قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » نحوه استفاده از هایلایتر در آرایش صورت
فروشگاه اینترنتی ایلیار
استفاده از هایلایتر در آرایش صورت
استفاده از هایلایتر در آرایش صورت

نحوه استفاده از هایلایتر در آرایش صورت

  • در پست قبلی درباره مدل آرایش عروس و مدل ابرو دخترانه مطالبی را برایتان قرار دادیم. در این بخش از آرایش و زیبایی نحوه استفاده از هایلایتر در آرایش صورت را برایتان قرار می دهیم

    هایلایتر یک وسیله آرایشی است که همان طور که از نامش پیدا است، با هایلایت کردن بخش‌هایی از صورت در آرایش، به زیبایی بیشتر میکاپ و درخشنده و براق شدن آن کمک می‌کند. در واقع، هایلایتر از لوازم آرایشی است که مکملی برای جذاب‌تر کردن میکاپ صورت به شمار می‌رود و استفاده درست از آن، آرایش صورت را بی‌عیب و نقص نشان می‌دهد.

    باید بدانی که استفاده از هایلایتر در حقیقت، نوعی ترفند آرایشی است که به کمک آن می‌توان لب‌ها را حجیم‌تر، چشم‌ها را روشن‌تر، گونه‌ها را برجسته‌تر، صورت را کشیده‌تر و حتی بینی را باریک‌تر نشان داد! در ادامه بخوان که هایلایتر را معمولاً باید در کدام بخش‌های صورت به کار برد تا زیبایی چهره تکمیل شود.

    اگر می‌خواهی بدانی هایلایتر چیست و در کدام بخش‌های صورت باید از آن استفاده کرد، به تو پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانی. استفاده از هایلایتر، اسرار و فوت و فن‌هایی دارد که البته انجام آن‌ها هم ساده است و هم نیاز به دقت دارد. برای داشتن آرایش حرفه‌ای و جذاب لازم است تا با نحوه درست استفاده از لوازم آرایشی آشنا باشید. در این قسمت با روش صحیح هایلایتر زدن آشنا خواهید شد!

    آیا دوست دارید آرایشان حالت درخشنده و شاین ( shine ) داشته باشد؟ پس وقت آن رسیده است تا مقداری هایلایتر ( highlighter ) را به روند آرایشی خود اضافه کنید و از زیبایی و درخشش آن بر روی چهره‌ی خود لذت ببرید!

    استفاده از هایلایتر یک ترفند بسیار عالی برای داشتن یک آرایش بی عیب و نقص است. به عبارت دیگر، اگر شما بدانید که در کدام قسمت‌های صورتتان از هایلایتر استفاده نمایید مطمینا گونه‌هایی برجسته‌ و کشیده‌تر، لب‌های پرحجم و جذاب‌تر، چشم‌های روشن و بینی باریک‌تری خواهید داشت!

    در این قسمت از ایلیار دات کام با بهترین قسمت‌های صورت برای استفاده از هایلایتر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

    استفاده از هایلایتر در آرایش صورت
    استفاده از هایلایتر در آرایش صورت

    روش صحیح استفاده از هایلایتر صورت

    استخوان گونه

    یکی از محل‌های اصلی استفاده از هایلایتر، بالای استخوان گونه‌ها است. این کار باعث می‌شود که استخوان‌های گونه برجسته‌تر و کشیده‌تر به نظر برسند. هایلایتر را باید در این محل به موازات و بالای خطی که گوشه لب‌ها را به مرکز گوش‌ها وصل می‌کند، کشید. سپس از سمت بالای گوش تا گوشه خارجی چشم‌ها را نیز با هایلایتر روشن کن. معمولاً برای این کار می‌توان از براش یا نوک انگشتان استفاده کرد.

    استفاده از هایلایتر بر روی بالای استخوان گونه کمک می‌کند تا گونه‌هایتان کشیده‌تر و برجسته‌تر از همیشه دیده شود. ابتدا یک خط فرضی از مرکز گوش به سمت لب بکشید و سپس بالای این خط را با استفاده از یک براش مخصوص ( براش پروانه‌ای یا بادبزنی ) هایلایتر بزنید. براش را از بالای گوش به سمت گوشه بیرونی چشم بکشید. اگر هایلایتر شما مایع است می‌توانید این کار را با استفاده از نوک انگشتانتان انجام دهید و سپس آن را پخش کنید.

    هایلایتر در آرایش صورت
    هایلایتر در آرایش صورت

    چشم‌ها

    برای اینکه چشم‌هایتان بسیار جذاب و خیره‌کننده باشد لازم است از هایلایتر در دو قسمت از چشم استفاده نمایید. یکی گوشه داخلی چشم و دیگری مرکز پلک!

    اینکار را می‌توانید بعد از تمام شدن آرایش چشم به سادگی با استفاده از یک براش کوچک و مخصوص سایه چشم انجام دهید. استفاده ازهایلایتر بر روی چشم کمک می‌کنند تا چشم‌هایتان درشت‌تر و براق‌تر از همیشه دیده شود.

    علاوه‌براین می‌توانید مقداری از هایلایتر را زیر چشم نیز استفاده نمایید. اینکار برای مخفی کردن تیرگی ملایم زیر چشم و یا از بین بردن حالت خستگی چشم بسیار موثر است. برای این منظور مقداری از هایلایتر و یا سایه چشم روشن را با استفاده از انگشت انگشتری به آرامی زیر چشم بکشید و آن را پخش کنید.

    استخوان ابرو

    محل دیگر استفاده از هایلایتر بالای ابروها و همچنین، زیر قوس ابروها است. از دیگر قسمت‌های مهم استفاده از هایلایتر، گوشه داخلی چشم‌ها و وسط پلک‌ها است. این کار باعث می‌شود که چشم‌ها درشت‌تر و برجسته‌تر دیده شوند. در صورتی که زیر چشم‌های تو تیره و گود افتاده است نیز می‌توانی از هایلایتر در این قسمت استفاده کنی تا تیرگی و گودی زیر چشم‌ها را به راحتی مخفی کنی.

    برای اینکه آرایش صورت و ابروهایتان کامل و زیبا باشد تنها به استفاده از مداد ابرو اکتفا نکنید! با استفاده از کمی هایلایتر بر روی استخوان ابرو و زیر قوس ابرو می‌توانید ابروهای خود را زیبا و عالی نشان دهید.

    بینی

    کاربرد دیگر هایلایتر در آرایش صورت، استفاده از آن برای باریک‌تر نشان دادن بینی است. برای این منظور، هایلایتر را به شکلی دقیق روی استخوان تیغه بینی خود بزن و تا نوک بینی پیش برو. این کار هم بینی را باریک‌تر می‌کند و هم نوک آن را سربالا نشان می‌دهد.

    برای اینکه بینی کمی باریکتر از حد معمول دیده شود لازم است تا مقداری هایلایتر را به آرایش خود اضافه کنید! اگر یک برجستگی ظریف و دقیقی را با استفاده از هایلایتر بر روی استخوان بینی ایجاد کنید مطمینا بینی‌تان باریک‌تر از همیشه دیده خواهد شد. برای اینکه هایلایتر بسیار طبیعی و دقیق باشد باید تمرکز خود را بر روی قسمت انتهایی بینی قرار دهید تا نوک بینی‌تان کمی سربالا دیده شود.

    برای اینکه این برجسته سازی طبیعی‌تر و بهتر جلوه کند لازم است تا از یک هایلایتر که دو تا سه درجه از رنگ پوستتان روشن‌تر است استفاده نمایید.

    قوس بالای لب

    ترفند بعدی آرایش با هایلایتر، استفاده از آن در قسمت V شکل بالای لب است تا آرایش لب‌ها بی‌نقص و زیبا به نظر برسد. نکته آخر این است که برای کوچک‌تر و برجست‌ تر کردن چانه، می‌توان از هایلایتر در قسمت وسط چانه استفاده کرد. در ضمن، استفاده از هایلایتر در قسمت وسط لب‌ها باعث پرتر و حجیم‌تر دیده شدن آن‌ها می‌شود.

    لب‌های خود ر ابه صورت غنچه درآورید! برجسته‌ترین قسمت در بالای لب که در حالت طبیعی یک قوس V  شکل در بالای است را هایلایتر بزنید! این کار باعث می‌شود تا آرایش لب‌هایتان بسیار کامل‌تر و زیباتر باشد. البته باید دقت داشته باشید که در این مورد نیز از مقدار کمی هایلایتر استفاده کنید تا تاثیر بهتری داشته باشد. زیرا استفاده زیاد از هایلایتر در این قسمت این توهم را ایجاد می‌کند که صورتتان در این قسمت عرق کرده است!

    استفاده از هایلایتر در آرایش صورت
    استفاده از هایلایتر در آرایش صورت

    لب پایین یا چانه

    برای اینکه لب‌هایتان برجسته‌تر دیده شود حتما از این استراتژیک آسان استفاده کنید. مقدار کمی هایلایتر را بر روی مرکز لب پایین بزنید و از این طریق لب‌هایتان را پرحجم‌تر و خیره‌کننده‌تر نشان دهید.

    اگر لب‌هایتان در حالت طبیعی پرحجم است می‌توانید از هایلایتر بر روی مرکز چانه استفاده نمایید تا درخشش صورتتان طبیعی‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

    حالا که می‌دانی هایلایتر چیست و در کدام قسمت‌های صورت باید از آن استفاده کرد، آرایش خود را با استفاده از این وسیله زیباتر کن.

    در این‌جا به پایان ترفند‌‌های استفاده از هایلایتر رسیدیم، اگر شما هم در این زمینه تجربه‌ای دارید یا سؤالی در ذهن‌تان باقی‌مانده است، این موارد را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.