قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » برند مشهور تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger
فروشگاه اینترنتی ایلیار
برند تامی tommy
برند تامی tommy

برند مشهور تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger

  • برند مشهور تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger

    تامی هیلفیگر کورپوریشن، (به انگلیسی: Tommy Hilfiger Corporation) شرکت کالای لوکس آمریکایی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع لباس، کفش، جواهرات، عینک و ساعت فعالیت می‌نماید.

    شرکت تامی هیلفیگر در سال ۱۹۸۵ توسط تامی هایلفیگر راه‌اندازی شد و هم‌اکنون شرکت تابعه‌ای از کمپانی پی‌وی‌اچ به‌شمار می‌آید.

    دفاتر مرکزی این شرکت در نیوجرسی، ایالات متحده آمریکا، آمستردام، هلند و چئونگ شا وان، هنگ کنگ مستقر می‌باشند.

    برند تامی هیلفیگر یکی از برترین برندهای جهان است که به سبک جذاب کلاسیک آمریکایی اش شهرت دارد. این برند لوکس تاکید خود را بر محصولاتی چون لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه و اکسسوری هایی مانند عینک، کیف، عطر و به خصوص ساعت گذاشته است.

    برند مشهور تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger
    برند مشهور تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger

    تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger :

    در ۲۴ مارس سال ۱۹۵۱، در شهر کوچک المیرا در ایالت نیویورک پسری به نام تامی هیلفایگر متولد شد. او در یک خانواده روسی کاتولیک بزرگ شد. تامی دومین فرزند از نه فرزند خانواده بود و از سنین جوانی به مد و لباس علاقه داشت و می‌دانست که در آینده در این زمینه کار خواهد کرد .

    تامی استعدادی ذاتی در مد و تجارت داشت و همان‌طور که به تحصیل ادامه می‌داد، در سال ۱۹۶۹ هنگامی که ۱۸ ساله بود، تصمیم گرفت تا فروشگاه لباس کوچکی را افتتاح کند. او کار خود را با ۱۵۰ دلار آغاز کرد و اولین محصولاتش ۲۰ جفت شلوار جین بودند.

    برند تامی
    برند تامی

    تامی ظاهرا از همان سنین جوانی حس و درک تجاری ذاتی بسیار خوبی داشت . در حال حاضر هیلفایگر علاوه بر بیش از ۴۰ برند لباس، محصولاتی از قبیل عطر، کمربند، روتختی، لوازم منزل و لوازم آرایشی را در بیش از ۶۰ کشور جهان، در آمریکای جنوبی، اروپا، آمریکای مرکزی و شمالی، ژاپن و هنگ‌کنگ توزیع می‌کند و امپراتوری هیلفایگر بیش از ۵/۱ میلیارد دلار در سال درآمد دارد .

    تامی هیلفایگر نامی بسیار آشنا در دنیای مد و یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین طراحان دنیا است. محصولات متنوع او در کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران به فروش می‌رسد و شعبه مرکزی آن در آمستردام هلند قرار گرفته است .

     

    برند تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger
    برند تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger

     

    • وب‌گاه رسمی شرکت تامی هیلفیگر

    برند تامی – شوی زنده برند تامی ۲۰۱۸

    تامی هیلفیگر شوی جدید مد خود را با سفر به میلان شروع خواهد کرد. این سفر که دومین سفر از سری به اسم “الان ببین، الان بخر” یا TOMMYNOW شناخته می شود، نمایش کالکشن جدید تامی به نام SS18 را در بر می گیرد.

    برند تامی tommy
    برند تامی tommy

    این شو در فوریه ی ٢٠١٨ اجرا خواهد شد. تامی در مورد این شو می گوید:” دیدگاه من در اجرای این شو خلق یک صحنه ی جهانی است تا بتوانم تجارب خود را با مردم در میان بگذارم. این شو تلفیقی از سرگرمی، مد و فرهنگ عامه است و میلان به عنوان یکی از مراکز اصلی جهان مد مکان مناسبی برای دور بعدی شوی TOMMYNOW خواهد بود.”

    برند تامی در ایران, برند تامی, برند تامی هیلفیگر, برند تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger, تامی هیلفیگر, تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger, فروشگاه تامی, شرکت تامی هیلفیگر, برند مشهور تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger, فروشگاه اینترنتی, سایت ایلیار, خرید لباس, خرید لباس ترک, برند تامی در ایران, خرید اینترنتی پوشاک, خرید اینترنتی لباس ترک

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.