قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » مدل های جدید لاک کروم براق
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل لاک کروم
مدل لاک کروم

مدل های جدید لاک کروم براق

  • قبلا درمورد طرح ناخن با لاک قرمز و طرح ناخن با لاک قرمز مطالبی را برایتان قرار دادیم.امروز در بخش آرایش و زیبایی سایت ایلیار مدل های جدید لاک کروم را برایتان گردآوری کرده ایم.

    اگر به دنیای مد و فشن علاقه مند باشید مطمئنا با آخرین و جدیدترین ترندهای آرایشی و زیبایی آشنا هستید. در مورد طراحی ناخن نیز جدیدترین ترند مربوط به لاک ناخن کروم و آیینه ای است که ظاهری بسیار براق و شیک را بر روی ناخن ها ایجاد می کنند. این سبک از طراحی ناخن بسیار مدرن و جالب است و حالت فلزی که روی ناخن ایجاد می کند با تمام طراحی ناخن ها متفاوت خواهد بود.

    مدل های جدید لاک کروم
    مدل های جدید لاک کروم

    لاک کروم ناخن یا همان لاک آینه‌ای یکی از ترندهای پرطرفدار سال ۲۰۱۷ است که مخصوصا در فصل تابستان، حسابی برای خودش جا باز کرده است.

    این لاک‌های براق بیشتر در تنالیته رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، رز گلد، بژ، سفید صدفی و هفت‌رنگ عرضه شده‌اند و کاملا مناسب فصل تابستان هستند.

    رنگ این لاک‌های آینه‌ای به شکلی است که هم روی پوست‌های سبزه و برنزه جلوه خوبی دارد و هم روی پوست‌های گندمگون و سفید. پس همین الان دست به کار شوید و با خواندن این مطلب ناخن‌کار حرفه‌ای خودتان شوید.

    یکی از انواع دیزاین های محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها طراحی ناخن با پودر کروم است که این نوع طراحی درخشش خاصی را به ناخن های شما می دهد و باعث می شود ناخن هایتان براق و صیقلی و جذاب تر به نظر برسند.

    مدل لاک براق
    مدل لاک براق

    اگر دوست دارید ناخن‌هایتان مانند آیینه بدرخشد یا حالت فلزی بسیار جذابی داشته باشد باید از پودر کروم برای ناخن‌هایتان استفاده کنید.

    اگر شما تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان زیبا و جذاب و متفاوت تر به نظر برسد بهتر است برای طراحی ناخن از پودر کروم استفاده کنید نحوه استفاده از این پودر برای دیزاین ناخن ها به سادگی امکان پذیر است و شما می توانید با به خرج دادن کمی دقت و حوصله ناخن هایتان را با کمک این پودر به زیبایی طراحی کنید.

    مدل لاک آینه ای
    مدل لاک آینه ای

    اگر دوست دارید ناخن هایتان ظاهری بسیار براق و خیره کننده داشته باشند از طراحی ناخن با لاک کروم استفاده کنید. چند نمونه از این مدل لاک ناخن را ببینید!

    ناخن‌های آیینه‌ای و بسیار براق امروزه به یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل‌های طراحی ناخن تبدیل شده است. در این روش معمولا از پودر کروم بر روی ناخن استفاده می‌شود و حالت فلزی و بسیار براق و زیبایی را برای ناخن‌های ایجاد می‌کنند.

    مدل های لاک کروم
    مدل های لاک کروم

    انواع لاک کروم:

    • لاک مایع آینه‌ای

    اگر ناخن‌های‌تان طبیعی هستند و نمی‌خواهید به سراغ ژل و کاشت بروید، این لاک‌های آینه‌ای یا کرومی، گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شوند اما باید به خاطر داشته باشید که جلوه این لاک‌های مایع، با پودرهای کرومی که روی ژل ناخن زده می‌شود، قابل مقایسه نیست. اما اگر از من می‌پرسید، حفظ سلامت ناخن‌های‌تان خیلی بیشتر از این‌ها ارزش دارد.

    • پودر کروم و ژل

    یک روش دیگر استفاده از پودرهای کروم روی ژل ناخن است. ژل ناخن را باید در شرایطی که کاملا خشک شده باشد ویا هیچ اثر تکه ای از پودر بروی ناخن نباشد، استفاده شود. بهتر است این کار را به ناخن‌کار حرفه‌ای‌تان بسپارید.

    • پودر کروم روی لاک

    این هم روش دیگری است که این روزها طرفداران زیادی دارد. کافی است یک لاک تیره، ترجیحا لاک مشکی را روی ناخن‌های‌تان بزنید. صبر کنید تا کاملا خشک شود. بعد با یک قلم‌مو یا اسفنج سایه چشم، پودر کروم را برداشته و روی سطح ناخن‌های‌تان بزنید. کمی صبر کنید تا خشک شود. حالا اضافه پودر را از دور ناخن‌های‌تان پاک کنید و از لاک آینه‌ای جدید خود لذت ببرید.

    مدل لاک کروم
    مدل لاک کروم

    طراحی ناخن با پودر کروم

    طراحی ناخن با تور و طراحی ناخن با پودر کروم و طراحی ناخن با نگین از انواع ایده های خلاقانه برای طراحی کردن ناخن ها هستند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید همیشه ناخن هایتان را طراحی کنید بهتر است برای تنوع بیشتر از این مدل دیزاین ها استفاده کنید.

    مدل لاک کروم براق
    مدل لاک کروم براق

    انواع مدل های دیزاین ناخن با پودر کروم

    طراحی ناخن ها باعث می شوند شما جذاب تر و باکلاس تر به نظر برسید به همین دلیل امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند ناخن هایشان را به زیبایی طراحی کنند. بهتر است برای تنوع بیشتر در مدل دیزاین ناخن ها از ایده های خلاقانه و جالب استفاده کنید. طراحی ناخن با کمک پودر کروم از انواع ایده های جالب و فانتزی است و اگر شما تمایل دارید طراحی ناخن هایتان بیشتر جلب توجه کند بهتر است از این مدل طراحی استفاده نمایید.

    در این مطلب با آموزش طراحی ناخن با پودر کروم آشنا شدید و مدل هایی از این نوع دیزاین ناخن را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها ناخن ها را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.