قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » معرفی بهترین عطر بهاری زنانه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ادکلن بهاری زنانه
ادکلن بهاری زنانه

معرفی بهترین عطر بهاری زنانه

  • خرید عطر بهاری زنانه در فصل‌‌های بهار و تابستان با فصل‌ های پاییز و زمستان متفاوت است. معمولا عطرهای مناسب فصل بهار و تابستان رایحه ملایم و خنکی دارند و عطرهای فصل‌های سرد، رایحه گرم، تلخ و شیرینی به همراه دارند. از این رو ممکن است خرید عطر زنانه با رایحه تند، گرم و شیرین کمی بینی را آزار دهد و ناخوشایند به نظر برسد.  در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید !

    ویژگی رایحه عطر بهاری زنانه

    فصل بهار و تابستان در ایران، جزء فصل‌ها گرم محسوب می‌شوند. از این رو عطر مناسب فصل گرم، رایحه‌ای مخالف آب و هوا دارد. در این صورت عطر ملایم و خنک احساس خنکی و خوشایندی را القا می‌کند و بینی کسی را در گرما آزار نمی‌دهد.

    یکی از رایحه‌های عطر بهاری زنانه، رایحه گل است. این رایحه گل، پرطرفدارترین عطر زنانه محسوب می‌شود. اما اگر می‌خواهید کمی متفاوت باشید و عطری فانتزی، ملایم و کمی شیرین تهیه کنید، رایحه میوه انتخاب مناسبی خواهد بود.

    برخی از عطرهای ملایم و خنک زنانه نیز رایحه ترکیبی دارد که عطر و بوی متفاوت و خاصی ایجاد می‌کنند. معمولا این رایحه‌ها ترکیبی از گل، میوه، سبزیجات و اسانس‌های گوناگون است. خانم‌هایی که می‌خواهند عطر متفاوتی برای فصل بهار و تابستان بخرند، عطرهای ترکیبی خواسته آنان را برآورده می‌سازد.

    • در فصل بهار و تابستان بهتر است از عطرهایی که ملایم هستند استفاده کنیم چون حس آرامش به انسان می دهند.
    عطر بهاری زنانه
    عطر بهاری زنانه

    ویژگی های عطر و ادکلن های مناسب فصل بهار 

    • خنک و ملایم باشد : در نظر داشته باشید که برای فصل بهار و البته تابستان باید عطری را خریداری کنید که وقتی آن را بو می کنید، حس خنکی و تازگی به شما القا شود. سبک باشد و بوی تندی را به شما القا نکند. بهترین عطر برای فصل بهار عطرهای خنک و ملایم به حساب می آیند. اتفاقا کلیه شرکت های معروف دنیا هم تو کالکشن های فصلی خود این اصول رو در نظر دارند، بنابراین تنها کافیست به فروشنده بگید که قصد خرید بهترین عطر بهاری را دارید تا اون جدیدترین کالکشن بهار رو بهتون معرفی نماید و یا در صورتی که خرید اینترنتی دارید، در بخش مشخصات به اینکه عطر مورد نظر برای چه فصلی مناسب است، دقت کنید.
    • بوی میوه بدهد: عطرهای که در گروه میوه و مرکبات و سبزیجات هستند هم برای استفاده در فصل بهار مناسب اند. عطرهایی که بوی میوه و سبزی هایی مانند نعنا و ریحون رو می دهند برای فصل بهار عالی خواهند بود.
    • تک اسانس نباشد : با این که الان در بازار تمامی عطرها ترکیبی از چند اسانس گوناگون محسوب می شوند، ولی دقت داشته باشید عطری که انتخاب می کنید از اون دست عطرهایی نباشد که تنها از اسانس یک گل تشکیل شده باشد. در حقیقت این عطرها اغلب ملایم نخواهند بود و به نسبت عطرهایی که از چند ترکیب تشکیل شده اند، بوی خوبی را به همراه نخواهند داشت.
    ادکلن بهاری زنانه
    ادکلن بهاری زنانه

    عطر ادکلن باکارات رژ قرمز فرگرانس ورد

    ادکلن باکارات رژ قرمز از برند میسون فرنسیس کوردجیان در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. عطر Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum عطری زنانه و مردانه می باشد. خانواده ی بویایی این عطر شرقی گلی بوده و برای فصول سرد سال مناسب می باشد.

    ظاهر ادکلن باکارات رژ Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum بسیار شیک و زیبا می باشد، بطری عطر مستطیلی و شفاف است و درپوشی طلایی رنگ به زیبایی بر روی آن سوار شده است.

    برخی  از رایحه ها به گونه ای هستند که انسان رو میخکوب می کنند . نمی تونی به  راحتی از کنارشون رد بشی . اگر کسی ازش استفاده کرده باشه نا خودآگاه نسبت به شخصیت اون آدم تحت تاثیر قرار میگیری بدون اینکه شناختی ازش داشته باشی .Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 Extrait باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت از این سبک رایحه هاست. جذاب و مسحور کننده و تاثیر گذار. یک رایحه گرم و شیرین. پر از حس سر زندگی. البته از کمپانی صاحب نامی مثل فرانسیس کرکجان انتظاری جز این هم نمی رفت و این عطر از شاهکار های این کمپانی هست که کمتر کسی هست که با عطر و ادکلن آشنایی داشته باشه و باکارات رژ ۵۴۰ اکستریت رو نشناسه.

    باکارات

    • برند :  گوچی از شرکت فرگرانس ورد
    • مناسب  برای : آقایان و بانوان
    • حجم : ۱۰۰ میل
    • نوع رایحه : گرم، شیرین، تند
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • عطار : فرانسیس کرکجان
    • سال معرفی : ۲۰۱۷
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : تمام فصول بخصوص فصول سرد
    • گروه بویایی : چوبی، مشک، گلی

    عطر ادکلن باکارات رژ اکستریت عطری زنانه و مردانه با رایحه ی شرقی گلی بوده، به دلیل داشتن طبع گرم بهترین انتخاب برای استفاده در فصل پاییز و زمستان می باشد. در نت های آغازین این عطر شما با رایحه ی معطر بادام تلخ و زعفران آشنا می شوید. در قلب این عطر رایحه ی خوش گل یاس و سدر هوش از سرتان خواهد برد و نشاط و شادابی را در شما بر می انگیزند. سپس در نهایت نت پایه از راه رسیده و رایحه ی مشک، عنبر سائل و چوبی های معطر را با خود به همراه می آورد. ساختار این عطر کهربا ، بادام ، چوبی ،میوه ای ، مشک ،گلهای سفید میباشد. رایحه ای که در هیچ عطر دیگری امکان تجربه اش نیست

    رایحه اولیه : بادام، زعفران

    میانی : یاس، سدر

    رایحه پایه : روایح چوبی، عنبر،مشک

    عطر ادکلن ورساچه ورسوس کریستال نویر فرگرانس

    عطر ورسوس کریستال نویر  Versus crystal noir عطری است زنانه وشیک با رایحه گرم وتلخ، مشابه ادکلن ورساچه کریستال نویر مشکی .رایحه گرم این عطر بیشتر از گل یاسمن،نارگیل وفلفل سیاه تشکیل میشود و انتخاب خوبی برای شب های سرد زمستانی و مهمانی های رسمی شبانه میباشد.

    عطر ادکلن فراگرنس ورد ورسوس کریستال نویر Fragrance World Versus crystal noir برگرفته از رایحه ورساچه کریستال نویر زنانه است. این عطر با وجود این‌که در سال ۲۰۰۴ طراحی و معرفی شده، هنوز هم جزو پرفروش‌ترین عطرهای دنیا به‌حساب می‌آید.

    ادکلن زنانه فراگرنس ورد ورسوس کریستال نویر بسیار خوشبو ، بی‌نظیر و رایحه‌ای دلپذیر دارد . پیش رایحه این محصول شگفت انگیز از زنجبیل, هل و فلفل تشکیل شده در ادامه و با گذر زمان میان رایحه آن شامل شکوفه پرتقال , گل صدتومنی , یاسمن و نارگیل می شود ؛ رایحه پایه آن نیز صندل چوب , مشک و کهربا است. این رایحه دل انگیز مناسب برای افراد سخت پسند و طرفدار رایحه های خاص تعریف شده است.

    ادکلن سکریفایس اورجینال زنانه

     

    اجمل ساکریفایس زنانه-Ajmal Sacrifice، با دارا بودن رایحه ای گرم و شیرین مناسب استفاده ی بانوان در میهمانی های شبانه است. ادکلن سکریفایس اورجینال به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود از جمله : گل یاس، مشک و عنبردر گروه بویایی گلدار قرار دارد. همچنین میزان پراکنندگی آن نیز بالا میباشد.  در همان ابتدا نیز جز محبوب ترین و پرفروش ترین عطر های برند Ajmal قرار گرفت.

    بعضی از برندهای عطر هستند که نامشان خیلی شنیده‌ نمی‌شود؛ اما عطرهای باکیفیتی را تولید می‌کنند. برند «اجمل»  (Ajmal) برای شب‌های پاییزی و زمستانی یک عطر جالب و مرموز را معرفی کرده است. این عطر ۵۰ میلی‌لیتری  «Sacrifice for Her» نام دارد.

    • برند : اجمل Ajmal
    • مناسب برای : خانم ها
    • حجم : ۵۰ میل
    • نوع رایحه : گرم، شیرین
    • غلظت عطر : ادوپرفیوم
    • کشور تولید کننده : امارات
    • مناسب فصل : فصول سرد

    پس از اسپری‌کردن اجمل Sacrifice for Her روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گل یاسمین و نت‌های آبی (اقیانوسی) خواهید شد. این نت‌های دریایی و گلی، هیجان و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از ترکیب شکوفه‌ی پرتقال و وانیل ساخته ‌شده‌اند. بوی این ترکیب شیرین، انرژی مثبت و اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه می‌کند. پس از مدتی، نت‌های پایانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. نت‌های پایانی از عنبر و مشک تشکیل‌ شده‌اند. این نت‌ها با بوی مرموز و عمیقشان، تمرکز و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کنند.

     

    • رایحه اولیه: گل یاس-آب
      میانی: وانیل-شکوفه ی پرتقال
      رایحه پایه: مشک – عنبر

    ________________________________________________________________

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    ________________________________________________________________

     

     

    عطر زنانه مانیفستو Manifesto

    یکی از بهترین عطرهای زنانه که در بهار مورد استفاده قرار می گیرد و باعث ایجاد خنکی می شود، عطر منیفستو می باشد. رایحه این عطر از  انگور فرنگی سیاه، ترنج، گل یاس، برف، چوب صندل سفید، دانه تونکا، وانیل و سدر تشکیل شده است و حس بسیار خوبی را به انسان منتقل می کند.

    ادکلن ایوسن لورن منیفستو زنانه Manifesto - حجم 25 میل

     

     

    عطر زنانه لالیک آمور 

    لالیک لامور یکی از محبوب ترین عطرها است که دارای رایحه ای ملایم است و قدرت ماندگاری بالایی دارد. خانم های که دنبال تنوع دادن در عطرهای که استفاده می کنند، هستند بهترین انتخاب عطر زنانه لالیک لامور است. بوی این عطر تشکیل شده از گل رز، ترنج، بهار نارنج، گل یاس، یاسمن و مریم است. این رایحه ها باعث شده اند که L’ AMOUR LALIQUE عطری ملایم، شیرین و کمی ترش باشد.

    ادکلن لالیک لامور زنانه اورجینال شرکتی جانوین - حجم 100 میل

    عطر زنانه شنل چنس Channel Chance

    شنل چنس اوتندر-صورتی-Chanel Chance Eau Tendre عطری است با رایحه ملایم و شیرین . این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .عطر شنل چنس اوتندر عطری است زنانه و محرک.

    ادکلن شنل چنس او تندر صورتی Channel Chance - حجم 100 میل

    _____________________________________________________________________

    برای همسرم چی بخرم؟

    _____________________________________________________________________

    ادکلن اکلت زنانه  Eclat

    عطر اکلت لانوین دآرپج جانوین توسط Karine Dubreuil خلق شد. با شیشه‌ ای بنفش که طرح زیبایی به رنگ طلایی روی آن کار شده است . شیشه  عطر و ادکلن ادو پرفیوم LECATE به گونه ای شکل گرد ، ظریف و لاکچری برای بانوان عزیز طراحی و تولید گردیده است. شیشه این ادکلن کاملا شفاف است به گونه ای که مایع درون ادکلن بخوبی قابل دیدن و مشاهده است. درپوش این شیشه عطر و ادکلن به رنگ سیاه است . درب شیشه این ادکلن تضاد بسیار جالبی ایجاد کرده و از گردن شیشه این عطر و ادکلن حالت گردنبند آویز شبیه به برج ایفل در پاریس و فرانسه آویزان بوده که زیبایی شیشه ادکلن را دو برابر کرده است

    ادکلن اکلت زنانه اورجینال شرکتی جانوین Eclat – حجم ۱۰۰ میل

    ادکلن ورساچه صورتی Versace Bright 

    ورساچه برایت کریستال-Versace Bright Crystal عطری است ملایم و شیرین.

    این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال- VersaceBright Crystal عطری است زنانه و خاص. بطری صورتی اش آن را در مقایسه با Crystal Noir لطیف تر و درخشان تر جلوه می دهد.

    ادکلن زنانه ورساچه برایت کریستال - حجم 90 میل

    • مهم‌ترین ویژگی‌های عطر بهاری زنانه چیست؟

    بیشتر عطرهای زنانه حاوی روایحی مانند رایحه دلنشین گل‌ها، گیاهان و میوه‌ها هستند. معمولا عطرهای زنانه شیرینی و لطافت خاصی دارند تا بتوانند وقار و جسارت زنانه را به رخ دیگران بکشند.

    • خوشبوترین عطرهای بهاری زنانه کدام هستند؟

    هرچند که انتخاب عطر کاملا به سلیقه فردی شما بستگی دارد، اما می‌توان در میان عطرهای خوشبوی زنانه به عطرهایی از برندهای دیور، شنل، مارک جاکوبز و گوچی اشاره کرد.

    • در انتخاب عطر بهاری زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

    هنگامی که می‌خواهید یک عطر زنانه خوشبو و جذاب را انتخاب کنید، باید به سن خودتان و ‌موقعیت زمانی و مکانی استفاده از عطر توجه ویژه‌ای داشته باشید.

    مثلا بهتر است عطرهای بسیار شیرین و گرم را برای روزهای سرد سال و فضاهای روباز انتخاب کنید یا در روزهای بهاری هم عطرهایی با رایحه ملایم گل‌های بهاری را در نظر بگیرید.

    معمولا عطرهایی با نت‌های میوه‌ای انتخاب جسورانه‌تری برای خانم‌های جوان و عطرهایی با نت‌های گل‌فام و وانیلی انتخاب برازنده‌تری برای خانم‌های میانسال هستند.

    • کدام عطرهای زنانه برای فصل بهار مناسب‌تر هستند؟

    عطرهایی با رایحه معتدل و خنک که آمیزه‌ای از گل‌های بهاری، توت‌ها یا میوه‌های ترش را در خود جای داده‌اند، می‌توانند گزینه‌های جذاب‌تری برای فصل بهار باشند.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. آیا نوشته معرفی عطر زنانه مناسب بهار و تابستان برایتان مفید بوده است؟ شما کدام یک ار موارد بالا را برای خرید عطر برای تابستان پیشنهاد می‌دهید؟ ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید

    بهترین ادکلن های زنانه برای فصل پاییز

    بهترین عطر زنانه مناسب محل کار

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.