قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » دنیای مد » پرطرفدارترین کیف جهان مدل کیف هرمس HERMES
فروشگاه اینترنتی ایلیار
کیف هرمس مدل بیرکین
کیف هرمس مدل بیرکین

پرطرفدارترین کیف جهان مدل کیف هرمس HERMES

  • در هر صنعت و بازاری، یک یا چند محصول هستند که نماد کیفیت و برترین محصولات همان صنعت محسوب می شوند و همه در آرزوی اشتیاق تملک آنها می سوزند؛ به عنوان نمونه خودروی فراری در خودروسازی، عطر کلایو کریستین در عطرسازی یا آیفون در بازار تلفن های همراه، همچنین کیف های زنانه بیرکین هرمس در بازار کیف.

    کیف های زنانه بیرکین هرمس
    کیف های زنانه بیرکین هرمس

    این کیف طبق تحقیقات موسسه DLG، کیف بیرکین در فضای اینترنت محبوب ترین کیف جهان بوده و بیش از هر کیف دیگری در مورد آن متن و تصویر نوشته و بازدید شده است.

    کیف‌ هایی که فریاد می‌زنند صاحب من پولدار است ممکن است نمایی کاملا چشمگیر و درخشنده داشته باشند، ممکن است هم که زیبایی آن‌ها با ظرافت و لطافت توام باشد. به هر ترتیب کیف‌هایی که محصول شرکت‌هایی نظیر فندی، لانا مارکس، هرمس، گوچی، لوئیس ویتون، شنل، سلین و یا حتی رالف لاورن باشند به گونه‌ای هستند که وقتی آن را در دست کسی می‌بینید بلافاصله درمی‌یابید که صاحب آن هزاران و بلکه ده‌ها هزار دلار بابت آن پرداخته است.

    برند پوشاک هرمس از قدیمی‌ترین و با اعتبارترین نام‌ها در این حوزه است. این برند فرانسوی که همواره محصولاتی لوکس و شیک ارائه کرده، مجموعه‌ای از گران‌قیمت‌ترین کیف‌های زنانه‌ی جهان را دارد. کیف‌هایی تولید شده از چرم خالص و طبیعی که ظریف‌ترین دوخت‌ها و جزئیات را در خود دارد.
    اگر از جمله عشاقان کیف هستید و اگر برند هرمس هم برایتان جذاب است، پس با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.

    کیف هرمس ، مدل بیرکین
    کیف هرمس ، مدل بیرکین

    کیف هرمس ، مدل بیرکین

    کیف دستی زنانه Birkin چنان خاص و ویژه هستند که حتی اگر حاضر باشید برای یک کیف چیزی بین ۱۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ دلار (در بعضی موارد حتی خیلی بیشتر و در حد میلیون دلار) خرج کنید، باز هم باید برنامه ریزی کنید و مدتی طولانی در فهرست انتظار خریداران صبر کنید تا بتوانید یکی از آنها را صاحب شوید. به خاطر چنین سطح بالایی از تقاضا، کیف های بیرکین را در خانه های حراجی مثل کریستیز هر از چندگاهی به حراج می گذارند تا علاقه مندان آن با صرف کمی پول بیشتر زودتر صاحب این کیف شوند.

    کیف‌های مدل “بیرکین” خانه مد “هرمس” یکی از پرطرفدارترین کیف‌های زنانه به شمار می‌روند.

    کیف هرمس ، مدل بیرکین
    کیف هرمس ، مدل بیرکی

    ایده کیف هرمس بیرکین از کجا آمده است؟

    در سال ۱۹۸۰، کیف بیرکین رسما متولد شد. این لحظه خیلی اتفاقی رخ داد: وقتی جین بیرکین، بازیگر زن فرانسوی سوار همان هواپیمایی شد که ژان لوئی دوما، مدیر هرمس هم مسافر آن بود. خانم بیرکین پیش دوما رفت و شروع به شکایت از کیف دستی فعلی خود کرد. در این گفتگو که مدتی طول کشید و در نهایت به ایده پردازی در مورد یک کیف عالی خیالی منتج شد، کیف بیرکین خلق شد.

    نام  کیف‌ هرمس که از سال ۱۹۸۴ تا کنون تولید می‌شوند، از نام هنرپیشه و خواننده بریتانیایی “جین بیرکین” گرفته شده است.

    کیف “بیرکین” محصولی از شرکت هرمس است که به نام خانم جین بیرکین بازیگر سینما به این نام اسم‌گذاری شده و شاید بتوان آن را یکی از بهترین نمونه‌ی کیف‌هایی دانست که ثروتمندی صاحبش را یادآور می شود.
    همه این کیف را می شناسند و می‌دانند خانمی که آن را در دست دارد نه تنها حداقل ۱۲٫۰۰۰ دلار برای آن پرداخت کرده بلکه به خوبی می‌داند که چگونه با آن خودنمایی کند. بخصوص اگر مدل محشر آن را که به رنگ صورتی است در دست داشته باشد.
    کیف “بیرکین” و همچنین مدل غبطه‌آور قبلی آن یعنی “کلی” که (به نام خانم گریس کلی بازیگر مشهور سینما نامگذاری شد) هر دو با دست و در ایتالیا تولید می‌شوند. اجزای سخت‌افزاری این کیف‌ها از طلا یا پلاتین درست شده‌اند تا کدر نشوند، چرا که عمر این کیف‌ها بسیار طولانی است. راهکار دیگری که می‌تواند بیشتر ثروتمند بودن شما را به نمایش بگذارد سفارش نصب قطعاتی الماس بر این قسمت‌های طلایی و پلاتینی است.
    کیف هرمس مدل بیرکین
    کیف هرمس مدل بیرکین

    چرا کیف بیرکین چنین هواخواه دارد؟

    کیف بیرکین فقط یک محصول شخصی جانبی (اکسسوری) نیست، بلکه حالا کالای مورد تقاضای مجموعه دارها شده است. همان طور که مردها دلبسته جمع آوری کلکسیونی از خودروهای اسپورت و سکه هستند، خانم ها هم مشتاق جمع آوری این کیف ها هستند، به طوری که بزرگترین مجموعه کیف بیرکین در دست ویکتوریا بکهام است که بیش از ۱۰۰ بیرکین دارد که مجموعا ۴/۲ میلیون دلار قیمت دارند!
    یکی از دلایل محبوبیت بالای بیرکین ناشی از فرایند طولانی و پرزحمت تولید آن است. هر بیرکین را یک استادکار تولید می کند که به همه جنبه های تولید کیف به خوبی وقوف دارد. این ستادکار با دقت تمام و نهایت مهارت روی کیف کار می کند و اگر کوچک ترین عیب و ایرادی در چرم مرغوب آن یا ایرادی در دوختش ببیند، کیف را کنار می گذارد.

    کیف هرمس مدل بیرکین
    کیف هرمس مدل بیرکین

    کیف هرمس دستی زنجیری

    کیفی عجیب است که خود یک اثر هنری محسوب می‌شود. این کیف از بیش از ۱۰۰۰ قطعه الماس ومفتول‌های طلا و تیتانیوم ساخته شده است. کیف زنجیری هرمس خاص‌ترین کارِ این برند در زمینه کیف‌های زنانه تا به این‌جا است که تنها سه تا از آن ساخته و در دسترس است.

    مدل کیف هرمس Hermes
    مدل کیف هرمس Hermes

    قیمت این کیف اعجاب‌آور ۲ میلیون دلار است.

    هیچ چیز مانند کیفی که به قیمت یک خانه‌ی زیبا می‌ارزد نمی‌تواند از پولدار بودن صاحبش حکایت کند. و کیف دومیلیون دلاری “دانسه” محصول هرمس این کار را می‌کند. این کیف که توسط پیر هاردی طراحی شده دارای بیش از ۱۱۶۰ قطعه الماس است که جمعا وزنی در حدود ۳۴ قیراط دارند و همگی در رکابی از طلای سفید کار شده‌اند. “دانسه” واقعا بیش از آنکه شبیه یک کیف باشد شبیه یک تکه جواهرات است و نمی‌توان تصور کرد که خانمی برای یک میهمانی شبانه مقداری پول و چند وسیله‌ی آرایش را در آن گذاشته و با خود ببرد. این کیف خیره‌کننده‌ی چشم‌ها و مبهوت‌کننده‌ی ذهن‌هاست. این محصول آنچنان است که وقتی آن را می‌بینید دهانتان از حیرت بازمی‌ماند و تنها ممکن است بگویید: “خدای من”!

    کیف هرمس اصل
    کیف هرمس اصل

    چگونه اصل بودن کیف هرمس خود را تشخیص دهید؟

     

    از آنجائیکه تقاضا برای کیف های دستی لوکس زنانه در بازار افزایش یافته است بنابر این طبیعتا تولید و فروش محصولات تقلبی با نشان برندهای لوکس و مشهور نیز رو به افزایش است. پیشرفت تولید کنندگان تقلبی در بازار امروز به حدی است که تشخیص اصل و یا تقلبی بودن کیف ها دیگر یک چالش جدی محسوب میشود.

    خرید یک کیف لوکس از طراحی مشهور یک هزینه قابل توجه است و هیچ کس دوست ندارد پول خود را برای خرید یک کیف برند اما تقلبی هزینه کند.

    امروزه صحبت از یک کالای تقلبی تصویری از یک محصول ارزان قیمت، پلاستیکی و با دوخت غیر حرفه ای را به ذهن می آورد اما حقیقت این است که بازار محصولات تقلبی به حدی پیشرفت کرده است که این کیف ها نه تنها از جنس کاملا مشابه ساخته می شوند بلکه برچسب سریال و کارت تایید اصالت کالا را نیز به همراه دارند.

    یکی از مشهورترین مدل های کیف زنانه روش های کمی برای تشخیص اصل از تقلبی این مدل وجود دارد. اولا قطعات فلزی می بایست از جنس طلا و یا پالادیوم باشند و صفحه های قرار گرفته بر روی کمربند چرمی روی کیف می بایست در هر چهار گوشه میخکوبی شده باشند.

    به طور مشابه لوگوی هرمس قرار گرفته در قسمت بالای کیف می بایست کاملا صاف و هم راستا با بست فلزی کیف باشد. به نظر می رسد رعایت تمام این جزئیات برای سازندگان تقلبی امکانپذیر باشد اما یک حقه مخفی بر روی قسمت پشت کمربندهای چرمی کیف وجود دارد. یک حک بسیار ظریف در پشت کمربندها که سال تولید و نام هنرمند سازنده کیف در آن درج شده است.

    کیف زنانه هرمس
    کیف زنانه هرمس

     

    عکسی که در فضای مجازی از کیف هرمس ۱۰۰ میلیون تومانی الناز شاکردوست منتشر شده است.
    کیف هرمس
    کیف هرمس

     کیف هرمس ۵۰ میلیون تومانی مهناز افشار 

     کیف ۵۰ میلیون تومانی مهناز افشار
    کیف ۵۰ میلیون تومانی مهناز افشار

     

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل کیف هرمس Hermes نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    مطلب پیشنهادی

    مدل روسری Fendi زنانه

    جدیدترین مدل روسری Fendi زنانه

    در مطلب قبل از مجله اینترنتی ایلیار ، جدیدترین مدل روسری برایتان قرار دادیم. امروز قصد داریممدل روسری …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.