قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » کسب درآمد بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب CryptoTab
فروشگاه اینترنتی ایلیار
کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب
کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب

کسب درآمد بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب CryptoTab

  • آیا تا به حال در مورد کریپتو تب (CryptoTab)، افزونه استخراج بیت کوین چیزی شنیده اید؟ اگر شما نیز اخبار مربوط به دنیای کریپتو و همچنین کانال ها و گروه های مربوط به ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کنید قطعا به تازگی به مطالبی در رابطه با درآمدهای بسیار زیاد، بدون زحمت و تنها با جمع کردن زیر مجموعه از طریق لینک ریفرال بر خورده اید و شاید حتی برخی از دوستانتان لینک هایی مبنی بر همین موضوع برایتان فرستاده اند، در این مقاله قصد داریم به صورت جامع موضوعی که اصطلاحا بحث داغ این روزها شده است بپردازیم و پرده از حقایق مرتبط با کریپتوتب برداریم. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید.

    کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب
    کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب

    کریپتو تب بروزر چیست ؟

    یکی از نرم افزار هایی که در عرصه ماین کردن بیت کوین میتونه به شما کمک کنه CryptoTap میباشد

    این نرم افزار به شما این امکان را میدهد تا با استفاده از سیستم خود بیت کوین ماین کنید و کسب درآمد کنید. این برنامه کاملا رایگان می باشد و هر کسی به راحتی میتواند از ان استفاده کند

    روش کار این برنامه اینگونه است که از سیستم شما به عنوان سروری برای جا به جایی بیتکوین میکند و در عوض مقدار پولی را به شما به عنوان سود میدهد.مصرف اینترنت زیادی ندارد اما میتواند مقداری از سی پی یو را درگیر خودش کند.مقدار سود ان در کوتاه مدت به چشم نمیاد اما در بلند مدت شما سود کلانی کرده اید.

    معرفی این برنامه به دوستان فعالتان یکی از بهترین و سریعترین مسیر های درآمد بالا میباشد

    ماین کردن هم در این برنامه بسیار مهم است به طوری ک هر یک ثانیه که شما ماین نمیکنید , در حال از دست دادن یک سکه از صندوق یک گنج بزرگ هستید!!

    هدف کریپتوتب به دست آوردن بیت کوین هنگام استفاده از مرورگر گوگل کروم می‌باشد. این همان برگ برنده ای است که کریپتوتب از آن بهره می‌برد و شما را مجاب به استفاده از آن می‌کند. مفهوم جالبی می‌باشد، اینطور نیست؟

    ایده آنها این است که شما این افزونه را برای مرورگر گوگل کروم خود دانلود کنید و در این صورت شما می‌توانید به هنگام استفاده از مرورگر و جست و جو در اینترنت، بیت کوین استخراج کنید. در واقع اگر با این اپلیکیشن فعالیت کنید، شما بیت کوین بدست خواهید آورد. شما می‌توانید دوستانتان را به این برنامه دعوت کنید و بیت کوین بیشتری بدست آورید.

    این شرکت بیان کرد که شما در عرض یک ماه با این برنامه می‌توانید ۱ بیت کوین (BTC) بدست آورید (البته باور این امر دشوار است)، با این حال آنها بیان نکردند که چند نفر را باید دعوت کنید تا بتوانید بیت کوین استخراج کنید. تا زمانی که مرورگر کروم باز است و شما این افزونه را دارید، قادر خواهید بود درآمد خود را داشته باشید.

    دانلود و نصب این افزونه رایگان می‌باشد و بدون اینکه کار خاصی کنید، بیت کوین به دست خواهید آورد.

    ممکن است که شعار تبلیغاتی این افزونه، خیالی و دور از ذهن باشد. اما در واقع یک مفهوم ساده و منطقی برای راه اندازی و استفاده می‌باشد که از مرورگر و رایانه شما برای استخراج ارز دیجیتال بهره می‌برد.

    در این روش، سود حاصل از ماینینگ بین تمام افراد استفاده کننده از این افزونه پخش می‌شود.

    کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب
    کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب

    افزایش چند برابری سرعت ماین با کریپتو تب بروزر CryptoTab Browser

    افزایش ۸ برابری سرعت ماین بیت کوین با CryptoTab Browser

    آپدیتی که اخیرا سایت کریپتو تب ارائه داده سرعت ماینینگ رو ۸ برابر کرده(نسبت به نسخه قبل که پلاگین بود)!کمتر از سی پی یو تون کار بکشید و بیشتر بیت کوین کسب کنید…
    برای این کار فقط کافیست از لینک زیر مرورگر کریپتو تب رو دانلود کنید و شروع به ماین کردن با سرعت رویایی کنید
    اگر قبلا در “افزونه کریپتو تب” مقداری بیت کوین ماین کردید و نمیخواهید از صفر شروع کنین نگران نباشید فقط کافیست از طریق این برنامه همانند قبلی وارد اکانت خود بشید و بیت کوین های ماین شده تا کنون را دریافت کنید!!

    قابلیت جذب زیرمجموعه تا ۱۰ سطح پایین تر یعنی از زیرمجموعه، زیرمجموعه هایتان هم میتواید درآمد کسب کنید.

    کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب
    کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب

    بیت کویت خودتان را استخراج کنید و با دعوت از دوستانتان درآمد بیشتری کسب کنید!

    همانطور که دوستانتان را دعوت می کنید، توضیح دهید که آنها باید به طور منظم از مرورگر کریپتو تب برای بازدید وب سایت ها، شبکه های اجتماعی، تماشای فیلم های آنلاین و غیره استفاده کنند. وقتی پنجره مرورگر باز است سرعت استخراج بیشتر خواهد بود. به این ترتیب، آنها پول بیشتری کسب می کنند در حالی که درآمد شما هم افزایش می یابد.
    بخشی از یک استخر بزرگ معدنی بشید! قدرت پردازش استخر بزرگتر یعنی بلاک های بزرگتر می توانند حل شوند و درآمد بیشتری می توانید کسب کنید! دوستان فعال خود را دعوت کنید، کسانی که آنها هم دوستان خود را دعوت میکنند و شروع به دریافت پول واقعی کنید! و بیش از ۱ بیت کوین در هر ماه بدست آورید!
    شما درصدی از درآمد هر کاربر فعال CryptoTab Browser که لینک شما را برای ثبت نام دنبال می کند دریافت خواهید کرد (بدون کاهش درآمد زیر مجموعه ها). شبکه عضویت شما به ده سطح دوستانتان گسترش خواهد یافت.
    وقت و تلاش خود را برای دعوت از کاربران جدید سرمایه گذاری کنید و یک درآمد بالای افزایشی را به مدت زمان طولانی برای خود تضمین کنید.

    مرورگر با الگوریتم داخلی استخراج

    مرورگر CryptoTab شامل یک الگوریتم داخلی استخراج هوشمند است که اجازه میدهد با استفاده از منابع سیستم شما عملکرد موثرتری نسبت به ساختار افزونه داشته باشد.

    مرورگر CryptoTab الگوریتم سرعت استخراج و بدست آوردن بیت کوین را تا ۸ برابر افزایش میدهد.

    از CryptoTab Browser به عنوان مرورگر پیشفرض خود برای حداکثر درآمد استفاده کنید

    سرعت استخراج وقتی که مرورگر فعال است افزایش میابد. از مرورگر کریپتو تب برای فعالیت های روزانه استفاده کنید. سایت های مورد علاقه خود را بازدید کنید، ویدیوهای آنلاین تماشا کنید و از حداکثر قدرت استخراج بهره ببرید.

    وقتی که پنجره مرورگر فعال است CryptoTab منابع پردازنده را برای بهره بری بیشتر به کار میگیرد. با این روش شما می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

    کریپتوتب چگونه کار می‌کند؟

    در واقع کریپتوتب استخر ماینینگ بزرگی است که از توان مجموع بسیاری از کامپیوترها استفاده می‌کند تا بیت کوین به دست آورد.

    شما می‌توانید با استفاده از حساب فیسبوک یا گوگل خود وارد آن شوید. این مسئله ایده جالبی است زیرا موجودی بیت کوین شما همیشه امن باقی می‌ماند.

    اما اگر شما حساب کاربری نسازید و به طور تصادفی این برنامه را پاک کردید، تمام بیت کوینی که تا به حال استخراج کرده اید را از دست خواهید داد.

    در اینجا مشکلی نمود می‌یابد؛ این شرکت بیان کرد که وقتی موجودی شما حداقل به میزان ۰٫۰۰۰۴ بیت کوین (BTC) شد، باید پول خود را برداشت کنید که البته همین میزان چندین ماه طول می‌کشد تا به دست آید.

    کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب
    کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب

    در حال حاضر قیمت بیت کوین حدود ۶۵۰۰ دلار است، پس میزان ۰٫۰۰۰۴ بیت کوین BTC حدود ۲٫۵ دلار می شود. این شرکت قول داده است که شما می‌توانید ۱ بیت کوین به دست آورید، اما تنها راهی که می توانید این کار را انجام دهید دعوت هر چه بیشتر افرادی است که از این اپلیکیشن استفاده کنند.

    آیا تا به حال در مورد طرح پونزی چیزی شنیده اید؟ کریپتوتب دقیقا همانند طرح پونزی است. شما با دعوت مردم پول بدست می آورید اما شما باید مردم زیادی را دعوت کنید تا پول بیشتری به دست آورید و آنها نیز مجبورند همین کار را بکنند. این روش مناسبی برای کسب و کار نیست و بدین معناست این شرکت با شکست روبرو می‌شود. شما تنها در صورتی می توانید پول به دست آورید که سر دیگران کلاه بگذارید و دیگران سر سایرین.

    در حال حاضر شما تنها می توانید از نسخه کامپیوتری این پلتفرم استفاده کنید و نسخه گوشی آن هنوز به صورت آنلاین نمی باشد.

    کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب
    کسب بیت‌کوین با مرورگر کریپتو تب

     

    جهت نصب و آموزش کریپتو تب روی این لینک کلیک کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    یک دیدگاه

    1. سلام من نگران این هستم که باچنین سیستمی که دارم صدمه بزنم به قطعات به خصوص مغزدستگاه وگرنه ۴۰۰تازیرمجموعه دارم که البته ۲۰تای انهافعالندوقبلاده دلارگرفتم امادیگه استفاده نمیکنم ازبرنامه خالابه نظرشمابازم استفاده کنم یانه قطعات اینه: ddr3-cpu2-ram2گرافیک ——برق گیرین—-مقدارسرعت ماینرراقبلامیشدکمش کردحالادیگه نمیشودکه فشارنیادبه سیستم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.