قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » عطر و ادکلن » محبوب ترین عطر زنانه با رایحه گل یاس
فروشگاه اینترنتی ایلیار
عطر با رایحه گل یاس

محبوب ترین عطر زنانه با رایحه گل یاس

  • محبوب ترین عطر زنانه با رایحه گل یاس

    رایحه گل یاس سفید یا بنفش، یکی از آرامش‌بخش‌ترین و خوش‌بوترین نت‌هایی است که در صنعت عطرسازی به کار می‌رود و در بعضی از عطرهای زنانه دیده می‌شود.

    یاس یکی از خوشبوترین گل‌هایی است که رایحه آن مورد پسند بسیاری از خانم‌ها و آقایان است. رایحه یاس سفید یا بنفش در عطرهای زنانه معمولا بیشتر دیده می‌شود. اکثر عطر و ادکلن‌ هایی که دارای رایحه یاس هستند به رنگ صورتی یا بنفش هستند از این رو تشخیص آن‌ها کمی ساده‌تر از بقیه عطرها است.

    از نظر روانشناسی اغلب عطرهایی که دارای رایحه گل‌ هستند، در روحیه افراد تاثیر بسیار مثبتی می‌گذارد و حس آرام بخش و شادابی را در هر فردی ایجاد می‌کند علاوه بر این میزان پخش بو و ماندگاری عطرهایی که رایحه گل دارند نیز بسیار زیاد است.

    عطر ها با رایحه گل یاس یکی از پرطرفدارترین عطرها به حساب می آیند. حتماً برای شما هم پیش آمده است که از کنار بوته گل یاسی رد شده باشید و بوی آن شما را مست خود کرده باشد. رایحه گل یاس از جمله عطر هایی است که از بو کردن آن سیر نمی شوید. یک رایحه جذاب با القای حس شادابی و دلربا! رایحه ای  که استفاده از آن در عطری باعث آن می شود آن عطر تبدیل به یک عطر مناسب برای عروسی ها، مهمانی های و قرارهای ملاقات خاص، خواستگاری و غیره مناسب کرده است.

    عطر زنانه

    با بوی گل یاس را تاکنون تجربه کرده‌اید؟ باید به شما بگویم یکی از دل‌انگیزترین رایحه‌های که برای عطرهای زنانه از آن استفاده می‌شود اسانس‌های گل‌های بهاری است.

    کمتر خانمی است که با عطرهای زنانه با اسانس گل یاس آشنایی نداشته باشد. اگر می‌خواهید برای دوستان و شریک زندگی خود یک عطر متمایز خریداری کنید به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه شوید تا به معرفی چند عطر محبوب زنانه با رایحه گل یاس را بپردازیم تا خانم‌های شیک پوش و خوش سلیقه بتوانند به آسانی عطر رایحه یاس خود را انتخاب کنند.

     

    عطر گوچی بلوم 

    این عطر در واقع ادای احترامی است به گل‌های سفید و به خصوص ترکیب عطر گل‌های یاس و مریم که یکی از ترکیب‌های محبوب دردنیای عطر سازی به حساب می‌آید. رایحه این عطر معتدل به دلیل دارا بودن نت قالب یاس، بسیار آرام بخش و ضد استرس است و برای افرادی که تحت شرایط روحی دشوار قرار دارند، می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

    ادکلن گوچی بلوم کد 117 اسمارت کالکشن - حجم 30 میل

    _____________________________________________________________

    ادکلن های خنک زنانه را بهتر بشناسید!!!

    عطر جاسمین نویر

    اگر خواهان عطرهای گرم و شیرین هستید به شما عطر جاسمین نویر را توصیه می‌کنیم. این ادکلن برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ راهی بازار شدن و توانست خانم‌های بسیاری را به سمت خود جذب کند. طبع گرم و شیرین این عطر زنانه به دلیل بهره‌گیری ازگل‌های شرقی است و عطار خوش‌سلیقه کارلوس بنایم و صوفی لابه است. کشور ایتالیا در کنار موفقیت‌های بی‌شمار خود این ادکلن مشهور را هم در پرونده صنعت عطرسازی قرار داده است. عطر یاس را شما در اسانس میانی و چند دقیقه بعد از استفاده استشمام خواهید کرد.

    • اسانس اولیه: گاردنیای یاسمنی و ترکیبات سبز
    • میانی: بادام و یاس
    • اسانس پایه: دانه تونکا، مشک، روایح چوبی، نعناع هندی، شیرین بیان و کهربا

    ادکلن بولگاری جاسمین زنانه کد 468 - حجم 30 میل

     

    عطر گودگرل

    اصالت ادکلن گودگرل به یک کمپانی آمریکایی برمی‌گردد. در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار این عطر خوش رایحه راهی بازار شد و اکثر خانم‌ها با رایحه‌های دل‌انگیز آن آشنایی کافی دارند. بهره‌گیری از رایحه‌ای شیرین و طبعی ملایم توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کرده است. عطارهای مشهور روزندو متئو، الیور کرسپ روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند.

    استفاده از این ادکلن برای فصل سرد بسیار خوب است زیرا حس خوشایندی را برای شما فراهم می‌کند. در نت میانی این عطر می‌توانید بوی خوش یاس را استشمامم کنید. اگر می‌خواهید به دختران متولد پاییز یک عطر ایده ال هدیه دهید بدون تردید این محصول هدیه‌ای قابل‌قبول از آب درخواهد آمد.

    • اسانس اولیه: خربزه، پرتقال و ترنج
    • میانی: یاس، رز، پرالین و پرالین
    • اسانس پایه: روایح چوبی و دارچین

    عطر ادکلن گودگرل فرگرانس ورد زنانه Chic Girl - حجم 90 میل

    _____________________________________________________________

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

     

    عطر شنل چنس

    ادکلن شنل چنس عطری است که با رایحه‌ای ملایم و شیرین برای خانم‌های خوش‌سلیقه در نظر گرفته‌شده است. اگر می‌خواهید به دیدن معشوقه خود بروید به شما توصیه می‌کنیم از این عطر محرک بهره بگیرید. این عطر در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است و اصلی‌ترین مؤلفه ساخت آن گل‌های مدیترانه‌ای است. ژاک پولچه عطار مشهور این عطر سبک طراحی آن را به‌گونه‌ای در نظر گرفته است که فصل‌های سرد سال برای شما گرم و دل‌انگیز خواهد شد. یاس که برگزیده‌ترین مؤلفه این عطر خوش رایحه است در نت‌های میانی قابل‌استشمام است.

    • اسانس ابتدایی: لیمو، فلفل قرمز و آناناس
    • میانی: گل سنبل، گل یاس و گل
    • اسانس پایانی: کهربا، درخت خس‌خس، مشک و درخت پچولی

     

     

    عطر اکلت لانوین

    لانوین اکلت آرپیچ یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه است که با رایحه‌ای بسیار ملایم و شیرین تولید آن دنبال شده است. ملایم بودن این عطر روح را نوازش می‌کند و آرامش خاصی را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید صاحب یک عطر جادویی خوش رایحه با عطر گل یاس باشید پیشنهاد ما به شما این عطر سحرانگیز است. قدرت افسون گری این عطر امری است که بسیار از آن یادشده است. استفاده از یاس بنفش در نت میانی این عطر هوش را از سر شما خواهد برد و به افسانه‌های خیالی قدم خواهید گذاشت. اگر روحیه شما حساس است و تمایل به استفاده از عطرهای آرامش‌بخش دارید به شما این عطر ملایم را توصیه می‌کنیم.

    • اسانس اولیه: برگ پرتقال و یاس بنفش
    • میانی: شکوفه هلو، چای و پنبه کوهی
    • اسانس پایانی: سدر، مشک و کهربا

    ادکلن اکلت لانوین مینی Lanvin Eclat - حجم 30 میل

     

    عطر  لالیک لامور

    با ادکلن زنانه با بوی گل یاس لالیک آشنایی دارید؟ این عطر خوش رایحه قدری خنک و شیرین است و دلیل این امر استفاده از مرکبات و گل‌های معطر است که به‌صورت ترکیبی همراه با چوب در اسانس‌های آن مورداستفاده قرارگرفته است. لالیک لامور در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد و توانست خانم‌های جذاب را به سمت خود جذب کند. عطار مشهور ناتالی لورسن این عطر را برای فصل‌های گرم سال طراحی کرده است. یاس که پایه اصلی این عطر است در نت‌های میانی قابل‌استشمام است و خاطرات شمارا به تصویر می‌کشد. به‌جرئت می‌توانیم بگویم یکی از شاهکارهای برند لالیک عطر فوق است که برای خانم‌های سخت پسند وارد بازار شده است. نه‌تنها که رایحه‌های دل‌انگیز آن‌که بسته‌بندی این عطر باسلیقه و بسیار متمایز در نظر گرفته‌شده است.

    • اسانس اولیه: بهارنارنج، ترنج و رز
    • میانی: گاردنیای یاسمنی، گل مریم و یاس
    • اسانس پایه: سد، چوب صندل سفید و مشک

    عطر الین تیری موگلر الین

    محصول دیگری که با اسانس‌های گل یاس برای شما در نظر گرفته‌شده است تیریموگلر الین است. این عطر اکسیری جادویی دارد و همین امر آن را در بین خانم‌ها بسیار سر زبان انداخته است. اگر می‌خواهید به دیدن یک فرد هنرمند و یا یک فرد سرشناس بروید با استفاده از این عطر به‌خوبی می‌توانید نظر وی را به سمت خود جذب کنید. عطر تیریموگلر الین یک اثر هنری است که از ترکیب گل‌های وحشی و اسانس‌های معطر طراحی و ساخته‌شده است تا شب‌های زمستانی شمارا سوزنده‌تر از هر زمان دیگری در دفتر خاطراتتان به ثبت برساند. ترکیبی از گل یاس و روایح چوب مؤلفه متمایزی است که برای این عطر در نظر گرفته‌شده است.

    • اسانس اولیه: گل یاس
    • میانی: روایح چوبی
    • اسانس پایانی: کهربا

     

    ادکلن الین ALIEN برند کالکشن کد 043 - حجم 25 میل

    بهترین عطر در محل کار برای زنان

    عطر ایوسن لورن بلک اوپیوم

    در سال ۲۰۱۴، عطر بلک اپیوم توسط Honorine Blanc ساخته شد که تا به امروز توانسته جایگاه بسیار ویژه‌ای میان خانم‌های جذاب به ویژه سلبریتی‌ها شده است. این عطر کلاسیک با ترکیب رایحه‌های تلخ و گلی چون رایحه یاس توانسته قدرت جذابیت هر خانمی را بالا برده و درخشش آن فرد را در هر مجلسی روزافزون کند. علاوه بر این طراحی براق و درخشنده بطری این عطر نیز از کهکشان الهام گرفته شده است نیز نشاندهنده درخشش و زیبایی خانم‌ها است.

    ادکلن بلک اوپیوم برند کالکشن 055 - Black Opium - حجم 25 میل

    عطر لانکوم لاویه بل

    لانکوم لاوی است بل عطری است بسیار شیرین، گرم و قدرتمند با رایحه گل یاس. رایحه ابتدایی عطر با بوی شیرین و گرم وانیل آغاز میشود که حضور رایحه ضعیفی از میوه ها و گلها نیز در کنارش قابل استشمام هستند اما در مقابل شیرینی و قدرت وانیل جایی برای خودنمایی ندارند. با گذر زمان از شیرینی وانیل کاسته شده و حالتی متعادل و و بسیار جذاب پیدا میکند و این تغییر اجازه قدرتنمایی بیشتری به گل‌ها خصوصاً رایحه گل یاس می دهد تا ترکیبی شیرین، خامه ای، وانیلی و گلدار را به وجود بیاورند.

    لانکوم لاوی استبل پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی دارد و انتخاب بینظیری است برای مصرف رسمی یا روزانه در فصلهای پاییز و زمستان. «لا ویه است بله» عطری مدرن و پیچیده است که تجربه‌ای اسپایسی و گرم از رایحه‌های شرقی را در کنار سویه‌های گل‌فام و شیرین دیگر رایحه‌ها برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

    • اولیه : انگور فرنگی سیاه گلابی
    • اسانس میانی : زنبق یاس شکوفه پرتقال
    • اسانس پایه : دانه تونکا وانیل نعناع هندی پرالین

    ادکلن لانکوم Lancome اسمارت کالکشن کد 387 - حجم 30 میل

    عطر ویکتوریا سیکرت بامشل

    عطر ادکلن ویکتوریا سکرت -Victoria Secret ، که توسط Adriana Medina و همکارانش در سال ۲۰۱۰ خلق شد ، با رایحه گل یاس که آن را بیشتر از میوه پشن ، گل صد تومانی و گریپ فروت موجود در ترکیباتش حاصل می کند، برای مصرف در روزهای گرم و بلند تابستانی انتخاب عالی می باشد. این محصول مخصوص بانوانی است که با رفتار خود توجه همگان را به خود جلب کرده و منحصر به فرد و جذاب می باشند.

    • نت آغازین: نارنگی ، گریپ فروت ، آناناس ، توت فرنگی
    • میانی: گل صد تومانی ف ارکیده ، گل یاس ، سوسن ، توت قرمز
    • نت پایانی: مشک ، چوب صندل ، گلسنگ

    عطر ادکلن ویکتوریا سیکرت بامب شل زنانه فراگرنس ورد - حجم 100 میل

    عطر جادور دیور

    خب زمان آن رسیده که به سراغ یکی از لوکس ترین و سلطنتی ترین عطر های دنیا برویم که افتخاری برای برند قدرتمند دیور بوده است!

    DIOR J’ADORE عطری معتدل است که در ۴ فصل سال قابل استفاده می باشد؛ رایحه این عطر شیرین بوده و قدرت پخش و همچنین ماندگاری آن مثال زدنی است.

    این عطر زنانه جز گروه بویایی گلی میوه ای با غلظت ادوپرفیوم می باشد که نت های تشکیل دهنده آن عبارتند از:

    نت اولیه: مگولینا، گلابی، پرتقال ماندارین، ترنج هلو و طالبی ترکیبی اعجاب انگیز و فوق العاده در اسپری اولیه خلق می کنند.

    میانی: ارکیده، بنفشه، گل یاس، گل برف، رز، گل مریم، آلو و فریزیا، ترکیب شیرین و نشاط آوری هستند که در نت میانی ایفای نقش می کنند.

    نت پایانی: توت سیاه، وانیل، مشک و سدر هم رایحه های پایه و پایانی این ادکلن موفق زنانه می باشند.

    عطر ادکلن جادور دیور فرگرانس ورد Ador - حجم 100 میل

    عطر ادکلن رین دراپس اورجینال

    ادکلن رین دراپس اجمل زنانه که یکی از محبوبترین و پرفروش ترین محصولات شرکت اماراتی اجمل میباشد در سال ۲۰۰۶ میلادی به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی و عرضه شد.

    ادکلن اجمل رین دراپس که به معنای قطرات باران می باشد. جالب است بدانید که رین دراپس اجمل از نظر رایحه شباهتی با عطر کوکو شنل دارد، می تواند انتخاب بسیار خوبی برای بانوان خوش سلیقه می باشد. علاوه بر این ها قیمت اقتصادی عطر Ajmal Raindrops باعث شده است که افراد زیادی از این عطر به عنوان هدیه و کادو برای دوستان و آشنایان استفاده نمایند.

    عطرهای زنانه با استفاده از اسانس‌های روغنی و رایحه‌های بسیار متمایزی تهیه و تولید می‌شوند. برحسب نیاز مشتری و متناسب با شرایط تولید صنعت گران تولید عطر و ادکلن از رایحه‌های دل‌انگیز استفاده می‌شود.

    این مهم بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که عطر گل یاس برای ایرانی‌ها تجدید خاطره می‌کند و ما را به کوچه‌باغ‌های کودکی‌مان مهمان می‌کند. از همین رو نیاز است گاهی برای این خاطره بازی دست‌به‌جیب شد و یک عطر نوستالژی را خریداری کرد. در مقاله پیش رو سعی بر آن شد تا عطرهای که از اسانس یاس بهره گرفته‌اند و برای فصل‌های گرم و سرد شما انتخابی متمایز به شمار می‌رود را معرفی کنیم. امید است با خرید این عطرهای خاطر انگیز شب‌های پاییزی و بهاری شما پرخاطره‌تر به تصویر کشیده شود.

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید

     

    اگر مقاله محبوب ترین عطر زنانه با رایحه گل یاس مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیارهمراه بودید!

    خوشحال میشویم در صورت تمایل ازفروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    ادکلن زنانه چی بخرم؟

    بهترین عطر زنانه مناسب محل کار

    کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.