قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » نحوه ست کردن لباس طوسی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ست کردن لباس طوسی
ست کردن لباس طوسی

نحوه ست کردن لباس طوسی

  • نحوه ست کردن لباس طوسی

    یه مانتو طوسی خریدم ولی نمیدونم با چی ستش کنم! با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    ست کردن رنگ لباس برای بسیاری از افراد سخت است و نمیدانند هر رنگ لباس را باید با چه رنگی ست کنند به همین دلیل سعی میکنند همیشه رنگ های تیره و خنثی برای لباس هایشان انتخاب کنند . اگر دوست دارید بدانید هر رنگ با چه رنگ هایی قابل ست شدن است این بخش از دنیای مد ایلیار را از دست ندهید زیرا با ست کردن درست رنگ لباس هایتان خوشتیپ تر خواهید شد. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    اولین نکته ای که باید بدانید این است که رنگ هایی همچون سفید، مشکی و طوسی با اکثر رنگ های دیگر قابل ست شدن هستند و میتوانید آن ها را با هر رنگی که دوست دارید ست کنید.

    ست کردن لباس طوسی
    ست کردن لباس طوسی

    رنگ ها تاثیرات شگفت انگیزی روی روحیه ما دارند مثلا بد نیست که بدانید تماشای رنگ های گرم همچون خردلی و قهوه ای باعث ترشح هورمون دوپامین میشود و در نهایت با روحیه و بانشاط خواهید شد همچنین تماشای رنگ های سرد همچون آبی باعث ترح هورمون اکسی توسین میشود و در نهایت به آرامش خواهید رسید.

    ست رنگ لباس

    همونطور که میدونید خاکستری از ترکیب دو رنگ سفید و سیاه تشکیل شده. این رنگ مثل رنگ های تشکیل دهنده اش قدرتمند نیست و مثل اون ها خودش رو جلوه نمیده.

    رنگ خاکستری کاملآ خنثی است و همین خاصیت میتونه خیلی تو اتنخاب لباس به ما کمک بکنه.چون ست کردن یک رنگ خنثی با یک رنگ پر انرژی خیلی راحت تره.

    من اینجا براتون از رنگ های دیگه ای که با رنگ خاکستری ترکیب های جذابی و ایجاد می کنند میگم.

    ست کردن لباس لباس رسمی و اسپرت با رنگ خاکستری

    این رنگ طوسی یا خاکستری هم میتونه برای لباس رسمی استفاده بشه و هم لباس اسپورت و راحت. اگه به رنگ خاکستری علاقه دارید، دستتون برای ترکیب بندی لباس خیلی بازه.

    ست کردن لباس آبی و خاکستری

    یکی دیگه از رنگ هایی که خیلی خوب با خاکستری ترکیب میشه رنگ آبی هست.

    هر رنگ آبی رو شما می تونید با خاکستری ست کنید. بهترینش هم شلوار جین هست و اهمیتی نداره که شلوارتون تیره است یا روشن، مطمئن باشید که با خاکستری ست قشنگی و به وجود میاره. میتونید از طیف آبی به سمت سبز آبی و سبز برید یا به سمت بنفش که ترکیب آبی و قرمزه.

    ست کردن لباس خاکستری با رنگ های شاد

    رنگ خاکستری در ترکیب با رنگ های شاد میتونه اون ترکیب رو به تعادل برسونه و همونطور که مشخصه چون خاصیت رنگ سفید رو هم داره باعث میشه رنگ های کناریش جلب توجه بیشتری بکنند نسبت به خود رنگ خاکستری.پس میتونید با استفاده از این خاصیت ستهای متعادل و در عین حال جذاب رو به وجود بیارید. مثل خاکستری و زرد.

    ست کردن زرشکی و طوسی برای فصل پاییز

    پاییز فصل پوشیدن رنگ های برجسته و با نشاط مثل مشکی، قهوه ای، خاکستری، آبی نفتی، زرشکی، سبز زمردی و غیره است. می توانید سر تا پا از یکی از این رنگ ها استفاده کنید یا ترکیبی از اون ها رو توی لباس های پاییزی تون به کار ببرید.

    یکی از ترکیب رنگ هایی که به نظر من باید برای پاییز امسال استفاده کنید ترکیب رنگ زرشکی و طوسی هست. این دو رنگ برای فصل پاییز بسیار مناسب هستند و هم به صورت جداگانه زیبا به نظر می رسند، هم به صورت ترکیبی.

    نکاتی برای ست کردن رنگ خاکستری

    رنگ خاکستری رنگ خنثی ولی در عین حال رنگ تاثیر پذیریه.یعنی شما با انتخاب رنگ های کناری میتونید خاکستری رو تحت تاثیر قرار بدید و ترکیب کلی رو شاد و پر انرژی و یا برعکس سرد و ملایم کنید.پس اول با سلیقه ی خودتون و بعد مناسبت و جایی که می خواهید براش لباس انتخاب کنید، از این رنگ ها استفاده کنید.

    خاکستری با تمامی رنگ ها ترکیب قشنگی رو ایجاد می کنه ولی تنها چیزی که باید دقت کنید تیرگی و روشنیه رنگ خاکستریه. اگه خاکستری تیره رو با رنگ های تیره ست کنید طبیعتا ترکیب سنگین و تیره ای رو به شما میده و بر عکس. پر روی این مساله دقت کنید.

    خاکستری چون از دو رنگ سیاه و سفید تشکیل شده خاصیت اصلی این رنگ ها رو هم با خودش داره .خاصیت رنگ سفید که باعث جلوه ی بیشتر رنگ کناری خودش یشه و هم خاصیت رنگ مشکی که باعث تمرکز زیاد روی رنگ ها میشه رو داره و همین باعث میشه رنگ بسیار مناسبی برای ترکیب کردن باشه.هرچی رنگ شاد تری رو در کنار خاکستری انتخاب بکنید ، همونطور با شور و هیجان رنگ رو منعکس میکنه و هر چی رنگ تیره و کم انرژی رو کنارش قرار بدید، ست رو سنگین و کم انرژی تر نشون میده .

    شال مناسب با مانتو طوسی

    طوسی یا خاکستری نیز یکی دیگر از رنگ هایی است که برای پوشش هایی مانند مانتو بسیار مناسب است. اما برای ست کردن شلوار، کیف، کفش و شال یا روسری با آن بر اساس هارمونی رنگ ها باید عمل شود. شال مناسب با مانتوی طوسی رنگ نیز باید به درستی انتخاب شود تا جلوه خوبی داشته باشد.

    طوسی چون یک رنگ خنثی است می توان آن را با هر رنگی ست کرد. اما اگر میخواهید از کنتراست رنگ بهره ببرید، اگر طوسی با رنگ های تند ست شود جذابیت بیشتری خواهد داد.

    طوسی را همچنین با کرم یا بنفش نیز می توان ست کرد. این یک ترکیب ملایم و آرامش بخش را می سازد که بسیار شیک نیز هست.

    طوسی را با نارنجی و سفید نیز ست می کنند. اما هر چه رنگ طوسی روشن تر باشد، نارنجی و صورتی نیز باید روشن تر انتخاب شوند.

    طوسی از نظر هارمونی رنگ با مشکی و سرمه ای نیز بسیار سازگار است.

    بسیار شیک است که مانتوی شما طوسی یا خاکستری باشد و روسری یا شال را مشکی یا سرمه ای انتخاب کنید. این ترکیب واقعا شما را شیک پوش می نمایاند.

    همچنین با ترکیب رنگ انواع طوسی و خاکستری از روشن تا تیره نیز می توان ست ایجاد کرد. یعنی مثلا اگر روسری و شال طوسی تیره استفاده می کنیم، مانتوی طوسی روشن بپوشیم. این کنتراست رنگ نیز تیپی کاملا شیک و در عین حال ساده را می سازد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل دمپایی حوله ای زنانه

    عکس های مدل دمپایی حوله ای زنانه

    عکس های مدل دمپایی حوله ای زنانه در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل دمپایی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.