قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » ویژگی عطرهای پاییزی چیست ؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ویژگی عطرهای پاییزی
ویژگی عطرهای پاییزی

ویژگی عطرهای پاییزی چیست ؟

  • ویژگی عطرهای پاییزی همچنان که هوا رو به سردی می‌رود، علاوه بر تعویض لباس‌ها، باید عطر و ادکلن و اکسسوری‌های‌تان را هم متناسب با فصل سال تغییر دهید.

    در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    عطر پاییزی چه ویژگی ‌هایی دارد؟

    اگر کمی در این زمینه سررشته داشته باشید، حتما می‌دانید که بهترین عطرها برای تابستان و روزهای گرم سال، عطرهای خنک و ملایم هستند.

    در مقابل این نوع عطرها برای روزهای خنک پاییزی کارکردی ندارند. ویژگی عطرهای پاییزی

    معمولا عطر مناسب پاییز رایحه تندتر و گرم‌تری دارد که حال و هوای این روزهای سرد و بارانی را گرم‌تر و دلنشین‌تر سازد.

    به طور خلاصه انتخاب عطر پاییزی دقیقا از همان قانونی پیروی می‌کند که شما برای انتخاب لباس‌های‌تان در این فصل درنظر می‌گیرید.

    در واقع همان طور که در فصل پاییز از لباس‌های گرم‌تری استفاده می‌کنید،

    رایحه عطر شما هم باید این گرما را به مخاطب منتقل کند.

    ویژگی عطرهای پاییزی
    ویژگی عطرهای پاییزی

    رایحه های عطر پاییزی

    اگر می‌خواهید انتخاب حرفه‌ای‌تری داشته باشید، لازم است نت‌های مختلف عطر را بشناسید.

    به طور خلاصه اولین بویی که در اثر استشمام عطر می‌شنوید، نت اولیه یا بالایی است.

    در واقع این نوت حاوی مولکول‌های سبک و کوچک و فراری است که به سرعت تبخیر می‌شوند و ردی از بوی آن‌ها برای مدت طولانی نمی‌ماند.

    بعد از آن نت میانی احساس می‌شود و قلب عطر را تشکیل می‌دهد.

    در آخر هم نت پایانی یا نت پایه به مشام شما می‌رسد که به همراه نت میانی، رایحه اصلی عطر را می‌سازند.

    عطرهای پاییزه مردانه

    عطر ادکلن مارلی پگاسوس فرگرانس 

    ادکلن مارلی پگاسوس Pegasus که نام آن برگرفته از یکی از اسب های افسانه ای در یونان باستان است، با ماندگاری و رایحه ای عالی که دارد سمبلی از مردی با روحیه ای عمیق و متفکر می باشد. عطر ادکلن مارلی پگاسوس مظهری از قدرت، سرعت، شکوه بوده و مناسب آقایان در هر سن و سالی است. رایحه غالب آن بادام تلخ به علاوه ی تندی از زیره می باشد . قدرت ماندگاری افسانه ای یکی از برترین شگفتی هایی که در پگاسوس وجود دارد، ماندگاری بسیار بسیار طولانی مدت آن است. این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.  ادکلن فرگرانس ورد پگاسوس مناسب آقایان در هر سن و سالی است.

     

    پگاسوس، همچون نام خود در ماندگاری رایحه یک افسانه است. داستان پگاسوس رایحه این عطر شما را به سالهایی دور می برد در حالی که هیچ نمادی از کلاسیک بودن در آن دیده نمی شود. به یاد فرانسه و پاریس، مردانی با کلاه های شاپو، سرشار از قدرت با رفتاری آداب مند، سرشار از شکوه و وقار با کاراکتری مثبت! اندیشمندان و سخنگویانی قدرتمند.

     

    ادکلن لالیک مردانه اورجینال ویژگی عطرهای پاییزی

    ادکلن بلک اینک یا همان black ink محصول شرکت فراگرنس ورد و ساخت کشور امارات می باشد. ادکلن black ink از سری کارهای برند اماراتی فرگرانس ورد می‌باشد که در سال ۲۰۱۶ وارد بازار امارات شد. ادکلن Fragrance World Black Ink جایگزینی مناسب برای علاقه‌مندان به رایحه ادکلن لالیک انکر نویر | Lalique Encre Noire می‌باشد.
    بعضی عطرها به‌سرعت در دنیا فراگیر می‌شوند. آیا تابه‌حال از خود پرسیده‌اید که دلیل موفقیت آن‌ها چیست؟

    یکی از این عطرها، «بلک اینک» (BLACK INK) است. این ادو پرفیوم مردانه مناسب آقایان جوانی است که به سمت اهداف خود پیش می‌روند و طعم شیرین پیروزی را می‌چشند.

    در کل این ادو پرفیوم بویی مثل رایحه‌ی چوب سوخته از خود به جا می‌گذارد. خط نت‌های این عطر، حتی وقتی از محیطی که در آن بودید خارج می‌شوید، همچنان حس می‌شود. فرمولاسیون و طراحی این ادو پرفیوم را عطرساز مشهور «ناتالی لورسن» (Nathalie Lorson) در سال ۲۰۰۶ انجام داده است.

    با نگاهی به بطری مکعبی و زیبای بلک اینک، متوجه شباهت آن به شیشه‌ی جوهر خوش‌نویسی یا به عبارت رایج‌تر، مرکبدان خواهید شد. در بطری مکعبی به رنگ و شکل چوب است که به‌گونه‌ای زیبا و گویا، حال‌وهوای تلخ و چوبی این عطر را بازگو می‌کند. روی شیشه نام BLACK INK با رنگ سفید خودنمایی می‌کند. تمام این ویژگی‌ها، دلایلی هستند که این عطر را در میان ده عطر پرفروش تاریخ قرار داده‌اند. آیا به جواب سوالی که در ابتدا مطرح کردیم، رسیدید؟

    ادکلن لجند مردانه Legend برند امپر

    عطر ادکلن لجند امپر -Emper عطری است تند و تلخ.

    این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن امپر لجند -Emper Legend عطری است مردانه و جذاب.

    ادکلن لجند برند امپر

    این عطر که محصولی است از برند اماراتی امپر، با بوی تند و گرمی که دارد،

    حال و هوایی شبیه به دانهیل قرمز را تداعی می‌کند.
    طراحی شیشه با توجه به پوشش چرمی و قهوه‌ای رنگی که دور آن را احاطه کرده جذابیت خاصی را به این ادکلن اضافه کرده است.

    از گزینه‌های مناسب خرید هدیه برای آقایان، ست‌های عطر و ادوکلن هستند.

    یکی از گیفت ست‌های خوش‌قیمت‌ و به‌صرفه‌ی مردانه را برند اماراتی «امپر» (Emper) تولید می‌کند. این ست «لجند» (Legend) نام دارد.

    عطرهای زنانه پاییزی

    ادکلن ورساچه نویر  ویژگی عطرهای پاییزی

    عطر ادکلن زنانه ورساچه کریستال نویر جانوین ورساچه مشکی (Versace Crystal Noir) حجم ۱۰۰ میل NOIRE Johnwin از سری کارهای شرکت جانوین با رایحه ادکلن جذاب و معروف ورساچه کریستال نویر (ورساچه مشکی) که بسیار عطری ماندگار و با کیفیت و قیمت مناسب است

     

    عطر و ادکلن زنانه جانوین نویر johnwin noire  یا ورساچه کریستال نویر جانوین Versace Crystal Noir یکی از بهترین عطر ها و ادکلن های با رایحه شرقی از برند مشهور و معروف عطر و ادکلن جانوین johnwin  است که در مجموعه عطر ها و ادکلن ها از بهترین کیفیت ماندگاری و پخش بو برخوردار است ، عطر و ادکلن Versace Crystal Noir Eau De Parfum for Women johnwin از محبوب ترین عطر و ادکلن های بی نظیری است که بانوان علاقه زیادی به این ادکلن دارند.

     

    عطر ورساچه با رایحه ای گرم که آن را بیشتر از گل یاسمن ، نارگیل و فلفل سیاه موجود در ترکیباتش حاصل می کند ، بهترین انتخاب برای شب های سرد و برفی زمستانی و یا میهمانی های رسمی و شبانه می باشد. جانوین نویری با توجه به بوی شیرین و گرمش برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود.

    عطر ادکلن گوچی فلورا فرگرانس ورلد زنانه

    عطر ادکلن گوچی فلورا ادو پرفیوم-Gucci Flora by Gucci عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن فلورا ادو پرفیوم عطری است زنانه و منحصر به فرد. خرید ادکلن اصل فراگرنس ورد فلورا زنانه با رایحه گرم و شیرین برای استفاده در فصول سرد سال پیشنهاد می شود . بطری این عطر ۱۰۰ میلی متر حجم دارد و غلظت آن ادوپرفیوم می باشد . این عطر بسیار کامل و شیک و مدرن مخصوص خانمهای جوان و عاشق پیشه بوده و سرشار از عصاره های گلهای کمیاب و با ارزش است،که همین امر این عطر را از دیگر عطرها متمایز کرده است. این عطر با رایحه ی بینظیر خود تعبیری از جوانی و خوش بینی برای بانوانی جذاب و باکلاس طراحی شده است.

    عطر فراگرنس ورد فلورا زنانه عطری شیک برای خانمهای جوان ، مدرن و عاشق پیشه بوده و سرشار از عصاره های گلهای نادر و کمیاب است، که سبب شده این عطر در میان عطر های دیگر طرفداران زیادی داشته باشد . این عطر برای استفاده ی روزمره و استفاده در مجالس و میهمانیها پیشنهاد می شود . قیمت مناسب این عطر سبب شده تا هدیه ای مناسب برای خانم ها در روزها و مناسبت های خاص سال باشد .

     

    از کجا عطر و ادکلن اورجینال بخریم؟ ویژگی عطرهای پاییزی

    با جستجو در یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید خیلی سریع چند گزینه مناسب را پیدا نموده،

    آنها را با یکدیگر مقایسه و در نهایت انتخاب مطلوب‌تان را انجام دهید.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

    کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.