قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » بهترین ادکلن مردانه مناسب شب و دامادی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
رایحه عطر ادکلن و رنگ
رایحه عطر ادکلن و رنگ

بهترین ادکلن مردانه مناسب شب و دامادی

  • عطر و ادکلن مردانه دامادی از آن فاکتورهایی است که بر جذابیت داماد می‌افزاید و باعث می‌شود که از داماد در شب عروسی، تصویری ماندگارتر در ذهن مهمانان بر جای بماند. معمولا حافظه بویایی در انسان‌ها به ثبت خاطرات کمک می‌کند. مثلا رایحه خاک باران خورده شاید شما را یاد کودکی‌تان بیندازد. 

    به این ترتیب انتخاب عطر و ادکلن دامادی هم برای بهترین شب زندگی اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا در زیباتر ثبت شدن خاطرات ذهنی شما از مهم‌ترین شب زندگی‌تان نقش مهمی دارد و به شما کمک می‌کند، که در آینده با هر بار بوییدن عطری که آن شب استفاده کردید، خاطرات‌تان زنده شود.

    جشن عروسی همان‌قدر که برای یک خانم شب مهم، خاطره‌انگیز و ویژه است، برای یک آقا به‌عنوان داماد نیز مهم و خاص است. بنابراین احتمالاً همان ظرافت‌ها و دقتی که خانم‌ها در مورد انتخاب و خرید هر جزئیاتی، از لباس عروس گرفته تا عطر مناسب شب عروسی، به کار می‌برند، برای آقایان نیز باید وجود داشته باشد. در ادامه چندتا تا از بهترین عطرهای عروسی را بررسی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

     

    ادکلن‌ها و بهترین عطرهای عروسی و دامادی کدام‌ها هستند؟

    به‌طورکلی آقایان در هنگام انتخاب یک عطر مناسب برای مراسم عروسی خود به دو شیوه عمل می‌کنند. یا عطری انتخابی آن‌ها به‌شدت با سبک ادکلن‌هایی که همیشه استفاده می‌کنند هماهنگ و شبیه است. یا ترجیح می‌دهند رایحه‌ای را برگزینند که به‌شدت با ادکلن‌های قبلی آن‌ها متفاوت بوده و یک بوی کاملاً جدید و حتی بسیار متفاوت از سبک سلیقه‌ی همیشگی‌شان باشد.

     

    عطر ادکلن بلک افغان -ناسوماتو بلک افگانو-Nasomatto Black Afgano عطری است گرم و تلخ. عطر ادکلن ناسوماتو بلک افغان-Nasomatto Black Afgano عطری است زنانه و مردانه و منحصربه فرد.

    این عطر اولین بار توسط کمپانی NASOMATTO به بازار عرضه شد. که یکی از محبوبترین و خاص ترین عطرهای پر طرفدار مردانه و زنانه می باشد.

     

    عطر ادکلن شنل بلو د شنل پرفیوم – BLEU DE CHANEL عطری است با رایحه خنک و تلخ . این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر شنل بلو دی شنل عطری است مردانه و محبوب.

    این عطر نیز از بهترین عطرهای عروسی می باشد که واقعاً بوی خوبی دارد. آن‌قدر که توجه همگان را به شما جلب خواهد کرد و احتمالاً پچ پچه هایی از مهمانان در خصوص کامل بودن داماد امشب خواهید شنید. خب چرا این عطر این‌همه خوب است؟

    این عطر کلاسیک چوبی موادی کمی عجیب و غریب دارد. زنان شاید آگاه نباشند اما بوی این عطر به طور غریزی آن ها را مجذوب خود می کند. اگر شما به دنبال عطری هستید که ظاهر شما را فوراً دلفریب‌تر و جذاب‌تر کند اما بوی خیلی برجسته و شدیدی نداشته باشد ادکلن مردانه بلو د شنل چیزی است که نباید از دست بدهید. اگرچه این عطرِ مخصوص برای استفاده ی مردانی با سن خاص نیست اما از زمانی که به بازار عرضه شده است در لیست خوشبوترین و پرفروش ترین عطرهای جوانان قرار گرفته است. علاوه بر آن، این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد.

    عطر تام فورد بلک ارکید-Tom Ford Black Orchid عطری است با رایحه گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر تام فورد بلک ارکید عطری است زنانه و جذاب.

    با دیدن این عطر، چند واژه در ذهن شما تداعی می‌شود؛ لوکس، شیک، سنگین، ارزشمند و عمیق. این واژه‌ها همگی بیانگر بوی تند، شیرین و حال و هوای شرقی خوبی هستند که بلک ارکید ایجاد می‌کند. طراحی و فرمولاسیون Black Orchid در سال ۲۰۰۶ توسط گروهی از عطرسازان شرکت «ژیوادان» (Givaudan) انجام شده است.

    رایحه ی فوق العاده گرم و شیرین آن در دسته ی رایحه های شرقی چوبی طبقه بندی میشود که سبب بر ماندگاری بینظیر و همراه با پخش بوی عالی شده است . رایحه ای مجلل ، کلاسیک و بارز آن خطاب به بانوان اصیل ، شناخته شده و اهل تجمل طراحی گشت . این رایحه بگونه ای طراحی شده که شنونده شما را با این بو در خاطر می سپارد . این محصول که با خود حس جوانی ، خاص بودن و بلند پروازی را به همراه می آورد بسیار مناسب برای مجالس شبانه و روزهای سرد و برفی سال میباشد.

    عطر ادکلن مردانه ی ایو سن لورن لانویت (Yves Saint Laurent La Nuit)

    اگر شما به شدت دنبال عطری هستید که با آن معشوقه ی خود را جذب کنید و یک قرار ملاقات عاشقانه ی طولانی داشته باشید، این رایحه ای است که خواسته ی شما را برآورده می کند. عطر ایو سن لورن لانویست بوی خیلی شیرینی ندارد، اما بوی  لطیفی دارد و آنقدر شیرین هست که بتواند توجه زنان را به خود جلب کند. این عطر سیلاژ مناسب، ماندگاری عالی و پخش بوی متوسط به بالا دارد. رایحه ی آن در فصول سرد و برای تمام شب های سال مناسب است.

    ادکلن مردانه ی ایو سن لورن لانویت
    ادکلن مردانه ی ایو سن لورن لانویت

    ادکلن معروف creed aventus رایحه ای بسیار منحصر به فرد ، جسورانه و به یاد ماندنی که مدت زمان طولانی طول می کشد؛ محصول ادکلن معروف creed aventus است.

    عطر کرید اونتوس بوی متمایزی برای مردان ارائه می کند. رایحه ی این عطر ترکبی از آناناس اسموکی و چوب های جنگل است. هنگامی که این عطر را استفاده می کنید مطمئن باشید با تعریف و تمجید بوی آن از طرف نزدیکان و اطرافیان تان مواجه خواهید شد. این عطر در سال ۲۰۱۰ تولید شد و مورد علاقه ی بسیاری از خانواده های سلطنتی آمریکایی قرار گرفته است. این عطر برای مناسب های غیررسمی مناسب است.

     

    پرفیوم مردانه ساوج با الهام از آسمان تاریک شب با ماه کامل و کمپ‌هایی که در آن‌ها، همه افراد حاضر در کمپ، شب‌ها دور یک آتش جمع می‌شوند، با هم صحبت می‌کنند، آواز می‌خوانند و ساز می‌زنند و شادی می‌کنند طراحی و تولید شده است. کمپانی عطر دیور، در سال ۲۰۱۹، پرفیوم جدیدی از خانواده عطرهای مردانه ساوج خود را به بازار عرضه کرد. طراحی رایحه این عطر توسط عطرساز مشهور، یعنی فرانسوا دماکی (Francois Demachy) انجام شد.

     

    عطر ساوج، از سال ۱۹۶۶ تا کنون، بارها به صورت فلنکرهای مختلفی همچون ادوتویلت، ادوپرفیوم و با رایحه‌های مختلف برای شرایط متنوع از طرف کمپانی دیور تولید شده و تولید آن، تاکنون ادامه داشته است. جدیدترین و بهترین ساوج دیور، پرفیوم مردانه ساوج است، که رایحه‌ای غلیظ، خنک و ماندگار دارد و بهترین عطر برای استفاده در مراسم‌های مهم زندگی همچون مراسم عروسی به شمار می‌رود.

     

    پرفیوم تلخ و خنک مردانه ساوج، در گروه بویایی شرقی فوژه قرار می‌گیرد و بوی تندی دارد. این عطر مردانه نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر از ساوج، غلظت، ماندگاری و پخش بوی بیشتری دارد. همچنین رایحه آن تا حد زیادی رسمی‌تر از سایر مدل‌های ساوج است.

     

    آن‌ طور که از رایحه ساوج جدید دیور به نظر می‌رسد، این عطر، بیشتر برای استفاده توسط آقایانی طراحی شده است، که در شهرهای بزرگ و پر ترافیک زندگی و کار می‌کنند و روزهای شلوغی را پیش روی خود دارند و به دنبال یک رایحه خاص برای روزهای مهم و پر از شادی خود هستند.

     

    پرفیوم ساوج به دلیل طبع خنک و ساختار رایحه‌ای خاصی که دارد، برای استفاده در چهار فصل سال مناسب است، اما استفاده از آن در فصل‌های گرم، احساس دل‌انگیزتری را در آقایان، به خصوص برای روزهای خاطره انگیز دامادی‌شان ایجاد می‌کند.

     

    هر چند که این عطر حدود ۲ دهه قبل تولید شده است تا به امروز جزو لیست عطرهای برتر جهان به شمار می رود. لیستی که شامل عطرهای افراد مشهوری چون جورج کلونی(George Clooney)، کلینت ایستوود(Clint Eastwood)، پیرس برازنان(Pierce Brosnan) و بسیاری دیگر می شود. اگر همیشه دوست داشته اید در فضای سبز روستاها قدم بزنید و نسیم خوشی صورت شما را نوازش کند پس این عطر را یک بار اسپری کنید چون همان احساسات را در شما القا می کند. این عطر بویی نشاط بخش، پر انرژی و لطیف دارد و  هم برای مناسبات رسمی و غیررسمی مناسب است.

     

    پرفیوم جورجیو آرمانی آکوا دی جیو (Giorgio Armani Acqua di Gio Profumo)

    کمپانی ایتالیایی عطر و ادکلن جورجیو آرمانی که در سال ۱۹۹۶ عطر مردانه و محبوب آکوآ دی جیو خود را روانه بازار کرده بود، پس از حدود بیست سال، یعنی در سال ۲۰۱۵ نسخه جدیدی از آن را با نام آکوآ دی جیو پروفومو و با حضور جیسون مورگان به عنوان چهره تبلیغاتی به دنیای عطر معرفی کرد.

    رایحه عطر Acqua di Gio Profumo نیزهمچون فلنکرهای قبلی آن در گروه بویایی آروماتیک آبی قرار گرفته اما به مراتب خنک‌تر، عمیق‌تر و مقداری تندتر شده است. رایحه بی‌نظیر این عطر تلخ و مردانه توسط آلبرتو موریلاس ساخته و طراحی شده است و برای استفاده در روزهای خاص و مراسم‌های ویژه بسیار مناسب است.

     

    آکوآ دی جیو پروفومو به عنوان عطری بسیار پیچیده و به شدت مردانه شناخته می‌شود، زیرا که طراوت عمیق آن نمادی از آزاد شدن خنکی ناشی از برخورد آب دریا با صخره‌های ساحلی است. این عطر مردانه علاوه بر داشتن تمام این ویژگی‌ها، یک عطر بسیار آرامش بخش و ضد استرس است. به همین دلیل، می‌تواند گزینه شیک و مناسبی برای روز دامادی هر مردی به حساب بیاید.

     

    در واقع رایحه ظریف، خنک ،عمیق و بی عیب این عطر مردانه تلخ و خنک، گویی رد بویی به تندی امواج دریا به جای می‌گذارد و یادآور تلاقی امواج دریا با صخره‌های سیاه ساحل است. به زبان دیگر، این عطر نمادی از یک مرد آزاد است، که در حال تماشای برخورد آب دریا با شن‌های داغ و سنگ‌های ساحل است و در انتظار مهم‌ترین رویداد در زندگی‌اش به تماشا نشسته است.

    بهترین عطر مردانه از نظر خانمها
    بهترین عطر مردانه از نظر خانمها

    ادکلن مردانه لالیک با درب چوبی و شیک و جذاب. ادکلن های کپی مردانه لالیک انکر نویر با رایحه مرموزش برای مردان خاص و جذاب ساخته شده است

    ادکلن مردانه لالیک مشکی یا لالیک انکر نویر از جذاب ترین و مورد توجه ترین عطر های مردانه موجود در بازار است.  لالیک انکر نویر تداعی کننده قدم زدن در جنگلی تاریک و خوش بو  است که سبک طراحی و رایحه آن، موجب بروز بازخورد بسیار مثبتی از سوی طبع و سلیقه های مختلف داشته است.

     

     

    ادکلن مونت بلنک لجند مردانه Mont Blanc Legend عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر مون بلان لجند-Mont Blanc Legend عطری است مردانه و جذاب.

     

     

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.