قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » معنی علامت های محصولات آرایشی چیست؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار
لیبل محصولات آرایشی
لیبل محصولات آرایشی

معنی علامت های محصولات آرایشی چیست؟

  • معنی علامت های محصولات آرایشی چیست؟

    بنظرم لازم هست هست که هر خانمی بدون علایم پشت لوازم آرایشی که میخره چه معنی داره؟ در پست قبلی درباره تاریخ انقضا محصولات آرایشی رو چطور بفهمیم ؟ صحبت کردیم

    روی تمام محصولات تولید شده، چه غذایی چه آرایشی و بهداشتی، چه پوشاک و …. یک سری علائم و نشانه وجود دارد که هر کدام معنی خاصی می دهند و دقت و توجه به آن ها مهم و گاها الزامی است. 

    پشت هر محصول زیبایی و آرایشی درست در قسمت راست – پایین، دسته ای از علایم ناخوانا و پیچیده قرار دارن. البته خیلی راحته که بیخیالشون بشین به خصوص وقتی که فروشنده و یا دکترتون گفته باشه در صورت استفاده از این محصول پوست، ناخن و یا موی جوان تر، لطیف تر و سلامت تری خواهین داشت. اما یه سوال پیش میاد، واقعا همین کافیه؟! نباید بدونین چی به چیه تا بتونین بهترین انتخاب رو بکنین و در زمان بهینه ازش استفاده کنین؟! برای همین چندتا تا از مهم ترین این علامت های محصولات آرایشی رو براتون آوردیم تا بدونین که چطور انتخاب کنین! در این جا ما چند نشانه که مربوط به بسته بندی های لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد را به شما معرفی می کنیم تا در هنگام خرید لوازم آرایشی و یا خرید لوازم بهداشتی اطلاعات بیشتری نسبت به آن محصول داشته باشید. چون مهم ترین اصل در هر چیزی حفظ و اهمیت به سلامتی است. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.
    لیبل محصولات آرایشی
    لیبل محصولات آرایشی

    علامت های محصولات آرایشی

    علامت های محصولات آرایشی : نقطه ی سبز (Green Dot)

    وقتی که همچین علامت سبز رنگ (یا بیشتر مواقع سیاه سفید) رو روی محصول آرایشی می بینین به این معنیه که در صورتی که محصول تمام بشه، کارخانه تولید کننده هزینه بازیافت اون رو برعهده می گیره.

     این علامت روی بسته بندی محصولات گویای این است که شرکت مورد نظر در روند بازیافت بسته بندی محصولات خود کمک مالی دارد.

    علامت محصولات آرایشی
    علامت محصولات آرایشی

    علامت های محصولات آرایشی : علامت تخمینی (Estimated Sign)

    به معنای این هستش که محصول مورد نظر ارزش هزینه ای که براش میشه رو داره و به اندازه ای که پول میدین تسهیلات دریافت می کنین.

    این علامت معمولا بر روی محصولاتی دیده می شود که ساخته ی اروپا هستند و به این معناست که این محصول برای خرید و هزینه ای که پرداخته می شود، ارزش دارد.

    علامت محصولات آرایشی
    علامت محصولات آرایشی

    برگه ی دوم (Leaflet)

    اگر به دنبال دانسته های بیشتر در مورد محصول آرایشی مورد نظرتون هستین، این علامت نشون میده که اگر برگه ی رویی محصول رو بردارین، زیرش توضیحات اضافی رو میتونین دریافت کنین.

    علامت پشت محصولات آرایشی
    علامت پشت محصولات آرایشی

    قابل اشتعال (Flammable)

    خب همونطور که از اسمش پیداست، این محصول قابلیت آتش گرفتن داره و نباید با درجه حرارتی بالا یا شعله مستقیم تماس پیدا کنه. در نتیجه موقع استفاده از اسپری مو حواستون باشه شلعه ای در نزدیکیتون نباشه!

    محصولات آرایشی
    محصولات آرایشی

    حلقه ی موبیوس (The Mobius Loop)

    ممکنه این حلقه به چشمتون آشنا باشه، مثلثی تشکیل شده از ۳ فلش که به ما میگه این پکیج قابلیت بازیافت شدن رو داره و اینکه  خود پکیج از مواد بازیافت شده ساخته شده و بعضی مواقع با یک درصد قابل سنجش هستش.

    این نشانه که بر روی اکثر محصولات دیده می شود، به معنای قابل بازیافت بودن آن محصول است. این سه فلش که بصورت مثلثی در آمده، معمولا به رنگ سبز و یا مشکی و سفید روی محصولات چاپ شده است.

    علامت های محصولات آرایشی
    علامت های محصولات آرایشی

    این علامت مربوط به قابل بازیافت بودن یا نبودن محصول ندارد و فقط نشان دهنده شهروندی است که با حفظ پاکیزگی سعی در کمک به سلامت محیط زیست دارد.

    پشت محصولات آرایشی
    پشت محصولات آرایشی

    ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    View this post on Instagram

    سلاام دوستای عزیزم🙋‍♀️🤗بنظرم لازم هست هست که هر خانمی بدونه #علایم پشت #لوازم_آرایشی که میخره چه معنی داره؟ موافقید؟ یا نه ؟ علامت های #محصولات_آرایشی : نقطه ی سبز (Green Dot) وقتی که همچین علامت سبز رنگ (یا بیشتر مواقع سیاه سفید) رو روی #محصول_آرایشی می بینین به این معنیه که در صورتی که #محصول تمام بشه، کارخانه تولید کننده هزینه #بازیافت اون رو برعهده می گیره. این علامت روی بسته بندی #محصولات گویای این است که شرکت مورد نظر در روند #بازیافت بسته بندی #محصولات خود کمک مالی دارد حلقه ی #موبیوس (The Mobius Loop) ممکنه این حلقه به چشمتون آشنا باشه، مثلثی تشکیل شده از ۳ فلش که به ما میگه این پکیج قابلیت بازیافت شدن رو داره و اینکه  خود پکیج از مواد #بازیافت شده ساخته شده و بعضی مواقع با یک درصد قابل سنجش هستش. این نشانه که بر روی اکثر #محصولات دیده می شود، به معنای قابل بازیافت بودن آن محصول است. این سه فلش که بصورت مثلثی در آمده، معمولا به رنگ سبز و یا مشکی و سفید روی محصولات چاپ شده است. اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره 🙏 ❤ نظراتتونو تو کامنت بنویسید 👇✏ پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید 😍 ❤ Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun . 🌐 http://www.iliyar.com #زیبایی #دخترونه #فالو_کن #بلاگر #آرایشی #اکسپلور #ترفند #محصولات_آرایشی #لوازم_آرایشی #زیبایی #آرایشی #بلاگر #اکسپلور #علامت_آرایشی

    A post shared by iliYar♡فروشگاه آنلاین ایلیار (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.