قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » مدل باکس گل گهواره ای ویژه تبریک قدم نو رسیده نوزاد
فروشگاه اینترنتی ایلیار
خرید باکس گل زایمان
خرید باکس گل زایمان

مدل باکس گل گهواره ای ویژه تبریک قدم نو رسیده نوزاد

  • مدل باکس گل گهواره ای

    دسته گل جزو هدیه هایی است که در مناسب های مختلف از تولد تا خواستگاری و ازدواج مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از موقعیت هایی که هدیه دسته گل مناسب است زایمان و متولد شدن نوزاد است.

    دسته گل برای زایمان همسر و دسته گل برای قدم نو رسیده از مناسب ترین هدیه هایی است که میتوانید به مناسبت زایمان به بیمارستان و یا منزل فرد مورد نظر ارسال کنید.

    خرید دسته گل زایمان برای تازه مادران، از جمله کادوهایی است که اهمیت زیادی دارد. شما می توانید با کمی دقت زیباترین سبد گل زایمان را خریداری نموده و برایش ارسال کنید. در محصولاتی که به عنوان گل برای زایمان همسر آماده میشود از انواع گل مانند رز، ارکیده، آنتوریوم، میخک، داوودی و… با تم رنگی شاد استفاده میشود.

    برای تزئین این گل محصولات از انواع عروسک، بادکنک، روبان و دیگر اکسسوری های مناسب نوزاد استفاده میشود. گل برای زایمان انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی انواع گل نوزاد خواهیم پرداخت.

    خرید باکس گل زایمان
    خرید باکس گل زایمان

    مدل باکس گل گهواره ای

    جعبه یا باکس گهواره این روزها حسابی طرفدار پیدا کرده و معمولاً هم برای سبد گل از آن استفاده می‌شود. باکس گل گهواره ای از ایده های نوین برای تبریک قدم نورسیده و چشم روشنی است؛ این باکس طرح های متنوعی نیز دارد و نسبت به سلیقه شما، گل ها و رنگ باکس نیز می تواند تغییر پیدا کند.

    سبد تبریک گل برای زایمان
    سبد تبریک گل برای زایمان

    اولین چیزی که برای انتخاب گل نوزاد باید به آن توجه کنید جنسیت نوزاد است.

    به عنوان مثال استفاده از ترکیب رنگ های رز صورتی و سفید برای سبد نوزاد دختر و رنگ های آبی و بنفش نیز برای باکس تولد نوزاد پسر مناسب می‌باشد.

    گل های مربوط به زایمان و تولد نوزاد به دو گروه دسته گل زایمان دختر و دسته گل برای زایمان پسر تقسیم میشوند. فرقی نمیکند که به عنوان هدیه سبد گل نوزاد پسندیده اید یا میخواهید دسته گل زایمان هدیه بدهید. وجه تمایز محصولات ویژه نوزاد پسر با نوزاد دختر در نوع و مدل اکسسوری های استفاده شده در آن محصول میباشد.

    خرید گل برای زایمان
    خرید گل برای زایمان

    وقتی یک نوزاد به دنیا می آید، انگار که هدیه ای غافلگیر کننده  را دریافت می کنید، مانند کسی که مدتهاست منتظر مانده است تا یک روز بسته ای را که وقت گشودنش رسیده است باز کند و زیباترین هدیه خلقت را ببیند و شگفت زده شود؛ چیزی شبیه رویایی بسیار شیرین، اکنون شما کامل شده اید و این برای خوشبختی کافیست … تولد نوزاد دلبندتان فرخنده باد.

    خرید باکس گل زایمان
    خرید باکس گل زایمان

    باکس گل گهواره ای نوزاد

    یکی از پر طرفدار ترین محصولاتی که برای هدیه به تازه مادران استفاده میشود، خرید سبد گل نوزاد میباشد. اگر به مناسبت زایمان قصد دارید گل، هدیه بدهید، ما به شما پیشنهاد میکنیم تا یک سبد گل گهواره ای به همراه تزیئینات ویژه نوزاد را انتخاب کنید. این محصول با توجه به شکل سبد گل که به شکل گهواره نوزاد طراحی شده مناسب ترین و بهترین هدیه برای تبریک تولد قدم نو رسیده میباشد.

    خرید گل برای تولد نوزاد
    خرید گل برای تولد نوزاد

    در باکس گل گهواره ای از گل رز و فرزیا استفاده شده است. ترکیب سفید و صورتی گل ها خاص نوزادان دختر است. گل فرزیا که بیشترین محبوبیتش به خاطر رایحه دل انگیز و عطر خوبش است، در صنعت عطر سازی نیز بسیار کاربرد دارد. گل های آن رنگ های مختلف دارند (سفید، بنفش، زرد، قرمز، حنائی). این گلها به شکل خوشه اطراف یک ساقه ظاهر می شوند و خیلی معطر هستند. استفاده از گل رز صورتی کم رنگ در این باکس، نشان دهنده لطافت و شیرینی نوزاد است

    باکس گل گهواره ای
    باکس گل گهواره ای

    باکس گل گهواره ای نوزاد با عروسک

    اگر کسی که به او گل هدیه می‌دهید عاشق عروسک است، می‌توانید برای گل تولد از ترکیب گل‌ها با عروسک استفاده کنید. این کار علاوه بر اینکه یک ترکیب گل عالی خلق می‌کند، حاوی یک هدیه نیز می‌باشد. هدیه‌ای که از ترکیب گل‌ها قابل جدا شدن است و می‌تواند خاطره ای خاص و بی‌نظیر برایش بسازد. عروسکی زیبا برای تبریک تولد می‌تواند ایده ای خلاقاته برای سنین گوناگون باشد. شما نیز می توانید با سفارش عروسک ها در کنار این باکس، شگفتانه ای را به مادر نوزاد هدیه دهید.

     

     

    باکس گل زایمان
    باکس گل زایمان

     

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

     

     

    اگر مقاله مدل باکس گل گهواره ای ویژه تبریک قدم نو رسیده نوزاد پسر و دختر مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.  ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    ادکلن زنانه چی بخرم؟

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    مطلب پیشنهادی

    لیست خرید جهیزیه

    لیست خرید جهیزیه کامل عروس

    از زمانی که بحث ازدواج دختر خانم ها در خانواده پیش می آید دغدغه خرید …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.