قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » هر پیس عطر چند میل هست؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار
پیس عطر
پیس عطر

هر پیس عطر چند میل هست؟

  • پیس عطر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که هر مصرف کننده عطر و ادکلن با آن مواجه می‌شود، عمر مفید یک شیشه عطر است. معمولا افراد، وقتی برای خرید عطر به فروشگاه مراجعه می‌کنند، به حجم عطر توجه می‌کنند و این سوال برای‌شان پیش می‌آید، که این عطر تا چه زمانی قابل استفاده است و کی تمام می‌شود؟ این سوال بیشتر برای مشتریانی بوجود می آید که عطرهای گرانقیمت تری خرید می کنند و استرس نحوه مصرف دارند.  یک شیشه عطر تا چند روز دوام می آورد؟ در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید !

     

    هر ادکلن چند پاف است ؟

    برای اینکه متوجه شویم یک شیشه عطر تا چه زمانی تمام میشود و همچنین با توجه به اینکه سری یا والف ادکلن ها با هم متفاوت است آزمایشی را انجام دادیم که مایلیم با شما در میان بزاریم .

     توجه به اینکه  معمولا برای تولید شیشه و یا سری (والف) عطرها و ادکلن ها استاندارد خاصی وجود ندارد لذا میزان عطری که ازهر بار اسپری از هر برند خارج می شود معمولا متفاوت است.

    با توجه به این موارد، اگر دقیقا بدانیم که با خرید عطر هر با اسپری کردن آن یا اصطلاحا، پاف زدن آن، چه مقدار از عطر مصرف می‌شود و هر میل عطر، چند بار اسپری می‌شود، آن وقت می‌توانیم بفهمیم که هر شیشه عطر ، چقدر عمر می‌کند و کی تمام می‌شود؟

    برای محاسبه و تشخیص اینکه، یک عطر چه زمانی تمام می‌شود، یا اینکه کلکسیون عطرهای ‌مان چند سال عمر می‌کند، باید کمی از ریاضیات کمک بگیریم.

    معمولا نوع و اندازه دهانک عطرها باهم متفاوت هستند و به همین دلیل ما با استفاده از چند عطر مختلف می‌توانیم، به نتیجه درستی درباره حجم هر پاف عطر برسیم. برای تشخیص این موضوع، سه عطر مختلف را با حجم ۵۰ میل اسپری کردیم تا تمام شوند.

    با توجه به اینکه  معمولا برای تولید شیشه و یا سری (والف) عطرها و ادکلن ها استاندارد خاصی وجود ندارد لذا میزان عطری که ازهر بار اسپری از هر برند خارج می شود معمولا متفاوت است. برای اینکه مشخص کنیم هر یک میلی لیتر عطر چند تا اسپری (اصطلاحا پاف) می باشد سه نوع عطر مختلف را مورد آزمایش قرار دادیم.

    با آزمایش بر روی ۳ عطر مختلف با سایز ۵۰ میلی متوجه شدیم که میانگین هر شیشه عطر ۵۰ میلی ۷۰۰ بار اسپری می کند که به راحتی می شود متوجه شد که هر ۱۴ اسپری برابر است با ۱ میل . ولی باز این مقدار ممکن است متغیر باشد به خصوص برای عطرهایی که والف بازتری دارند.

    شیشه عطر چند بار اسپری میشود ؟

    میزان اسپری کردن عطر در افراد مختلف متفاوت است، خانم ها به طور متوسط بیشتر از آقایان عطر را اسپری می کنند، حال برای اینکه متوجه شوید هر شیشه عطر شما تا چند روز برایتان دوام خواهد داشت جدول زیر را تهیه نمودیم:

    • عطر  برای ۳ بار اسپری حدود ۲۳۳ روز
    • عطر  برای ۵ بار اسپری  حدود ۱۴۰ روز
    • عطر  برای ۱۰ بار اسپری  حدود ۷۰ روز
    • عطر  برای ۳ بار اسپری  حدود ۴۶۶ روز
    • عطر  برای ۵ بار اسپری  حدود ۲۸۰ روز
    • عطر  برای ۱۰ بار اسپری حدود ۱۴۰ روز

    با این تفاسیر، می‌توان گفت که هر میل عطر را با توجه به نوع آن می‌توان بین ۱۴ تا ۱۵ بار اسپری کرد. بنابراین دستریز ۵ میل برای ۷۰ تا ۷۵ بار قابل اسپری کردن هستند.

    اکنون با توجه به این جدول، می‌توان فهمید، که حدود عمر کلکسیون عطرهای یک فرد چقدر است و عطر های گران قیمتی که خریداری کرده‌اید، تا کی برای شما قابل استفاده خواهد بود.

    پیس عطر
    پیس عطر

     

    هر پیس عطر چند میل است ؟

    اگر دوست دارید به طور دقیق بدانید که هر پیس عطر چند میل است و شما با هر بار مصرف عطر چند میلی لیتر از آن را مصرف کرده‌اید نخست باید بدانید که هر میلی لیتر عطر چند گرم است و شما به طور دقیق تا چه اندازه دستتان باز است.

    میلی لیتر واحد حجم بوده و این در حالی است که گرم واحد جرم است. در مورد آب که چگالی آن یک قرار داده می‌شود، یک میلی لیتر برابر با یک گرم است ولی در مورد عطر باز هم به چگالی آن بستگی دارد. برای اینکه بدانید هر میلی لیتر عطر چند گرم است به دانستن چگالی عطر نیاز دارید ولی نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است هرچند هنوز هم یک میلی لیتر برابر با یک گرم در نظر گرفته می‌شود ولی بهتر است بر اساس گرم خرید کنید تا میلی لیتر.

    حالا می‌رسیم به این سؤال که هر پیس عطر چند میل است و بررسی دقیق. زمانی که هر میل عطر یا هر گرم را می‌توان در روز ۱۴ یا ۱۵ بار اسپری کرد پس هر پیس عطر چیزی بین ۰٫۰۶ تا ۰٫۰۷ میل عطر است.

    سوال دیگری که خیلی از کاربران از کارشناسان ما میپرسند این است که چرا عطر و ادکلن هایی که آنها از سایر فروشگاه ها خریداری کرده اند ماندگاری و پخش ندارند و پاسخ خودشان به این سوال این است : “حتما اورجینال نیست “ و جالب تر اینکه وقتی میپرسیم چند بار اسپری میکیند و یا آیا در طول روز آنرا تجدید میکنید میگویند ۲ الی ۳ اسپری و تجدید هم نمیکنیم ! خوب مسلما نمیتوان از این شیوه استفاده از عطر انتظار معجزه و عطر افشانی در فضای محور خود داشت.

    توجه داشته باشید که اگر می خواهید عطر شما ماندگاری بیشتری داشته باشد حتما باید در طول روز عطر خود را تجدید نمایید. در مقالات قبلی در خصوص راهکارهای ماندگاری بیشتر توضیحات کاملی توسط کارشناسان چی بپوشم به شما داده شده است. ولی نکته طلایی استفاده از کرم های مرطوب کننده برای پوست است که باعث ماندگاری بیشتر خواهد شد و پخش بوی بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت.

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    برند فراگرانس ورد / محبوبترین ادکلن های جهان

    کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.