قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » ادکلن جادور دیور عطر مورد علاقه کیت وینسلت
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ادکلن جادور دیور
ادکلن جادور دیور

ادکلن جادور دیور عطر مورد علاقه کیت وینسلت

  • افراد مشهور همیشه به سراغ بهترین ها می روند و در حوزه انتخاب عطر هم که جای خود دارد و سلبریتی ها روی این قلم خوشبو واقعا وسواس به خرج می دهند. این روزها عطر و ادکلن جایگاه ویژه‌ای در زندگی همه ما پیدا کرده و به یکی از کالاهای لوکس و البته پرطرفدار به ویژه در تمام طول سال تبدیل شده است. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید !

    مثلا استفاده از عطر مناسب با شرایط و موقعیتی که هر فرد در آن قرار می گیرد، یکی از مسائل مهمی است که شاید در ابتدا کم اهمیت جلوه کند اما وقتی وارد ماجرا می شویم، می فهمیم که برعکس، همین جزییات است که ما را به یک خوش تیپ تمام عیار تبدیل می کند.

     

    خوش بویی نکته مهمی است که همه به آن اهمیت می دهند و سعی می کنند با انتخاب دقیقشان برای استفاده از یک عطر، نزد همه خوش بود باشند. شاید شما هم همیشه این نکته را که هر کس باید عطر مخصوص خودش را داشته باشد و همیشه و همه جا با آن بو شناخته شود را شنیده باشید اما الان اوضاع کمی فرق کرده و دیگر خبری از این حرف ها نیست.

     

    در واقع این روزها هر کس بنا به تناسب شغل و موقعیتش و البته مراسمی که قرار است در آن شرکت کند، عطرش را انتخاب می کند. بی دلیل هم نیست که این همه تنوع و رنگارنگی محصولات مختلف را از کمپانی های مطرح می بینیم. مثلا بد نیست بدانید امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق هر دو از عطر ANGEL استفاده می کنند و از بویش هم واقعا لذت می برند.

     

    جادور دیور عطر مورد علاقه کیت وینسلت

    تایتانیک را که حتما دیده‌اید. رُز معروف قصه‌ی تایتانیک، عاشق بوی عطر ژَدور است. کیت می‌گوید که از کودکی عاشق بوی این عطر بوده و همیشه یواشکی از عطر مادرش، چند پیست پیست! ناقابل به خود می‌زده است.

    عطر مورد علاقه کیت وینسلت
    عطر مورد علاقه کیت وینسلت

    این عطر در پس‌زمینه‌ای از بوی خوش یاسمن، بوی ترنج و عطر شادی‌آور گل رز را به همراه دارد. این را هم اضافه کنم که شارلیز ترون دیگر ستاره‌ی اسکاری هالیوود هم به این عطر علاقه‌ی خاصی دارد.

     

    کیت وینسلت بازیگر معروف قصه ی تایتانیتک می باشد که عطر مورد علاقه آن ژدور (J’ADORE) از برند دیور می باشد.

    ادکلن جادور دیور
    ادکلن جادور دیور

    عطر هنرپیشه مورد علاقه شما

    استفاده از عطر و ادکلن یکی از بایدهای زندگی هنرمندان است و این دسته از افراد معمولا در مهمانی ها و در مراسم مختلف عطرهای خاصی را استفاده می کنند. این عطر می تواند به نوعی نشان دهنده شخصیت آن هنرمند باشد.

    عطر هنر پیشه مورد علاقه شما چیه؟

     

    عطر جادور دیور
    عطر جادور دیور

    چرا باید از فروشگاه ایلیار خرید کنیم؟

    در جواب این سوال به شما عزیزان می گویم که تیم ایلیار دارای سابقه طولانی در زمینه کادو و هدیه است .

    فروشگاه اینترنتی ایلیار چه ویژگی هایی دارد؟

    • پشتیبانی ۲۴ ساعته (واتس آپ و اینستارام)
    • اصالت کالا
    • کادوپیچ رایگان
    • خرید بیشتر از ۳۰۰ هزار تومان ارسال رایگان
    • کدهای تخفیف متنوع

    پس با اطمینان خاطر از ما خریداری کنید . خبر خوب دیگر این است که شما با فالو کردن صفحه اینستاگرام ما میتوانید در مسابقات متنوع ما شرکت کنید و برنده شوید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.