قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » عطر یونی سکس (UNISEx) مناسب برای هر جنسیتی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
عطر یونی سکس
عطر یونی سکس

عطر یونی سکس (UNISEx) مناسب برای هر جنسیتی

  • خانم‌ها و آقایان، معمولا به رایحه عطر و ادکلن‌شان حساس هستند و همواره موقع خرید دقت می‌کنند، که مبادا اشتباها عطر مردانه را به جای عطر زنانه بخرند یا برعکس عمل کنند. البته در اغلب فروشگاه‌های عطر و ادکلن معروف و معتبر فردی شما را برای انتخاب عطر مناسب جنسیت‌تان راهنمایی می‌کنند.

    همانطور که خرید عطر اسپرت یا عطر یونیسکس (مشترک بین خانم ها و آقایان) کاری بسیار سخت و پر زحمت است و نیاز به داشتن آگاهی بسیار قبل از خرید دارد، ماندگاری عطر هم از دیگر چالش هایی است که ممکن است به هنگام خرید عطر یونی سکس با آن مواجه شد. حال، با توجه به جستجوهای فراوان برای پیدا کردن عطر اسپرت یا همان عطر یونی سکس که مشترک بین زنان و مردان است، تیم مجله ایلیار ، به تحقیق برای چنین عطرهایی برآمده است. برای اطلاع از چنین عطرهایی همراه ما باشید.

     

    عطر یونی سکس چیست ؟

    عطرهای یونیسکس (عطرهای قابل استفاده مشترک بین آقایان و بانوان)

    جالب است بدانید، که در دنیای عطر و ادکلن های خوشبو نمونه‌هایی طراحی و تولید شده‌اند که مردانه زنانه یا اصطلاحا یونیسکس هستند. از آنجایی که رایحه این دسته از عطرها، تعریف خاصی برای یک جنسیت مشخص ندارد، بنابراین هم برای زن‌ها و هم برای مردها قابل استفاده هستند.

    عطرهای یونیسکس، که غالبا توسط خانه‌های عطر و برندهای کوچک نیش و هنری (آرتیستیک) تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این عطر و ادکلن‌ها پا را فراتر از جنسیت عطر می‌گذارند و با استفاده از مواد اولیه ارزشمند، غنی و غالبا گران قیمت، روایحی بی‌نظیر با کاراکتری منحصر به فرد ایجاد می‌کنند.

     

    عطر یونی سکس
    عطر یونی سکس

    مزایای خرید عطر یونی سکی ( عطر مشترک زنانه و مردانه)

    شاید انتخاب عطر و ادکلن مردانه خوشبو یا خرید بهترین عطر زنانه بسیار آسان‌تر از انتخاب و خرید یک عطر مشترک مردانه و زنانه باشد. اما خرید یک عطر یونیسکس فوایدی دارد، که خرید عطر مردانه یا عطر زنانه به تنهایی آن مزایا ندارند.

    یکی از مزایای خرید و استفاده از این عطرها، آن است که باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد.

    • کاهش هزینه

    اولین مزیتی که در خرید عطرهای مشترک زنانه و مردانه مشاهده می‌شود، صرفه‌جویی در هزینه است. در واقع شما به جای خرید دو عطر مجزای مردانه و زنانه، یک یا دو عطر مشترک با رایحه متفاوت می‌خرید و هر دو از آن استفاده می‌کنید.

    می‌پرسید چگونه؟ پاسخ آن است، که اگر شما و همسرتان، یا شما و خواهر یا برادرتان، بخواهید عطر بخرید، برای خرید دو عطر جداگانه مردانه و زنانه، باید بهای بیشتری پرداخت کنید، اما اگر یک عطر زنانه مردانه بدون جنسیت و خوشبو بخرید، که رایحه آن با سلیقه هر دو نفرتان هماهنگی داشته باشد، بنابراین در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده‌اید.

     

    • قابل استفاده در تمام سال

    عطرهای یونیسکس معمولا یا دارای رایحه‌های اسپورت هستند، یا رایحه‌ای خاص دارند که برای استفاده در مراسم‌های جدی و مهم مناسب است. بنابراین از فواید خرید این عطرها، آن است که می‌توان با خرید یک عطر پرمصرف روزانه، یا یک عطر کم مصرف خاص، یک رایحه خانوادگی و مشخص ایجاد کرد، طوری که هر وقت وارد یک جمع شدید، دیگران، خانواده شما را از روی بوی عطر مخصوص‌شان به خاطر بسپارند. بیشتر عطرهای پونیکس برای تمامی طول سال طراحی می‌شوند.

    عطرهای یونیسکس هم، درست مانند عطرهای مردانه یا عطرهای زنانه، دارای رایحه‌هایی با طبع و طعم مختلف هستند. در عطرهای مشترک، شما می‌توانید یک عطر شیرین و خنک انتخاب کنید، یا برای خرید به سراغ یک عطر گرم و تلخ و ماندگار بروید.

     

    معرفی چند عطر یونی سکس (مشترک زنانه و مردانه)

     

    ادکلن بلک افغان مردانه و زنانه – حجم ۳۰ میل

     

    ادکلن تام فورد بلک ارکید TomFord – حجم ۱۰۰ میل

     

    در این نوشتار شما را با عطرهای مشترک زنانه و مردانه آشنا کردیم. به منظور خرید عطر زنانه خوشبو یا عطرهای مشترک خانم‌ها و آقایان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ایلیار – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی، تندرستی و عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع عطرهای ایرانی و خارجی با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌شود.

     

    امیدوارم  این مقاله برای افرادی که بدنبال عطرهایی خاص و تحریک انگیز هستند، مناسب بوده باشد. لطفا نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

    بهترین عطر زنانه مناسب محل کار

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.