قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » برند فراگرانس ورد / محبوبترین ادکلن های جهان
فروشگاه اینترنتی ایلیار

برند فراگرانس ورد / محبوبترین ادکلن های جهان

  • برند فراگرانس ورد 

     

    ما در این مقاله میخواهیم برند فراگرانس ورد را به طور کامل معرفی کنیم و برخی از ادکلن های مطرح و معروف این برند را بشناسیم.

    با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.

     

    درباره برند فراگرانس ورد

    این برند سال ۲۰۰۹ در کشور امارات متحده عربی تاسیس شده است.
    به تازگی محبوبت بسیار زیادی پیدا کرده است. بعد از شرکت { اجمل} دومین شرکت پرطرفدار در زمینه عطر و ادکلن می باشد.

    زمینه اصلی فعالیت برند فراگرانس ورد عطروادکلن ، زیبایی و آرایشی می باشد. که در زمینه با ۲ شرکت اجمل و جانوین رقابت دارد.

     

    چرا باید فراگرانس ورد را بخریم؟

    در زمان خرید عطر و ادکلن باید به یکسری نکات توجه کنید:

    1. قیمت عطر
    2. نوع رایحه
    3. بسته بندی
    4. ماندگاری
    5. پخش بو

    جالب است که بدانید از لحاظ قیمت فراگرانس ورد از رقیب های هم رده خود ارزان تر است و برای رایحه ها از اسانس ادکلن های معروف استفاده می کند. به همین دلیل دارای ماندگاری بالا است .

    با توجه به شرایط بالا ، عطر و ادکلن های فراگرانس یک انتخاب ایده آل می باشد.

     

    پخش بو و ماندگاری فراگرانس چطوری است؟

    قبل از پاسخ دادن به سوال بالا باید به این نکته توجه کنید.

    نکته: ماندگاری و پخش بو ادکلن به نحوه اسپری کردن و جایی که ادکلن را اسپری می کند بستگی دارد.

    اگر ادکلن های این برند را به درستی اسپری کنید ماندگاری بین ۱۸ الی ۲۴ ساعت را در بدن دارد . ماندگاری در لباس به تعریق و شرایط آب و هوایی متفاوت است.

    پخش بوی این برند بین ۲ الی ۸ ساعت می باشد. لازم به ذکر است که پخش بوی عطرهای گرم و عطر های خنک متفاوت است.

     

    معرفی معروفترین ادکلن های مردانه فراگرانس ورد

    عطر فیرو بلو

    عطر فیرو Fiero Bleu man با رایحه خنک و تلخ یکی از محصولات فرگرانس که توسط فروشگاه ایلیار به شماعرضه میشود. عطر فیرو بلو من محصولی از شرکت فرگرانس ورد می باشد که با رایحه ای خنک و تند می تواند جایگزینی مناسبی برای عطر ساواج دیور می باشد

    • ساختار رایحه : طبیعت ، مرکبات ، ادویه
    • نت آغازی : فلفل سیاه و نارنج
    • میانی : اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی
    • نت پایانی : چوب سدر، گل لادن و عنبر

    فراگرانس ورد

     

     

    عطر ادکلن تامفورد توسکان لدر فرگرانس ورد مردانه

    ادکلن تامفورد توسکان لدرTom Ford Tuscan Leather عطری است با رایحه گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد

    این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در شب‌های فصول پاییز و زمستان است. عطر Tuscany Leather دارای روایحی شبیه به عطر Tuscan Leather از برند نامدار تام فورد است. ” این محصول رمزآلود ترین و اختصاصیترین و کاملترین عطر من است و باید بطوری آنرا عرضه کنم تا احساسی رویایی و کاملا منحصر به فرد را در وجود همگان برانگیزم”این جمله از تام فورد است که صاحب خاصترین برند عطرسازی جهان است،

    این عطر را به جرأت میتوان بهترین عطر جهان نامید چرا که در اولین سال تولیدش یعنی ۲۰۰۷ به مدت ۳ سال مبلغی به میزان بودجه چند کارخانه بزرگ عطرسازی جهان فروخت.

    این عطر استثنائی و بسیار منحصر به فرد دارای عطری فوق العاده خاص، شیک با پخش بوی بسیار عالی و ماندگاری بسیار طولانی که این خاصیت آن به ترکیب بسیار اختصاصی این عطر متشکل از چرم و زعفران و کندر و بخور است که رایحه ای استثنائی خود را به جهانیان معرفی کرده است.

    • نت آغازی: زعفران، تمشک و آویشن
    • میانی: کندر هندی و گل یاسمین
    • نت پایانی: چرم، نت‌های چوبی و عنبر

     

    ادکلن مردانه فرگرانس سواج

    ادکلن مردانه فرگرانس سواج عطری خنک با رایحه ای تند از برند اماراتی فرگرانس ورد است که از نظر رایحه مشابه با عطر ساواج دیور از برند دیور می باشد.

    • ساختار رایحه : مرکبات , صمغ , خاک و زمین , ادویه , چوب
    • نت آغازی : فلفل سیاه و نارنج
    • میانی : فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، صمغ لامی، فلفل صورتی
    • نت پایانی : چوب سدر، گل لادن و عنب

    فرگرانس ورد

    عطر ادکلن مارلی پگاسوس فرگرانس PEGASUS

    ادکلن مارلی پگاسوس Pegasus که نام آن برگرفته از یکی از اسب های افسانه ای در یونان باستان است، با ماندگاری و رایحه ای عالی که دارد سمبلی از مردی با روحیه ای عمیق و متفکر می باشد. عطر ادکلن مارلی پگاسوس مظهری از قدرت، سرعت، شکوه بوده و مناسب آقایان در هر سن و سالی است. رایحه غالب آن بادام تلخ به علاوه ی تندی از زیره می باشد . قدرت ماندگاری افسانه ای یکی از برترین شگفتی هایی که در پگاسوس وجود دارد، ماندگاری بسیار بسیار طولانی مدت آن است. این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.  ادکلن فرگرانس ورد پگاسوس مناسب آقایان در هر سن و سالی است.

    پگاسوس، همچون نام خود در ماندگاری رایحه یک افسانه است. داستان پگاسوس رایحه این عطر شما را به سالهایی دور می برد در حالی که هیچ نمادی از کلاسیک بودن در آن دیده نمی شود. به یاد فرانسه و پاریس، مردانی با کلاه های شاپو، سرشار از قدرت با رفتاری آداب مند، سرشار از شکوه و وقار با کاراکتری مثبت! اندیشمندان و سخنگویانی قدرتمند.

    • ساختار رایحه : میوه , ادویه , چوب , مرکبات , گیاهان معطر
    • نت آغازی : نارنج، گل آفتابگردان و زیره
    • پایانی : عنبر، وانیل و چوب صندل
    • نت میانی : گل یاسمین، بادام تلخ و اسطوخودوس

    ادکلن بلوشنل 

    ادکلن بلوشنل  CANALE DE BLUE از شرکت فرگرانس با رایحه خنک و تلخ است که ادکلنی بسیار شیک و مخصوص مردان جنتلمن است . این ادکلن رایحه ادکلن بلوشنل معروف را دارد که بسیار قیمت مناسبی نسبت به آن دارد.

    مردانه فراگرنس ورد کانال دی بلو رایحه ای مشابه بلو د شنل دارد ولی از نظر ظاهری متفاوت است این عطر با کیفیت بوده و هدیه بسیار مناسبی برای عزیزان شماست.

    • ساختار رایحه : لیمو ترش ، گریپ فروت و روایح دودی
    • نت آغازی : لیمو ترش ، گریپ فروت ، یاس ، جوز ، زنجبیل ، فلفل صورتی
    • میانی : عود ، لادن ، فلفل فرنگی شیرین ، یاسمن ، روایح دودی ، لابدانیوم
    • نت پایانی : سدر ، خس خس ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید

    برند فراگرانس ورد

    برند فراگرانس ورد

    عطر ادکلن پولو آبی مردانه فرگرانس SOLO

    عطر ادکلن پولو آبی رالف لورن پولو آبی -Ralph Lauren Polo Blue عطری است خنک و تند. این عطر در سال ۲۰۰۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. یکی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین عطر های مردانه از برند لوکس اشرافی رالف لارن است.  که در سال های اخیر با رایحه ی میوه ای و مرکباتی اغوا کننده اش، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است

    رالف لورن پولو آبی-Ralph Lauren Polo Blue عطری است مردانه و جذاب از خانواده معطر، دریایی، مرکبات، چوبی و ادویه‌ای بوده و طبعی خنک دارد.

    عطر ادکلن رالف لورن پولو آبی-Ralph Lauren Polo Blue، توسط دو نفر به نام های Carlos Benaim و Christophe Laudamiel طراحی و در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی پولو روانه بازار شد. این محصول استثنائی و پر طرفدار ، تداعی گر رهایی از آسمان بزرگ و آبی و استشمام هوای تازه است. این رایحه دل انگیز مناسب برای  افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است. فصل پیشنهادی برای استفاده از این محصول بهار و تابستان در طول روز می باشد.

    ساختار رایحه: میوه , چوب

    رایحه اولیه : خیار ، پرتقال ماندارین ، خربزه
    میانی : گل شمعدانی ، مریم گلی ، ریحان
    رایحه پایه : جیر ، نت های چوبی ، مشک

    برند فراگرانس ورد

    عطر ادکلن تق هرمس مردانه فرگرانس

     تق هرمس THREE DIMENSION از شرکت فرگرانس ورلد که رایحه خنک و تلخی دارد . این ادکلن بسیار خوش بو و ماندگار  بوده و رایحه ادکلن شناخته شده و پر طرفدار تق هرمس از برند معروف هرمس را دارا میباشد. عطر مردانه تق هرمس پخش بو و ماندگاری خوبی دارد و به  همین دلیل مناسب استفاده در مهمانی های رسمی و دوستانه شماست.

    ادکلن تری دیمنشن بارایحه ای تند و تلخ و همچنین سبکی چوبی برای آقایان مدرن وشهری برای خلاصی از ازدحام وشلوغی شهر ساخته شده است و بهترین انتخاب برای فصل بهار و پاییز می باشد. عطر مردانه فراگرنس ورد دارای بطری شیک و زیبایی است و بهترین انتخاب برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان دارید می باشد.

    این رایحه مردانه بسیار با وقار است Terre d hermes آسمان را به زمین پیوند می کند و شما را با وقار و جوان جلوه می دهد.

    پیش رایحه این محصول شگفت انگیز از پرتقال و گریپ فروت تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن شامل فلفل و Pelargonium می شود؛ رایحه پایه آن نیز نعنا هندی, سدر, وتیور و بنزوین است.

     

    • ساختار رایحه :  مرکبات ، چوب ، تند تازه ،معطر
    • نت پایه:نعناع،سدر،خس خس،بنزوین
    • آغازی : پرتقال، گریپ روت
    • نت میانی : فلفل سیاه و گل شمعدانی

    برند فراگرانس ورد

    برند فراگرانس ورد

     

    برای مشاهده محصولات دیگر فرگرانس ورد در فروشگاه اینترنتی ایلیار به اینجا سر بزنید

     

     

    معرفی محبوب ترین عطرهای زنانه برند فراگرانس ورد

    عطر ادکلن گوچی فلورا

     فلورا ادو پرفیوم عطری است زنانه و منحصر به فرد. خرید ادکلن اصل فراگرنس ورد فلورا زنانه با رایحه گرم و شیرین برای استفاده در فصول سرد سال پیشنهاد می شود

    این عطر بسیار کامل و شیک و مدرن مخصوص خانمهای جوان و عاشق پیشه بوده و سرشار از عصاره های گلهای کمیاب و با ارزش است

    • نت اولیه : گل صدتومانی ، مرکبات ، نارنگی ماندارین
    • میانی : رز،گل اسمانتوس
    • نت پایه : چوب صندل سفید ، فلفل صورتی ، نعناع هندی

    برند فراگرانس ورد

    برند فراگرانس ورد

    ادکلن ورساچه ورسوس کریستال نویر فرگرانس 

    ورسوس کریستال نویر  Versus crystal noir عطری است زنانه وشیک با رایحه گرم وتلخ، مشابه ادکلن ورساچه کریستال نویر مشکی .رایحه گرم این عطر بیشتر از گل یاسمن،نارگیل وفلفل سیاه تشکیل میشود و انتخاب خوبی برای شب های سرد زمستانی و مهمانی های رسمی شبانه میباشد.

    عطر ادکلن فراگرنس ورد ورسوس کریستال نویر Fragrance World Versus crystal noir برگرفته از رایحه ورساچه کریستال نویر زنانه است. این عطر با وجود این‌که در سال ۲۰۰۴ طراحی و معرفی شده، هنوز هم جزو پرفروش‌ترین عطرهای دنیا به‌حساب می‌آید.

    ادکلن زنانه فراگرنس ورد ورسوس کریستال نویر بسیار خوشبو ، بی‌نظیر و رایحه‌ای دلپذیر دارد . پیش رایحه این محصول شگفت انگیز از زنجبیل, هل و فلفل تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن شامل شکوفه پرتقال , گل صدتومنی , یاسمن و نارگیل می شود ؛ رایحه پایه آن نیز صندل چوب , مشک و کهربا است. این رایحه دل انگیز مناسب برای افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است.

    • رایحه اصلی : زنجبیل , فلفل , هل
      میانی : گل صدتومانی , شکوفه پرتقال , نارگیل , گاردنیای یاسمنی
      رایحه پایه : چوب صندل سفید , مشک , کهربا

    برند فراگرانس ورد

    عطر ادکلن باکارات رژ قرمز برند فراگرانس ورد

    باکارات رژ قرمز از برند میسون فرنسیس کوردجیان در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. عطر Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum عطری زنانه و مردانه می باشد. خانواده ی بویایی این عطر شرقی گلی بوده و برای فصول سرد سال مناسب می باشد.

    ظاهر ادکلن باکارات رژ Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum بسیار شیک و زیبا می باشد، بطری عطر مستطیلی و شفاف است و درپوشی طلایی رنگ به زیبایی بر روی آن سوار شده است.

    برخی  از رایحه ها به گونه ای هستند که انسان رو میخکوب می کنند . نمی تونی به  راحتی از کنارشون رد بشی . اگر کسی ازش استفاده کرده باشه نا خودآگاه نسبت به شخصیت اون آدم تحت تاثیر قرار میگیری بدون اینکه شناختی ازش داشته باشی .Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 Extrait باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت از این سبک رایحه هاست. جذاب و مسحور کننده و تاثیر گذار. یک رایحه گرم و شیرین. پر از حس سر زندگی. البته از کمپانی صاحب نامی مثل فرانسیس کرکجان انتظاری جز این هم نمی رفت و این عطر از شاهکار های این کمپانی هست که کمتر کسی هست که با عطر و ادکلن آشنایی داشته باشه و باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت رو نشناسه.

    ادکلن باکارات رژ اکستریت عطری زنانه و مردانه با رایحه ی شرقی گلی بوده، به دلیل داشتن طبع گرم بهترین انتخاب برای استفاده در فصل پاییز و زمستان می باشد. در نت های آغازین این عطر شما با رایحه ی معطر بادام تلخ و زعفران آشنا می شوید. در قلب این عطر رایحه ی خوش گل یاس و سدر هوش از سرتان خواهد برد و نشاط و شادابی را در شما بر می انگیزند. سپس در نهایت نت پایه از راه رسیده و رایحه ی مشک، عنبر سائل و چوبی های معطر را با خود به همراه می آورد. ساختار این عطر کهربا ، بادام ، چوبی ،میوه ای ، مشک ،گلهای سفید میباشد. رایحه ای که در هیچ عطر دیگری امکان تجربه اش نیست

    • رایحه اولیه : بادام، زعفران
    • میانی : یاس، سدر
    • رایحه پایه : روایح چوبی، عنبر،مشک

    برند فراگرانس ورد

    برند فراگرانس ورد

    __________________________________________________________

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    __________________________________________________________

     

    عطر ادکلن اسکندل فرگرانس ورد

    ادکلن اسکندل فرگرانس ورد Scandant مشابه بوی ادکلن ژان پل گوتیه اسکندال زنانه می باشد. ادکلن ژان پل گوتیه اسکندال Jean Paul Gaultier Scandal، عطری است گرم و دلنشین که شروعی شیرین و قدرتمند از رایحه عسل و همراهی رایحه مشخصی از گل ها دارد که شروعی زنانه و دلپذیر را با کمک هم ایجاد می کنند. ایشون ستاره درخشان بین عطر های برند ژان پل گوتیه هستند. این عطر برای مهمونی ها و مجالس رسمی فوق العده هست.

    با گذر زمان رایحه گلی کمی قوی تر شده و نعنای هندی نیز به ترکیب عطر اضافه می گردد.رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای شیرین،گرم،گلی و کمی گیاهی و خاکی مانند است که رایحه ای ساده و در عین حال جذاب را خلق می نمایند.

     

    • نت اولیه : پرتقال خونی، نارنگی ماندارین
    • میانی : یاس، عسل، گاردنیای یاسمنی، هلو، شکوفه پرتقال
    • نت پایه : شیرین بیان، موم، کارامل، نعناع هندی

    برند فراگرانس ورد

    ادکلن شنل چنس اوتندر فرگرانس ورد

    عطر شنل چنس تندر ادو پرفیوم زنانه احساس لطافت مطلق را به شما منتقل می کند. با ظرافت و عمیقا شاعرانه ، این ترکیب جدید زنی را تحریک می کند که شادی و درخشش درونی اوست. به او جذابیت فوری می بخشد. “ با Chance Chanel تندر، همیشه شانس با شما یار است.

    • اولیه : گریپ فروت ، به
    • نت میانی : گل رز ، یاسمن بزرگ گیا
    • نت پایه : مشک

    فراگرنس ورد چنس تندر chance tendre مناسب چه افرادی است ؟

    خرید این عطر برای افرادی است که تجربه استفاده از ادکلن خاص را دارند. این ادکلن‌ها دقیقاً رایحه اصلی را دارند و برای افرادی است که می‌خواهند ادکلن با کیفیت اورجینال با قیمت مناسب‌تر داشته باشند.

    ادکلن صورتی تندر با رایحه زنانه و شاعرانه اش، در تمام طول سال مورد استفاده قرار می گیرد. ولی اغلب افراد عطر Chance Chanel تندر را به عنوان عطر روز و عطر فصل های بهار و تابستان می شناسند.

    • برند : شنل از شرکت فرگرانس ورلد
    • مناسب برای : بانوان
    • حجم : ۱۰۰ میل
    • نوع رایحه : ملایم، شیرین
    • عطار : جک پولژ Jacques Polge
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : فصول گرم
    • گروه بویایی : گلی، میوه ای
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی

    برند فراگرانس ورد

    برند فراگرانس ورد

     

    عطر ادکلن هالووین زنانه برند فراگرانس ورد

    هالووین Halloween عطری است زنانه و کلاسیک با رایحه ای خنک وشیرین، مشابه ادکلن هالووین وومن. عطر هالووین مخصوص بانوان سحرآمیز و پیچیده ساخته شد . بوی غالب این عطر گل بنفشه می باشد و برای فصول گرم و مهمانی های شبانه مناسب می باشد.

    عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد مدل Hallo queen با رایحه شیرین و خنک مشابه ادکلن هالووین بنفش از برند خسوس دل پوزو است. این ادوپرفیوم به خاطر کیفیت خوب، ماندگاری و پخش بوی عالی و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار و پرفروش می باشد.

    ادکلن فراگرنس ورد مدل هالو کویین عطری است زنانه و کلاسیک با رایحه ای خنک و شیرین ، این عطر ادکلن زنانه مشابه ادکلن خسوس دل پوزو هالووین می باشد.  شیرینی ناشی از این عناصر به شما انرژی و شادی ویژه‌ای می‌بخشد. این ادو پرفیوم رایحه‌ای مشابه عطر مشهور و موفق هالووین را دارد. ادکلن فراگرنس ورد هالووین با رایحه شیرین و خنکی که دارد نظر هر فردی را به خود جلب می کند. خانوم ها عاشق این نوع رایحه هستند تا حس و حال خوبی برایشان رقم بزند.

    مشخصات

    • برند : فرگرانس ورد
    • مناسب برای : بانوان
    • حجم : ۱۰۰ میل
    • نوع رایحه : خنک، شیرین
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : فصول گرم
    • گروه بویایی : گلی میوه ای
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی

    این ترکیب طبیعی ، حس خنکی اقیانوس را تداعی می ‌کند. پس از این ، نت ‌های میانی یا همان اصلی با وجود فلفل سیاه ، زعفران ، گل مریم ، بنفشه ، زنبق و ماگنولیا به‌ نرمی جای نت‌ های قبلی را می ‌گیرند. شیرینی ناشی از این عناصر در عطر فراگرنس ورد هلوکویین به شما انرژی و شادی ویژه‌ای می‌ بخشد. بعد از گذشت مدتی نه‌ چندان کوتاه ، متوجه تغییر مسیر رایحه‌ی هالووین به سمت ‌و سوی وانیل و چوب صندل برای تثبیت شیرینی و خنکی خواهید شد.

     

    • اولیه : نت های دریایی ، برگ درخت موز ، برگ درخت نارنج ، گل بنفشه
    • نت میانی : گل مگنولیا ، زعفران ، فلفل سیاه ، گل مریم
    • نت پایانی : چوب صندل سفید ، وانیل

     

    برند فراگرانس ورد

    _________________________________________________

    ادکلن زنانه چی بخرم؟

    _________________________________________________

    عطر ادکلن جادور دیور برند فراگرانس ورد

    رایحه شگفت انگیز و اغواگر این عطر زنانه سبب شده که عطر جادور Jadore به یکی از معروف ترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه تبدیل شود. عطری که به یکی از جذاب ترین عطرها برای تمام فصول سال محسوب می گردد و داشتن رایحه ی بسیار دلنشین، پخش و ماندگاری قابل قبول نسبت به دیگر عطرهای زنانه و داشتن ظاهری زیبا از ویژگی های این عطر می باشد.

    اگر درباره ماندگاری و پخش بوی این عطر بخواهیم صحبت کنیم می توان گفت که این عطر با توجه به سبک خنکی که دارد، ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای را به مخاطب ارائه می دهد.

    • اولیه : گل رز ، انگور سیاه ، سیب
    • نت میانی : گل زنبق ، گل سرخ ، یاسمن ، توس
    • نت پایانی : وانیل ، عنبر ، مشک
    • برند : فرگرانس ورد
    • مناسب برای : بانوان
    • حجم : ۱۰۰ میل
    • نوع رایحه : ملایم، شیرین
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : تمام فصول
    • گروه بویایی : گلی میوه ای
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی

    برند فراگرانس ورد

    برند فراگرانس ورد

     

    ________________________________________________________

    بهترین کادو ولنتاین برای دختر

    ________________________________________________________

     

    عطر ادکلن گوچی بلوم زنانه 

    عطر ادکلن گوچی بلوم زنانه ، عطری که به شما حس بودن در یک باغ پر از گل و میده. من خودم عاشقشم و برای کادو دادن به خانم ها واقعا عالیه.

    رایحه این ادکلن گوچی بلوم حس تفاوت را در شما بوجود می‌آورد و همچون نام خود رایحه‌ای باشکوه و مملو از گل را آشکار می‌سازد.

    • برند :  گوچی بلوم از شرکت فرگرانس ورد
    • مناسب  برای : خانم ها
    • حجم : ۸۰ میل
    • نوع رایحه : خنک، ملایم
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • سال معرفی : ۲۰۱۷
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : تمام فصول
    • گروه بویایی : گلی
    • پخش بو : عالی
    • ماندگاری : عالی
    • جعبه : دارد

    ادکلن Gucci Bloom یک عطر زنانه از خانواده عطر های گلی می باشد .

    با اولین اسپری این عطر فوق‌العاده رایحه زنبق کل وجود شما را فرا می‌گیرد و رفته رفته رایحه میانی رایحه‌های گل یاس و گل مریم را حس می‌کنید و رایحه پایانی این ادکلن فوق‌العاده ریشه زنبق زرد وانیل است.

    این رایحه دل انگیز مناسب برای  افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است.

    ساختار رایحه این عطر میوه، ادویه، مرکبات، گیاهان معطر، گل است که همچون میهمانی در باغی پر از گل در ذهن شما نقش می‌بندد.

    • رایحه آغازی : رایحه های سبز , پرتقال
    • میانی : گیاه پیچ امین الدوله , گل یاس رازقی , گل مریم
    • رایحه پایانی : وانیل , ریشه زنبق زرد , چوب صندل

    ادکلن لانکوم میدنایت رز زنانه فراگرنس ورد

    این ادو پرفیوم بوی تند و گرمی دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. این ادوپرفیوم مشابه لانکوم ترزور میدنایت رز است. این عطر، حس و حالی شیرین و میوه ای دارد. الهام گرفته از بانویی فریبنده در خیابان های سنگ فرش شده پاریس است .

    • نوع رایحه:شیرین، تند، گرم، طبیعت، گل
    • ساختار رایحه:ادویه، وانیل، چوب، گیاهان معطر، گل
    • آغازی : گل رز و تمشک
      میانی : گل یاسمین، گل صدتومانی، برگ مو و فلفل صورتی
      پایانی : وانیل، مشک، چوب سدر

    از مشخصه های ممتاز این محصول ماندگاری بسیار بالا،میزان پراکنندگی عالی و بطری بنفش رنگ آن که توسط گل رز کبودی مزین شده،می باشد.

    ____________________________________________________

    ادکلن های زنانه مناسب محل کار

    ___________________________________________________

    عطر ادکلن آمواج اینترلود فرگرانس

    عطرامواج اینتروود Amwaag inter wood عطری است مردانه وشیک بارایحه گرم وتند،مشابه امواج اینترلود .

    این عطردر گروه بویایی شرقی چوبی قراردارد و مناسب برای فصول سرد سال میباشد. ازدیگرخصوصیات این عطرشگفت انگیزپخش بوی عالی باماندگاری بالا می باشد.

    ادکلن آمواج اینترلود پخش بویی عالی با ماندگاری بالا از خصوصیات این ادو پرفیوم شگفت انگیز میباشد .
    بوی گرم و شرقی تندی داشته و برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. بوی عودی و اسموکی این عطر توجه تمام اطرافیان را به‌سوی شما منحرف خواهد کرد. ادکلن آمواج اینترلود فرگرانس رایحه‌ای مشابه عطر مشهور و موفق آمواج اینترلود مردانه دارد.

    شیشه بسیار زیبای این عطربا تزیینات مجلل،شکوه این عطر رابه رخ میکشد .رایحه بسیارگرم وشیرین این عطرباعث ماندگاری بالای این عطرشده است.

    عطر ادکلن اونیرو مردانه Fragrance World Oniro

    عطر ادکلن اونیرو مردانه Fragrance World Oniro عطری خنک با رایحه ای تند از برند اماراتی فرگرانس ورد Fragrance World می باشد. که از نظر رایحه مشابه با عطر اینویکتوس از برند پاکو رابان می باشد.

    ترکیب حیرت آور این عطر سبب شده که این عطر به عنوان یکی از پرفروشترین ادکلن های مردانه بدل شود. عطری که به یکی از جذاب ترین عطرها برای تمام فصول سال به حساب می آید. اگر درباره ماندگاری و پخش بوی این عطر بخواهیم صحبت کنیم می توان گفت که این عطر با توجه به سبک خنکی که دارد ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای را به مخاطب ارائه می دهد.

    عطر ادکلن اونیرو مردانه رایحه‌ای مشابه عطر مشهور و موفق اینوکتوس دارد. رایحه‌ی خنک و تلخ این عطر آن را به گزینه‌ی مناسبی برای فصول گرم سال تبدیل کرده است . این ادو پرفیوم مردانه، برای استفاده‌ی روزانه‌ی آقایان ورزش‌کار و پرتحرک بسیار مناسب است.

    اعتماد به نفس آقایان را چند برابر می کند. ادکلن فرگرانس ورد اونیرو روح جوانی و آزادی و عشق را با تمام وجود به روح انسان پیوند میزند. رایحه ای بسیار گیرا و دلپذیری دارد این ادکلن رایحه ای قدرتمند و اغواکننده ای دارد که اطرافیان را به خود جذب می کند.

     

     

    جمع بندی

    شرکت فراگرانس تمامی نکات را در بازار رقابتی رعایت کرده و به همین دلیل خیلی سریع توانست محبوب شود.

    این ادکلن به دلیل بسته بندی خوب و شیک یکی از موارد خوب برای هدیه و کادو دادن است.

    اگر قصد دادن هدیه دارید این محصول یک انتخاب مناسب می باشد.

    ویژگی های عطر و ادکلن زنانه مناسب فصل بهار 

    • خنک و ملایم باشد : در نظر داشته باشید که برای فصل بهار و البته تابستان باید عطری را خریداری کنید که وقتی آن را بو می کنید، حس خنکی و تازگی به شما القا شود. سبک باشد و بوی تندی را به شما القا نکند. بهترین عطر برای فصل بهار عطرهای خنک و ملایم به حساب می آیند. اتفاقا کلیه شرکت های معروف دنیا هم تو کالکشن های فصلی خود این اصول رو در نظر دارند، بنابراین تنها کافیست به فروشنده بگید که قصد خرید بهترین عطر بهاری را دارید تا اون جدیدترین کالکشن بهار رو بهتون معرفی نماید و یا در صورتی که خرید اینترنتی دارید، در بخش مشخصات به اینکه عطر مورد نظر برای چه فصلی مناسب است، دقت کنید.
    • بوی میوه بدهد: عطرهای که در گروه میوه و مرکبات و سبزیجات هستند هم برای استفاده در فصل بهار مناسب اند. عطرهایی که بوی میوه و سبزی هایی مانند نعنا و ریحون رو می دهند برای فصل بهار عالی خواهند بود.
    • تک اسانس نباشد : با این که الان در بازار تمامی عطرها ترکیبی از چند اسانس گوناگون محسوب می شوند، ولی دقت داشته باشید عطری که انتخاب می کنید از اون دست عطرهایی نباشد که تنها از اسانس یک گل تشکیل شده باشد. در حقیقت این عطرها اغلب ملایم نخواهند بود و به نسبت عطرهایی که از چند ترکیب تشکیل شده اند، بوی خوبی را به همراه نخواهند داشت.

    عطر پاییزی چه ویژگی ‌هایی دارد؟

    بدون شک شما در فصل پاییز یک استایل گرم و پوشیده با کاپشن ضخیم چرم، اورکت و یا ژاکت دارید و دیگر از تی‌شرت‌ها و مانتوهای ظریف و تک‌لایه تابستانی خبری نیست. این امری طبیعی و بدیهی است و به قول معروف؛ تا بوده همین بوده.

    اما برای این‌که به استایل خود گیرایی و جذابیت بیشتری بدهید، باید از اکسسوری‌ها و عطرهای متناسب با همان فصل استفاده کنید.

    قطعا عطری که برای تابستان استفاده می‌شود با عطر مخصوص پاییز یا زمستان، فرق دارد. با کوتاه‌تر شدن روزها و خنک‌تر شدن هوا در فصل پاییز لازم است که عطرهای خنک و ملایم تابستانی خود را کنار بگذارید و متناسب با استایل فصل جدید، از بهترین عطر پاییزی با رایحه گرم‌تر و تند استفاده کنید.

    بهترین عطر پاییزی معمولا نت‌های گرم زمینی، ادویه و چوب در خود دارد. همچنین نت‌های شرقی تند مثل عنبر و عود، رایحه تند و غلیظ نوشیدنی‌ها مثل قهوه و الکل و حتی چرم، از دیگر نت‌های غالب و پرکاربردی است که در فرمولاسیون ساختاری بهترین عطر مردانه پاییزی و بهترین عطر زنانه پاییزی  دیده می‌شوند.

    عطرهای تند

    برای اینکه رایحه تندتری از عطرهای پاییزی به مشام برسد، معمولا در فرمولاسیون آن‌ها نت‌های خاکی و یا ادویه‌ها به کار می‌رود. رایحه‌های شرقی مانند دود و عنبر هم برای فصل پاییز گزینه مناسبی هستند.

    عطرهای گرم

    همان طور که پیش از این هم تاکید کردیم، عطر پاییزی باید گرمابخش شما و اطرافیان در روزهای خنک پاییزی باشد. به این منظور بهتر است عطرهایی را انتخاب کنید که در آن‌ها رایحه‌های گروه چوبی، نعناع و مشک به کار رفته است.

     

    عطرهای شیرین

    بهترین عطرهای پاییزی زنانه عطرهایی هستند که رایحه‌های شیرینی دارند. این رایحه‌های شیرین در روزهای سرد سال، بسیار مطبوع و دلنشین بوده و از طرف دیگر ماندگاری‌شان هم در این روزها بیشتر است. معمولا در عطرهای شیرین رایحه‌های میوه‌ای، چوبی شرقی، وانیل و شکلات به کار رفته و این شیرینی در نت پایانی آن‌ها به مشام می‌رسد.

     

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

    ادکلن اورجینال شرکتی / برند های مطرح

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.