قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » عطر آرامش بخش زنانه / مناسب افراد میگرنی
فروشگاه اینترنتی ایلیار

عطر آرامش بخش زنانه / مناسب افراد میگرنی

  • با توجه به تنوع بالا عطر و ادکلن ، انتخاب مناسب سخت هست .  برای خرید عطر و ادکلن آیتم هایی مانند سن و سال ، جنسیت ، رایحه مورد پسند و… مورد توجه هست . اما علاوه بر این آیتم ها باید به این نکته توجه کنید که آیا این عطر به شما آرامش میدهد یا خیر؟ ما در اینجا چند عطر آرامش بخش مخصوص بانوان را معرفی میکنیم.

    با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.

    لازم به ذکر است که این عطر و ادکلن هایی که معرفی کنیم مورد بانوانی که دچار سر درد های شدید (میگرن ) هستند بسیار مناسب است و با خیالی آسوده استفاده کنند.

    چرا عطر آرامش بخش استفاده کنیم؟

    استرس به عنوان یکی از مهم‌­ترین فشارهای روحی در دنیای امروز به حساب می‌آید. با پیشرفت تکنولوژی و زیاد شدن درگیری‌های فکری و اجتماعی در میان انسان‌­ها فشار روحی، استرس و بی قراری‌های درونی نیز افزایش یافته است و به همین دلیل بسیاری از افراد در طول روز، زمانی که هیچ کاری برای انجام دادن ندارند، سعی می‌­کنند به محلی دنج و آرام بروند و برای خود محیطی با آرامش ایجاد کنند.

    هر عطری برای استفاده در مکانی ساخته شده است و پیش از این در مقاله ” عطرهای مناسب محل کار ” به شما گفته ایم که در هر فضایی باید عطر مخصوص خودش را استفاده کنید.

     

    در ادامه چند نمونه از عطرهایی که موجب آرامش روح و روان می شود را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

     

     

     

     

    همان طور که در ویدیو بالا مشاهده کردید این عطر ها موجب آرامش روح و اعصاب می شود.

     

    عطر ادکلن اکلت برند فراگرنس ورد 

    این عطر با رایحه خنکی که دارد یک آرامش مطلقی را به شما میدهد و دارای نت های بویایی مورد پسندی است.

    خرید ادکلن اصل فراگرنس ورد اکلت لا ویولت زنانه با رایحه ی خنک برای روزهای گرم و سوزان تابستانی پیشنهاد میشود.

    ادکلن اکلت زنانه ECLAT La Violette به دور شیشه ی خود گردنبندی دارد که در نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب می کند. این گردنبند با نگینی به شکل قلب هدیه ای برای طرفداران و خریداران این ادو پرفیوم زنانه می باشد.

    نت های بویایی عطر ادکلن اکلت برند فراگرنس ورد ECLAT La Violette 

    به‌ محض اولین اسپری از ECLAT La Violette روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی برگ چای و شکوفه‌ی درخت هلو خواهید شد. این ترکیب، به‌سرعت در فضا پخش شده و توجه اطرافیانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد. با گذشت زمان، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب پونه، مشک و ویستریا تشکیل‌شده‌اند. با استشمام این نت‌ها، استرس و اضطراب از شما دور شده و آرامش و اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه میدهد. پس از مدتی طولانی، متوجه تغییر مسیر خط بویایی ECLAT La Violette می‌شوید. نت‌های پایانی که از چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس و عنبر تشکیل‌شده‌اند، به‌خوبی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. شیرینی و تندی این نت‌ها، باعث رفع استرس‌های روزمره‌ی زندگی شهری، خواهد شد . ادو پرفیوم زنانه‌ی ECLAT La Violette با بوی شیرین و خنکش، برای روزهای بهاری و تابستانی مناسب است.
    نت های تشکیل دهنده عطر Fragrance World ECLAT La Violette عبارتند از :

    • اولیه : شکوفه هلو ، چای
    • نت میانی : گل ویستریا ، پونه کوهی ، مشک
    • نت پایه : گل اوسمانتوس ، عنبر ، سدر

     

    ____________________________________________________

    بهترین عطرهای خنک مردانه

    ____________________________________________________

     

    ادکلن لالیک لامور زنانه اورجینال شرکتی جانوین

    ادوپرفیوم زنانه جانوین مدل لالیک لامور -johnwin lambre با بوی شیرین و ملایمش که به خنکی نزدیک است. برای روزهای بهاری و تابستانی حس لوکسی را القا می‌کنند. یک بند نخی از گردن بطری آویخته شده است. این بند مشکی مثل منگوله روی بطری خودنمایی می‌کند.

    این محصول یک عطر آرامش بخش است و مناسب بانوان در رده ی سنی ۳۰ تا ۴۰ سال بوده و به سبب بوی شیرین و ملایمی که دارد ، توصیه میگردد که در روزهای گرم سال استفاده شود.

     

     هدف از تولید رایحه ی این محصول که با نام عزت ابدی نام گذاری شده ، ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت کسانی است که از این رایحه استفاده می کنند.

    نت های بویایی ادکلن لالیک لامور زنانه اورجینال شرکتی جانوین – حجم ۱۰۰ میل

    پس از اسپری‌ کردن این عطر روی پوست، و محل نبضتان، بوی شکوفه‌ پرتقال، نارنج و گل رز را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین، طراوت و تازگی را به روح شما تزریق خواهد کرد.

    پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند؛ این نت‌ها از گل یاسمین، مریم و گاردنیا ساخته ‌شده‌اند. این ترکیب گلی انرژی‌ های مثبت را به‌ سوی شما هدایت می‌کند.

    در ادامه و با گذشت مدت‌ زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از چوب سدر، چوب صندل و مشک تشکیل‌ شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب و طبیعی، حس آرامش و تعادل درونی خوبی خواهید داشت.
    ساختار بویایی: چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل

    رایحه اولیه : ترنج , بهارنارنج , رز
    میانی : گل مریم , یاس , گاردنیای یاسمنی
    رایحه پایه : چوب صندل سفید , مشک , سدر

     

     

    ادکلن ورساچه برایت کریستال ابسولو 

    این ادکلن زنانه بوی شیرین و خنکی دارد و مناسب استفاده در فصل های بهار و تابستان است.

    طراحی بطری بسیار شیک خوش دست است و سر بزرگ و زیبای آن توجه هر خانمی را به خود جذب می کند.

    نت های بویایی ادکلن ورساچه برایت کریستال ابسولو Bright Crystal Absolu 

    با اولین اسپری ورساچه Bright Crystal Absolu روی پوستتان عطر نت های اولیه به سرعت در فضا پخش می شود. نت های اولیه را بوی یوزو، انار و آب دریا تشکیل می دهند. این ترکیب طبیعی و خنک حسابی شما را سرحال می آورد. کمی که صبر کنید نت های میانی از راه می رسند. این نت‌ها از ترکیب گل نیلوفر آبی، گل مگنولیا، تمشک و گل صدتومانی تشکیل می‌شوند. این ترکیب که بوی غالب آن، بوی گلی است با شیرینی خود طراوت و شادآبی را در شما زنده می کند. پس از مدتی طولانی اگر کمی دقت کنید متوجه بوی مشک، عنبر و چوب ماهون خواهید شد. این ترکیب چوبی و شیرین، آرامش و تعادل روحی زیادی را به شما منتقل می‌کند.

    • آغازی : انار , آب , یوزو
    • نت میانی : تمشک , گل صدتومانی , لاله مردابی , مگنولیا
    • نت پایانی : چوب ماهون , مشک , کهربا

    ____________________________________________________

    بهترین کادو برای همسر

    ____________________________________________________

     

    عطر ادکلن هالووین زنانه فراگرنس ورد

    هالووین Halloween عطری است زنانه و کلاسیک با رایحه ای خنک وشیرین، مشابه ادکلن هالووین وومن. عطر هالووین مخصوص بانوان سحرآمیز و پیچیده ساخته شد . بوی غالب این عطر گل بنفشه می باشد و برای فصول گرم و مهمانی های شبانه مناسب می باشد.

    عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد مدل Hallo queen با رایحه شیرین و خنک مشابه ادکلن هالووین بنفش از برند خسوس دل پوزو است. این ادوپرفیوم به خاطر کیفیت خوب، ماندگاری و پخش بوی عالی و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد

    نت های بویایی ادکلن زنانه فراگرنس ورد Halloween – حجم ۱۰۰ میل

    رایحه عطر هالووین با رایحه بنفشه و نارنج آغازمی شوذ و همراه بانت های دریایی،درخت موز این عطر آغازبه اوج خودمی رسد و در نت میانی رایحه زنبق و مگنولیا درکنار رایحه گل مریم یک ترکیب شیک را تداعی کرده و باترکیب شدن فلفل سیاه و زعفران رنگ وبوی اصالتی کهن به خودمی گیرد و چوب صندل با اضافه شدن به این ترکیب اصالت کهن این عطر را تکمیل می کند.

    وقتی عطر ادکلن فراگرنس ورد هالوکویین را روی محل نبض یا لباس خود اسپری می‌ کنید ، بوی نت ‌های دریایی ، برگ درخت موز ، گل بنفشه و برگ درخت نارنج به‌ خوبی محیط اطراف را تحت ‌تأثیر خود قرار می ‌دهد.

    این ترکیب طبیعی ، حس خنکی اقیانوس را تداعی می ‌کند. پس از این ، نت ‌های میانی یا همان اصلی با وجود فلفل سیاه ، زعفران ، گل مریم ، بنفشه ، زنبق و ماگنولیا به‌ نرمی جای نت‌ های قبلی را می ‌گیرند. شیرینی ناشی از این عناصر در عطر فراگرنس ورد هلوکویین به شما انرژی و شادی ویژه‌ای می‌ بخشد. بعد از گذشت مدتی نه‌ چندان کوتاه ، متوجه تغییر مسیر رایحه‌ی هالووین به سمت ‌و سوی وانیل و چوب صندل برای تثبیت شیرینی و خنکی خواهید شد.

     

    • نت اولیه : نت های دریایی ، برگ درخت موز ، برگ درخت نارنج ، گل بنفشه
    • میانی : گل مگنولیا ، زعفران ، فلفل سیاه ، گل مریم
    • نت پایانی : چوب صندل سفید ، وانیل

     

    افرادی که نمی‌توانند به دلیل قیمت بالای عطر Halloween آن را تهیه کنند می‌توانند با صرف هزینه‌ای کمتر و به صرفه‌تر عطر هالوکوئین برند فراگرنس ورد را که دارای تمامی روایح عطر هالووین است تهیه کرده و از عطر و بوی جذاب آن لذت ببرند.عطر آرامش بخش

     

    عطر ادکلن شنل چنس اوتندر

    ادکلن زنانه فرگرانس ورد شنل چنس تندر دارای رایحه ای ملایم و شیرین و همانند حریر نرم می باشد. عطر ادکلن شنل چنس تندر Chance Tendre را در دسته آروماتیک های گل های معطر و میوه ها قرار داده اند. این عطر زنانه عطر و بویی مناسب برای سپری کردن ایام و با توجه به تم ملایم و شیرینش ، انتخابی به جا برای کل سال می باشد.

    عطر شنل چنس تندر ادو پرفیوم زنانه احساس لطافت مطلق را به شما منتقل می کند. با ظرافت و عمیقا شاعرانه ، این ترکیب جدید زنی را تحریک می کند که شادی و درخشش درونی اوست. به او جذابیت فوری می بخشد. “ با Chance Chanel تندر، همیشه شانس با شما یار است.شنل چنس اوتندر

    نت های بویایی عطر ادکلن شنل چنس اوتندر فرگرانس Chance Tendre

    در نت اولیه عطر ادکلن زنانه Chance Tendre رایحه ای از میوه های مرکباتی مانند گریپ فروت ، بهار نارنج و بدنبال آن در نت میانی سنبل و یاس و در پایان عنبر و سدر و مشک و زنبق ، اجزاء تشکیل دهنده ی این رایحه می باشند. آکوردهای اصلی عطر زنانه Chance Tendre شامل آکوردهای گلی ، مرکباتی ، رز ، میوه ای و مشکی می شود.

    این عطر زنانه رایحه ای خنک و فرش (Fresh) پر انرژی دارد. تازگی و طراوت مسحور کننده این محصول باعث شده تا طرفداران رایحه های خنک خیلی جذب این عطر زنانه شوند. شیرینی ظریف و با لطافتی که با این رایحه تلفیق شده است و حضور گل ها و میوه ها رو نمایان میکند. در کنار ماندگاری و پحش بوی قابل قبول این ادو پرفیوم رو به رایحه ای همه چیز تمام در دسته بندی روایح خنک و معتدل تبدیل کرده است.

     

    • نت اولیه : گریپ فروت ، به
    • میانی : گل رز ، یاسمن بزرگ گیا
    • نت پایه : مشک شنل چنس اوتندر

     

     

    فراگرنس ورد چنس تندر chance tendre مناسب چه افرادی است ؟

    خرید این عطر برای افرادی است که تجربه استفاده از ادکلن خاص را دارند. این ادکلن‌ها دقیقاً رایحه اصلی را دارند و برای افرادی است که می‌خواهند ادکلن با کیفیت اورجینال با قیمت مناسب‌تر داشته باشند.عطر آرامش بخش

    ادکلن صورتی تندر با رایحه زنانه و شاعرانه اش، در تمام طول سال مورد استفاده قرار می گیرد. ولی اغلب افراد عطر Chance Chanel تندر را به عنوان عطر روز و عطر فصل های بهار و تابستان می شناسند.

     

    ادکلن ویکتوریا سیکرت بامب شل زنانه

    ویکتوریا سکرت بمب شل عطری است خنک و شیرین . این رایحه دل انگیز مناسب برای افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است. طراحی این ادوپرفیوم بسیار شیک و جذاب است که این امر سبب استقبال بی نظیری از سوی بانوان شده است

     

    به واقع برای جذاب بودن یک خانم، “عطر ادکلن بمب شل” بهترین انتخاب است.

    این محصول مخصوص بانوانی است که با رفتار خود توجه همگان را به خود جلب کرده و منحصر به فرد و جذاب می باشند. ویکتوریا سکرت بامب شل عطری است بسیار مدرن و شاداب که رایحه ای جذاب و میوه ای دارد. که هم زمان گروه های بویایی تلخ ، خنک و گیاهی را در بر دارد. رایحه ی خنک و شیرین این عطر بیشتر از میوه پشن ، گل صد تومانی و گریپ فوروت موجود در ترکیباتش حاصل شده است.

    عطر ادکلن ویکتوریا سیکرت بامب شل زنانه فراگرنس ورد

    در ابتدا بعد از اسپری عطر ادکلن ویکتوریا سیکرت بمب شل بوی ترش و شیرین و شاداب و انرژی بخش توت وحشی به مشام شما خواهد رسید. و حضور گیاه اسطوخدوس حسی گلدار ، سبز ، گیاهی و کمی تلخ به عطر بمب شل می بخشد.

    پس از مدتی اسطوخدوس کمی قویتر شده و در همین حال رایحه ملایمی از چوبهای جنگلی نیز در این میان نمایان می شود ،

    بویی که به همه حسی خوب همراه با آرامش القا می کند. و همچنین نت تلخ دلپذیری از جنس چوب به عطر اضافه می کند.

    ویکتوریا سکرت بمب شل پخش بو و ماندگاری خوبی دارد و به عقیده کارشناسان ما در مجموعه ی پاپریا و کاربرانی که از عطر بی نظیر ویکتوریا سکرت بمب شل استفاده کرده اند استفاده از این عطر در فصل بهار و تابستان و پاییز به شدت توصیه می شود.عطر آرامش بخش

    پیش رایحه این محصول  شگفت انگیز از  نارنگی, گریپ فروت, آناناس, توت فرنگی و پشنفروت تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن شامل  یاس, توت قرمز, زنبق الوادی, گل صدتومنی و وانیل ارکیده می شود؛ رایحه پایه آن نیز مشک, چوب و اوکموس است.

    • نت اولیه : نارنگی ، گریپ فروت ، میوه پشن ، آناناس ، توت فرنگی
    • میانی : گل صدتومانی ، ارکیده ، گل یاس ، سوسن ، توت قرمز
    • نت پایه : مشک ، چوب صندل ، گلسنگ

     

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن اورجینال شرکتی / برند های مطرح

    حتما خیلی از ما ها زمان خرید عطر و ادکلن با اسم هایی رو به …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.