قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » مدل های شیک شلوار جین قد ۹۰
فروشگاه اینترنتی ایلیار
عکس شلوار لی قد 90
عکس شلوار لی قد ۹۰

مدل های شیک شلوار جین قد ۹۰

  • مدل های شیک شلوار جین قد ۹۰

    در پست های قبل درباره مدل شلوار جین زنانه و مدل شلوار جین زنانه مدل هایی را قرار دادیم در این پست قد داریم مدل های شیک شلوار جین قد ۹۰ قرار دهیم. با ما همراه باشید. شلوار زنانه انواع مختلفی داره و گاهی پیدا کردن مدل شلوار دلخواه شما کمی سخته. تو سایت ایلیار میتونید انواع مختلف مدل شلوارهای زنانه  رو ببینید.

    شلوار جین قد 90
    شلوار جین قد ۹۰

    جین به شلوارهایی گفته می‌شود که با پارچه دنیم یا Dungaree دوخته شده باشند. دنیم نام نوعی پارچه کتان با بافت راه‌راه و ضخیم است که اگرچه همه‌گونه پوشاک با آن دوخته می‌شود ولی این پارچه عمدتاً برای دوخت شلوار به کار می‌رود. در ایران در لفظ عوام به «جین»، «لی» هم گفته می‌شود که در حقیقت لی نام یک نماد بازرگانی (برند) است؛ (برند Lee). نخستین سازندگان شلوار جین آبی ژاکوب دیویس، کالوین راجرز، و لوی اشتراوس (لیوایس) در سال ۱۸۷۳ بودند؛ ولی از سال ۱۹۵۰ در میان نوجوانان محبوبیت یافتند.

    شلوار لی قد 90
    شلوار لی قد ۹۰

    جدیدترین جین های دیده شده در مجلات مد و فشن، از نوع نود سانتی ( شلوار جین قد ۹۰ ) و جذب بوده است، که البته برخی از آنها آزادتر هستند و کاملا جذب نیستند و شما احساس راحتی بیشتری در آنها دارید، که در این مطلب نحوه ست کردن آنها را به شما آموزش خواهیم داد.

    مارک های مختلفی از این شلوارها در بازار وجو دارد، ولی دو مارک،تاپ شاپ و آربن به دلیل تنوع مدل های بیشتر و آسان بودن ست کردن، مارک هایی هستند که ما به شما برای خرید پیشنهاد می کنیم.

    مدل شلوار لی قد 90
    مدل شلوار لی قد ۹۰

    اگر قصد رفتن به یک مهمانی خودمانی را دارید، بهتر است از یک تاپ حلقه ای جهت ست با شلوارتان استفاده کنید، و در غیر این صورت برای مراسم و مکان های رسمی تر از کت های اسپرت بهره بگیرید، بهتر است روی کت هایتان پولک دوزی ، یا گلدوزی شده باشد، اما در صورت نداشتن یک کت اسپرت، حتی ست شلوار با یک بلوز ساده، که آستین های سه ربع یا کوتاه دارد هم جالب می شود، برای تکمیل استایل تان هم از یک کمربند تزیینی روی بلوزتان استفاده نمایید.

    عکس شلوار لی قد 90
    عکس شلوار لی قد ۹۰

    برای ست کردن شلوار جین قد ۹۰ با نزدیک شدن به فصل سرما، می توانید از یک ژاکت بافت و یا سویتشرت هم استفاده کنید، در حقیقت جین ها برای استایل های روزمره استفاده می شوند و به دلیل اسپرت بودن،‌با بیشتر لباس ها تناسب خواهند داشت.

    عکس شلوار جین قد 90
    عکس شلوار جین قد ۹۰

    اما برای انتخاب کفش دقت بیشتری داشته باشید، اگر به دنبال استایلی بسیار جذاب هستید، می توانید از کفش های پاشنه میخیو بلند استفاده نمایید،اگر لبه پایین شلوارتان را یک یا دو لایه تا بزنید، خیلی بهتر است، و اگر هم استایلی ساده و روزمره را می خواهید می توانید از انواع بوت ها و یا کفش های تخت بهره بگیرید.

    مدل شلوار جین قد 90
    مدل شلوار جین قد ۹۰

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.