قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » پروتز اسفنجی مو سیلیکونی مناسب شینیون
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل موی جمع با پروتز
مدل موی جمع با پروتز

پروتز اسفنجی مو سیلیکونی مناسب شینیون

  • امروز مهمونی دعوت شدم. یه مدل مو می خوام بهتون یاد بدک ک فقط نیاز به یه پروتز اسفنجی مو دارید. با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    آیا تا به حال متوجه خانم هایی شده اید که به راحتی موهای جمع شده و زیبایی دارند بدون اینکه پولی را هزینه آرایشگاه کرده باشند؟ آیا بازیگران مشهور را دیده اید که دائما با مدل موهای مختلف ظاهر می شوند. راز موهای جمع شده و شینیون زیبای این خانم ها اینجاست. 

    محصولی ویژه برای آرایشگرها و دختر خانوم هایی جوانی که می خواهند همیشه شیک باشند. استفاده از این پروتز ها موجب جمع شدن موی شما میشود که باعث می شود دیگر احساس سنگینی و پریشانی مو در هوای گرم آزارتان ندهد. 

    مدل پروتز مو
    مدل پروتز مو

    این پروتز  اسفنجی را دقیقا میتوانید به همان شکلی که آرایشگرها موها را جمع میکنند شما خودتان بدون نیاز به آرایشگر و تخصص خاص موهایتان را جمع کنید

    میتوانید در کنار موها و یا بالای سر و یا وسط سر آن را به کار ببندید

    • پروتز اسفنجی موی سیلیکونی مناسب شینیون
    • کاربردی جهت زیباتر شدن شینیون مو
    • در رنگ های مختلف
    • ماندگاری طولانی مدت
    • پروتز گرد مخصوص شینیون

    پیرو مباحث خودآرایی مو ها در این بخش ق از آرایش و زیبایی قصد داریم مدل زیبای دیگری از مو به همراه پروتز اسفنجی مو که در عین سادگی بسیار جذاب و مناسب میهمانیها وعروسی ها ست به شما آموزش دهیم.

    این مدل شینیون جمع مناسب موهای بلند و لخت است.

    گفتنی است با به کار بردن مقداری کمی سلیقه و خلاقیت میتوانید با ترکیب این مدل مو و مدلهای دیگر شینیون های زیباتری داشته باشید. مقصد ما تنها الهام دادن و طرح یک الگوی پایه برای یادگیری بهتر شینیون های ساده است.

    آموزش مدل موی ساده شینیون مو با پروتز مو سیلیکونی

    یکی از مدل موهای زیبا، ساده و بسیار شیک شینیون دونات بان است. این شینیون بیشتر در بین مهمانداران هواپیما رواج داشته و بی شک مدل موی تمیز و مرتبی است. بنابراین اگر به یک مهمانی دعوت شده و موهای تان حالت دلخواه تان را نمی گیرند می توانید از این مدل موی زیبا استفاده کرده و با جمع کردن همه موها، به آن ها حالت دهید.
    یکی از مهم ترین مزیت های این مدل مو این است که با هر لباسی مناسب بوده و برای هر رنگ مو و پوستی به یک میزان مناسب است. این شینیون به چهره یک خانم وقار داده و با اضافه کردن یک بافت زیبا در دور آن به سادگی انجام می پذیرد.

    کیم کارداشیان و جنیفر لوپز بارها موهاشون رو این مدلی درست کردن. تنها در چند دقیقه می توانید موهای نامرتب رو به مدلی شیک و زیبا در بیارید این مدل موی شیک و ساده یکی از پرطرفدارترین مدل های موی امسال بوده.برای اینکار تنها به چن عدد سنجاق سر, یک کش سر نازک و یک عدد کش سر خیلی کلفت یا پروتز مو احتیاج دارید. اگر کش سر کلفت ندارید میتونید ته یک لنگه جوراب رو قیچی کنید و بپیچونیدش تا به شکل حلقه دربیاد
    مدل مو جنیفر لوپز
    مدل مو جنیفر لوپز
    • قدم اول ابتدا موهای خود را به صورت دم اسبی ببندید. یکی از مدل موهای زیبا، ساده و بسیار شیک شینیون دونات بان است. این شینیون بیشتر در بین مهمانداران هواپیما رواج داشته و بی شک مدل موی تمیز و مرتبی است. بنابراین اگر به یک مهمانی دعوت شده و موهای تان حالت دلخواه تان را نمی گیرند می توانید از این مدل موی زیبا استفاده کرده و با جمع کردن همه موها، به آن ها حالت دهید.
      یکی از مهم ترین مزیت های این مدل مو این است که با هر لباسی مناسب بوده و برای هر رنگ مو و پوستی به یک میزان مناسب است. این شینیون به چهره یک خانم وقار داده و با اضافه کردن یک بافت زیبا در دور آن به سادگی انجام می پذیرد.  اگر موهای مواج دارید برای تمیزتر بودن کار میتوانید ابتدا موها را سشوار زده یا اتو بکشید و سپس آنها را ببنید. از پروتز اسفنجی گرد استفاده کرده و موهایتان را همانند تصویر از داخل آن عبور دهید.
    پروتز اسفنجی مو
    پروتز اسفنجی مو
    • قدم دوم بعد دم اسبی رو از وسط باز کنید و به این صورت با موهاتون روی کش رو بپوشونید. می بینید چقدر شبیه دونات شد؟
    پروتز اسفنجی مو
    پروتز اسفنجی مو
    • حالا با استفاده از کش نازک دوباره موها رو ببندید.
    پروتز مو
    پروتز مو
    • بعد باقیمانده ی موها رو جم کنید و دور گش دوم بپیچید و با سنجاق سر محکمش کنید.
     مدل موی جمع با پروتز
    مدل موی جمع با پروتز
    •  قسمتهای کمی از موها را برداشته و بعد از مرتب کردن آن را لوله کنید و سپس با دقت در زیر پروتز اسفنجی سنجاق کنید. این کار باید به دقت و کاملا مستحکم انجام شود. بعد از اتمام تمام قسمتهای مو شینیون شما آماده است.

    نکته :

    همانطور که در بالا گفته شد میتوانید این مدل را مدلهای دیگر تلفیق کنید. برای مثال میشود قسمتهای کناری موی سر را به صورت جداگانه نگه داشت و در انتها به صورت حلقه هی تزئینی روی این شینیون کار کرد و یا با استفاده از سنجاق مویی و دانه های مروارید این شینیون زیبا را زینت داد. همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد.

    جدیدا تو بازار یک مدل کش مو اومده ک کارایی همین پروتز اسفنجی مو رو دارد

     پروتز اسفنجی مو
    پروتز اسفنجی مو

    حتما بعد از خرید و استفاده از پروتز اسفنجی موی سیلیکونی مناسب شینیون نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید. تا در پست های بعدی از آن استفاده کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مجله اینترنتی ایلیار لذت برده باشید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.