه به اینکه تولیدی های لباس مجلسی در این محدوده قرار دارند، پس نگران تنوع در طرح و رنگ و قیمت نباشید. وجود مغازه های فروش لباس بچگانه در کنار مغازه های فروش لباس مجلسی و دسترسی سریع و آسان با مترو، اتوبوس و تاکسی، از ویژگی های خوب این مرکز خرید لباس مجلسی در تهران است.

    پاساژ میلاد قائم یا شانزه لیزه با توجه به موقعیت مکانی آن که در مرکز تهران قرار دارد، جزء پر رفت و آمدترین مراکز خرید در تهران است. پاساژ شانزه لیزه یکی از پاساژهایی است که بانوان می‌توانند لباس‌های با کیفیت را به ارزانترین قیمت از آن خریداری کنند. با توجه به اینکه در طبقه پایین مانتو و طبقه بالا لباس مجلسی عرضه می‌شود، هر سلیقه‌ای می‌تواند در این بازار لباس مورد نظر خود را بیابد.

    آدرس پاساژ شانزه لیزه: تقاطع ولیعصر و جمهوری، پاساژ میلاد قائم- شانزه لیزه

    – کوچه برلن (مرکز تهران)

    از مترو سعدی میتونید بیاید. کوچه برلن قیمتش خوبه

    از قدیمی ترین کوچه های شهر تهران که بین خیابان لاله زار جنوبی و فردوسی واقع شده است. در این کوچه طولانی که پر از مغازه های مختلف است، مغازه های فروش لباس مجلسی زیادی به چشم می خورد. لباس های این مغازه ها اکثرا در تولیدی هایی که در طبقات بالایی همین مغازه ها هستند، تولید می شوند؛ از این رو قیمت مناسبی دارند. شما با صرف زمان نسبت مناسبی می توانید لباس مجلسی دلخواهتان را از همین مغازه های لباس مجلسی کوچه برلن بخرید. وجود بوتیک های لباس مردانه و مغازه های لباس بچگانه در این محدوده، این امکان را برای خانواد ها فراهم می آورد که تمام خرید خود را از همین مرکز خرید انجام دهند.

    پاساژ اهدا میدان ولیعصر

    اگر از چهارراه امیراکرم به سمت شمال حرکت کنید، پس از رد شدن از چهارراه ولیعصر با یک پیاده روی تقریبا بیست دقیقه ای به میدان ولیعصر می رسید.

    پاساژ اهدا در اطراف میدان ولیعصر و تقریبا تمام دیگر مغازه های این محدوده، لباس های مجلسی زنانه شیک و با قیمت مناسبی می فروشند.

    اگر قیمت و تنوع در طرح و رنگ لباس مجلسی برایتان مهم است، می توانید با یک روز وقت گذاشتن میدان ولیعصر، چهارراه امیر اکرم و شانزه لیزه را زیر و رو کنید و حتما دست پر به خانه برگردید. همچنین با وجود رستوران های سنتی و فست فودهای متعدد در این محدوده، نگرانی شما درمورد غذایتان در هنگام خرید، بی مورد خواهد بود.

    – پاساژ قائم تجریش (شمال تهران)

    پاساژ قائم در میدان تجریش تنها به فروش لباس اختصاص ندارد. برای خرید لباس طبقه هم کف و طبقه چهارم پاساژ انواع لباس مجلسی، مانتو و شال و روسری را عرضه می‌کنند. از دلایلی که این پاساژ را برای معرفی در این بخش انتخاب کردیم قیمت نسبتاً مناسب آن است.

    این پاساژ با آنکه در شمال تهران واقع شده است از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و می‌توان برای هر بودجه‌ای در آن لباس تهیه کرد. از مزایای دیگر این پاساژ وجود رستوران در طبقه ششم است.

    آدرس پاساژ قائم تهران: میدان تجریش، خیابان شهرداری، بازار قائم.

    – مرکز خرید ونک (شمال تهران)

     این مرکز خرید لباس مجلسی، بسیار لوکس تر از مراکز خرید ذکر شده در بالاست؛ از این رو از قیمت بالاتری نیز برخوردارند.

    دسترسی راحت به این مرکز خرید مخصوصا برای شهروندان شمال شهر، از مزایای آن است.

    اگر از اهالی تهران باشید، خوب می‌دانید که میدان ونک یکی از پرترددترین میدان‌های پایتخت محسوب می‌شود. طبیعی است که در چنین منطقه‌ای، یک مرکز خرید بزرگ به شدت مورد نیاز است. البته که میدان ونک هم از وجود این مرکز خرید مهم بی‌بهره نمانده‌است. مرکز خرید ونک یکی از مشهورترین مراکز خرید در تهران است. این مرکز همان‌طور که از نامش پیداست، در حوالی میدان ونک و در خیابان کار و تجارت واقع شده‌است. نمای این مرکز خرید مخصوصا در شب‌ها دارای زیبایی منحصر به فردی است.

    اگر به سراغ دسته‌بندی کالایی و کالاهای موجود در مرکز خرید ونک برویم، باید بگوییم که این بازار بیش از همه افراد، برای خانم‌ها مناسب است؛ زیرا عمده کالاهای موجود در مرکز خرید ونک شامل جواهرات و زیور‌آلات، پوشاک زنانه شامل مانتو، لباس زیر، لباس ورزشی، لباس مجلسی، کیف و کفش، لوازم آرایشی می‌شود. البته بعضی از واحدهای تجاری هم به فروش لباس، کیف و کفش مردانه اختصاص دارند.

    در بین واحدهای تجاری مرکز خرید ونک، حتما مغازه‌هایی از اصناف دیگر را هم خواهید دید اما ما به عمده کالاهای موجود در مرکز خرید ونک اشاره کردیم.

    – پالادیوم تهران

    مرکز خرید پلادیوم تهران، از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید برند تهران.

    آدرس مرکز خرید پالادیوم تهران: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، مرکز خرید پالادیوم.

    – مفتح

    خیابون مفتح هم شیکه

    اگر این مقاله مراکز خرید لباس مجلسی در تهران توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۵۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    ۳ دیدگاه

    1. اگر هم اهل خرید اینترنتی باشید این سایت گزینه خوبیه
      https://www.modman.com/

    2. خرید تاپ زنانه با قیمتی مناسب از فروشگاه انلاین تک دوخت

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.