قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » عطر مینیاتوری چیست و چه کاربردی دارد؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار
عطر مینیاتوری
عطر مینیاتوری

عطر مینیاتوری چیست و چه کاربردی دارد؟

  • خرید عطر و ادکلن اصل همیشه به عنوان یکی از دغدغه های اساسی آقایان و بانوانی که چه برای خودشان چه برای تهیه ی هدیه به دنبال عطر یا ادکلنی با کیفیت  واصل در کنارقیمتی مناسب هستند مطرح بوده. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید !

    این روزها استفاده روزانه از انواع عطرها به بخشی از استایل شخصی افراد شیک‌پوش و اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم که در طول روز از استشمام رایحه خوش عطرمان لذت ببریم و در کنار این لذت شخصی، با نشان دادن سلیقه خاص خود در انتخاب عطر محبوبمان در تمام محیط‌های رسمی، نیمه‌رسمی یا حتی کاری و دوستانه به‌خوبی بدرخشیم. از طرف دیگر، عطر روزانه بعضی افراد به‌نوعی امضای شخصیشان محسوب می‌شود و بسیاری از اطرافیان آنها را با این رایحه خاصشان می‌شناسند.

    خرید عطر مینی
    خرید عطر مینی

    مزایای عطر مینیاتوری چیست ؟

    • عطر مینیاتوری، عطرهایی در حجم های ۳ تا ۱۵ میلی لیتری با ظاهری کاملاً مینیاتوری؛ مناسب عاشقان عطر که در انتخاب عطر به نوعی تنوع طلب هستند یا ترجیح می دهند، عطر را در زمان کوتاهی مصرف و سراغ عطر دیگری بروند!

    حالا شاید خیلی از شما به این دغدغه دچار شده باشید که چطور می‌توانید در تمام طول روز از رایحه دلپذیر عطر مورد علاقه‌تان لذت ببرید، درحالی که نمی‌توانید همیشه شیشه عطرتان را به همراه داشته باشید! پاسخ به این سوال بسیار ساده و کوتاه است: بهتر است سراغ عطرهای مینیاتوری بروید!

    بهترین عطر زنانه مناسب محل کار

    یکی از رایج‌ترین کاربردهای عطرهای مینیاتوری یا جیبی، این است که شما می‌توانید به‌راحتی آنها را در جیب یا کیف جای دهید تا در طول روز نگران تجدید عطر نباشید. به این ترتیب شما می‌توانید بدون نیاز به همراه داشتن بطری‌های اصلی و بزرگ عطر، در هر زمان و مکانی که اراده کنید، یک عطر کوچک اما اورجینال برای مصارف روزانه در دسترس داشته باشید.

    •  اولین مزیت عطرهای مینیاتوری، جیبی بودن آن است، شیشه های این عطرها به دلیل حجم کم به راحتی داخل جیب و کیف شما جا می شوند و می توانید همیشه رایحه خوش عطر مورد علاقه تان را همراه خود داشته باشید.
    • مزیت دوم تطابق کامل مواد تشکیل دهنده عطر مینیاتوری و اصل آن است. نمونه مینیاتوری هر عطر از نظر شکل ظاهری، کیفیت، پخش بو و ماندگاری هیچ تفاوتی با نمونه های پر حجم آن ندارد.
    • برخی افراد هستند که در استفاده از عطر تنوع طلب هستند و ترجیج می دهند هر روز از یک عطر متفاوت از روز قبل استفاده کنند؛ اما به دلیل اینکه طول عمر مفید عطر ها حدوداً یکسال است و چند شیشه عطر را نمی توانند ظرف یکسال استفاده کنند، ترجیح می دهند کلکسیونی از عطرهای مینیاتوری داشته باشند و به نیاز تنوع طلبی خود در رایحه ها اینگونه پاسخ دهند.یکی دیگر از کاربردهای عطرهای مینیاتوری، پیشنهاد دادن آنها به افراد تنوع‌طلب یا سخت‌پسند است. در چنین مواردی، فرد می‌تواند بدون پرداخت هزینه‌های بالا برای خرید عطر، هم حس تنوع‌طلبی را با تهیه و مصرف عطرهای مختلف تامین کند و هم اگر در انتخاب یک عطر خاص شک دارد، بعد از امتحان کردن نوع مینیاتوری آن برای خرید تصمیم نهایی بگیرد.

     

    • به عنوان مزیت چهارم می توانیم به این نکته اشاره کنیم که: گاهی هم پیش می آید که از خرید یک عطر مطمئن نیستیم و ترجیح می دهیم اول عطر را مدتی تست کنیم و بعد از اطمینان بیشتر، عطر را در حجم بالا تهیه کنیم. عطرهای مینیاتوری برای این شرایط هم کاملاً می توانند نیاز این افراد را رفع کنند.

     

    •  اما نکته آخر که بسیار هم مهم است، قیمت این عطرهاست. همانطور که عطرهای مینیاتوری حجم آن ها کمتر است به همان میزان قیمت آن هم کمتر است. و مجبور نیستید برای رایحه عطر مورد علاقه تان مبلغ هنگفتی پرداخت کنید.

     

    • عطرهای مینیاتوری همیشه و همواره گزینه‌های جذابی برای کلکسیونرهای عطر هم محسوب می‌شوند. این افراد می‌توانند بطری‌های کوچک و زیبای عطرهای جیبی را در کنار نمونه‌های اصلی داشته باشند یا به‌تنهایی کلکسیونی از عطرهای جیبی زیبا تشکیل بدهند.

    فقط به خاطر داشته باشید که این روزها بسیاری از افراد سودجو اقدام به تولید عطرهای مینیاتوری تقلبی کرده‌اند که تشخیص تفاوت ماندگاری،‌ پخش بو و رایحه آنها با نمونه‌های اصلی کار چندان ساده‌ای برای همه نخواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما انواع عطرهای مینیاتوری را از فروشگاه‌های معتبر عرضه عطر و ادکلن خریداری کنید.

    خرید عطر مینیاتوری
    خرید عطر مینیاتوری

    عطر مینیاتوری چیست ؟

    درواقع عطر مینیاتوری در بیشتر اوقات از نظر ظاهر بطری، جعبه، ترکیبات شیمیایی، ماندگاری و پخش بو هیچ تفاوتی با نمونه اصلی خود ندارند و فقط در ابعاد کوچک‌تری عرضه می‌شوند و تفاوت اصلیشان با سمپل عطر همین تفاوت ظاهری و حجم بیشتری که دارند می باشد. این عطرها درست مانند نمونه بزرگ و اصلی دارای بچکد و سریال روی جعبه هستند.

    عطر های مینیاتوری (که بعضا به اونها عطر کوچک یا عطر جیبی هم میگن) به عطرهایی گفته میشه که در سایز های خیلی کوچک ولی با شکل جعبه و شیشه ی یکسان با نمونه های اصلی تولید میشه و هم برندهای اصلی و هم برندهای متفرقه این نوع عطر ها رو تولید میکنن.

    عطرهای مینیاتوری اصل، دقیقا مشابه نمونه های بزرگترشون تولید میشن و تمام محتوا با نمونه ی اصلی یکسان هست، و جعبه داری بچ کد و سریال هست و از نظر محتوی هیچ تفاوتی با نمونه ی بزگشون ندارن، و فقط تفاوت در سایز جعبه و شیشه عطر هست.

    برندهای متفرقه هم عطرهای مینیاتوری رو با شکلی شبیه به عطرهای اصلی تولید میکنن که البته نام برند روی جعبه معمولا نوشته شده و جعبه ی این نمونه مینیاتوری ها با نمونه ی اصلی اندکی تفاوت داره که مشخصا مایع محتوای شیشه ی مینیاتوری برندهای متفرقه یه کپی از نمونه های اصلی هست و تقریبا سعی شده رایحه شبیه به نمونه ی اصلی باشه.

     

    معروف ترین شرکت های عطر مینیاتوری

    • برند کالکشن در حجم ۲۵ میل
    • اسمارت کالکشن در حجم ۳۰ میل
    عطر مینیاتوری
    عطر مینیاتوری

    برای خرید عطر مینیاتوری به کجا مراجعه کنیم؟

    همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، عطرهای مینیاتوری باید مانند نوع اصلی آن ها، بر روی بسته بندی، سریال و بچ کد داشته باشند، بنابراین قبل از خرید حتماً این نکات را مورد بررسی قرار دهید.

    حالا که مزیت های عطرهای مینیاتوری را یکی یکی باهم بررسی کردیم بیایید ببینیم از کجا می توانیم این عطرها را تهیه و به اصل بودن آن اطمینان داشته باشیم؛

    برای اطمینان بیشتر درباره خرید عطر مینیاتوری ، بهتر است به سراغ فروشگاه‌های معتبر حضوری یا فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن برویم. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ایلیار ، انواع عطرهای مینیاتوری یا عطر و ادکلن جیبی اصل و اورجینال را با بهترین قیمت در بازار برای فروش عرضه کرده است.

    همان طور که می‌دانید هنگام خرید عطر و ادکلن مینیاتوری حتما باید از اصل بودن آن‌ها و مطمئن بودن فروشنده اطمینان حاصل کنید.

    مشاهده و خرید عطر مینیاتوری در فروشگاه ایلیار

     چند نمونه از عطرهای مینیاتوری

    ادکلن اکلت لانوین مینی

    ادکلن اکلت اگه آلرژی، سردرد و میگرن دارید اکلت بهترین عطر برای شما هست. طراحی و فرمولاسیون این عطر زنانه را عطرساز معروف «کارین دابرویل» (Karine Dubreuill) انجام داده است. این عطر برای روزهای بهاری و تابستانی، کاربرد بسیار زیادی دارد

    اگر به شیشه‌ی عطر اکلت زنانه نگاه کنید. مایع بنفش درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود.

    ادکلن ایفوریا برند کالکشن کد ۰۹۱ – حجم ۲۵ میل

    ادکلن ایفوریا برند کالکشن  شماره No.091 فرم کوچک شده عطر مردانه کلوین کلاین مدل Euphoria است که در حجم ۲۵ میلی متری تولید و به بازار عرضه شده است.

    عطر مردانه سی کی ایفوریا برند کالکشن brand collectionدارای هارمونی فوق‌العاده از ادویه‌ها و چوب‌های معطر است و به همین دلیل در دسته ی گروه بویایی شرقی و تند قرار گرفته است.

    عطر ادکلن ورساچه دیلان بلو زنانه Dylan Blue

    ادکلن برند کالکشن مدل ورساچه دیلان بلو زنانه عطری است خنک، تند و شیرین که در حجم ۲۵ میل تولید و روانه بازار عطر و ادکلن گردیده است. به دلیل طبع خنکی که دارد مناسب استفاده در روزهای گرم سال است.

    پس از اسپری نمودن عطر ادکلن ورساچه دیلان بلو زنانه بر روی پوست و لباستان ، بلا فاصله متوجه رایحه ی انگور سیاه ، شبدر ، سیب ، نعناع ارغوانی خواهید شد. این ترکیبات لذت بخش در شما حس نشاط و شادی را ایجاد می‌کند.

    با گذشت مدتی، متوجه جانشینی نت میانی با نت‌ ابتدایی خواهید شد. این نت‌ از یاس ، هلو ، پتالیا ، رز ، میوه گل رز تشکیل شده‌ است. این ترکیبات گلی و میوه ای تمرکز و اعتماد به نفس بالایی در شما ایجاد می‌کند. سپس نتهای پایانی جایگزین نتهای میانی خواهند شد این ترکیبات از بوته وحشی جاوی ، نعناع هندی ، روایح چوبی ، مشک ساخته شده اند.

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

     

    شما طرفدار کدام عطر مینیاتوری هستید؟ از تجربه استفاده خود در بخش نظرات کاربران برای ما بنویسید.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

    برند فراگرانس ورد / محبوبترین ادکلن های جهان

    کادو ولنتاین برای دختر خانوم های لاکچری

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.