قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » نحوه شستن اسفنج آرایشی در منزل
فروشگاه اینترنتی ایلیار
اسفنج آرایشی
اسفنج آرایشی

نحوه شستن اسفنج آرایشی در منزل

  • من خودم عادت دارم همیشه کرم ضدآفتاب و کرم پودر و با اسفنج آرایشی یا همون بیوتی بلندر رو پوست صورتم بزنم. ولی امروز دیدم خیلی کثیف شده و باید به حال اساسی بهش بدم. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    آیا تا به حال به این فکر کردین که شستن اسفنج های آرایشی چقدر ضروریه؟ اگه به این موضوع اهمیتی نمیدین، حتما این هشدارهای جدی رو بخونین تا به اهمیتش در مراقبت از زیبایی صورتتون پی ببرین.

    حتما شما خانوم بسیار مرتب و تمیزی هستین که هر چیز کوچیک مورد استفاده تون، باید کاملا پاکیزه و مرتب باشه. اما این پاکیزگی و تمیز بودن باید برای عضو مهمی مثل صورت، خیلی با دقت تر انجام بشه. پوست صورت حساس ترین و مهم ترین عضو صورت در زیبایی هستش که بی خیال بودن درباره استفاده از مواد و وسایل آرایشی، می تونه آسیب های خطرناک و جبران ناپذیری بهش بزنه، توی ساده ترین حالت، میشه گفت که پوست زودتر پیر، بدمنظر و به طور کلی زشت میشه!

    براش ها و اسفنج های آرایشی، زودتر از بقیه لوازم آرایش دچار آلودگی، میکروب، گرد و خاک و کثیفی میشن، پس شستن اونا به دلایل زیر، واجب و ضروریه، چیزی که از نظر سازندگان اسفنج های تخم مرغی بیوتی بلندر، باید بعد از هر بار استفاده، اتفاق بیفته!

    بیوتی بلندر چیست ؟

    اعمال کردن فونداسیون با یک براش یا استفاده از انگشتان می‌ تواند موجب لکه‌ لکه شدن آرایش شود. اسفنج بیوتی بلندر به وسیله میکاپ آرتیست (Rea Ann Silva) اختراع شد که پوشش طبیعی و یکسان نتیجه آرایش باشد. از این اسفنج صورتی روشن می‌ توانید برای به کار بردن فونداسیون، رژ گونه کرمی، کرم مرطوب‌ کننده و بقیه وسایل آرایشی برای گرفتن یک نتیجه بی‌ نظیر استفاده کنید. شما فقط نیاز دارید که راه درست آماده کردن اسفنج بیوتی بلندر و تکنیک‌های صحیح را بدانید تا به نتیجه دلخواهی که می‌خواهید برسید.

    تمیزکردن و شست وشوی براش ها(قلمو) و اسفنج‌های آرایشی، قبل یا بعد از استفاده، از ضروری ترین اعمال آرایشی است، وقتی پد آرایشی خیس و کثیف خود را بدون شستن و خشک کردن کامل داخل کیف آرایشی خود قرارمی دهید با این کار عمر این ابزار را کوتاه کرده‌اید و در صورت استفاده ی چند باره از براش ها و اسفنج های کثیف به پوست خود لطمه وارد میکنید زیرا که امکان فاسد شدن کرم و مواد آرایشی روی این ابزار زیاد است و ایجاد حساسیت های پوستی میکند. حالا ما سه روش به شما یاد میدهیم که به سرعت قلمو و پد های آرایشی خود را بشویید.

    اسفنج آرایشی همانند دیگر لوازم آرایشی نیازمند نظافت منظم (روزانه یا هفتگی) با صابون مایع یا جامد میباشند.

    عوارض خطرناک نشستن براش ها و اسفنج آرایشی

    • رشد میکروب ها و باکتری ها توی این لوازم و انتقال اونا به پوست
    • ایجاد لک های پوستی
    • بسته شدن منافذ پوست و جوش زدن
    • فاسد شدن مواد آرایشی روی اسفنج ها و تاثیر منفی این مواد فاسد روی کلاژن سازی و خاصیت الاستین پوست و در نتیجه : ایجاد چین و چروک و پیری زودرس
    • ایجاد حساسیت، تحریک پذیری و قرمزی در پوست

    نحوه استفاده درست از اسفنج آرایشی بیوتی بلندر و…

    خیس کردن اسفنج:

    اول باید اسفنج رو با آب به خوبی خیس کنین.

    فشردن و آبگیری:

    اسفنج رو به خوبی فشار بدین تا آب اون گرفته بشه، می تونین از یه دستمال حوله ای هم استفاده کنین.

    استفاده  و آرایش کردن:

    حالا می تونین با اسفنج، هر پودر آرایشی که می خواین رو به صورتتون بزنین.

    شستن و تمیز کردن:

    بعد از هر بار استفاده، موظف هستین که تمام اون پودرها و کرم هایی که روی اسفنج باقی مونده رو کاملا بشویین و تمیز کنین.

    اسفنج را حداقل هفته ای یکبار بشویید. اگر مستعد جوش زدن هستید می بایست اسفنج را بعد از هر استفاده بشویید.هر ۳-۴ ماه اسفنج را عوض کنید.

    روش های شستن بیوتی بلندر

    شستن اسفنج ارایشی با شامپو

    کمی آب گرم و شامپو بچه را با هم مخلوط کنید و براش ها را با ملایمت بشویید بعد از پایان این مرحله قلمو ها را با آب جاری ولی با فشار و قدرت کم با حوصله آبکشی کنید و موهای قلمو یا خود پد را آرام بفشارید و آب اضافی اش را بگیرید و بعد آن ها را دور درون یک دستمال نرم و آب گیر بپیچید و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود.

    شستن اسفنج ارایشی با سرکه

    اسفنج ها یا قلمو ها را درون سرکه آرام بشویید و دوباره از شامپو بچه به روش قبل استفاده کنید بعد از کامل شدن مراحل شست و شو اسفنج را با آب جاری خوب آبکشی کنید و بگذارید یک روز بماند تا کاملا خشک شود. سپس آن را درون یک کیسه پلاستیکی تمیز قرار دهید و به مدت یک روز داخل فریزر بگذارید تا از کشته شدن تمام انواع باکتریهای موجود در آن مطمئن شوید. حالا می توانید فوراً از آن استفاده کنید!

    شستن اسفنج با صابون

    اسفنح را با آب خیس کنید. اسفنج را زیر آب گرم بگیرید تا خیس شود. اسفنج را جهت گرفتن آب اضافی فشار دهید.

    تمیز کردن اسفنج با صابون مایع: چند قطره صابون مایع روی اسفنج ریخته و با انگشتان تان ماساژ دهید. وقتی که اسفنج همه صابون را جذب کرد، زیر آب گرم شسته و آب اضافی آن را بگیرید. این کار را تا زمانی که آب خارج شده از اسفنج شفاف شود ادامه دهید. میزان جذب اسفنج ها بسیار بالاست و برای زدودن همه مواد آرایشی ممکن است مجبور شوید چندین بار آن را با آب و صابون بشویید.

    اسفنج را خشک کنید. زمانیکه اسفنج تمیز شد، شیر را بسته و آب اسفنج را بگیرید. اسفنج را بدور حوله ای پیچیده تا بقیه آبش گرفته شود. بعد اجازه دهید که کاملا خشک شود.

    اسفنج آرایشی
    اسفنج آرایشی

    آموزش ترفند شستن سریع اسفنج آرایشی (بیوتی بلندر) با مایکرویو

    ترفندها، همیشه برای سریع و بی نقص شدن کارهای روزمره به کار میرن. اگه اسفنج ها رو شسته باشین، می دونین که تمیز کردن جرم های لا به لای اون چقدر سخته و واقعا هیچوقت به طور کامل تمیز نمیشن. اما با این ترفند می تونین به راحتی و خیلی سریع، تمام آلودگی ها رو از اسفنج ها پاک کنین:

    یه کاسه یا لیوان رو تا نیمه از آب پر کنین و داخل اون کمی صابون مایع (مایع ظرفشویی) بریزین و اسفنج رو توی آب بیندازین.

    ظرف رو برای مدت یک دقیقه توی مایکرویو قرار بدین.

    بعد از این مدت می بینین که اسفنج مثل روز اول تمیز شده و بدون تغییر توی رنگ و سایز، اسفنج نو و تازه ای خواهید داشت. از دیدن تغییر رنگ آب داخل، شوکه میشین!

    View this post on Instagram

    ❤ دوستای عزیزم سلام🙋‍♀️ آموزش #ترفند شستن سریع اسفنج #آرایشی (بیوتی بلندر) با #مایکرویو #ترفندها، همیشه برای سریع و بی نقص شدن کارهای #روزمره به کار میرن. اگه اسفنج ها رو شسته باشین، می دونین که تمیز کردن جرم های لا به لای اون چقدر سخته و واقعا هیچوقت به طور کامل تمیز نمیشن. اما با این #ترفند می تونین به راحتی و خیلی سریع، تمام آلودگی ها رو از #اسفنج ها پاک کنین: یه کاسه یا لیوان رو تا نیمه از آب پر کنین و داخل اون کمی #صابون مایع (مایع ظرفشویی) بریزین و اسفنج رو توی آب بیندازین. ظرف رو برای مدت یک دقیقه توی #مایکرویو قرار بدین. بعد از این مدت می بینین که #اسفنج مثل روز اول تمیز شده و بدون تغییر توی رنگ و سایز، اسفنج نو و تازه ای خواهید داشت. از دیدن تغییر رنگ آب داخل، شوکه میشین! هشدار: بعد از اینکه مدت یک دقیقه تمام شد، کمی صبر کنین تا آب از حرارت بیفته و بعد در مایکرویو رو باز کنین و از دست زدن به اسفنج خودداری کنی، چون خیلی داغه. آب داخل ظرف باید کافی باشه و از قرار دادن اسفنج به تنهایی و بدون آب در مایکرویو، خودداری کنین. ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید! شما با چه روشی #براش و #اسفنج_آرایشی خودتونو تمیز می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. @iliyarblog #اسفنج #اسفنج_آرایشی #ترفند #بیوتی_بلندر #مایکرویو

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    هشدار:

    بعد از اینکه مدت یک دقیقه تمام شد، کمی صبر کنین تا آب از حرارت بیفته و بعد در مایکرویو رو باز کنین و از دست زدن به اسفنج خودداری کنی، چون خیلی داغه.

    آب داخل ظرف باید کافی باشه و از قرار دادن اسفنج به تنهایی و بدون آب در مایکرویو، خودداری کنین.

    ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    شما با چه روشی براش و اسفنج آرایشی خودتونو تمیز می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

    View this post on Instagram

    ❤ سلااام 🙋‍♀️ من خودم عادت دارم همیشه #کرم #ضدآفتاب و #کرم_پودر و با #اسفنج_آرایشی یا همون #بیوتی_بلندر رو پوست صورتم بزنم.💄 ولی امروز دیدم خیلی کثیف شده و باید یه حال اساسی بهش بدم بچه حتما چندین بار ورز بدین تا کل مواد ارایشی از اسفنج بیاد بیرون من چون زمان ویدیو خواستم بیشتره ۱ دقیقه نشه زود ابگیری کردم😀 #براش ها و #اسفنج های #آرایشی، زودتر از بقیه #لوازم_آرایش دچار آلودگی، میکروب، گرد و خاک و کثیفی میشن، پس شستن اونا به دلایل زیر، واجب و ضروریه، چیزی که از نظر سازندگان اسفنج های #تخم_مرغی #بیوتی_بلندر، باید بعد از هر بار استفاده، اتفاق بیفته! #اسفنج_آرایشی همانند دیگر #لوازم_آرایشی نیازمند #نظافت منظم (روزانه یا هفتگی) با صابون مایع یا جامد میباشند. ⬇️#شستن_اسفنج با #صابون #اسفنج را با آب خیس کنید. #اسفنج را زیر آب گرم بگیرید تا خیس شود. اسفنج را جهت گرفتن آب اضافی فشار دهید. تمیز کردن اسفنج با صابون مایع: چند قطره صابون مایع روی #اسفنج ریخته و با انگشتان تان ماساژ دهید. وقتی که اسفنج همه صابون را جذب کرد، زیر آب گرم شسته و آب اضافی آن را بگیرید. این کار را تا زمانی که آب خارج شده از #اسفنج شفاف شود ادامه دهید. میزان جذب اسفنج ها بسیار بالاست و برای زدودن همه #مواد_آرایشی ممکن است مجبور شوید چندین بار آن را با آب و #صابون بشویید. #اسفنج را خشک کنید. زمانیکه اسفنج تمیز شد، شیر را بسته و آب اسفنج را بگیرید. اسفنج را بدور حوله ای پیچیده تا بقیه آبش گرفته شود. بعد اجازه دهید که کاملا خشک شود. شما بیوتی بلندر تونو چندروز یکبار میشورید؟ #لوازم_آرایشی #اسفنج #بیوتی #بیوتی_بلندر #اسفنج_ارایشی @iliyarblog

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.