قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » کراتینه و ترمیم مو با ماسک سس مایونز
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ماسک سس مایونز
ماسک سس مایونز

کراتینه و ترمیم مو با ماسک سس مایونز

  • کراتینه و ترمیم مو با ماسک سس مایونز

    با موهای خشک و چین دار خود مشکل پیدا کرده اید؟ از شامپو و نرم کننده های مختلفی برای درمان آنها استفاده کرده اید اما شکست خورده اید؟

     جای نگرانی نیست، ما بهترین راه حل را برایتان درنظر گرفته ایم تا آن را امتحان کنید.

    مراقبت از مو گاهی ممکن است نیاز به ترفندهایی خاص داشته باشد. گزینه های زیادی اعم از ماسک ها و قرص های مخصوص برای حفاظت از مو وجود دارند اما تصمیم گیری درباره اینکه کدام را با اطمینان به موهایمان بزنیم کمی دشوار است. در حالیکه محصولات تجاری به راحتی در دسترس هستند، شما با کمی تحقیق می توانید از چند ماده طبیعی که ارزان قیمت هم هستند به اندازه همان محصولات نتیجه بگیرید.

     سس مایونز یکی از عناصریست که می تواند در مراقبت از مو مورد استفاده قرار گیرد.

    در این مقاله خواهیم گفت چرا سس مایونز می تواند یکی از بهترین درمان ها برای موهایتان باشد.

    موهای بد مشکل رایجی است که هر دختری از آن می نالد.

    ثابت شده است که عدم تغذیه و قدرت در ریشه های مو علت نخست منجر شدن به موهای درهم و رام نشدنی است. استفاده از ماسک مو و نرم کننده های مطبوع می تواند به صافی و درمان موفقیت آمیز موهایتان کمک کند. برای بهترین نتیجه، همیشه سعی کنید به جای درمان با محصولات شیمیایی به سمت ترکیبات طبیعی بروید.

    موهای سوخته و آسیب دیده یکی از بزرگترین معضلات خانم هایی است که تمایل زیادی به تغییر دادن رنگ موها و یا صاف کردن شان دارند، آسیب دیدن موها معمولا بر اثر عوامل مختلف همچون: رنگ و دکلره و….یا عوامل الکتریکی  فر کردن، اتو مو وغیره ایجاد میشودکه بیشترین مقدار آسیب در قسمت کوتیکول میباشد و در نهایت باعث از بین رفتن درخشندگی و سلامت موها می‌شود. افراد بسیاری برای نرم کردن و یا تقویت کردن موهای خود از روش کراتینه کردن مو استفاده می‌کنند. کراتینه مو باعث ایجاد آسیب های جدی به زیبایی پوست و موی شما می‌شود و بهترین روش های درمانی برای رشد و تقویت موها استفاده از ماسک و تقویت کننده های گیاهی و بی ضرر یباشد و یا به تازگی خانم ها به سراغ ترمیم مو با سس مایونز، ترمیم مو با روغن زیتون و ترمیم مو با سرکه سیب می روند

    سس مایونز به عنوان راه حلی برای درمان موهایتان

    فکر کردن درمورد سس مایونز دهانتان را آب میاندازد؟ مواد تشکیل دهنده مورد علاقه ما در ساندویچ و پیتزا می تواند برجسته ترین مورد در فرآیند درمان مو نیز باشد. اینجا ما به شما یک نمای کلی در مورد مزایای استفاده از سس مایونز در اینکه در عرض چند روز موهایتان صاف، نرم ، براق و درخشان به نظر برسد ارایه می کنیم.

    فقط آن را دو بار در هر هفته امتحان کنید قطعا عاشق تماشای موهای ترمیم شده و کاملا مرطوب تان خواهید شد.

    سس مایونز پر از روغنهایی است که برای رشد و ترمیم مو بسیار خوب هستند و نه تنها باعث مرطوب تر شدن موها می شوند، بلکه گیرها و وزهای آن را نیز به طور کامل از بین برده و به فرهای آن درخشش می بخشند.

    پروتئین سرشار آن ریشه های مو را تقویت کرده و مانع شکنندگی آسان آن می شود.

    علاوه براین ماساژ قوی با سس مایونز و تخم مرغ، رشد جدیدی را به فولیکول های مو می بخشد، و باعث می شود که موهایتان پرتر و جذاب به نظر برسند.

    ماسک سس مایونز برای هر نوع مویی مناسب است و می توان بدون هیچ استرسی بطور منظم از آن استفاده کرد. همچنین برای آسیب فصلی و زمختی مو می تواند یک راه حل شگفت انگیز باشد.

    صرف هزینه در سالن های زیبایی را فراموش کنید و برای بازگرداندن سلامت و رشد موی خود به یک روش کارآمد، بر روی ماسک سس مایونز سرمایه گذاری کنید.

    ماسک سس مایونز یه روش درمانی برای از بین بردن وزی و خشکی مو هستش 

    این تنها یک نصیحت دوستانه مالی نیست بلکه بدون هیچگونه عوارض جانبی به طور شگفت انگیزی کارآمد می باشد.

    سس مایونز برای مو

    مزایای سس مایونز برای مو

    سس مایونز از زرده تخم مرغ و روغن ساخته شده است، که می تواند موهای شما را نرم و براق سازد

    کسانی که از سس مایونز برای موهایشان استفاده می کنند شاهد نرمی و درخشندگی موهایشان هستند. اما یادتان باشد که ماسک سس مایونز را فقط دوبار در هفته استفاده کنید

    ترمیم مو با سس مایونز امروزه بیش از پیس مورد استفاده قرار میگیرد و سس مایونز بهترین درمان مو است مخصوصا برای موهای خشک و شکننده. معمولا خشکی و شکنندگی مو ها دو علت اصلی دارد یا به خاطر کمبود ویتامین و مواد مغذی است و یا به علت استفاده مدام از رنگ کننده و مواد شیمیایی است که با مصرف مایونز شاهد نرمی و درخشندگی موهایشان هستند.

    سس مایونز پر از روغنهایی است که برای رشد و ترمیم مو بسیار خوب هستند و نه تنها باعث مرطوب تر شدن موها می شوند بلکه برای افرادی که موهای زبر، خشک، آسیب‌دیده و مجعد دارند، می‌توانند ساقه موهای خود را به سس مایونز آغشته کنند. سپس آنها را با کلاه مخصوص رنگ حدود ۳-۲ ساعت بپوشانند و درنهایت هم با شامپویی ملایم، آن را آبکشی کنند. سس مایونز حاوی سرکه، تخم‌مرغ و روغن است ۳ عامل مهم برای مو بوده که می‌تواند یک نرم‌کننده عالی برای موهای زبر و خشن باشد.

    به جز مزایایی که در این متن به آنها اشاره خواهیم کرد، مایونز می تواند به موهای شما در موارد زیر هم کمک کند:

    ۱٫ رشد مو

    سس مایونز حاوی زرده تخم مرغ، سرکه و روغن است که همگی موهای شما را تغذیه و مرطوب می کنند. وجود اسید آمینه در مایونز کمک می کند تا پوست سرتان تقویت شود تا بتواند رشد موهای سالم داشته باشد.

    ۲٫ از بین بردن شپش

    سس مایونز یکی از محبوب ترین درمان ها برای مقابله با شپش است. اگر پوست سر را با مقادیر زیادی سس مایونز پوشش دهید، می توانید باعث کشتار شپش ها شوید.

    سس مایونز نفس کشیدن را برای شپش سر دشوار می سازد و شپش با سس مایونز ترکیب و حذف می شود.

    ۳٫ صاف کردن مو

    صاف کردن مو های فرفری با یک بار استفاده از مایونز میسر نمی شود اما با استفاده منظم می تواند به طور موثر وز موها را بگیرد و آن را نرم و صاف تر کند.

    ۴٫ نرم کننده

    از آنجا که مایونز از اسیدهای آمینه و روغن تغذیه شده، یکی از بهترین محصولاتیست که مواد تشکیل دهنده برای درمان و نرم کردن موهایتان را داراست.

    ۵٫ مراقبت از موهای فرفری

    هر دختری که موهای فر دارد به شما خواهد گفت که مرتب نگه داشتن موهای فر کار ساده ای نیست. تلاش های زیادی برای حفظ موهای فر باید انجام داد. با استفاده از مایونز می توانید خشکی موهای فر را مدیریت کنید.

    ۶٫ محافظت از رنگ مو

    موهای رنگ شده معمولا بیشتر در معرض آسیب قرار دارند. کوتیکول های آسیب دیده بیشتر تمایل به از دست دادن رنگ دارند. مایونز به نرمی و محافظت از کوتیکول های مو کمک می کند.

    ۷٫ درمان شوره سر

    سس مایونز حاوی سرکه است که ماده ای موثر برای حفظ تعادل PH پوست سر و تولید چربی به شمار می رود. تولید بیش از حد چربی یکی از دلایل اصلی شوره سر است. استفاده از سس مایونز پوست سر را آرام کرده و باعث انسداد فولیکول ها می شود که به درمان شوره سر کمک می کند.

    ۸٫ درمان موهای خشک و وز

    همانطور که قبلا ذکر شد، سس مایونز به خنک کردن کوتیکول های مو کمک می کند تا رطوبت را در رشته های مو نگه دارد. این مسئله موهای شما را نرم و صاف نگه می دارد.

    چگونگی استفاده از مایونز برای موها

    مواد لازم:

    • ۱ فنجان سس مایونز

    همانگونه که درباره مزایای سس مایونز در درمان مو را یاد می گیرید ، قطعا باید مشتاقانه در انتظار دانستن چگونگی استفاده درست از آن باشید. پس با ما باشید…
    مقداری سس مایونز با کیفیت از بازار و یا فروشگاه مواد غذایی محلی تان خریداری کنید.

    نیازی به نگرانی درمورد مقدار چربی آن نیست زیرا قرار است از آن فقط برای موهایتان استفاده کنید نه بدنتان.

    موهایتان را با کمی آب ولرم نمناک کنید.

    مطمئن شوید که موهایتان را در آب غوطه ور نسازید و یا به طور کامل نشویید. حالا با توجه به اندازه و طول موهایتان مقداری از سس مایونز را برداشته و با دست خود در میان موهایتان مالش دهید.

    ماسک سس مایونز
    ماسک سس مایونز

    یک کیسه پلاستیکی و یا کلاه دوش را بر روی سر خود قرار دهید تا برای مدتی گرما را حفظ کنید.

    به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه آنرا نگه داشته و سپس با یک شامپوی ملایم شستشو دهید. تا چربی سس لای موهاتون باقی نمونه.
    درمان مو با سس مایونز بسیار آسان و سرشار از مزایای متعدد می باشد. شما حتی می توانید مواد تشکیل دهنده دیگر به سس مایونز مانند روغن بادام، تخم مرغ، روغن زیتون، سرکه و غیره اضافه کنید تا تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.

    ترمیم مو با سس مایونزدر ادامه ۸ ماسک موی مایونز را به شما معرفی خواهیم کرد:

    • ۱٫ ماسک موی مایونز و تخم مرغ
    • ۲٫ ماسک موی مایونز و عسل
    • ۳٫ ماسک موی مایونز و روغن زیتون
    • ۴٫ ماسک مایونز و آووکادو
    • ۵٫ ماسک موی سس مایونز و روغن نارگیل
    • ۶٫ ماسک موی مایونز و موز
    • ۷٫ ماسک موی مایونز و توت فرنگی
    • ۸٫ ماسک موی مایونز و لیمو

    دوستان عالیهههههههه شک نکن رو موهای من که معجزه کرد .البته من سس رو با یه قاشق روغن زیتون ترکیب و بعد میزنم .یه ساعتم میزارم میمونه. ماسک سس مایونز موهایی که خشک و زبر شدن رو نرم میکنه ولی باعث رفع کم پشتی موها نمیشه. ماسک سس مایونز برای موهای خشک و شکننده که بر اثر استفاده بیش از حد از سشوار و اتو مو آسیب دیده اند بسیار موثر بوده و تاثیر بسزایی بر تقویت و بازسازی موهای شما خواهد داشت.

    نکات مهم

    • از آنجا که سس مایونز به میزان قابل توجهی سنگین است، توصیه می شود اگر موهای چربی دارید حتما آن را با توت فرنگی یا آب لیمو مخلوط نمایید.
    • همیشه شامپوهای بدون سولفات ملایم را برای شستن روزانه مو و پوست سرتان برگزینید.
    • برای شستن موهایتان از آب سرد یا ولرم استفاده کنید. آب گرم می تواند به موهایتان آسیب بزند.

    لازم نیست برای داشتن موهایی صاف و سالم از محصولات تجاری استفاده کنید. مواد طبیعی بهترین راه برای تقویت مو هستند. بدین منظور حتما از کیفیت سس مایونزی که استفاده می کنید مطمئن شوید و ترجیحا ارگانیک آن را تهیه نمایید.

    View this post on Instagram

    سلاام دوستای عزیزم🙋‍♀️ سس #مایونز یکی از عناصریست که می تواند در #مراقبت از مو مورد استفاده قرار گیرد. موهای بد مشکل رایجی است که هر دختری از آن می نالد. فقط آن را دو بار در هر هفته امتحان کنید قطعا #عاشق تماشای موهای ترمیم شده و کاملا مرطوب تان خواهید شد. #سس_مایونز پر از روغنهایی است که برای رشد و #ترمیم_مو بسیار خوب هستند و نه تنها باعث #مرطوب تر شدن موها می شوند، بلکه گیرها و وزهای آن را نیز به طور کامل از بین برده و به فرهای آن درخشش می بخشند. پروتئین سرشار آن ریشه های مو را #تقویت کرده و مانع شکنندگی آسان آن می شود. علاوه براین ماساژ قوی با $سس_مایونز و تخم مرغ، رشد جدیدی را به فولیکول های $مو می بخشد، و باعث می شود که موهایتان پرتر و جذاب به نظر برسند. #ماسک_سس_مایونز برای هر نوع مویی مناسب است و می توان بدون هیچ استرسی بطور منظم از آن استفاده کرد. همچنین برای آسیب فصلی و زمختی مو می تواند یک راه حل شگفت انگیز باشد. صرف هزینه در سالن های زیبایی را فراموش کنید و برای بازگرداندن سلامت و رشد موی خود به یک روش کارآمد، بر روی ماسک سس مایونز سرمایه گذاری کنید. #ماسک سس مایونز یه روش درمانی برای از بین بردن وزی و #خشکی_مو هستش مقداری سس مایونز با کیفیت از بازار و یا فروشگاه مواد غذایی محلی تان خریداری کنید. نیازی به نگرانی درمورد مقدار چربی آن نیست زیرا قرار است از آن فقط برای موهایتان استفاده کنید نه بدنتان. موهایتان را با کمی آب ولرم نمناک کنید. مطمئن شوید که موهایتان را در آب غوطه ور نسازید و یا به طور کامل نشویید. حالا با توجه به اندازه و طول موهایتان مقداری از سس مایونز را برداشته و با دست خود در میان موهایتان مالش دهید. یک کیسه پلاستیکی و یا کلاه دوش را بر روی سر خود قرار دهید تا برای مدتی گرما را حفظ کنید. به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه آنرا نگه داشته و سپس با یک شامپوی ملایم شستشو دهید. تا چربی سس لای موهاتون باقی نمونه. شما ماسک سس مایونز و تاحالا امتحان کردین؟ #مو #ماسک_مو #سس_مایونز #خشکی_مو @ilitarblog

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.