قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » ترفندی جالب برای ترمیم رژگونه شکسته
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ترمیم رژگونه خرد شده
ترمیم رژگونه خرد شده

ترفندی جالب برای ترمیم رژگونه شکسته

  • همه ما با این مساله مواجه شده ایم : در کیف لوازم آرایشی تان به دنبال چیزی می گردید و ناگهان متوجه می شوید که رژگونه یا سایه چشم مورد علاقه تان شکسته و خرده های آن افتضاحی در کیفتان به بار آورده است. اما در حالیکه اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که این رژ گونه خردشده را دور بیندازید، شاید بهتر باشد دست نگه دارید و یکبار دیگر فکر کنید چرا که روشی برای زنده نگه داشتن رژ گونه مورد علاقه تان وجود دارد. این کار راحت تر از چیزیست که فکرش را می کنید.

    پنکیک و رژگونه جزو لوازم آرایشی است که به دلایل مختلف ممکن است خرد شده و بشکند. در ادامه روش ترمیم رژگونه شکسته را آموزش می دهیم تا مانند روز اولش شود.

    نگران نباشید با روش زیر می توانید پنکیک و رژگونه شکسته را به راحتی ترمیم کنید.

    ترمیم رژگونه خرد شده
    ترمیم رژگونه خرد شده

    ترمیم پنکیک و رژگونه شکسته ‎

    حتما شما هم پنکیک و رژگونه شکسته دارید و فکر میکنید دیگر قابل استفاده نیستند، به راحتی میتوانید آن ها را ترمیم کرده و دوباره استفاده کنید.

    حتما برای شما اتفاق افتاده که پنکیک از دست‌تان افتاده و خرد شده؟ در اینجور مواقع هیچ وقت آن را دور نریزید.

    برای خیلی از ما پیش آمده که رژگونه و یا حتی پنکیکی که تازه می خریم یک دفعه از دستمون به زمین بیفتد و خورد شود! در آن لحظه فکر می کنیم تنها کاری که از دستمون برمیاد کشیدن یک آه عمیق از ته دل به مناسبت خراب شدن رژگونمون است.

    رژگونه شکسته

    آن لحظه بدترین احساس رو دارید چون دیگر نمی توانید رژگونه یا سایه مورد علاقه تان را با خودتون حمل کنید. اما دیگر نگران نباشید امروز می خواهم به شما یاد بدهم که چطور لوازم آرایشی پودر شده را ترمیم کنید.

    چه پنکیک مورد علاقه‌ تان از دستتان افتاده باشد و چه رژگونه را به گونه ‌ای استفاده کرده باشید که کناره‌ های آن شروع به ترک خوردن کرده باشد.

    اینجا یک راه حل ساده برای ترمیم انتهای رژگونه خرد شده یا پودر ترک خورده شما آورده‌ ایم به طوری که بتوانید تا آخرین ذره آن را استفاده کنید. بدون آنکه مجبور باشید به صورت وا رفته آن را به کار برید.

     ترمیم رژگونه شکسته
    ترمیم رژگونه شکسته

    وسایل مورد نیاز برای ترمیم رژگونه شکسته

    الکل صنعتی ۷۰ درصد
    قلموی آرایشی
    قاشق فلزی جهت پهن کردن و مالیدن
    خلال دندان

    نحوه ترمیم رژگونه شکسته 

    • با استفاده از قلموی آرایشی تمام پودرها را به جای اولش برگردانید.
    • حالا با پشت قاشق روی پنکیک بزنید تا کامل پودر شود و ساختاری یکدست پیدا کند. چرا که اگر قسمتی درشت و دانه‌دانه و قسمتی پودر باشد نتیجه نهایی چندان مطلوب نخواهد بود. می توانید از یک قاشق یا چنگال برای خردتر کردن پودر استفاده کنید.

    بهترین روش برای نجات یک رژگونه شکسته شده، یا هر لوازم آرایش پودری فشرده دیگر، اینست که از پشت یک قاشق فلزی استفاده کنید و تکه های خرد شده رژ گونه را کاملا به پودر تبدیل کنید.

    • ۱ قاشق چای خوری الکل داخل پودر بریزید. این مایع را با هم ترکیب کنید تا در هم حل شوند و حالت خمیری به خود بگیرند،البته مقدار الکل بستگی به اندازه و مقدار لوازم آرایشی تان دارد. به آرامی به پودر، الکل اضافه کنید تا یک خمیر غلیط به دست بیاورید. بهتر است الکل خیلی کم باشد تا خیلی زیاد. اگر الکل نداشتید، می‌توانید از گلاب هم برای این کار استفاده کنید اما الکل بهتر است چون احتمال رشد میکروب‌ها را پایین می‌آورد. در مرحله بعد با خلال دندون الکل و پودر را هم بزنید تا به شکل خمیر در بیاید. خوب بهم بزنید تا کاملا مخلوط شود.
    • با پشت قاشق خمیر به دست آمده را کاملا صاف و پنکیک را شبیه حالت اولیه آن قبل از شکستن کنید.با ته قاشق مخلوط را فشار دهید.
    • در ظرف را باز بگذارید تا، در طول شب یا در صورت نیاز در زمان بیشتر در هوای آزاد خشک شود. بعد از خشک شدن به همان شکل اول تبدیل می‌شود.  بگذارید یک شب بماند تا کاملا خشک شود، صبح روز بعد خواهید دید که این رژ گونه همانند روز اولش شده است.

    خیلی ساده بود مگه نه؟ شما همچنین می توانید از اسپری برای اضافه کردن الکل به پودر استفاده کنید، با این روش کار شما تمیزتر خواهد بود و باعث می شود بتوانید راحت تر این کار را انجام دهید و الکل بیش از حد به پودر اضافه نکنید.

    ترمیم رژگونه شکسته و پنکیک به این سادگی انجام شد.

    همانطور که می بینید من بارها از این روش برای درست کردن لوازم آرایشی خرد شده استفاده کردم و ظاهرشان اصلا نشان نمیدهد که قبلا یک بار خورد شدند.
    حالا نوبت شماست. اگه سایه یا رژگونه ای دارید که خورد شده و دلتون نمیاد دور بندازیدش حتما از این روش استفاده کنید امتحانش ضرر نداره.

     رژگونه خرد شده
    رژگونه خرد شده

    پس این بار که با رژگونه خردشده مواجه شدید، پیش از اینکه نا امید شوید و آن را دور بیندازید این روش ها را امتحان کنید، با این کار نه تنها میتوانید لوازم آرایش محبوبتان را از نابود شدن نجات دهید بلکه حالا یک رنگ جدید برای استفاده روی لبتان نیز دارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.