قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل کمربند مردانه هدیه ای مناسب آقایان
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل کمربند مردانه
مدل کمربند مردانه

مدل کمربند مردانه هدیه ای مناسب آقایان

  • مدل کمربند , برای جذابتر شدن نیاز نیست که زحمت زیادی بکشید ، با چند تغییر کوچک میتوانید جذابتر از همیشه بنظر بیایید! جدیدترین و شیک ترین مدل جدید کمربند چرمی مردانه و انواع مدل کمربند مردانه چرم دست دوز شیک و طرح جدید را در قالب مدلهای کمربند مردانه اروپایی قرار میدهیم.

    کمربند ها از جمله کلیدی ترین اکسسوری های مردانه هستند که با وجودی که شاید قسمت کوچکی از لباس و تیپ مردانه را شامل شود ولی تاثیر زیادی روی استایل و شیک پوشی شما دارد .

    به همین جهت ما چندین مدل کمربند مردانه شیک را در این نوشته گرد آوری کرده ایم که در ادامه تقدیم حضورتان میکنیم. با ما همراه باشید.

    کمربند ها از جمله کلیدی ترین اکسسوری های مردانه هستند که با وجودی که شاید قسمت کوچکی از لباس و تیپ مردانه را شامل شود ولی تاثیر زیادی روی استایل و شیک پوشی شما دارد . به همین جهت ما ۲۰ مدل کمربند مردانه شیک را در این نوشته گرد آوری کرده ایم که در ادامه تقدیم حضورتان میکنیم. با ما همراه باشید.

    جدیدترین مدل های کمربند برای مردان در رنگ های و طرح های متنوع

    کمربند ها کاری بیشتر از نگاه داشتن شلوار شما انجام میدهند ! در کتاب دیکشنری آکسورد معنای کمربند به این صورت آمده است : ” یک نوار ازچرم یا سایر مواد که معمولا دور کمر برای نگهداری لباس و یا حمل سلاح مورد استفاده قرار می گیرد ” اما بگذارید عمیق تر فکر کنیم ؛ اول از همه ، واقعا کمربند چیست ؟

    اکسسوری های مردانه

    نگه داشتن شلوار ؟ حتما ؛ اما این تنها هدف ما نیست و چیزی بیشتر از این وجود دارد . مدل کمربند مردانه توضیح دهنده استایل آنان است . برای آنکه بیشترین استفاده از این اکسسوری کلاسیک را داشته باشید ، انتخاب شما باید آگاهانه باشد و شخصیت شما را انعکاس دهد و در نهایت هرچیزی را که می پوشید ، بهبود دهد

    آیا سایز کمربند خود را می دانید ؟ اغلب بر اساس اینچ یا سانتی متر اندازه گیری می شود .

    مدل کمربند مردانه

    در هر حال برخی از برندها محصولاتشان را بر اساس S,M,L,XL سایزبندی می کنند .

    اغلب سایز دور کمر بین ۳۴ تا ۳۶ است .

    کمربند را با کفش ست کنید

    یکی از رایج‌ترین و قدیمی‌ترین اصطلاحات در زمینه انتخاب کمربند ست کردن رنگ و جنس آن با رنگ و جنس کفش است. ما نیز این مورد را به شما پیشنهاد می‌کنیم ولی در این زمینه زیاده روی نکنید. قرار نیست همه اکسسوری‌های شما با کمربند و کفش ست باشند. این ست کردن هم بیشتر در تیپ‌های رسمی پیشنهاد می‌شود.

    کمربند مردانه اسپرت

    انواع کمربند مردانه

    کمربند اسپرت مردانه

    شما می توانید شخصیت خود را با مدل کمربند اسپرت نشان دهید . در این نوع از کمربندها عرض مشخصی وجود ندارد اما دستورالعمل های کلی در این باره وجود دارند ؛ به عنوان مثال کمربندهای نازک ( عرض ۱.۵ تا ۲.۲ سانتی متر ) برای شلوار جین مناسب هستند.

    کمربند مردانه شیک
    کمربند مردانه شیک

    کمربند رسمی و مجلسی

    کمربند رسمی شما – کمربندی که با کت و شلوار می پوشید نه چیز دیگر . عرض آن باید ۲.۵ تا ۳.۵ سانتی متر باشد . از چرم مرغوب به رنگ قهوه ای یا مشکی یا رنگهای ظریف ساخته شده باشد . اطمینان حاصل کنید که کمربند با کفش های شما ست هستند و از سگک های های بزرگ اجتناب کنید

    فاقد کمربند

    یکی از مواردی که در بین ایرانیان زیاد به چشم نمی خورد استفاده از شلوارهایی است که به کمربند نیازی ندارند و به خودی خود قابل ایستادن و نگه داری در تن هستند .

    مدل ساس بند

    یک یادداشت سریع برای پایان دادن : به یاد داشته باشید که قاعده درباره نپوشیدن کمربند با ساس بند است . این ۱۰۰ % درست است . اگر می خواهید شلوارتان را با شانه هایتان نگه دارید ، کمربند را در خانه بگذارید . ساس بند گزینه ای برای افرادی است که قصد دارند سبک تازه و متفاوتی را امتحان کنند .

    انتخاب کمربند مناسب

    اولین نکته در انتخاب یک کمربند مناسب در نظر گرفتن رنگ آن است. هنگام خرید کمربند مردانه رنگ لباسی را که قرار است با آن کمربند را استفاده کنید مد نظر قرار دهید، اگر تعداد زیادی کفش قهوه‌ای در منزل دارید خرید کمربند قهوه‌ای بهترین گزینه است اما اگر کفش قهوه‌ای ندارید کمربند قهوه‌ای در تیپ شما بلااستفاده خواهد بود. اگر برای خرید کمربند از منزل خارج می‌شوید شلوار محبوبتان را که بیش از بقیه شلوارها می‌پوشید به تن داشته باشید. در این صورت بهتر می‌توانید سایز کمربند را بررسی کنید. تنها با انتخاب اولتان راضی نشوید و چندین سایز و مدل را انتخاب کنید و ببندید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

    مدل های کمربند

    سایزبندی کمربند

    شاید تصور کنید کمربند نیازی به سایزبندی ندارد و با سوراخ‌ها و سگک کمربند می‌توان هر سایزی را تنظیم کرد اما این تصور اشتباه است. شما باید سایز کمر خود را بدانید تا بتوانید کمربند مناسبی انتخاب کنید، اگر نمی‌توانید چطور باید این سایز را پیدا کنید کافی است به شلوار جینی که همیشه می‌پوشید و کمر آن اندازه است نگاه کنید و سایز کمر آن را ببینید. اما خودتان هم می‌توانید با یک متر نواری به سادگی دور کمر خود را اندازه بگیرید. متر را دور باریک‌ترین قسمت کمر (حدود دو سانتی‌متر بالاتر از ناف) بپیچید و به عددی که به دست آمده پنج سانتی‌متر اضافه کنید و آن را به خاطر بسپارید، این عدد راهنمای شما در انتخاب سایز کمربند است.

    کمربند مردانه

    کمربندهای راحتی و روزمره

    کمربندهای راحتی و روزمره: نکته مثبت در مورد این کمربندها این است که تنوع مدل بالایی دارند و در انواع مختلف چرم، سنگ دوزی شده، گلدوز شده، بافتنی و … موجود هستند بنابراین هر نوع تیپ و سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید یک کمربند دلخواه از این میان برای خود پیدا کنید.

    اما سعی کنید مدل‌های ساده‌تر را انتخاب کنید تا در ترکیب و ست کردن آن با لباس‌ها دچار مشکل نشوید. این مدل کمربند از نظر رنگبندی محدودیتی ندارد و شما هر رنگی را می‌توانید برای آن انتخاب کنید و حتی می‌توانید آن را در رنگ متضاد با لباس‌های خود هم در نظر بگیرید. یکی از محبوب‌ترین انواع کمربند روزمره و راحتی کمربند بافتنی است که از بافته شدن چندین رشته چرم تشکیل می‌شود، این نوع کمربند تنها برای فصل تابستان مناسب است و با شلوار تابستانی تیشرت ترکیب زیبایی به وجود می‌آورد و برای تنوع هم که شده بهتر است یک عدد از این کمربندها را در کمد لباس خود داشته باشید.

    عکس کمربند مردانه

    کمربند های رسمی مردانه

    کمربندهای رسمی: هر مردی حداقل به یک عدد کمربند رسمی در کمد لباس‌های خود نیاز دارد. پس اگر برای لباس رسمی خود دنبال کمربند هستید بهتر است این کمربند را از جنس چرم ظریف و باکیفیت و در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و یا رنگ‌های خنثای دیگری که با کفش و شلوار شما هماهنگ باشد انتخاب کنید. از انتخاب مدل‌های طرح‌دار و غیرساده با سگک‌های بزرگ و مشخص اجتناب کنید چون این مدل‌ها با لباس‌های رسم همخوانی و هماهنگی ندارند. این که کت و شلوار خود را با کمربند بپوشید یا نپوشید به سلیقه خودتان بستگی دارد اما کمربندی که برای کت و شلوار انتخاب می‌کنید باید از نظر رنگ، جنس و سایز کاملا مناسب تیپ رسمی باشد.

    انواع سگک کمربند

    سگک کمربند تنها از نظر کاربردی مطرح نیست، این بخش فلزی کمربند در قسمت جلوی بدن قرار می‌گیرد و بیش از هر قسمت دیگر لباس‌های شما در معرض توجه است پس می‌تواند به عنوان نشانه و نماد استایل شما باشد و بهترین وسیله برای ایجاد و ساخت استایل شخصی باشند.

    سگک کمربند معمولا جدا از خود کمربند انتخاب می‌شود و از نظر جنس و شکل انواع مختلفی دارد، مربع، بیضی، استیل، برنج یا نقره. جنس سگک بهتر است با جنس و رنگ ساعت شما هماهنگ باشد یعنی اگر ساعت شما نقره‌ای یا استیل است سگک کمربند را از همین جنس انتخاب کنید و اگر ساعت طلایی دارید سگک کمربند شما نیز بهتر است طلایی باشد اما این قانون برای تیپ رسمی ضروری است و اگر تیپ شما راحتی است می‌توانید رنگ‌های مختلفی برای ساعت و سگک کمربند خود استفاده کنید.

    سگلک کمربند مردانه

    سگک کمربند می‌تواند نشانه مخصوص شما باشد مثلا آن را به شکل نماد تیم ورزشی محبوب خود یا به شکل حرف اول اسم خود انتخاب کنید اما جانب اعتدال را در این موارد رعایت کرده و از انتخاب طرح‌های شلوغ و رنگارنگ اجتناب کنید. استایل سگک کمربند هم حائز اهمیت است و ضرورتی ندارد شما آن را به شکل و فرم سنتی آن ببندید به طور مثال الویس پریسلی سال‌ها پیش عادت داشت سگک کمربند خود را کمی مایل به سمت چپ ببندد که مورد استقبال آقایان قرار گرفت اما سعی کنید در هیچ موردی زیاده‌روی نکنید و ساده و متعادل لباس بپوشید.

    در انتخاب سگک کمربند دقت کنید که هم‌خوانی مناسبی با شلوارتان داشته باشد و از طرفی خیلی هم کوتاه باشد که پین کمربند در آخرین سوراخ کمربند شما قرار گیرد. سعی کنید سگکی برای کمربندتان انتخاب کنید که علاوه بر سادگی زیبایی مینیمال نیز داشته باشد و خوش فرم باشد. اگر تیپ غیر رسمی داشته باشید دست شما برای انتخاب سگک باز خواهد بود. اگر هم تیپ رسمی دارید که مجبور هستید از مدل های ساده و شیک انتخاب کنید.

    یکی از رسمی‌ترین رنگ‌های کمربند که هر مردی باید یکی از آن‌ها را در کمد لباس خود داشته باشد همین رنگ مشکی است.

    اما کمربند باید چه ویژگی داشته باشد؟ اگر می‌خواهید یک هدیه مناسب برای همسر، برادر و یا پدرتان بخرید، پیشنهاد ما به شما کمربند چرم طبیعی است.

    • تهیه شده از چرم طبیعی
    • مناسب برای آقایان
    • دارای مقاومت بسیار خوب
    • مناسب برای شلوارهای کتان، پارچه ای و جین

    استایل کمربند مردانه

    شما می‌توانید کمربند را به عنوان یک اکسسوری معمولی و مکمل تیپ خود و یا به عنوان نقطه کانونی آن انتخاب کنید

    بهتر است رنگ کمربند شما با رنگ کفش‌های شما ست باشد تا هماهنگی رنگی و سادگی بیشتری در استایل شما حس شود اما خود را به این قانون سخت محدود نکنید و سعی کنید با ترکیب رنگ‌های مختلف سلیقه خود را به رخ بکشید.

    حتی روش بستن کمربند را هم می‌توانید تغییر دهید، همیشه نوک کمربند از حلقه و زائده آن عبور می‌کند اما شما می‌توانید برعکس این کار را انجام دهید یا با گره زدن کمربند و روش‌های دیگر چیزهای جدیدی بیافرینید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل دمپایی حوله ای زنانه

    عکس های مدل دمپایی حوله ای زنانه

    عکس های مدل دمپایی حوله ای زنانه در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل دمپایی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.