قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » عطر و ادکلن » ادکلن اورجینال شرکتی / برند های مطرح
فروشگاه اینترنتی ایلیار

ادکلن اورجینال شرکتی / برند های مطرح

  • حتما خیلی از ما ها زمان خرید عطر و ادکلن با اسم هایی رو به رو شدیم . مثلا : ادکلن های اورجینال ، ادکلن اورجینال شرکتی ، مینی ، های کپی ، تستر و…… ما در این مقاله میخواهیم ادکلن اورجینال شرکتی را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

     

    ادکلن اورجینال شرکتی چیست؟

    یکسری از عطر ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند که به آنها ادکلن های اورجینال گفته میشود که قیمت های بسیار بالایی دارند.

    اما چند شرکت اماراتی و فرانسوی اومدن اقدام به تولید و بخش عطرهایی با نام ادکلن اورجینال شرکتی کردند.

    در این ادکلن ها از ۸۰ درصد اسانس ( پرفیوم) عطرهای اورجینال استفاده میکنند و در واقع نمونه کاملا مشابه با اذکلن های اورجینال هست.

     ویژگی ادکلن های شرکتی

    • ماندگاری بسیار بالا
    • پخش بوی مشابه به ادکلن های اورجینال
    • قیمت مناسب
    • شیشه و بسته بندی کاملا مشابه به اورجینال
    • تنوع

    انواع ادکلن اورجینال شرکتی

    شرکت های مختلفی اقدام به خرید اسانس اصل کردند که بتوانند اقدام به تولید این ادکلن ها بکنند. که اکثر این شرکت ها اماراتی و فرانسوی هستند.

    شرکت فرگرانس ورد ، جانوین ، اسمارت ، رنووو از قبیل چنین شرکت های هستند.

    ما در ادامه میخواهیم اقدام به معرفی چند تا از ادکلن های اورجینال شرکتی از شرکت های مختلف بکنیم. با ما همراه باشید.

     

    ادکلن های اورجینال شرکتی برند فرگرانس ورد

     

    برند فراگرنس ورد یک برند اماراتی و شناخته شده در صنعت عطر سازی می باشد که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت محصولات این برند، عطرهای برند فراگرنس ورد محبوبیت قابل قبولی در بازار فروش دارند.

    برتری استفاده از برند فرنگرانس ورد Fragrance World نسبت به ادکلن های فیک این است. که با همان قیمت عطری اورجینال را خریداری می نمایید. که در آن موارد بهداشتی رعایت شده است و نگرانی بابت مسائل بهداشتی و بیماری های پوستی نخواهید داشت.

    در نهایت می توان گفت که برند فرگرانس ورد Fragrance World یکی از معدود برندهایی هست که دارای مجوزهای بهداشتی مورد نظر در مجامع بین المللی می باشد که با توجه به میزان هزینه ای که توسط خریداربرای یک عطر می شود بهترین گزینه می باشد.


     

    ادکلن لالیک مردانه فرگرانس Black ink

    ادکلن بلک اینک یا همان black ink محصول شرکت فراگرنس ورد و ساخت کشور امارات می باشد.

    این ادو پرفیوم مردانه مناسب آقایان جوانی است که به سمت اهداف خود پیش می‌روند و طعم شیرین پیروزی را می‌چشند.

    در کل این ادو پرفیوم بویی مثل رایحه‌ی چوب سوخته از خود به جا می‌گذارد. خط نت‌های این عطر، حتی وقتی از محیطی که در آن بودید خارج می‌شوید، همچنان حس می‌شود. فرمولاسیون و طراحی این ادو پرفیوم را عطرساز مشهور «ناتالی لورسن» (Nathalie Lorson) در سال ۲۰۰۶ انجام داده است.

    • ساختار رایحه:چوب، خاک و زمین، گیاهان معطر
    • آغازی : چوب درخت سرو
    • میانی : علف وتیور
    • پایانی : مشک و چوب کشمیر


     

    عطر و ادکلن شرکتی چیست؟


     

    ادکلن لانکوم میدنایت رز زنانه فراگرنس ورد

    این ادو پرفیوم بوی تند و گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. این ادوپرفیوم مشابه لانکوم ترزور میدنایت رز است. این عطر، حس و حالی شیرین و میوه ای دارد. الهام گرفته از بانویی فریبنده در خیابان های سنگ فرش شده پاریس است .

    • نوع رایحه:شیرین، تند، گرم، طبیعت، گل
    • ساختار رایحه:ادویه، وانیل، چوب، گیاهان معطر، گل
    • آغازی : گل رز و تمشک
      میانی : گل یاسمین، گل صدتومانی، برگ مو و فلفل صورتی
      پایانی : وانیل، مشک، چوب سدر

    از مشخصه های ممتاز این محصول ماندگاری بسیار بالا،میزان پراکنندگی عالی و بطری بنفش رنگ آن که توسط گل رز کبودی مزین شده،می باشد.

     


    ادکلن زنانه چی بخرم؟


     

    ادکلن ویکتوریا سیکرت بامب شل زنانه فراگرنس ورد

    ویکتوریا سکرت بمب شل عطری است خنک و شیرین . این رایحه دل انگیز مناسب برای افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است. طراحی این ادوپرفیوم بسیار شیک و جذاب است که این امر سبب استقبال بی نظیری از سوی بانوان شده است.

    ویکتوریا سکرت بمب شل پخش بو و ماندگاری خوبی دارد و به عقیده کارشناسان ما در مجموعه ی پاپریا و کاربرانی که از عطر بی نظیر ویکتوریا سکرت بمب شل استفاده کرده اند استفاده از این عطر در فصل بهار و تابستان و پاییز به شدت توصیه می شود.

    پیش رایحه این محصول  شگفت انگیز از  نارنگی, گریپ فروت, آناناس, توت فرنگی و پشنفروت تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن شامل  یاس, توت قرمز, زنبق الوادی, گل صدتومنی و وانیل ارکیده می شود؛ رایحه پایه آن نیز مشک, چوب و اوکموس است.

    • اولیه : نارنگی ، گریپ فروت ، میوه پشن ، آناناس ، توت فرنگی
    • میانی : گل صدتومانی ، ارکیده ، گل یاس ، سوسن ، توت قرمز
    • پایه : مشک ، چوب صندل ، گلسنگ


     

     

    عطر ادکلن آمواج اینترلود فرگرانس

    عطرامواج اینتروود Amwaag inter wood عطری است مردانه وشیک بارایحه گرم وتند،مشابه امواج اینترلود .

    این عطردر گروه بویایی شرقی چوبی قراردارد و مناسب برای فصول سرد سال میباشد. ازدیگرخصوصیات این عطرشگفت انگیزپخش بوی عالی باماندگاری بالا می باشد.

    ادکلن آمواج اینترلود پخش بویی عالی با ماندگاری بالا از خصوصیات این ادو پرفیوم شگفت انگیز میباشد .
    بوی گرم و شرقی تندی داشته و برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. بوی عودی و اسموکی این عطر توجه تمام اطرافیان را به‌سوی شما منحرف خواهد کرد. ادکلن آمواج اینترلود فرگرانس رایحه‌ای مشابه عطر مشهور و موفق آمواج اینترلود مردانه دارد.

    شیشه بسیار زیبای این عطربا تزیینات مجلل،شکوه این عطر رابه رخ میکشد .رایحه بسیارگرم وشیرین این عطرباعث ماندگاری بالای این عطرشده است.


     

     

    عطر ادکلن اونیرو مردانه Fragrance World Oniro

    عطر ادکلن اونیرو مردانه Fragrance World Oniro عطری خنک با رایحه ای تند از برند اماراتی فرگرانس ورد Fragrance World می باشد. که از نظر رایحه مشابه با عطر اینویکتوس از برند پاکو رابان می باشد.

    ترکیب حیرت آور این عطر سبب شده که این عطر به عنوان یکی از پرفروشترین ادکلن های مردانه بدل شود. عطری که به یکی از جذاب ترین عطرها برای تمام فصول سال به حساب می آید. اگر درباره ماندگاری و پخش بوی این عطر بخواهیم صحبت کنیم می توان گفت که این عطر با توجه به سبک خنکی که دارد ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای را به مخاطب ارائه می دهد.

    عطر ادکلن اونیرو مردانه رایحه‌ای مشابه عطر مشهور و موفق اینوکتوس دارد. رایحه‌ی خنک و تلخ این عطر آن را به گزینه‌ی مناسبی برای فصول گرم سال تبدیل کرده است . این ادو پرفیوم مردانه، برای استفاده‌ی روزانه‌ی آقایان ورزش‌کار و پرتحرک بسیار مناسب است.

    اعتماد به نفس آقایان را چند برابر می کند. ادکلن فرگرانس ورد اونیرو روح جوانی و آزادی و عشق را با تمام وجود به روح انسان پیوند میزند. رایحه ای بسیار گیرا و دلپذیری دارد این ادکلن رایحه ای قدرتمند و اغواکننده ای دارد که اطرافیان را به خود جذب می کند.

     


     

     

    عطر ادکلن اسکندل فرگرانس ورد

    عطر ادکلن اسکندل فرگرانس ورد Scandant مشابه بوی ادکلن ژان پل گوتیه اسکندال زنانه می باشد.

    ادکلن ژان پل گوتیه اسکندال Jean Paul Gaultier Scandal، عطری است گرم و دلنشین که شروعی شیرین و قدرتمند از رایحه عسل و همراهی رایحه مشخصی از گل ها دارد که شروعی زنانه و دلپذیر را با کمک هم ایجاد می کنند.

    ایشون ستاره درخشان بین عطر های برند ژان پل گوتیه هستند. این عطر برای مهمونی ها و مجالس رسمی فوق العده هست.

    با گذر زمان رایحه گلی کمی قوی تر شده و نعنای هندی نیز به ترکیب عطر اضافه می گردد.رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین،گرم،گلی و کمی گیاهی و خاکی مانند است که رایحه ای ساده و در عین حال جذاب را خلق می نمایند.

     

    • اولیه : پرتقال خونی، نارنگی ماندارین
    • میانی : یاس، عسل، گاردنیای یاسمنی، هلو، شکوفه پرتقال
    • پایه : شیرین بیان، موم، کارامل، نعناع هندی


     

     

    عطر ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ فرگرانس ورد

     باکارات رژ ۵۴۰ از برند اماراتی فراگرنس ورد به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ادکلن فراگرنس ورد باراکات روژ ۵۴۰ ؛ رایحه ادکلن معروف و بی نظیر باکارات رژ که توسط ایلیار به شما عزیزان تقدیم میشود .

    ادکلن Baccarat Rouge ۵۴۰ یک عطر زنانه و مردانه از خانواده عطر های گلی شرقی می باشد که توسط شرکت ChaneMaison Francis Kurkdjian l در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .فرانسیس کرکجان در مورد این عطر می گوید: با طراحی این عطر تمایل به خلق رایحه ای با ساختار بسیار غلیظ و متراکم داشته ام.

    خرید ادکلن مردانه زنانه فراگرنس ورد باراکات رژ ۵۴۰ برای دوستداران عطر فرانسیس کرکجان باکارات رژ ۵۴۰ پیشنهاد می شود . این عطر معادل ۱۰۰ میل حجم دارد و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد .


     

     

    عطر ادکلن پولو آبی مردانه فرگرانس

    ادکلن پولو آبی رالف لورن پولو آبی -Ralph Lauren Polo Blue عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۰۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. یکی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین عطر های مردانه از برند لوکس اشرافی رالف لارن است.  که در سال های اخیر با رایحه ی میوه ای و مرکباتی اغوا کننده اش، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است

    رالف لورن پولو آبی-Ralph Lauren Polo Blue، توسط دو نفر به نام های Carlos Benaim و Christophe Laudamiel طراحی و در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی پولو روانه بازار شد. این محصول استثنائی و پر طرفدار ، تداعی گر رهایی از آسمان بزرگ و آبی و استشمام هوای تازه است. این رایحه دل انگیز مناسب برای  افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است. فصل پیشنهادی برای استفاده از این محصول بهار و تابستان در طول روز می باشد.

     

     پولو بلو رایحه ای مرکباتی و مردانه و بسیار جذاب دارد که در خود شمیم جذاب لیمو ، گریپ فروت و نوت های فوق جذاب چوبی را جای داده است و یک انتخاب مناسب برای آقایان میباشد.

    نت آغازین عطر سولو پور هوم بلو مرکب از روایح ترنج، هل و نت‌های دریایی بوده و بعد از گذشت چند دقیقه و از بین رفتن این روایح می‌توان روایح نت‌ میانی که متشکل از ریشه زنبق زرد، ریحان، لیموی وربنا و برگ مریم گلی است را استشمام نمود و در نهایت نت پایانی از روایح علف خس خس، چرم جیر، نعناع هندی و نت‌های چوبی تشکیل شده است.
    ساختار رایحه: میوه , چوب

    • اولیه : خیار ، پرتقال ماندارین ، خربزه
    • میانی : گل شمعدانی ، مریم گلی ، ریحان
      پایه : جیر ، نت های چوبی ، مشک


     

     

    معرفی ادکلن های برند جانوین

    برند جانوین چیست ؟

    برند جانوین (Johnwin) که در ایران نیز به همین نام شناخته می شود یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه های شرکتی آنها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید و روانه بازار مصرف می نماید.

    ادکلن شرکتی جانوین Johnwin دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر ۱۸۰ رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایز های جیبی و عطر های بزرگ تولید می نماید.

    اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه و یا خرید عطر و ادکلن مردانه دارید و از طرفداران یکی از رایحه های معروف جهانی هستید بدانید با خرید این عطر قیمت مناسب شرکتی جانوین Johnwin با اصالت به هدف خود رسیده اید و بیش از بهایی که پرداخته اید ،رضایت شما جلب خواهد گردید.


     

    ادکلن ساواج دیور مردانه اورجینال شرکتی جانوین

     

    عطر ساواج Sauvoge عطری است مردانه و سلطنتی بارایحه خنک و تلخ. ادکلن ساوویه جانوین با بوی خنک و تند برای مصرف روزانه ی آقایان به ویژه آنهایی که درمحیط کاری شلوغ و پر رفت و آمد قراردارند بسیار مناسب است همچنین دارای قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی می باشدو برای استفاده درفصول گرم و خنک گزینه بسیار مناسبی می باشد. استفاده از این عطر به آقایان خوش سلیقه‌ای که علاقه مند به روایح خنک و ادویه‌ای میباشند توصیه میشود.

    بااسپری ادکلن ساواج متوجه بوی فلفل سیچوان،نارنج وعنبرخواهیدشدفلفل سیچوان باگرمای خوبش باعث ایجادانرژی مثبت خوبی درشمامی شودونارنج بابوی مرکباتی وشیرینش شادی ونشاط رابه ارمغان می آوردوعنبربارایحه گرمش نیزباعث گرم وتندشدن این ترکیب سه گانه می شود.

    • اولیه:ترنج،فلفل
    • میانی:اسطوخودوس،شمعدانی،فلفل صورتی،لامی،خس خس،فلفل سیچوان،نعناع هندی
    • پایه:لابدانیوم،امبروکسان،سدر

    ادکلن اورجینال شرکتی


     

     

    ادکلن ورساچه نویر جانوین

    عطر ادکلن زنانه ورساچه کریستال نویر جانوین ورساچه مشکی (Versace Crystal Noir) حجم ۱۰۰ میل NOIRE Johnwin از سری کارهای شرکت جانوین با رایحه ادکلن جذاب و معروف ورساچه کریستال نویر (ورساچه مشکی) که بسیار عطری ماندگار و با کیفیت و قیمت مناسب است

    عطر و ادکلن زنانه جانوین نویر johnwin noire  یا ورساچه کریستال نویر جانوین Versace Crystal Noir یکی از بهترین عطر ها و ادکلن های با رایحه شرقی از برند مشهور و معروف عطر و ادکلن جانوین johnwin  است که در مجموعه عطر ها و ادکلن ها از بهترین کیفیت ماندگاری و پخش بو برخوردار است ، عطر و ادکلن Versace Crystal Noir Eau De Parfum for Women johnwin از محبوب ترین عطر و ادکلن های بی نظیری است که بانوان علاقه زیادی به این ادکلن دارند.

    با اسپری ‌کردن ورساچه نویر روی پوست و محل نبضتان بوی انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین، شادی و هیجان را در شما بیشتر می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. نت‌های میانی از گل یاسمین و بوته‌ی یاسمین ساخته‌ شده‌اند. این نت‌ها تمرکز و انرژی مثبت شما را بالا می‌برند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب صندل، چوب کشمیر، وانیل و گل آفتاب‌گردان تشکیل ‌شده‌اند. این نت‌ها‌ آرامش و تعادل روحی و جسمی را به شما هدیه می‌کنند.

    • ساختار رایحه : میوه , ادویه , وانیل , چوب , مرکبات , گیاهان معطر , گل
      اغازی : انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه
      میانی : گل یاسمین و بوته‌ی یاسمین
      پایانی : چوب صندل، چوب کشمیر، وانیل و گل آفتاب‌گردا

    ادکلن اورجینال شرکتی

    ادکلن اورجینال شرکتی


     

    برترین عطر های زنانه


     

    ادکلن لالیک لامور زنانه اورجینال شرکتی جانوین

    عطر ادکلن ادوپرفیوم زنانه جانوین مدل لالیک لامور -johnwin lambre با بوی شیرین و ملایمش که به خنکی نزدیک است. برای روزهای بهاری و تابستانی حس لوکسی را القا می‌کنند. یک بند نخی از گردن بطری آویخته شده است. این بند مشکی مثل منگوله روی بطری خودنمایی می‌کند.

    عطر چوبی مرکباتی لالیک لامور محصولی از برند نامدار جانوین است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد.

    این محصول مناسب بانوان در رده ی سنی ۳۰ تا ۴۰ سال بوده و به سبب بوی شیرین و ملایمی که دارد ، توصیه میگردد که در روزهای گرم سال استفاده شود. استفاده از این عطر به بانوان خوش پوشی که علاقه مند به روایح خنک و شیرین میباشند توصیه میشود. هدف از تولید رایحه ی این محصول که با نام عزت ابدی نام گذاری شده ، ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت کسانی است که از این رایحه استفاده می کنند.

    ساختار بویایی: چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل

    اولیه : ترنج , بهارنارنج , رز
    میانی : گل مریم , یاس , گاردنیای یاسمنی
     پایه : چوب صندل سفید , مشک , سدر

     

    ادکلن اورجینال شرکتی


    ادکلن زنانه چی بزنیم؟


    عطر و ادکلن اینوکتوس مردانه جانوین

    با ادکلن اینوکتوس شکست ناپذیر باش.

    کاپ قهرمانی ام واسه خودت . عطر اینونتس INVENTS عطری است مردانه و انرژیک با رایحه ای خنک و شیرین و کمی تلخ ،مشابه ادکلن اینویکتوس . این عطر بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و برای ورزشکاران و قهرمانان ورزش طراحی شده است. ادکلن اینونتس جانوین بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی، هنگام ورزش و یا کنار استخر می باشد.

    ادکلن Johnwi  INVENTS  حجم ۱۰۰ میل از سری کارهای شرکت جانوین با رایحه  ادکلن جذاب و معروف Invictus که بسیار عطری ماندگار و با کیفیت و قیمت مناسب میباشد توسط سایت  فروشگاه ایلیار به شما عزیزان معرفی و عرضه میگردد.

    • برند : جانوین
    • مناسب برای : آقایان
    • حجم : ۱۰۰ میل
    • نوع رایحه : خنک، شیرین و کمی تلخ
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : فصول گرم
    • گروه بویایی : چوبی، مرکبات
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی
    • جعبه : دارد
    • گارانتی : ضمانت سلامت فیزیکی کالا
    • مناسب برای هدیه
    • اصالت عطر : اورجینال شرکتی
    • مشابه رایحه ی عطر اصلی پاکو رابان اینوکتوس
    • مناسب برای مهمانی ها و مجالس ویژه

    نت های بویایی عطر و ادکلن اینوکتوس مردانه جانوین Invents  ادکلن اورجینال شرکتی

    • ساختار رایحه :  مرکبات ، دریایی ، معطر ، تند تازه ، چوب
    • رایحه اولیه: گریپ فروت،پرتقال ماندرین،نت های دریایی
    • میانی: گل یاسمن،برگ بو
    • رایحه پایانی: عنبر،گیاه پاتچولی،خزه اوکموس،چوب گایاک

     

    پیش رایحه این محصول شگفت انگیز از گریپ فروت, دریا و پرتقال ماندارین تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن شامل برگ خلیج و یاس می شود؛ رایحه پایه آن چوب گوایاک, اوکموس, نعنا هندی و عنبرسائل است.

    به محض اسپری عطراینونتس متوجه بوی پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ فروت می شوید این ترکیب سه گانه حس حضور در ساحل اقیانوس را برای شما تداعی می کند پس از گذشت مدت کوتاهی بوی گل یاس و برگ بو جای نت اولیه رامی گیرند . گل یاس با بوی خوش شما را غرق در شادی می کند. پس از مدتی طولانی بوی عنبر،گیاه پاتچولی،خزه درخت بلوط و چوب گایاک را استشمام خواهید کرد تندی این نت ها باخنکی نت های قبلی برای یک ورزشکار بسیار خوشایند می باشد.

    ادکلن اورجینال شرکتی


    عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه جانوین ادونچر ادکلن اورجینال شرکتی

    این ادکلن مشابه ادکلن کرید اونتوس مردانه است. ادکلن کرید اونتوس عطری است بسیار جذاب که سریعا” مورد توجه خانم ها قرار می‌گیرد.

    کرید اونتوس در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر کرید اونتوس عطری است مردانه و بسیار جذاب. محبوب‌ترین و پر فروش ترین محصول برند گران قیمت کرید، در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را به زیبایی هر چه تمامتر نشان داده است.  عطری بسیار خارق العاده و منحصر به فرد با ماندگاری بسیار عالی که خیلی زود جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرد و تبدیل به پر فروش ترین و محبوب ترین عطر کرید شد.

    این عطر جایگزین مناسبی برای عطر اروجینال اونتوس کرید می باشد . شاید همه ی ما نتونیم یه عطر اورجینال اونتوس بخریم ولی میتونیم با استفاده از جایگزین های مناسب و مشابه یک رایحه دلنشین رو به مجموعه ی عطر هامون اضافه کنیم .

    • برند : کرید از شرکت جانوین
    • مناسب برای : آقایان
    • حجم : ۱۰۰ میل
    • نوع رایحه : خنک، تلخ
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : فصول گرم
    • گروه بویایی : معطر سرخس گونها ،گیاهان معطر
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی
    • جعبه : دارد
    • گارانتی : ضمانت سلامت فیزیکی کالا
    •  جایگیری آسان داخل کیف دستی
    • مناسب برای هدیه
    • اصالت عطر : اورجینال شرکتی
    • مشابه رایحه ی عطر کرید اونتوس

      نت های بویایی عطر ادکلن کرید اونتوس مردانه جانوین ادونچر – حجم ۱۰۰ میل

      با اسپری کردن عطر خنک کرید آونتوس بر روی نبض خود، رایحه ویژه ای از سیب، انگور فرنگی سیاه، ترنج و آناناس ، رز، یاس، نعناع هندی و چوب درخت قان (توس خشک) وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر و مشک به مشام میرسد.

      به محض اسپری کردن ادکلن Johnwin Adventure، رایحه‌ی سیب نارنج، انگور سیاه و آناناس را استشمام خواهید کرد. این رایحه میوه‌ای و جذاب، بسرعت فضای اطراف خود را به تسخیر در می‌اورد. حس اعتماد به نفس و انرژی زیادی در درون این نت‌ها نهفته است. پس از مدتی و با گذشت زمان، نت‌های میانی ظاهر می‌شوند. رز, گل یاسمین و گیاه پاتچولی رایحه های تشکیل دهنده نت میانی می‌باشند. این ترکیب سه‌گانه باعث ایجاد شیرینی و گرمی به صورت هم زمان در شما می‌شود. در اخر و در زمان نه‌چندان طولانی، متوجه جابه جایی و تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید بود که از امبر گریس, خزه اوک موس, عنبر, مشک و وانیل تشکیل شده‌اند.

       

      • رایحه اسموکی, تلخ, چوبی, خاک و زمین, گل, گیاهان معطر, مرکبات, میوه, وانیل
      • نت آغازین: آناناس, انگور سیاه, سیب سبز, نارنج
      • میانی: رز, گل یاسمین, گیاه پاتچولی
      • نت پایانی: امبر گریس, خزه اوک موس, عنبر, مشک, وانیل

    ادکلن اورجینال شرکتی


    عطر ادکلن مون بلان لجند جانوین  ادکلن اورجینال شرکتی

    ادکلن مون بلان لجند Mont Blanc Legend در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن مون بلان لجند -Mont Blanc Legend عطری است مردانه و جذاب که مورد استقبال بسیاری از جوانان قرار گرفته است. این عطر اعتماد به نفس آقایان را بالا می برد.
    ادکلن مون بلان لجند جانوین Black Legendary حجم ۱۰۰ میل از سری کارهای شرکت جانوین با رایحه  ادکلن جذاب و معروف لجند که بسیار عطری ماندگار و با کیفیت و قیمت مناسب میباشد توسط سایت سلامت۴۴ به شما عزیزان معرفی و عرضه میگردد.

    در روزهای گرم تابستانی هیچ عطری با اندازه یک عطر خنک و شیرین لذت بخش نیست. با داشتن چنین عطری اطرافیانتان نیز از این رایحه لذت خواهند برد. اگر در انتخاب عطر خنک و تابستانی تردید دارید، بدون شک ادکلن مونت بلان لجند جانوین Black Legendary با قیمت منصفانه و ماندگاری بالا بهترین گزینه موجود برای آقایان خواهد بود.

    • برند : جانوین
    • مناسب برای : آقایان
    • حجم : ۱۰۰ میل
    • نوع رایحه : خنک، شیرین
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : فصول گرم
    • گروه بویایی : معطر
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی
    • جعبه : دارد
    • گارانتی : ضمانت سلامت فیزیکی کالا
    • مناسب برای هدیه
    • اصالت عطر : اورجینال شرکتی
    • مشابه رایحه ی عطر اصلی مون بلان لجند

    نت های بویایی عطر ادکلن مون بلان لجند جانوین JOHNWIN LEGENDARY BLACK 

    با اسپری اولیه این ادکلن روی لباس یا محل نبضتان، متوجه نت‌ های اولیه خواهید شد. این نت ها از اسطوخودوس و ترنج تشکیل شده که با استشمام آن جوانی و تازگی را از آن خود خواهید کرد. پس از مدتی و با گذشت زمان نت های میانی جایگزین نت های اولیه خواهند شد که از چوب درخت سرو تشکیل شده. وجود این عنصر در ادکلن جانوین، حس حضور در طبیعت را تداعی می کند. وقتی نت های میانی به طور کامل کار خود را انجام دادند، نوبت به نت های پایانی می رسد رایحه ی خزه درخت بلوط حسی فراموش نشدنی را برای شما به وجو می آورد. آقایان با داشتن این عطر، اعتماد به نفس و حس طبیعت را دوباره در خود زنده می کنند.

     

    • نت آغازی : اسطوخودوس، آناناس و نارنج
      میانی : گل رز، شمعدانی، سیب، اوک موس و میوه خشک
      نت پایانی : دانه تونکا و چوب صندل

     

    یکی از چیزهایی که در دیدارهای اولیه و یا حضور در اجتماع از اهمیت زیادی برخوردار است، استفاده از عطر و ادکلن مناسب است، زیرا حتی اگر ظاهر و یا رفتارهای شما از یاد کسی برود، هیچ گاه عطر شما را فراموش نخواهد کرد. .

     

     

    خرید ادکلن مونت بلان لجند جانوین بلک لجندری Black Legendary مردانه را به چه افرادی پیشنهاد می‌دهید ؟

    اگر طرفدار رایحه سنگین، خنک و شیرین هستید جانوین بلک لجندری Black Legendary یکی از انتخاب‌های مناسب برای شما است. این ادکلن مصرف روزانه و حجم بالایی دارد.

     

     

    ادکلن اورجینال شرکتی


     

     

     

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.