قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » بهترین عطر زنانه مناسب محل کار
فروشگاه اینترنتی ایلیار
بهترین عطر زنانه مناسب محل کار
بهترین عطر زنانه مناسب محل کار

بهترین عطر زنانه مناسب محل کار

  • عطر زنانه مناسب محل کار

    عطر زنانه مناسب محل کار اینکه بدانید برای هر موقعیت و مکانی چه عطری لازم است، نیاز به شناخت عطرهای مختلف دارید.  شناخت عطر و ادکلن مناسب برای هر موقعیت یکی از اصلی‌ترین کارهایی‌ست که هر فرد باید مقداری اطلاعات در رابطه با آن داشته باشد. اگر شما هم در دسته گروه خانم‌های شاغل قرار دارید، لازم است تا از عطر و ادکلنی استفاده نمایید که دارای رایحه‌ آزاردهنده‌ برای سایر همکارانتان نداشته باشد و در عین حال با شخصیت شما نیز هماهنگی خوبی داشته باشد.

    بهترین استراتژی برای خانم‌هایی که می‌خواهند در محل کار از عطر استفاده کنند، استفاده از عطرهای سبک و ملایم است تا هیچ کدام از همکاران شما را آزار ندهد یا افراد حساس به بوی غلیظ را به دردسر نیندازد.

    اما برای اینکه زمان زیادی را برای بررسی و تحیقی درباره انتخاب عطر مناسب محل کار خود صرف نکنید، ما در این مقاله به معرفی چند مدل از بهترین عطر زنانه خوش‌ بو مناسب محل کار پرداختیم تا انتخاب راحتی داشته باشید.

    در محیط کار چه عطری بزنیم؟

    به عنوان مثال عطرهای گرم برای حضور در محیط های عمومی به هیچ وجه مناسب نیستند و دلیل آن به رایحه قوی و پراکندگی رایحه های گرم می گردد. اگر از یک فروشنده عطر بخواهید عطری مناسب حضور در محل کار یا قرارهای کاری مهم به شما پیشنهاد دهد، مطمئن باشید، عطرهای پیشنهادی، همگی یا طبع خنک دارند یا معتدل. دلیل این پیشنهاد هم این است که عطرهای خنک و معتدل اغلب روایح بسیار ملایمی دارند و عامه پسند هستند و از همه مهتر اینکه خط بوی ضعیفی دارند و برای دیگران نه تنها آزاردهنده نیستند، بلکه باعث ایجاد حس خوشی و سرحالی می شوند.

    بنابراین با روشن شدن این موضوع که برای حضور در هر محیط عمومی اعم از سرکار باید از عطرهای ملایم استفاده کنیم، چند عطر زنانه معتدل و خنک را به بانوان شاغل شیک پوش که در هر شرایطی به استایل معطر خود اهمیت می دهند معرفی می کنیم.

     

    مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای زنانه برای محل کار چیست؟

    عطرهای زنانه مناسب برای محل کار باید ترکیبات ملایم، معتدل، لطیف و ظریف زنانه را در خود جای داده باشند تا اگر برای ساعت‌های طولانی مورد استفاده قرار گرفتند، باعث ایجاد سردرد در شما یا همکاران‌تان نشوند. عطرهای غلیظ، بسیار گرم یا بسیار شیرین، گزینه‌های مناسبی برای محل کار نیستند؛ در عوض، عطرهای زنانه‌ای با آمیزه‌ گیاهان، شکوفه گل‌ها یا میوه‌هایی مانند انواع مرکبات یا توت‌ها، می‌توانند برای محل کار، گزینه‌های شیک و برازنده‌ای محسوب بشوند.

    عطر زنانه مناسب محل کار چه ویژگی‌هایی دارد؟

    تصور کنید اگر تعداد زیادی از کارکنان که در محل اداره و یا شرکت هستند، هر یک از عطرهایی با رایحه تند و یا متضاد استفاده کنند، چه محیط سر درد آوری ایجاد خواهد شد؟ ترکیب رایحه های مختلف انواع عطرها در یک محیط بسته، نه ‌تنها تأثیر مثبتی بر اطرافیان نمی گذارد، بلکه باعث گیجی و عدم تمرکز در آنها می شود. از این ‌رو اگر شما هم جزء افراد هستید که تمایل به استفاده از عطر در محل کار را دارید، باید نکاتی را در زمینهٔ انتخاب و خرید عطر زنانه مناسب محل کار رعایت نمایند.

    عطر زنانه مناسب محل کار

    • سعی کنید در محیط کار از عطرهای با رایحه ملایم استفاده کنید. رایحه هایی که دارای بوی تند ادویه‌ یا گلی هستند، انتخاب مناسبی برای محیط کار نمی‌باشند.
    • استفاده از بادی اسپلش نیز یک گزینه مناسب برای محل کار است. حتی می‌توانید با خرید بادی اسپلش با بوی ملایم آن را در کشو میز کار خود نگهداری کنید و در موارد لزوم آن را استفاده نمایند.
    • قدرت پخش کنندگی بالا، عاملی غیر قابل ‌قبول برای عطر مناسب محل کار است. بر خلاف شرایط معمول که فاکتور قدرت پخش بالا برای عطر و ادوکلن، امتیاز مثبت و تعیین‌ کننده به‌حساب می‌آید، باید در محیط کاری از انتخاب عطر با قدرت پخش بالا پرهیز کرد.
    • مدت ماندگاری بالا یکی از مهمترین نکات در انتخاب عطر مناسب محل کار خواهد بود، چون در طول روز با انجام فعالیت‌های کاری، این نیاز احساس می‌شود که در طول ساعات کاری، بوی خوش عطر مورد علاقه خود را به همراه داشته باشید.
    • به‌طور کلی بهتر است هنگام انتخاب عطر مناسب زنانه برای محل کار، بیشتر به سراغ عطرهایی بروید که ترکیبی از روایح گل‌فام و میوه‌ای را در کنار یکدیگر قرار داده‌اند. عطرهایی با حجم کمتر می‌توانند گزینه مناسب‌تری برای محل کار باشند زیرا حمل آنها در کیف دوشی یا حتی جیب پالتو یا مانتوی شما به سادگی میسر خواهد بود. استفاده از اتومایزر می‌تواند ترفندی بسیار هوشمندانه‌ برای به همراه داشتن عطرها در محل کار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اتومایزر می‌توانید به مطلب «اتومایزر عطر چیست» مراجعه کنید.

    معرفی بهترین عطر زنانه مناسب محل کار

    عطر گوچی فلورا

    یکی از بهترین عطرهای زنانه‌ی برند ایتالیایی «گوچی» (Gucci) با نام «Flora by Gucci» شناخته می‌شود. این برند مشهور در سال ۲۰۱۰، عطر موردبحث را بازطراحی کرده است. این ادو پرفیوم بوی تند و تقریبا خنکی دارد و برای استفاده در بیشتر روزهای سال به‌ویژه روزهای بهاری توصیه می‌شود و یکی از بهترین عطر زنانه برای محل کار است.

    • رایحه اولیه : مرکبات ، گل صد تومانی ، ماندارین
      میانی : اسمنتوس ، گل رز
      رایحه پایه : چوب صندل ، نعناع هندی ، فلفل صورتی

    عطر گوچی فلورا زنانه جانوین فلورل Johnwin Gucci Flora - حجم 100 میل

    ______________________________________________________________________

    ادکلن زنانه ، چه رایحه ایی و چه برندی؟

    عطر شنل چنس

    زنانه خوشبو که تمام پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های برند شنل را دارد و با رایحه‌ی ملایم و سبکی که دارد به یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای محل کار تبدیل شده است

    عطر ادکلن شنل چنس او تندر صورتی Channel Chance - حجم 100 میل

     

    عطر ادکلن جادور دیور فرگرانس ورد

    عطر مدرن و افسانه‌ای جادور، پس از عرضه جهانی، به شکل عجیبی نام برند عطر دیور را در مطرح کرد. از آن زمان تا کنون، قفسه‌های همه فروشگاه‌ها، همواره برای تکمیل کلکسیون عطرهای محبوب خود، نسخه‌های مختلف این عطر را در ویترین خود می‌گذارند. گروه بویایی این عطر، گل‌دار میوه‌ای است و طبع و طعم آن معتدل و شیرین است، به همین دلیل برای استفاده در روزهای خنک بهاری و پاییزی پیشنهاد می‌شود.

    • نت اولیه : گل رز ، انگور سیاه ، سیب
    • میانی : گل زنبق ، گل سرخ ، یاسمن ، توس
    • نت پایانی : وانیل ، عنبر ، مشک

     

    عطر ادکلن جادور دیور فرگرانس ورد Ador - حجم 100 میل

     

    ادکلن لالیک لامور زنانه اورجینال شرکتی جانوین 

    برند فرانسوی و معتبر «لالیک» در سال ۲۰۱۳، یکی از بهترین عطرهای زنانه‌اش را به بازار معرفی کرده است. این ادو پرفیوم ۱۰۰ میلی‌لیتری «لامور» (L’Amour) نام دارد. لامور با بوی شیرین و ملایمش که به خنکی نزدیک است، برای روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود.

    ادکلن لالیک لامور زنانه اورجینال شرکتی جانوین - حجم 100 میل

    _____________________________________________________________________

    ادکلن زنانه چی بخرم؟

    عطر ورساچه صورتی

    ادکلن ورساچه برایت کریستال، رایحه ای ملایم و خنک و سبکی گلی و میوه ای دارد. ادکلن برایت کریستال زنانه یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده روزانه بانوان شاغل است. طراحی الماس گونه ی درپوش عطر آن را به یکی از جذاب ترین طراحی های سال های اخیر تبدیل کرده است. نشان تجاری ورساچه روی بطری عطر و پایین عطر به خوبی دیده می شود.

    برند ایتالیایی «ورساچه» (Versace) در سال ۲۰۰۶ با الهام از عطر Crystal Noir یکی از بهترین عطرهای زنانه‌اش را معرفی کرد. این ادو تویلت «برایت کریستال» (Bright Crystal) نام دارد. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است.

    روزهای بهاری و تابستانی، بهترین زمان استفاده از این عطر میوه‌ای هستند. روی بطری برایت کریستال نشان ورساچه و در پایین آن نام این عطر با رنگ سیاه چاپ شده و دیده می‌شود. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف این عطر به‌خوبی دیده می‌شود.

    ترکیب نت‌های این عطر فوق‌العاده هنرمندانه طراحی شده است و به همین دلیل، برای اغلب افراد، عطری محبوب و دوست داشتنی است، که دل‌شان می‌خواهد، چنین رایحه‌ای همواره در اطراف‌شان جریان داشته باشد. این عطر آن‌قدر محبوب بوده، که در بین عوام لقب ورساچه صورتی خوشبو را گرفته است.

    عطر زنانه مناسب محل کار

     

    عطر ویکتوریا سکرت بامب شل

    بامب شل که از پُرفروش‌ترین عطرهای ویکتوریا سکرت است،‌ از بهترین گزینه‌ها برای خانم‌های دارای اعتمادبه‌نفس و جسور به‌شمار می‌رود که مخاطبانش را عمیقا تحت تاثیر قرار می‌دهد. خنکی و شیرینی این عطر ‌آن‌قدر استادانه با لایه‌های میوه‌ای و گل‌فام آمیخته شده است که جلوه‌ای بی‌نظیر دارد و هوس‌انگیزی بی‌نقصش را کامل می‌کند. نت‌های آغازین ویکتوریا سکرت بامب شل را پرتقال، گریپ‌فروت، آناناس، میوه گل ساعت و توت فرنگی خلق کرده‌اند و نت‌های میانی را هم گل صدتومانی، وانیل، دانه‌های قرمز، ‌یاس و گل برف ساخته‌اند. مشک، روایح چوبی و خزه درخت بلوط هم نت‌های پایانی را به‌وجود آورده‌اند. لطافت و ظرافت عطر بامب شل با استایل خانم‌های شیک‌پوش بسیار سازگار است.

    عطر زنانه مناسب محل کار

    عطر ۲۱۲ کارولینا هررا عطر زنانه مناسب محل کار

    کارولینا هررا ۲۱۲ هم یک عطر زنانه گرم دیگر است که برای خانم‌های جوان ساخته شده. این عطر خصوصا به خانم‌های مدرن،‌ جذاب و منحصربه‌فردی پیشنهاد می‌شود که همیشه پُرانرژی هستند و روحیه خوش‌بینی و شادی همیشه در آنها نمایان است.

    کارولینا هررا ۲۱۲ که در گروه بویایی گل‌فام، چوبی و مشک‌اندود جای می‌گیرد، در نت‌های آغازین با شکوفه پرتقال، گل کاکتوس، ‌ترنج و نارنگی ماندارین شروع می‌شود. تنوع و جذابیت نت‌های میانی این عطر هم واقعا شگفت‌انگیز است و براساس روایح سوسن، فریزیا، یاسمن گاردنیا،‌ گل کاملیا، ‌یاس، گل برف، رز و گل صدتومانی شکل می‌گیرد. مشک و چوب صندل هم نت‌های پایانی را خلق کرده‌اند. آکوردهای گل‌فام این عطر به‌خوبی با سویه‌های پودری و حیوانی (انیمالیک) آمیخته شده و آن را به یکی از عطرهای زنانه عالی برای محل کار تبدیل کرده است.

    • نت اولیه:ترنج،فلفل صورتی،نارنگی ماندارین
      میانی:پشمک،رز،شمعدانیان،گلهای معطر،گاردنیای یاسمنی
      نت پایه:بنفشه،وانیل،چوب صندل سفید،مشک،کارامل،نعناع هندی

    عطر زنانه مناسب محل کار

    _____________________________________________________________________

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

     

    عطر ادکلن رین دراپس اورجینال 

    ادکلن رین دراپس اجمل زنانه که یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات شرکت اماراتی اجمل میباشد در سال ۲۰۰۶ میلادی به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد.

    اجمل رین دراپس که به معنای قطرات باران می باشد. جالب است بدانید که رین دراپس اجمل از نظر رایحه شباهتی با عطر کوکو شنل دارد، می تواند انتخاب بسیار خوبی برای بانوان خوش سلیقه می باشد

    رین دراپس عطری چهار فصل می باشد. این عطر زنانه، یک ویژگی فوق العاده دارد و آن محدود نبودن استفاده در یک یا دو فصل خاص است؛ این بدان معناست که در هر ساعت شبانه روز و تمام روزهای سال، می توانید از رین دراپس استفاده کنید و حس هیجان و نشاط را به خود منتقل کنید

     

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید

     

    عطرهایی که معرفی شدند برای حضور در محل کار، گزینه‌های مناسبی هستند. زیرا هم پخش بوی خوبی دارند و هم ماندگار هستند.

    اگر مقاله محبوب ترین عطر زنانه با رایحه گل یاس مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیارهمراه بودید!

    خوشحال میشویم در صورت تمایل ازفروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    ترفندهای بالابردن ماندگاری عطر و ادکلن

    کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.