قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » عطر و ادکلن » ادکلن زنانه چی بزنیم؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار

ادکلن زنانه چی بزنیم؟

  • این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی خوب خودشون هم توجه کنند. به همین دلیل ما در این مقاله انواع ادکلن زنانه چی بزنیم؟ بسته به سلایق مختلف را خدمتتون معرفی میکنیم.

    هدف ما از این مقاله معرفی با کیفیت ترین و معتبرترین و به صرفه ترین ادکلن های زنانه است . با ما همراه باشید.

     

    انواع ادکلن زنانه

    عطرهای زنانه از لحاظ رایحه به دسته بندی های زیر تقسیم می شود.

    • عطرهایی با رایحه خنک
    • ادکلن هایی با رایحه شیرین
    • رایحه های گرم
    • عطرهای تند

    هر خانومی با توجه به سلیقه و البته منطقه زندگی از لحاظ سردسیر و گرمسیر بودن علایق خود را دارد.

    در ادامه میخواهیم عطرهای زنانه را با رایحه گرم و رایحه خنک به صورت جداگانه معرفی کنیم.

     

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    عطر و ادکلن سرد چیست؟

    عطر و ادکلن سرد به عطرهایی گفته می‌شود، که حس تازگی و همچنین خنکی را به افراد منتقل کند. بوییدن انواع عطر سرد باعث می‌شود، که طعم میوه‌هایی مانند هندوانه، خیار و سایر میوه‌های سرد را به خاطر بیاوریم.

    در فصول گرم، بهتر است از عطرهایی با رایحه‌های سرد استفاده کنیم. استفاده از عطرهای سرد در فصل بهار نیز دل‌انگیز است و توصیه می‌شود. بهتر است برای فصل بهار دو عطر داشته باشیم، زیرا به این ترتیب، می‌توانیم یکی از آن‌ها را برای استفاده روزانه و دیگری را برای مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص استفاده کنیم.

    استفاده از رایحه‌های ترش و خنک در تابستان، سرمای دلپذیری را به ما یا حتی به اطرافیان‌مان منتقل می‌کند و باعث می‌شود، که ما به یک تعادل نسبی با محیط برسیم. به این نکته نیز توجه داشته باشید، که معمولا عطرها در هوای سرد از ماندگاری بیشتری برخوردار می‌شوند، زیرا دمای هوا پایین است و الکل موجود در عطر نیز دیرتر تبخیر می‌شود.

    انواع ادکلن های خنک

    ادکلن های اورجینال زنانه دارای قیمت های بسیار بالایی هستند ولی هیچ حای نگرانی نیست ، زیرا ما در اینجا ادکلن های شرکتی با رایحه خنک و ملایم را خدمتتون معرفی میکنیم.

    عطر های خنک زنانه حجم ۱۰۰ میل

    در اینجا ادکلن های زنانه از شرکت های فرگرانس و جانوین را خدمتتون معرفی می کنیم


     

    ادکلن ویکتوریا سیکرت بامب شل زنانه

    ویکتوریا سکرت بمب شل عطری است خنک و شیرین . این رایحه دل انگیز مناسب برای افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است. طراحی این ادوپرفیوم بسیار شیک و جذاب است که این امر سبب استقبال بی نظیری از سوی بانوان شده است

     

    به واقع برای جذاب بودن یک خانم، “ادکلن بامب شل” بهترین انتخاب است.

    در ابتدا بعد از اسپری عطر ادکلن ویکتوریا سیکرت بمب شل بوی ترش و شیرین و شاداب و انرژی بخش توت وحشی به مشام شما خواهد رسید. و حضور گیاه اسطوخدوس حسی گلدار ، سبز ، گیاهی و کمی تلخ به عطر بمب شل می بخشد.

    پس از مدتی اسطوخدوس کمی قویتر شده و در همین حال رایحه ملایمی از چوبهای جنگلی نیز در این میان نمایان می شود ،

    بویی که به همه حسی خوب همراه با آرامش القا می کند. و همچنین نت تلخ دلپذیری از جنس چوب به عطر اضافه می کند.

    ویکتوریا سکرت بمب شل پخش بو و ماندگاری خوبی دارد و به عقیده کارشناسان ما در مجموعه ی پاپریا و کاربرانی که از عطر بی نظیر ویکتوریا سکرت بمب شل استفاده کرده اند استفاده از این عطر در فصل بهار و تابستان و پاییز به شدت توصیه می شود.

    پیش رایحه این محصول  شگفت انگیز از  نارنگی, گریپ فروت, آناناس, توت فرنگی و پشنفروت تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن شامل  یاس, توت قرمز, زنبق الوادی, گل صدتومنی و وانیل ارکیده می شود؛ رایحه پایه آن نیز مشک, چوب و اوکموس است.

    • اولیه : نارنگی ، گریپ فروت ، میوه پشن ، آناناس ، توت فرنگی
    • نت میانی : گل صدتومانی ، ارکیده ، گل یاس ، سوسن ، توت قرمز
    • نت پایه : مشک ، چوب صندل ، گلسنگ


     

     ادکلن زنانه شنل چنس اوتندر فرگرانس

    شنل چنس اوتندر از عطر هایی با سبک بویی خنک و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شده است. ادکلن زنانه فرگرانس ورد شنل چنس تندر دارای رایحه ای ملایم و شیرین و همانند حریر نرم می باشد. عطر ادکلن شنل چنس تندر Chance Tendre را در دسته آروماتیک های گل های معطر و میوه ها قرار داده اند. این عطر زنانه عطر و بویی مناسب برای سپری کردن ایام و با توجه به تم ملایم و شیرینش ، انتخابی به جا برای کل سال می باشد.

    عطر شنل چنس تندر ادو پرفیوم زنانه احساس لطافت مطلق را به شما منتقل می کند. با ظرافت و عمیقا شاعرانه ، این ترکیب جدید زنی را تحریک می کند که شادی و درخشش درونی اوست. به او جذابیت فوری می بخشد. “ با Chance Chanel تندر، همیشه شانس با شما یار است.

    فراگرنس ورد چنس تندر chance tendre مناسب چه افرادی است ؟

    خرید این عطر برای افرادی است که تجربه استفاده از ادکلن خاص را دارند. این ادکلن‌ها دقیقاً رایحه اصلی را دارند و برای افرادی است که می‌خواهند ادکلن با کیفیت اورجینال با قیمت مناسب‌تر داشته باشند.

    ادکلن صورتی تندر با رایحه زنانه و شاعرانه اش، در تمام طول سال مورد استفاده قرار می گیرد. ولی اغلب افراد عطر Chance Chanel تندر را به عنوان عطر روز و عطر فصل های بهار و تابستان می شناسند.


     

     بهترین عطرهای خنک مردانه


     

     

    ادکلن هالووین زنانه فراگرنس ورد

    ادکلن فراگرنس ورد مدل هالو کویین عطری است زنانه و کلاسیک با رایحه ای خنک و شیرین ، این عطر ادکلن زنانه مشابه ادکلن خسوس دل پوزو هالووین می باشد.

    شیرینی ناشی از این عناصر به شما انرژی و شادی ویژه‌ای می‌بخشد.

    این ادو پرفیوم رایحه‌ای مشابه عطر مشهور و موفق هالووین را دارد.

    ادکلن فراگرنس ورد هالووین با رایحه شیرین و خنکی که دارد نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

    رایحه عطر هالووین با رایحه بنفشه و نارنج آغازمی شوذ و همراه بانت های دریایی،درخت موز این عطر آغازبه اوج خودمی رسد و در نت میانی رایحه زنبق و مگنولیا درکنار رایحه گل مریم یک ترکیب شیک را تداعی کرده و باترکیب شدن فلفل سیاه و زعفران رنگ وبوی اصالتی کهن به خودمی گیرد و چوب صندل با اضافه شدن به این ترکیب اصالت کهن این عطر را تکمیل می کند.

    وقتی عطر ادکلن فراگرنس ورد هالوکویین را روی محل نبض یا لباس خود اسپری می‌ کنید ، بوی نت ‌های دریایی ، برگ درخت موز ، گل بنفشه و برگ درخت نارنج به‌ خوبی محیط اطراف را تحت ‌تأثیر خود قرار می ‌دهد.

    این ترکیب طبیعی ، حس خنکی اقیانوس را تداعی می ‌کند. پس از این ، نت ‌های میانی یا همان اصلی با وجود فلفل سیاه ، زعفران ، گل مریم ، بنفشه ، زنبق و ماگنولیا به‌ نرمی جای نت‌ های قبلی را می ‌گیرند. شیرینی ناشی از این عناصر در عطر فراگرنس ورد هلوکویین به شما انرژی و شادی ویژه‌ای می‌ بخشد. بعد از گذشت مدتی نه‌ چندان کوتاه ، متوجه تغییر مسیر رایحه‌ی هالووین به سمت ‌و سوی وانیل و چوب صندل برای تثبیت شیرینی و خنکی خواهید شد.

     

    • اولیه : نت های دریایی ، برگ درخت موز ، برگ درخت نارنج ، گل بنفشه
    • نت میانی : گل مگنولیا ، زعفران ، فلفل سیاه ، گل مریم
    • نت پایانی : چوب صندل سفید ، وانیل


     

     ادکلن مون پاریس فرگرانس ورد سوییت مون ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    ادکلن مون پاریس فرگرانس سوییت مون Fragrance World Sweet Moon Eau De Parfuem مشابه بوی ادکلن ایو سن لورن مون پاریس YSL Mon Paris می باشد که برند فرگرانس ورد آن را در حجم ۱۰۰ میل تولید و روانه بازار عطر و ادکلن کرده است.

    عطر سوییت مون Sweet Moon عطری است زنانه و جوان پسند با رایحه ای ملایم و شیرین،مشابه ادکلن ایوسن لورن مون پاریس. این عطر با گروه بویایی میوه ای مدیترانه ای به عنوان یک عطر خیره کننده ارائه شده است که با رایحه ای مدرن بیانگر یک عشق اختصاصی و شدید می باشد و مناسب برای فصول معتدل سال می باشد.

    ادکلن مون پاریس رایحه ای شیرین و ملایم دارد و سلیقه اکثر خانم ها به ویژه خانم های جوان می باشد. با اولین اسپری بر روی لباس و محل نبضتان با ترکیبی آبدار و شیرین از توت فرنگی، ترنج، گلابی و تمشک مواجه می شوید. سپس بعد از گذشت زمانی نه چندان طولانی نت های میانی که برگرفته از گل تاتوره، شکوفه پرتقال، گل یاسمن چینی، گل سامباک و گل صد تومانی هستند، خود را آشکار می کنند. نت پایه این عطر زنانه و خوشبو تحت سلطه عنبر و نعناع هندی به پایان می رسد.

     

    نت اولیه:توت فرنگی،گلابی،ترنج،تمشک
    میانی:گل تاتوره،شکوفه پرتقال،گل یاس
    نت پایه:مشک،نعناع هندی

     


     

    ادکلن جادور دیور فرگرانس ورد ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    رایحه شگفت انگیز و اغواگر این عطر زنانه سبب شده که عطر جادور Jadore به یکی از معروف ترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه تبدیل شود. عطری که به یکی از جذاب ترین عطرها برای تمام فصول سال محسوب می گردد و داشتن رایحه ی بسیار دلنشین، پخش و ماندگاری قابل قبول نسبت به دیگر عطرهای زنانه و داشتن ظاهری زیبا از ویژگی های این عطر می باشد.

    اگر درباره ماندگاری و پخش بوی این عطر بخواهیم صحبت کنیم می توان گفت که این عطر با توجه به سبک خنکی که دارد، ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای را به مخاطب ارائه می دهد.

    عطر ادکلن Ador رایحه ای شیک ، جذاب و دلنشین است که با نت های اولیه گل رز ، انگور سیاه ، سیب و نت میانی گل زنبق ، گل سرخ ، یاسمن ، توس و نت پایانی وانیل ، عنبر ، مشک ایجاد شده است .

    با اولین اسپری بر روی نبض دستتان عطر زنانه فراگرنس ورد  Ador نت آغازین خود را با ترکیب نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل ماگنولیا و پرتقال ماندارین شروع می کند ، با گذشت زمان نوبت به نت های میانی می رسد که شامل ترکیب گل مریم، آلوی سیاه، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز است و حس طراوت و شادابی را نیز به همراه دارد. پس از گذشت زمانی طولانی تر نوبت به نت های پایانی می رسد که با ترکیب وانیل، مشک، چوب سدر و تمشک سیاه ظاهر می شود.

    • نت اولیه : گل رز ، انگور سیاه ، سیب ادکلن زنانه چی بزنیم؟
    • میانی : گل زنبق ، گل سرخ ، یاسمن ، توس
    • نت پایانی : وانیل ، عنبر ، مشک

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟


     

    بهترین عطرهای پاییزی زنانه


     

    ادکلن زنانه گرم 

    عطر و ادکلن گرم چیست؟

    برای پاسخ به سوال عطر گرم چیست باید گفت، عطرهایی که در آن‌ها رایحه‌هایی همچون چوب صندل، ادویه‌های شرقی یا شکلات استفاده شده باشد، عطر و ادکلن گرم به حساب می‌آیند. این عطرها معمولا برای استفاده در فصل‌های سرد مناسب هستند. اغلب عطرهای گرم دارای ماندگاری بالاتری هستند.
    این عطرها برای افراد گرم مزاج مناسب نیستند، چرا که با استشمام بوی آن‌ها، امکان دارد، فرد گرم مزاج دچار درد شدید در ناحیه سر شود یا اگر مبتلا به میگرن باشد، میگرن او با بوییدن یک رایحه گرم، عود کند. عطرهایی که دارای رایحه‌ای با نت‌های قالب چوب یا مشک هستند، در دسته عطرهای بسیار گرم جای می‌گیرند. ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    انواع ادکلن های گرم

     


     

    ست کادویی ادکلن گودگرل

    ست کادویی ادکلن گودگرل پر فروشترین ادکلن سال رایحه گرم ملایم و شیرین . «کارولینا هررا» (Carolina Herrera) یکی از عطرهای منحصربه‌فرد و شیکش را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرده است. این ادو پرفیوم زنانه «گود گرل» (Good Girl) نام دارد. Good Girl از آن دسته عطرهایی است که روی طراحی بطری تأکید بسیار زیادی دارد. بطری به شکل یک کفش مجلسی زنانه طراحی شده است. بدون شک این طرح برای هیچ عطر دیگری استفاده نشده است.  این عطر کاملا مناسب برای خانمهای جوان است

    این کفش شیشه‌ای به‌راحتی در دست بانوان جا می‌شود. روی بطری، نشان CH با طرحی گرافیکی و اندازه‌ای کوچک دیده می‌شود.

     

    شعار عطر گود گرل”خوب بودن در بد بودن است” و “الهام از زن مدرن” می باشد.

     

    • پک شامل ٣ عدد گود گرل ٢۵ میلی/ زیر حک شده
    • برند : سازنده کارولینا هررا – Carolina Herrera
    • مناسب برای : بانوان
    • حجم : ۳ عدد ۲۵ میل
    • نوع رایحه : گرم،ملایم، شیرین، تلخ
    • سال معرفی : ۲۰۱۶
    • غلظت عطر : ادو پرفیوم – Eau de Parfum
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : فصول سرد
    • گروه بویایی : شرقی، گلی
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی
    • رایحه اولیه:بادام-قهوه
    • میانی:مریم-یاس
    • رایحه پایه: لوبیای تونکا – غلاف کاکائو


    ادکلن زنانه بهترین برند


    ست اسپری و ادکلن بلو لیدی

    ادکلن بلو لیدی یکی از خاطره انگیزترین و قدیمی ترین عطر و ادکلن های زنانه است که از دیرباز تا کنون طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است. رساسی بلو لیدی عطری است شیرین و قدرتمند بر پایه رایحه دوست داشتنی گلها. ادکلن ادو پرفیوم رساسی بلو لیدی یک ادکلن زنانه است. برای خانم های با نشاط و سر زنده که برای زندگی زیبا تلاش میکنند بسیار مناسب است.

    ادکلن بلولیدی Blue Lady عطر کلاسیک و شاد، ایده آل برای خانم ها که به دنبال لذت بردن از زندگی هستند. ادوپرفیوم زنانه بلو لیدی با رایحه ای گرم مناسب برای خانم های خوش پسند می باشد .

    • برند : راساسی – Rasasi
    • مناسب برای : بانوان
    • حجم ادکلن : ۴۰ میل
    • حجم اسپری : ۵۰ میل
    • نوع رایحه : گرم، شیرین
    • سال معرفی : ۲۰۱۵
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : فصول سرد
    • گروه بویایی : گلی میوه ای (Floral Fruity)
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی

    برگ بنفش، یلانگ یلانگ، گل مریم و شکوفه پرتقال در تر کیبات بالا حضور دارند در  قلب نت ها با هلو، آلو، گل نرگس و یاس پر شده است، در حالی که نت پایه شاملچوب صندلی، خس خس، وانیل، عنبر و مشک تشکیل شده است.

    • ساختار رایحه : میوه، ادویه، مرکبات
    • نت آغازی : برگ بنفشه ، گل مریم ، یلانگ یلانگ ،گل پرتقال آفریقایی
    • میانی : هلو ،گل یاس ، آلو برقانی ، گل نرگس
    • نت پایانی: مشک ، خس خس ، کهربا ، وانیل ، چوب صندل
    رساسی بلو لیدی پخش بوی بالا و ماندگاری مناسبی دارد و بهترین زمان برای استفاده از آن فصلهای پاییز و زمستان است.
    ——————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

    عطر ادکلن ورساچه ورسوس کریستال نویر فرگرانس

    ورسوس کریستال نویر  Versus crystal noir عطری است زنانه وشیک با رایحه گرم وتلخ، مشابه ادکلن ورساچه کریستال نویر مشکی .رایحه گرم این عطر بیشتر از گل یاسمن،نارگیل وفلفل سیاه تشکیل میشود و انتخاب خوبی برای شب های سرد زمستانی و مهمانی های رسمی شبانه میباشد.

    عطر ادکلن فراگرنس ورد ورسوس کریستال نویر Fragrance World Versus crystal noir برگرفته از رایحه ورساچه کریستال نویر زنانه است. این عطر با وجود این‌که در سال ۲۰۰۴ طراحی و معرفی شده، هنوز هم جزو پرفروش‌ترین عطرهای دنیا به‌حساب می‌آید.

    • برند :  ورساچه از شرکت فرگرانس ورد
    • مناسب برای : بانوان
    • حجم : ۱۰۰ میل
    • نوع رایحه : گرم، تلخ
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • سال معرفی : ۲۰۰۴
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : تمام فصول بخصوص فصول سرد
    • گروه بویایی : گلی شرقی
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی

    ادکلن زنانه فراگرنس ورد ورسوس کریستال نویر بسیار خوشبو ، بی‌نظیر و رایحه‌ای دلپذیر دارد . پیش رایحه این محصول شگفت انگیز از زنجبیل, هل و فلفل تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن شامل شکوفه پرتقال , گل صدتومنی , یاسمن و نارگیل می شود ؛ رایحه پایه آن نیز صندل چوب , مشک و کهربا است. این رایحه دل انگیز مناسب برای افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است.

    رایحه اصلی : زنجبیل , فلفل , هل
    میانی : گل صدتومانی , شکوفه پرتقال , نارگیل , گاردنیای یاسمنی
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , مشک , کهربا

     

    خرید عطر روسوس کریستال نویر با توجه به پخش بوی بالا، ماندگاری طولانی، شیشه‌ی زیبا و زنانه و برند شناخته‌ شده‌اش برای شما و کسانی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرند، بسیار به‌ یادماندنی خواهد بود.

     

     

    ——————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

    خرید ادکلن زنانه

    هنگام صحبت در مورد خرید عطر زنانه لاکچری، ملاک‌های مختلفی مطرح می‌شود که باید در نظر گرفته شوند. سلیقه، آب و هوا، سن و سال و غیره از جمله مواردی هستند که باعث می‌شوند افراد انتخاب‌های متفاوتی داشته باشند.

    در نگاه اول ممکن است تفکیک عطرها از یکدیگر کار سختی باشد، اما به کمک راهنمای آسان خرید عطر زنانه به راحتی می‌توان بهترین انتخاب را انجام داد. اگر مقالات دنیای مد را مطالعه کنید بی‌تردید متوجه اهمیت جایگاه عطر و ادکلن خواهید شد.

    امروزه لباس و ظاهر شما تنها مواردی نیستند که باید به دقت به آنها توجه کنید. خوشبو بودن در محیط کار، مجالس و هر مناسبتی می‌تواند نشان دهنده شخصیت و توجه شما به استایلتان باشد.

    امروزه هر کسی در بین وسایل شخصی خود حداقل یک الی دو ادکلن برای مناسبت‌های مختلف دارد.

    خوشبو بودن یکی از ویژگی‌هایی است که تقریبا هر انسانی از آن استقبال می‌کند. مهم نیست در چه محیطی وارد می‌شوید، اینکه بوی خوبی بدهید در ذهن اطرافیان خود تاثیر بسیار مثبتی خواهید گذاشت.خانم‌ها همواره به ظاهر و خوشبو بودن خود اهمیت زیادی می‌دهند. در واقع اگر میزان خرید ادکلن زنانه در سراسر جهان را بررسی کنید تقریبا همیشه با عددی بیشتر از میزان ادکلن‌های خریداری شده توسط آقایان مواجه خواهید شد. واقعیت این است که خانم‌ها برای ظاهر و خوشبویی خود نسبت به آقایان، هزینه بیشتری را صرف می‌کنند.

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

    ادکلن زنانه ، چه رایحه ایی و چه برندی؟

    ادکلن اورجینال شرکتی / برند های مطرح

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن اورجینال شرکتی / برند های مطرح

    حتما خیلی از ما ها زمان خرید عطر و ادکلن با اسم هایی رو به …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.