قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » عطر و ادکلن » کادو روز مادر چی بخریم؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار

کادو روز مادر چی بخریم؟

  • کادو روز مادر چی بخریم؟

    یکی ار دغدغه هایی که اکثر ما با آن روبرو میشیم خرید کادو هست. خرید کادو برای تولد ، روز زن، سالگرد نامزدی و ازدواج و از همه مهمتر کادو روز مادر هست.

    تیم ایلیار در این مقاله میخواهد به شما چند تا از بهترین کادو های ماندگار را معرفی کند که میتواند دید خوبی را در ذهن مادرتان به جا بگذارد. با ما همراه باشید.

     

    چرا روز مادر مهم هست؟

    در دنیای امروز که اکثر محبت ها و عشق ها از ذهن افراد نشات گرفته و با حساب دو دوتا چهار تا عاشق می شوند و محبت پیدا می کنند، این مادر است که عشقش را با قلبش به طور ذاتی و فطری لمس میکند.

    مادر در تمامی قومیت ها در تمامی زبان ها در تمامی نقاط جهان انسانی ارزشمند و قابل احترام هست که دلسوز و غم خوار فرزندان خودش هست . پس هیچ وقت نباید این روز را فراموش کرد و حتما باید به مادران عزیزمان کادو بدهیم.

    تاریخ روز مادر ۱۴۰۰

    تاریخ دقیق روز مادر در سال جاری یکشنبه، سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ برابر با ۲۰ جمادی‌الثانی سال ۱۴۴۳ قمری و ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ میلادی است.

     

    معرفی بهترین کادو روز مادر 

    کاش میشد عطر بعضی هارو ساخت ، مثل عطر مادر

    اگر نمیدونی برای مادرت کاو چی بخری و خوشحالش کنی ، یکی از هدایا را انتخاب کن و مطمئن باش که خوشش میاد.

     

    ادکلن کوکو شنل مادمازل 

    این ادکلن همانطور که از اسمش پیدا هست مخصوص مادمازل ها هست . یکی از بهترین کادو ها هست که میتوانید مادر خودتان را شاد کنید. اما مشخصات این ادکلن

    • ساختار رایحه : چوب ، مرکبات
    • نت آغازی : ترنج ، پرتقال ، لیمو
    • میانی : گل رز ، گل یاس ، رایحه های میوه
    • نت پایانی : وانیل ، دانه تونکا ، نعنا هندی ، لادن ، مشک

    ادکلن کوکو شنل مادمازل بسیار خوشبو ، بی‌نظیر و رایحه‌ای دلپذیر دارد. با توجه به مبلغ پرداختی کیفیت عالی این عطر شما رو شگفت زده خواهد کرد. عطر ادکلن کوکو شنل فرگرانس  مناسب برای همه مجالس وتمام فصول سال می باشد.

    کادو روز مادر

    بیشتر بخوانید: بهترین کادو برای همسر

     ادکلن جادور دیور

    این ادکلن با رایحه دلنشینی که دارد یاد و خاطره خوبی را در ذهن به جا می گذارد و باعث میشود که مادرتان همیشه به یاد شما باشد .

    • نت اولیه : گل رز ، انگور سیاه ، سیب
    • میانی : گل زنبق ، گل سرخ ، یاسمن ، توس
    • نت پایانی : وانیل ، عنبر ، مشک

    رایحه شگفت انگیز و اغواگر این عطر زنانه سبب شده که عطر جادور Jadore به یکی از معروف ترین و پرفروش ترین عطرهای زنانه تبدیل شود. عطری که به یکی از جذاب ترین عطرها برای تمام فصول سال محسوب می گردد و داشتن رایحه ی بسیار دلنشین، پخش و ماندگاری قابل قبول نسبت به دیگر عطرهای زنانه و داشتن ظاهری زیبا از ویژگی های این عطر می باشد.

     

    ادکلن لانکوم لاویست بل La Vida Es Bella فرگرانس

    این ادکلن با رایحه گرم و شیرین که دارد موجب می شود که عاطفه ها و احساسات فوران کند و مادرتان همیشه خندان و شاداب باشد.

    • رایحه اولیه: توت سیاه،نارنج،گلابی
    • میانی: زنبق،گل یاس،شکوفه پرتقال
    • رایحه پایه: وانیل،بادام سوخته،نعناع هندی،لوبیاتونکا

     

    ادکلن لانکوم لاویست بلادکلن لانکوم لاویست بل La Vida Es Bella از شرکت فراگرنس که با رایحه گرم شیرین با ماندگاری بسیار بالا جایگزین بسیار مناسب ادکلن لاویست بل از برند لانکوم که بسیار پر طرفدار میباشد. جایگزینی عالی برای دوستداران عطر معروف “لانکوم لاویست بله” . این عطر زنانه که با نام La Vida Es Bella معرفی شد از همان ابتدای تولید تا امروز جزو عطرهای پرفروش و محبوب برند اماراتی فراگرنس ورد بوده و در دسته ی عطرهای پرفروش فروشگاه ایلیار قرار میگیرد

     

     

    بیشتر بخوانید : کادو ولنتاین برای دختر لاکچری

    عطر ادکلن گودگرل فرگرانس ورد زنانه Chic Girl 

    یکی از پر فروش ترین ادکلن های فراگرنس ورد ، ادوپرفیوم classy chic girl می باشد .

    عطر ادکلن زنانه Chic Girl مشابه ادکلن معروف گود گرل Good Girl می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فرد و با رایحه ای شیرین و گرم و پخش بو و ماندگاری فوق العاده بالا یکی از بهترین و پرفروشترین عطرهای کمپانی بزرگ فراگرانس ورد می باشد .

    ادکلن گودگرل فرگرانس بسیار عالی و خوشبو بویی زنانه مناسب مجالس شبانه و مخصوص خانومای سخت پسند هست.

    • ساختار رایحه : میوه ، اسموکی ، گیاهان معطر
    • نت آغازی : بادام و قهوه
      میانی : گل مریم و یاسمین
      نت پایانی : دانه‌ی تونکا و کاکائو

    روز مادر در کشورهای مختلف

    روز مادر، سالی یکبار در اکثر کشورهای جهان تجلیل می شود. اما این روز مثل روز جهانی زن نیست که در همه جهان در یک روز (۸ مارس) تجلیل شود، اکثر کشورها این روز را در روزهای مختلف ماه می تجلیل می کنند. کشورهای که روز مادر را در یکشنبه دوم ماه می جشن می گیرند، عبارت اند از:

    امریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلاند، جاپان، مالیزیا، فلیپین، سنگاپور، بنگلادیش،چین، هانگ کانگ، تایوان، دنمارک، بلجیم،اتریش، سویزرلیند،جرمنی، فنلیند، نیدرلند،جمهوری چک، سلواکیا، کروشیا،ایتالیا، ترکیه، یونان، برازیل، انگولا، چلی، کولومبیا، کیوبا، ایکوادور، هاندوراس، جامایکا، مالتا، پیرو، اروبا، بهاماس، باربادوس، برمودا، بنیری، افریقای جنوبی، یوروگوا، ونزویلا و زیمبابوی.

    کشورهای هنگری، لیتوانیا، پرتگال و هسپانیا در اولین یکشنبه ماه می ، فرانسه، جمهوری دومینیکن، هایتی و سویدن در آخرین یکشنبه ماه می، کوریای جنوبی و البانیا به تاریخ دهم ماه می ( روز والدین)، کشور های هند، پاکستان، سنگاپور، عمان، قطر، مکسیکو، گواتیمالا و السلوادور به تاریخ دهم ماه می، پولند به تاریخ ۲۶ ماه می، بولیویا به تاریخ ۲۷ ماه می، نیکاراگوا به تاریخ ۳۰ ماه می جشن روز مادر را برپا می کنند.

    روز مادر در کشور های البانیا، بلغاریا، رومانیا، بلاروسیه، اوکراین، بوسنیا و هرزه گوینا، صربستان، مونتینگرو، سلوانیا، مکدونیا و ویتنام به تاریخ هشتم مارچ که روز جهانی زن نیز می باشد، تجلیل می گردد.

     

    ادکلن گوچی فلورا فرگرانس ورلد زنانه 

    عطر فراگرنس ورد فلورا زنانه عطری شیک برای خانمهای جوان ، مدرن و عاشق پیشه بوده و سرشار از عصاره های گلهای نادر و کمیاب است، که سبب شده این عطر در میان عطر های دیگر طرفداران زیادی داشته باشد . این عطر برای استفاده ی روزمره و استفاده در مجالس و میهمانیها پیشنهاد می شود . قیمت مناسب این عطر سبب شده تا هدیه ای مناسب برای خانم ها در روزها و مناسبت های خاص سال باشد .

    پیش رایحه این محصول شگفت انگیز از برگاموت و فلفل بوربن تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن شامل گل صدتومنی و گل سرخ می شود؛ رایحه پایه آن نیز نعناع هندی ، وتیور و مشک است. این رایحه دل انگیز مناسب برای افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است.

    • نت اولیه : گل صدتومانی ، مرکبات ، نارنگی ماندارین
    • میانی : رز،گل اسمانتوس
    • نت پایه : چوب صندل سفید ، فلفل صورتی ، نعناع هندی

    کادو روز مادر

     

    ادکلن لانکوم میدنایت رز کادو روز مادر

    یکی از بهترین عطرهای زنانه‌ی برند مشهور «لانکوم» (Lancome) در سال ۲۰۱۱ معرفی شده است. این ادو پرفیوم «ترزور میدنایت رز» (Tresor Midnight Rose) نام دارد. عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز-Lancome Tresor Midnight Rose عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز- Lancome Tresor Midnight Rose عطری است زنانه و جذاب.

    عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز-Lancome Tresor Midnight Rose، که با داشتن رایحه گلدار مشک چوبی محصولی مناسب برای شب های سرد سال و یا میهمانی های شبانه می باشد .  همچنین رایحه اولیه شیرین و خنک رازبری و گل سرخ بلغاری ترکیب بی نظیری است که در کنار رایحه گل یاس فلفل قرمز مشک و چندین رایحه دیگر یک نمونه منحصر به فرد را در این عطر  ایجاد کرده . از مشخصه های ممتاز این محصول ماندگاری بسیار بالا ، میزان پراکنندگی عالی و بطری بنفش رنگ آن که توسط گل رز کبودی مزین شده ، می باشد.

    کادو روز مادر

    بیشتر بخوانید :خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه

    عطر ادکلن شالیز زنانه Shalis

    ادکلن شالیز زنانه ، یک محصول کلاسیک و عالی است که طرفداران زیادی در بین خانم های خوش سلیقه دارد. اگر به دنبال خرید ادکلن عالی با بسته بندی زیبا برای عزیزان خود هستید، شالیز یک انتخاب خوب است. قوطی فلزی صورتی این محصول، به گونه ای طراحی شده که به راحتی می توانید بدون نیاز به کادو کردن، آن را هدیه دهید. بسته بندی عطر زنانه شالیز خیلی شیک و خاصه. بسته بندی این عطر بسیار خاص است به صورتی که در درون یک غلاف فلزی قرمز رنگ قرار دارد و شیشه آن به زیبایی طراحی شده است و با توجه به شیشه جم وجورش میتوانید به راحتی در درون کیف خود قرار دهید. البته شما می تونید بعد از استفاده، ادکلن رو داخل محفظه فلزی خودش بذارید و با جلوگیری از نور و رطوبت از افت کیفیت ادکلن جلوگیری کنید.

    • ساختار رایحه:میوه، گل، چای
    • نت ابتدایی ‏:‏ نت های میوه ای،گل سیکلامن و اسطوخودوس
    • میانی ‏:‏ مگنولیا، گل رز و گل صد تومانی
    • نت پایه ‏:‏ نعناع هندی، عنبر و مشک

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

    ادکلن زنانه چی بخرم؟

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.