قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » کاتالوگ برند کالکشن عطر مینیاتوری Brand Collection
فروشگاه اینترنتی ایلیار
کاتالوگ برند کالکشن
کاتالوگ برند کالکشن

کاتالوگ برند کالکشن عطر مینیاتوری Brand Collection

  • برند کالکشن تولیدکننده‌ی عطرهای جیبی از ادوکلن‌های اورجینال است که در حجم ۲۵ میلی لیتری تولید و به بازار عرضه کرده است. عطر و ادوکلن‌های برند کالکشن دارای کیفیتی مطلوب هستند که با ماندگاری بالا، قیمت مناسب و حجم کمی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

    کمپانی برند کالکشن تاکنون توانسته بیش از ۱۰۰ عطر مینیاتوری را در کارنامه ی عطری خود قرار دهد . در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید !

    کاتالوگخرید عطر مینی

    برند کالکشن Brand Collection چیست ؟

    برند کالکشن (Brand Collection) که در ایران هم به همین نام شناخته می شود یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه های شرکتی آنها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید و روانه بازار مصرف می نماید.

    خرید عطر مینیاتوری
    خرید عطر مینیاتوری

    این نوع عطرهای شرکتی برند کالکشن Brand Collection دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایز های جیبی و عطر های بزرگ تولید می نماید.

     

    مزیت عطر های برند 

    اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه و یا خرید عطر و ادکلن مردانه دارید و از طرفداران یکی از رایحه های معروف جهانی هستید بدانید با خرید این عطر قیمت مناسب شرکتی برند Brand Collection با اصالت به هدف خود رسیده اید و بیش از بهایی که پرداخته اید ،رضایت شما جلب خواهد گردید.

    عطر مینیاتوری
    عطر مینیاتوری

    مهم تر اینکه تنوع این برند انواع سلایق را پوشش می دهد و علاقمندان به عطر خنک ، عطر تلخ ، عطر شیرین و یا عطر مناسب فصل با انتخاب های متعدد و جذابی روبرو هستند.

    اگر علاقمند به برند های مطرح جهانی عطر مانند لالیک ، دیور ، کارولینا هررا ، شانل ، کرید ، تام فورد ، بولگاری ، ورساچه ، کلوین کلاین ، پاکو رابان ، لانکوم ، جورجیو آرمانی ، داویدف ، نارسیسو رودریگز ، آمواژ ، کنزو ، مون بلان ، خسوس دل پوزو ، ناسوماتو ، بنتون ، تیری ماگلر ، نینا ریچی ، لاگوست ، بربری ، لنوین و بسیاری دیگر از شرکت ها و رایحه های مطرح هستید ، می توانید نمونه های شرکتی برند کالکشن Brand Collection آنرا با قیمت بسیار مناسب تر و با کیفیتی باور نکردنی از همین شرکت تهیه نمایید، که محصولات خود را بصورت قانونی (و نه غیر مجاز و فیک) با نام ونشان تجاری رسمی خود تولید می نماید.

    کاتالوگ برند کالکشن
    کاتالوگ

     کاتالوگ برند کالکشن

    شما میتوانید کاتالوگ عطر های کالکشن را از لینک زیر دانلود کنید، این کاتالوگ شامل لیست تمم کدهای عطر کالکشن بهمراه تصویر و کد عطر می باشد

    لینک دانلود کاتالوگ برند کالکشن

    دانلود فایل رایگان می باشد
    فرمت : پی دی اف .Pdf

    خرید عطر جیبی از فروشگاه ایلیار

    معرفی ادکلن های برند کالکشن جیبی

    معرفی ادکلن های برند کالکشن

    عطر ادکلن بلوشنل مردانه برند کالکشن

    عطر ادکلن بلوشنل مردانه برند کالکشن رایحه این عطر مشابه بلوشنل Bleu De Chanel است. برند کالکشن کد ۰۷۰ با رایحه ی خنک و تلخ برای تمام فصول سال مناسب است.

    برند کالکشن Brand Collection تولیدکننده‌ی عطرهای جیبی از ادکلن‌های اورجینال است که در حجم ۲۵ میلی لیتری تولید و به بازار عرضه کرده است. عطر و ادکلن‌ های برند کالکشن دارای کیفیتی مطلوب هستند که با ماندگاری بالا، قیمت مناسب و حجم کمی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

    خرید عطر جیبی ادکلن بلوشنل مردانه با توجه به بوی خوب و مشابه اصلش، ماندگاری زیاد و پخش بوی بالا کاملاً منطقی و به‌صرفه به نظر می‌رسد. این عطر برای هدیه‌دادن به آقایانی که دوستشان دارید هم پیشنهاد می‌شود.

    عطر ادکلن گودگرل سوپریم برند کالکشن

    این هم جدیدترین نسخه عطر گودگرل ، ادکلن گودگرل سوپریم با حجم ۲۵ میل و رایحه ملاسم و شیرین که ظاهری شیک و دلبر داره. گودگرل سوپریم شباهت زیادی به عطر گودگرل مشکی داره با این تفاوت که ای نسخه کمی ملایم تر هست

    رایحه‌ی اولیه‌ی این عطر ترکیبی از عصاره‌ی توت‌های خوشمزه و گل‌های یاس مصری است در حالی که رایحه‌ی میانی این عطر ترکیبی از عصاره‌ی مست‌کننده‌ی گل مریم و دانه‌های تف داده شده‌ی درخت تونکا است که ویژگی اغواکننده‌ای به آن بخشیده‌اند. ترکیب چربی دانه‌های تف داده شده‌ی درخت تونکا با خس خس نیز پیچ و تاب نوینی به رایحه‌ی اصلی آن بخشیده است.

    عطر ادکلن کرید اونتوس زنانه برند کالکشن

    بالاخره شرکت برند کالکشن از ادکلن کرید اونتوس زنانه مینی با حجم ۲۵ میل رونمایی کرد. بعد از موفقیتی که کرید در تولید کرید اونتوس مردانه به دست آورد و استقبالی که از این عطر مردانه شد، کرید تصمیم به طراحی ورژن زنانه کرید اونتوس گرفت که تولید آن سه سال نیز به طول انجامید. اونتوس زنانه از لحاظ مشخصات به طور کل با نسخه مردانه متفاوت است اما این عطر زنانه نیز همچنان با کیفیت است و رایحه جذابی دارد؛ به همین دلیل اونتوس زنانه هم بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما مسئله ای که وجود دارد این است که همچنان اونتوس مردانه در رده معروف ترین و محبوب ترین عطرهای کرید قرار دارد.

    این عطر زنانه در گروه بویایی چایپر میوه ای قرار گرفته است و رایحه شیرین و طبع خنک دارد. البته این امر بسیار هوشمندانه صورت گرفته به این دلیل که روایح تلخ معمولا مورد پسند آقایان قرار می گیرند اما خانم ها به رایحه های شیرین بیشتر علاقه دارند؛ پس بدیهی بود که طراحان اونتوس رایحه نسخه زنانه را بیشتر به سمت شیرینی هدایت کنند.

    این ادکلن خنک و شیرین زنانه برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب است و اگر به دنبال یک عطر لوکس و شیک با رایحه ای هستید که همگان بتوانند از آن لذت ببرند، اونتوس زنانه می تواند گزینه شاخصی باشد. این عطر زنانه لاکچری به شما حس اعتماد به نفس و قدرت می دهد و باعث می شود شما جذاب تر از همیشه در میان جمع بدرخشید. شما می توانید از این عطر، پخش بوی زیاد و ماندگاری بسیار طولانی را توقع داشته باشید چرا که با اسپری کردن اونتوس، عطر و بوی خوش آن در فضا پراکنده می شود و حتی خانم هایی که از این عطر استفاده می کنند اعلام کرده اند که پس از چند روز نیز می توانند عطر آن را بر روی پیراهن خود احساس کنند.

    ادکلن باکارات رژ ۵۴۰ Baccarat Rouge 

    عطر ادکلن فرانسیس کرکجان باکارات رژ ۵۴۰-Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن فرانسیس کرکجان  ۵۴۰-Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 عطری است زنانه و جذاب.

    عطر ادکلن فرانسیس کرکجان باکارات رژ ۵۴۰-Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540،در ابتدا با رایحه ی یاس و زعفران آغاز می شود پس از گذشت زمانی اندک می توانید رایحه ی عنبر کهربایی را استشمام کنید و در انتها به رایحه ی صنوبر و سرو ختم می شود. این ادکلن برای مصرف در شب های سرد سال انتخابی مناسب است.

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید

     

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    بهترین عطرهای خنک مردانه

    کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.