قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » چند ایده جالب برای جا سشوار و برس
فروشگاه اینترنتی ایلیار
جا سشواری با لوله پلیکا
جا سشواری با لوله پلیکا

چند ایده جالب برای جا سشوار و برس

  • امروزه وسایل زیادی برای آرایش مو در بازار موجود است. از اتو مو برای صاف کردن موها و بابلیس برای حالت دادن استفاده می شود اما سشوار ابزاری است که هر دو کار را انجام می دهد

    آیا شما هم برای قرار دادن سشوار و اتوی مویتان در خانه دچار مشکل هستید و نمی دانید با آنها چه کنید؟ پس با ما همراه شوید…در پست امروز مجله اینترنتی ایلیار ترفندهایی را برای طبقه بندی و سازماندهی این ابزارهای آرایشی برای شما در نظر گرفته ایم.

    مدل جا سشواری و چند ایده برای نظم دهی سشوار

    • برای راحت تر استفاده کردن از سشوار,جای مخصوص است که به عنوان جا سشواری تعبیه شده است که می توانید این جا سشواری را بصورت اماده از لوازم ارایشی ها تهیه کنید
    جا سشواری
    جا سشواری
    جا سشواری پایه دار
    جا سشواری پایه دار
    • قرار دادن اکسسوری های نصب سشوار و اتو مو در کابینتهای حمام ، یا بر روی دیوار ها و یا بر روی لبه میز آرایش یکی از این راه حل هاست.
      جا سشواری داخل کابینت
      جا سشواری داخل کابینت

      کابینت های حمام بهترین گزینه برای این منظور می باشند البته اگر فضای کافی در حمام خود داشته باشید می توانید یکی از این اکسسوری ها را به روی درب کابینت حمام خود نصب نمایید و سشوار و سایر لوازم آرایشی و پیرایش خود را روی آن قرار دهید.

    جا سشواری
    جا سشواری
    • یک ایده ی بامزه و مقرون به صرفه برای شما استفاده از یک لوله پلیکای دو سر ساده است! یکی از آن ها را بگیرید و رنگ دلخواه خود را به روی آن بزنید و یک جای کوچک و جمع و جور برای سشوار و لوازم برقی پیراشی خود درست کنید، حتی می توانید در رنگ آمیزی آن از بچه ها هم کمک بگیرید و لذت ببرید.
    جا سشواری با لوله پلیکا
    جا سشواری با لوله پلیکا
    جا سشواری با لوله پلیکا
    جا سشواری با لوله پلیکا
    • کشو ها و کابینت های خود را برای این منظور طراحی کنید، پیش از آن که کابینت های خود را بسازید از نجارتان بخواهید یکی از آن ها را برای شما تعبیه کند با این کار فضای داخلی خود را از اغتشاش دور خواهید کرد و همیشه ابزارتان را منظم و مرتب دم دست خواهید داشت.
      کشوهای میز آرایش هم محل مناسب دیگری برای این منظور هستند، می توانید یکی از آن ها کمی عمیق تر بسازید و داخل آن را با جعبه ی تقسیم، تقسیم بندی کنید و سشوار و لوازم خود را در آن جای دهید برای این کار می توانید از یک نجار یا کارشناس کمک بگیرید.

    جا سشواری شیک
    جا سشواری شیک
    جا سشواری شیک
    جا سشواری شیک
    • برای دیوارهای حمام خود باکس های تزیینی تهیه کنید این باکس ها می توانند سفالی یا پارچه ای یا چوبی باشند حتی می توانید آن ها را خودتان رنگ آمیزی کنید و لذت ببرید، با این کار علاوه بر اینکه  شانه و برس ها و سشوار و سایر لوازم برقی پیرایشی خود را منظم و دم دست دارید دیوارهای ساده ی حمام خود نیز جلوه ی دیگری خواهید بخشید.

    جا سشوار و برس
    جا سشوار و برس
    • استفاده از هنگرهای محکم هم ایده ی مقرون به صرفه ی دیگری برای لوازم برقی پیرایشی سبک شماست،می توانید آن ها را تهیه کنید و روی درب کابینت حمام یا کمد های خود نصب کنید و و ابزار و لوازم خود را روی آن آویزان کنید و به فضای خود نظم و ترتیب ببخشید.
    آویز جا سشواری
    آویز جا سشواری

    حتما بعد از دیدن مدل های جا سشوار و برس نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه ها بنویسید. تا در پست های بعدی از آن استفاده کنیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله در مجله اینترنتی ایلیار لذت برده باشید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.