قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » تام فورد بلک ارکید عطر مورد علاقه مایکل جکسون
فروشگاه اینترنتی ایلیار
عطر مورد علاقه مایکل جکسون
عطر مورد علاقه مایکل جکسون

تام فورد بلک ارکید عطر مورد علاقه مایکل جکسون

  • همه ما، به یک هنرمند، خواننده، هنرپیشه، فوتبالیست و … علاقه  و یا توجه خاصی داریم. یا مثلا اونها را الگوی خودمون قرار دادیم. یا بیشتر پیگیر کارهایی که انجام می‌دن هستیم، و برای ما جذاب اینه که بدونیم از چه عطری، چه رنگی چه مارکهایی برای لباسهاشون و … استفاده می‌کنند. حتی وقتی خودمون از یک برند خاصی برای عطر و یا لوازم آرایش استفاده می‌کنیم و متوجه می‌شیم که آدمهای معروف و خاص هم از همون مارک و برند استفاده می کنند ذوق زده می‌شیم. حداقل برای من که اینطور. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید !

    رایحه سلبریتی محبوب‌تان را بشناسید

    از طرفی شما هم حتما قبول دارید که هیچ‌چیز مثل عطر و بوی یک فرد، نمی‌تواند یادآور حضور و وجودش باشد. پس اگر می‌خواهید که حس‌وحال سلبریتی ‌بودن به شما دست بدهد، شاید بد نباشد که به سراغ عطر و ادکلن ‌هایی بروید که آنها مصرف می‌کنند. به این‌ترتیب چند قدم کوچک به دنیای‌شان نزدیک خواهید شد. اینطور نیست؟ بو و رایحه‌ی عطر شما در بسیاری از موقعیت‌ها اثرگذار است. برای مثال وقتی که برای اولین بار با کسی قرار می‌گذارید، این بو می‌تواند تأثیر زیادی روی روند آشنایی شما بگذارد.
    عطر مایکل جکسون
    عطر مایکل جکسون

    مایکل جکسون Black Orchid – Tom Ford

    بلک ارکید Black Orchid از برند تام فورد یک عطر بسیار خوشبو و لوکس است که عطر مورد علاقه مایکل جکسون خدا بیامرز بود. مایکل جکسون عاشق ادکلن تام فورد بلک ارکید بود که امروزه توسط خانم ها و آقایان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

    مایکل جکسونِ خدابیامرز هم عاشق بوی این ادکلن بود. این عطر در اصل عطری زنانه است ولی به دلیل خاص بودن، مورد پسند خیلی از آقایان هم قرارگرفته. و این موضوع همیشه چالشی میان آقایان و خانم ها می باشد. این عطر رایحه های بسیار فوق العاده ای دارد و توصیه می شود که به راحتی از آن نگذرید. در واقع اینطور جا افتاده که این عطر هم زنانه‌‌اس و هم مردانه. به هر حال خاص بودن این عطر باعث شده طرفداران این عطر، زنانه یا مردانه بودن آن را مدام به چالش بکشند.

    مایکل جکسون خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی، رقصنده، طراح رقصو هنرپیشهاهل ایالات متحده آمریکا که در طی ۴   دهه یکی از شناخته‌ترین افراد در دنیا بود از این عطر استفاده می‌کرده است.

    اولین بو و حسی که از این عطر دریافت می‌شود، رایحه‌ی گل یاسمن فرانسوی، قارچ دُنبلان، درخت کانانگا، انگور فرنگی سیاه و مرکبات است. بوی ارکیده‌ی سیاه به‌طور عمیقی درمیان رایحه‌های مختلفی نظیر: نعنای هندی و چوب صندل به مشام می‌رسد. این بوها در آمیختگی با شکلات سیاه، گل حنا، عود، وتیور، عنبر و وانیل فوق‌‌العاده می‌شود. بطری مشکی و طلایی این عطر هم یکی از جذابیت‌های آن است.

    عطر مورد علاقه مایکل جکسون
    عطر مورد علاقه مایکل جکسون

    ایکل جکسون با نام کامل مایکل جوزف جکسون (Michael Joseph Jackson ) متولد سال ۱۹۵۸ خواننده ،تهیه کننده موسیقی ،ترانه سرا ،رقاص و طراح رقص امریکایی بود که در سال ۲۰۰۹ درگذشت .آثار او در موسیقی و رقص مایکل جکسون را برای ۴ دهه به یکی از محبوب ترین چهره های جهان تبدیل کرده بود .آثار مایکل جکسون ،الویس پریسلی و بیتلز با اختلاف بسیار زیاد از دیگر هنرمندان در صدر پرفروش ترین آثار هنری بودند .او از ۵ سالگی وارد عرصه موسیقی شد و به مدت ۴۵ سال در آن فعالیت کرد .مایکل جکسون در سال ۲۰۰۶ لقب موفق ترین سرگرمی ساز و صحنه گردان تاریخ در رکوردهای گینس را از آن خود کرد .مایکل جکسون در سال ۱۹۸۹ دو عطر از برند اختصاصی خود را به بازار جهانی عرضه نمود و تا پایان عمر او فعالیت در صنعت عطر و ادکلن ادامه نیافت .

    • عطر مردانه Légende de Michael Jackson Michael Jackson
    • عطر زنانه Mystique de Michael Jackson Michael Jackson

     

    خرید ادکلن تام فورد از فروشگاه ایلیار

    معرفی ادکلن های تام فورد

    عطر ادکلن تامفورد توسکان لدر فرگرانس ورد

    ادکلن تامفورد توسکان لدرTom Ford Tuscan Leather عطری است با رایحه گرم و تلخ. این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . ادکلن تام فورد توسکان لدر عطری است مردانه زنانه و خاص.
    خرید عطر زنانه مردانه تام فورد توسکان لدر TOM FORD Tuscan Leather یکی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین عطر های مشترک از برند لوکس تام فورد است. که در سال های اخیر با رایحه ی تلخ و چرمی اغوا کننده اش، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.
    عطر زنانه و مردانه فراگرنس ورد مدل Tuscany Leather از خانواده چرم، ادویه‌ای و شرقی بوده و درون آن از روایح تمشک و کهربا استفاده شده و طعمی تند و طبعی گرم دارد. عطر شرقی ادویه‌ای توسکانی لدر محصولی از برند مشهور فرگرانس ورد بوده که برای اولین بار توسط این برند به بازار عرضه شد.

    این عطر قابل استفاده برای بانوان و آقایان در شب‌های فصول پاییز و زمستان است. عطر Tuscany Leather دارای روایحی شبیه به عطر Tuscan Leather از برند نامدار تام فورد است. ” این محصول رمزآلود ترین و اختصاصیترین و کاملترین عطر من است و باید بطوری آنرا عرضه کنم تا احساسی رویایی و کاملا منحصر به فرد را در وجود همگان برانگیزم”این جمله از تام فورد است که صاحب خاصترین برند عطرسازی جهان است، این عطر را به جرأت میتوان بهترین عطر جهان نامید چرا که در اولین سال تولیدش یعنی ۲۰۰۷ به مدت ۳ سال مبلغی به میزان بودجه چند کارخانه بزرگ عطرسازی جهان فروخت.

    عطر ادکلن تامفورد فاکینگ فابولوس فرگرانس ورد 

    ادکلن تامفورد فاکینگ فابولوس -Tom Ford Fucking Fabulous عطری است با رایحه تلخ. این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. تام فورد فاکینگ فابولوس- Tom Ford Fucking Fabulous عطری است زنانه و مردانه و خاص. مشابه این عطر را شرکت فراگرنس ورد بانام فراگرنس ورد فابولوس لایف را تولید کرده است.  فابولوس لایف یکی از پرطرفدار ترین و جذاب ترین عطر های مشترک از برند لوکس تام فورداست. که در سال های اخیر با رایحه ی تلخ و گرم اغوا کننده اش، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این رایحه دل انگیز مناسب برای  افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است.

    عطر Fabulous Life محصولی از برند نامدار فراگرنس ورد و ساخت کشور امارات است.

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید

     

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.