قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » مدل عروسک ولنتاین
فروشگاه اینترنتی ایلیار
مدل عروسک ولنتاین
مدل عروسک ولنتاین

مدل عروسک ولنتاین

  • مدل عروسک ولنتاین

    مدل عروسک ولنتاین

    در این بخش از سایت تفریحی ایلیار  قصد داریم مدل عروسک ولنتاین را برایتان قرار دهیم.
    در روز ولنتاین که روز عشق می‌باشد همه بانوان و آقایان برای همسر و یا عشق زندگیشان هدیه خریداری می‌کنند و به عنوان هدیه روز ولنتاین به او تقدیم می‌کنند تا عشق خود را به او ابراز کنند.
    کادو روز ولنتاین
    کادو روز ولنتاین
    ولنتاین یا روز عشاق هر ساله در چهارهم فوریه در سرتاسر جهان جشن گرفته می‌شود و در این روز که به عنوان نماد جهانی عشق شناخته می‌شود، عشاق انواع شکلات، گل، عروسک، کارت پستال و … را به یکدیگر تقدیم می‌کنند.
    عروسک ولنتاین 2018
    عروسک ولنتاین ۲۰۱۸

    روز ولنتاین یا روز عشق یا روز عشاق در فرهنگ مسیحی سدههای میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق است که به صورت سالانه برگزار می‌شود. این مناسبت هر سال در روز ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن و بعضی سال‌ها ۲۶ بهمن برگزار می‌شود.

    کادو ولنتاین
    کادو ولنتاین

    در کشورهای اروپایی و آمریکایی دادن شکلات به عنوان هدیه روز والنتین از شهرت خاصی برخوردار است. تزئین شکلات و پختن انواع آن نیز از آداب این روز به شمار می‌رود.

    یکی از ایده‌ های خوب برای خرید هدیه ولنتاین عروسک می‌باشد  بخصوص برای پسران زیرا دختران و بانوان علاقه خاصی به عروسک‌‌ها دارند. دختران نیز می‌توانند از عروسک‌های جفتی یا همان ۲ تایی استفاده کنند و به عنوان هدیه به عشقشان تقدیم کنند.

    عروسک ولنتاین
    عروسک ولنتاین

    عروسک ولنتاین یکی از هدیه های زیبای ولنتاین می باشد که از زیبایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. معمولا عروسک ولنتاین در رنگ های مختلفی موجود می باشد و دارای ابعاد مختلفی می باشد.

    اگر در هنگام خرید عروسک ولنتاین با تردید مواجه هستید سعی کنید عروسک خرس با رنگ قرمز را انتخاب کنید و آن را در جعبه های تزیینی زیبا قرار دهید.

    قرار دادن گل سرخ ، شعری عاشقانه، شکلات و دیگر تزیینات در کنار عروسک ولنتاین ضروری می باشد. برای بعضی از افراد ممکن است عروسک های مرسوم ولنتاین جذاب به نظر نرسد در نتیجه می توانید با خرید گوی های عاشقانه به همراه مجسمه های زیبای نماد عشق این دسته از افراد را خوشحال کنید.

    عروسک ولنتاین که معمولا یک خرس عروسکی است، یکی از اجزایی است که داخل جعبه کادوی ولنتاین قرار میگیرد. با عروسک ولنتاین امسال آشنا شوید.
    مدل عروسک ولنتاین
    مدل عروسک ولنتاین
     از مهم‌ ترین هدایایی که در روز ولنتاین ردوبدل می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
    • یک قلب ساده و یا تیر خورده (کاغذی، نمدی، پلاستیکی، بیسکوییتی و …): از آنجـایـی کـه قـلب مرکز احساسات عمیق، اصیل و پر شور است. قلب تیر خورده آسیب پذیری عشق را نشان می‌دهد، هنگامی که شما از سوی معشوق خود طرد می‌شود. قلب تیر خورده نشانه پیوند و اتحاد زن و مرد نیز می‌باشد.
    • گل رز ولنتاین: گل سرخ شهبانوی گلهاست. نماد جنگ و صلح، عشق و گذشت.
    • شکلات ولنتاین: در کشورهای اروپایی و آمریکایی دادن شکلات به عنوان هدیه روز والنتین از شهرت خاصی برخوردار است. تزئین شکلات و پختن انواع آن نیز از آداب این روز به شمار می‌رود.
    • کارت پستال: انواع کارت پستال‌هاس دست ساز و حاضری در این روز بین عشاق ردوبدل می‌شود که معمولا روی آن‌ها ابیات یا اشعار عاشقانه و یا جملات عاشقانه نوشته شده است.
    • عروسک ولنتاین: مدت‌هاست عروسک خرسی (تدی بیر) به عنوان نماد روز ولنتاین در کشورهای مختلف هدیه داده می‌شود اما در کشورمان ایران، مدتی است به جای عروسک خرس و یا در کنار آن، عروسک نماد سال نیز قرار می‌گیرد که این مورد کاملا سلیقه‌ای است.

    عروسک ولنتاین 2018

    عروسک ولنتاین ۲۰۱۸

    مجموعه این هدایا معمولا در جعبه‌های فلزی و یا مقوایی قرار داده می‌شود و به زیبایی با انواع آبنبات‌های رنگی، قلب‌های کوچک و بزرگ و دیگر وسایل تزیینی کوچک و بزرگ تزیین می‌شود. شما می‌توانید به جای یک جعبه پر از کادو، یک باکس گل طبیعی و یا حتی یک شاخه گل ترجیحا رز قرمز خریداری نموده و با چند عدد شکلات به کسی که دوستش دارید تقدیم کنید.

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل عروسک ولنتاین نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

     

    ولنتاین, خرید آنلاین, خرید اینترنتی, خرید عروسک, خرید عروسک ولنتاین, خرید کادو, خرید کادو ولنتاین, خرید هدیه روز ولنتاین, روز ولنتاین, عروسک, عروسک ولنتاین, عروسک ولنتاین ۲۰۱۸, فروشگاه اینترنتی,کادو, مدل عروسک, مدل عروسک ولنتاین, هدیه روز ولنتاین

    ولنتاین, خرید آنلاین, خرید اینترنتی, خرید عروسک, خرید عروسک ولنتاین, خرید کادو, خرید کادو ولنتاین, خرید هدیه روز ولنتاین, روز ولنتاین, عروسک, عروسک ولنتاین, عروسک ولنتاین ۲۰۱۸, فروشگاه اینترنتی,کادو, مدل عروسک, مدل عروسک ولنتاین, هدیه روز ولنتاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.