قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » عطر مورد علاقه نیوشا ضیغمی چیست؟!
فروشگاه اینترنتی ایلیار
عطر مورد علاقه بازیگران
عطر مورد علاقه بازیگران

عطر مورد علاقه نیوشا ضیغمی چیست؟!

  • نیوشا ضیغمی این روزها خوش پوشی وخوشتیپی فقط محدود به پوشش و لباس نمی شود و موارد زیاد دیگری را هم در بر می گیرد.مثلا استفاده از عطر مناسب با شرایط و موقعیتی که هر فرد در آن قرار می گیرد یکی از موضوعاتی است که شاید در ابتدا کم اهمیت جلوه کند ولی وقتی وارد ماجرا می شویم همین موضوع است که مارا به یک خوشتیپ تمام عیار تبدیل می کند.خوشبویی نکته ای است که همه به آن اهمیت می دهند وسعی می کنند با انتخاب دقیقشان برای استفاده از یک عطر نزد همه خوشبو باشند.شاید شما هم این نکته را که هرکس باید عطر مخصوص خود(امضای عطری)داشته باشد و همیشه و همه جا با آن بو شناخته شود را شنیده باشید اما امروزه هرکس بنا به تناسب شغل و موقعیتش و البته مراسمی که قرار است در آن شرکت کند عطرش را انتخاب می کند. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید !

    یکی از موفق ترین و بهترین بازیگران زن ایرانی به جرات نیوشا ضیغمی است. او در زمینه های مختلفی دارای فعالیت است و بسیار موفق پیش رفته است. خانم ضیغمی در هر مکانی با پوشش های مختلف ظاهر شده است و همیشه هم جزو بهترین ها بوده است.

    نظر نیوشا ضیغمی در مورد بهترین ادکلن زنانه

    بازیگر زیبای کشورمان خانم نیوشا ضیغمی در کنار فعالیت های حرفه ای اش در زمینه بازیگری، اقدام به راه اندازی کلینیک پوست و زیبایی نموده است که انواع خدمات و مشاوره های تخصصی زیبایی را در این مرکز به متقاضیان مورد طرفدارش ارائه می دهد. و خود خانم بازیگر هم در کنار فعالیت های سینمایی اش نظارت مستقیمی بر فعالیت های کلینیک پوست و زیباییش دارد.همه خانم ضیغمی را در مراسم های مختلف با پوشش های مختلفی دیده ایم. اگربه سبک پوشش این بازیگر دقت کنیم متوجه می شویم که او ظاهر رسمی اش را بر پوشش های اسپرت و رنگارنگ ترجیح می دهد.

    عطر مورد علاقه بازیگران
    عطر مورد علاقه بازیگران

    نیوشا ضیغمی از کدام عطر استفاده می کند؟

    این بازیگر نیز درباره عطر مورد علاقه اش که اتفاقا از پرطرفدارها هم محسوب می شود، می گوید: ادکلن Versace CRYSTAL NOIR یکی از رایحه های مورد علاقه من است که ترجیح می دهم از آن استفاده کنم. البته انتخاب و خرید عطر به عوامل مختلفی بستگی دارد، مثلا این که قرار است در چه مراسمی از عطر استفاده کنید، به نظر من اهمیت زیادی دارد اما خیلی ها در کنار عطرهایی که برای مراسم خاص دارند، عطری مطابق سلیقه شان دارند که از آن استفاده روزمره می کنند.

    این خانم بازیگر هچنین فرمود: عطری که گفتم و مورد علاقه من است، از عصاره های مختلفی تشکیل شده و برای همین بسیار خوش بو است. البته ممکن است سلیقه افراد به مرور زمان برای خرید عطر تغییر کند. من خودم هم عطرهای متنوع با رایحه های مختلف را خریداری می کنم ولی رایحه های نزدیک به هم آنها، سلیقه ام را به خوبی مشخص می کند.”

    ادکلن ورساچه کریستال نویر
    ادکلن ورساچه کریستال نویر

     

    ورساچه، (به ایتالیایی: Versace) شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیایی است، که در سال ۱۹۷۸ توسط جانی ورساچه تأسیس شد. اولین بوتیک ورساچه در سال ۲۰۰۰ در شهر رجیو کالابریا راه‌اندازی گردید. امروزه برند ورساچه یکی از بزرگترین خانه‌های مد در جهان به‌شمار می‌آید. در شرایطی که تنها ۱۹ سال از تأسیس ورساچه می‌گذشت، این شرکت در زمینه تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه و همچنین تولید کیف، کفش، جواهرات گران‌قیمت، عطر و لوازم خانگی فعال بود. پس از مرگ جیانی، خواهر وی دوناتلا هدایت ورساچه را بر عهده گرفت و تا به امروز نام این شرکت را همچنان در میان برترین برندهای جهان حفظ کرده‌است.

    ادکلن ورساچه کریستال نویر
    ادکلن ورساچه کریستال نویر

    ماندگاری رایحه در شرایط مختلف

    بوی تلخ و شیرین بی نظیر ادکلن ورساچه VERSACE مدل کریستال نویر در فصل های سرد یعنی پاییز و زمستان و بهار ماندگاری بوی بسیار طولانی مدتی دارد و به دلیل ترکیب رایحه شیرین و تلخ ، استفاده از کریستال نویر در هوای خنک احساس گرمی بسیار متداولی را به شما القا می کند. ماندگاری رایحه در هوای شرجی ۸ ساعت و در هوای گرم ۱۳ ساعت و در هوای سرد زمستانی ۲۴ ساعت ماندگاری قابل استشمام دارد.

    مشخصات ادکلن زنانه ورساچه مشکی مدل Crystal Noir

    • برند : ورساچه
    • مناسب برای : بانوان
    • حجم : ۹۰ میل
    • نوع رایحه : گرم و تلخ
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • ساخت کشور : ایتالیا
    •  پخش بو : عالی
    • ماندگاری : ۲۴ ساعت
    • مناسب فصل : فصول سرد
    • گروه بویایی : گل های شرقی
    • ماندگاری : عالی
    • جعبه : دارد
    • عطار : آنتوان لای

     

    نت های بویایی ادکلن زنانه ورساچه مشکی مدل Crystal Noir 

    اسانس اولیه : زنجبیل , فلفل , هل
    اسانس میانی : گل صدتومانی , نارگیل , گاردنیای یاسمنی , شکوفه پرتقال
    اسانس پایه : چوب صندل سفید , مشک , کهربا

     

    این محصول بی نظیر را فروشگاه اینترنتی ایلیار به شما پیشنهاد می دهد.

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

     

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

    کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری

    آشنایی با ادکلن ورساچه برایت کریستال

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    وام ازدواج ۱۴۰۱

    وام ازدواج ۱۴۰۱ چقدر است ؟

    تسهیلات ازدواج از جمله تسهیلاتی است که از سوی بانک مرکزی برای زوج های جوان واجد شرایط …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.