قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل شلوار جین دم پا
فروشگاه اینترنتی ایلیار
شلوار جین دم پا
شلوار جین دم پا

مدل شلوار جین دم پا

  • در پست قبلی مدل شلوار جین زنانه و مدل شلوارک جین زنانهقرار دادیم در این پست مدل شلوار جین دم پا گردآوری کردیم.

    لباس جین بدون شک جزو آن دسته از پوشاکی است که همیشه طرفداران بسیاری دارد و چند مدل و نمونه از آن تقریبا در کمد همه کسانی که به انتخاب لباس مناسب و مد روز اهمیت می‌دهند پیدا می‌شود.

    مهم نیست کجا می‌روید و چه استایلی را انتخاب می‌کنید، یک مدل شلوار لی زنانه می‌تواند همیشه کاربرد داشته باشد. کافی است یک شلوار لی فاق بلند با رنگ آبی تیره داشته باشید و چند دست تی شرت زنانه ‌ی سفید، آن وقت هیچگاه اسیر سوال “چی بپوشم” نمی‌شوید.

    مدل شلوار جین دم پا
    مدل شلوار جین دم پا

    بازگشت مدل شلوار جین دم پا (Flared  jeans)

    مد بهار و تابستان نشان می‌دهد که شلوارهای جین دم پا برگشته‌اند و قرار است بمانند.

    به آن پاچه گشاد هم گفته می‌شود. این شلوارها از زیر زانو گشاد می‌شوند و شکل A می‌گیرند.

    Flare: شلوارهایی هستند که اغلب با بوت کات اشتباه گرفته می شوند اما تفاوتی که بین این دو وجود دارد این است که flare معمولا در قسمت دمپای گشاد بسیار بزرگتری دارد.

    Boot-cut یا wide leg : شلوارهایی هستند که در بخش دمپا آزادتر هستند به اصطلاح شلوارهای دمپا گشادند. برای همه نوع اندام خانم ها مناسبند.

    مد به شما می‌گوید که یک شلوار دم پا باید:

    1.  کمی بلند باشد
    2.  در بخش روی ران، حالت کاملا جذب داشته باشد
    3. فاق آن کوتاه باشد
    4. قد شلوار آنقدر بلند باشد که کفش را بپوشاند
    5. شلوار جین دم پا زنانه
      شلوار جین دم پا زنانه

    مدل شلوار جین زنانه با فرم دم پا مناسب کفش پاشنه بلند و مجلسی دخترانه و زنانه است، برای استایل روزمره می‌توانید آن را با نیم‌تنه و کلاه زنانه ست کنید.

    برعکس مد قبلی، شلوار جین دم پا برای هر فرم بدنی می‌تواند مناسب باشد، مدل خاص این شلوار می‌تواند اندام شما را زیباتر نشان دهد.

    پارچه جین اولین بار در کشورهای ایتالیا و فرانسه تولید شد. در دهه ۱۹۵۰ استفاده از شلوار جین فقط در میان نوجوانان شایع بود. در مدت زمان کمی این نوع پارچه در بین بقیه مردم به محبوبیت رسید. به جرات می توان گفت که تقریبا همه ی افراد حداقل یک دست شلوار جین در کمد خود دارند.

    شلوار جین انواع مختلفی دارد. اگر قصد خرید شلوار جین دارید با سایت تفریحی ایلیار همراه باشید

    شلوار جین دم پا
    شلوار جین دم پا

    جین های دمپا گشاد

    اگر اندامی انحنادار و نسبتا چاق دارید، شلوار جین دمپا گشاد مناسب اندام شما است. این مدل شلوارها برای اغلب اندام ها مناسب هستند. اما در صورتی که دارای بدنی انحنادار هستید، باسن تان با پوشیدن شلوار دمپا گشاد زیباتر به نظر خواهد رسید. اگر مدل هایی را که از  ناحیه زانو شروع به گشاد شدن می کنند انتخاب کنید، پاهایتان را متناسب تر نشان خواهید داد. شلوار جین پاچه گشاد فاق بلند باعث می شود کمرتان باریک تر به نظر برسد. اگر این نوع شلوار را با کفش پاشنه بلند ست کنید، نتیجه فوق العاده خواهد شد.

    شلوار جین دم پا از زانو به پایین گشاد می شوند و با خطای دیدی که ایجاد می کنند قد را بلندتر نشان میدهد، به همین دلیل برای افرادی که قد کوتاهی دارند مناسب است. همچنین پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد به کسانی که پاهای لاغری دارند پیشنهاد می شود.

    در مورد قد شلوار جین دم پا توجه داشته باشید که باید مماس با زمین باشد، پس اگر کفش پاشنه بلند می پوشید دقت کنید که دمپای شلوار کاملا پاشنه ی کفشتان را بپوشاند.

    برای استایلی خاص و درخشنده می توانید شومیز یا بلوز یقه ی قایقی با آستین های پف دار با جین دم پا گشاد بپوشید

    عکس شلوار جین دم پا
    عکس شلوار جین دم پا

     

    شلوارهای جین دمپا گشاد در کلکسیون‌های ۲۰۱۶ یکی از استایل‌های اصلی هستند که با طرح‌ها و مدل‌های مختلف ترکیب شده و هر یک در نوع خود جلوه خاصی به ست لباس شما می‌دهد. یکی از ترندهای پیشنهادی مدل برمودا با دمپای برگردان است که لبه نسبتا پهنی از آن بالا زده می‌شود.

    ترند دیگری که در این کلکسیون‌ها جلب توجه می‌کند شلوارهای جین زنانه بلند و دمپا گشاد در طرح‌ها و مدل‌های مختلف است. یکی از مدل‌های پیشنهادی جین دمپا گشاد با حاشیه دمپای ریش ریش است.

    ترند پیشنهادی بعدی جین مشکی دمپا گشاد با پارچه طرح‌دار راه راه است که راه‌های آن پهن و باریک است.

    ترند جدید دیگری که برای شلوار جین زنانه دمپا گشاد ارائه شده مدل دمپا تکه دار است.

    برای جین‌های دمپا گشاد نیز مدل‌هایی از جین پاره ارائه شده است.

    امسال برای خانم‌ها در کلکسیون‌های زنانه پوشاک جین مشکی نیز پیشنهاد شده است.

    علاوه بر شلوار در مجموعه‌های جین بهاره زنانه که در سکوهای مد امسال نمایش داده شدند مدل‌های متنوعی از دامن و کت جین ارائه شده است.

    طراحان مد در کلکسیون‌های بهاره امسال برای آقایان نیز ترندها و استایل‌های شیک و فشن از پوشاک جین را نمایش دادند.

    این مدل‌ها شامل جین‌های جذب، راسته، دمپا گشاد، دمپا تنگ و کوتاه یا بلند، جین مدل پاکتی، جین‌های پاره، مدل‌های وصله دار، بلو جین، جین برفی و انواع شلوارهای جین رنگی و طرح‌دار می‌شود.

     

     

    مدل شلوار جین دمپا, شلوار جین دمپا, خرید شلوار جین, شلوار جین, خرید شلوار, خرید شلوار دمپا, شلوار دمپا, خرید اینترنتی شلوار دمپا, مدل شلوار جین, شلوار زنانه مدل دمپا, شلوار زنانه دمپا, خرید شلوار زنانه دمپا, خرید اینترنتی شلوار زنانه, لباس جین, خرید لباس جین,خرید,خرید اینترنتی,خرید لباس,خرید لباس مجلسی,خرید پوشاک,خرید

    مدل شلوار جین دمپا, شلوار جین دمپا, خرید شلوار جین, شلوار جین, خرید شلوار, خرید شلوار دمپا, شلوار دمپا, خرید اینترنتی شلوار دمپا, مدل شلوار جین, شلوار زنانه مدل دمپا, شلوار زنانه دمپا, خرید شلوار زنانه دمپا, خرید اینترنتی شلوار زنانه, لباس جین, خرید لباس جین,خرید,خرید اینترنتی,خرید لباس,خرید لباس مجلسی,خرید پوشاک,خرید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.