قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » اخبار » مدل قمقمه جدید
فروشگاه اینترنتی ایلیار
قمقمه فانتزی
قمقمه فانتزی

مدل قمقمه جدید

  • مدل قمقمه جدید

    آب شگفت انگیز است! در این خاصیت آب شک و شبهه‌ای نیست که واقعاً مایه حیات و زندگیست… اما اگر شما هم مثل من کمی با آب صمیمی نیستید و یا حتماً عامل محکمی برای یادآوری نوشیدن آب نیاز دارید با این مطلب اختصاصی در مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید. انگار من و شما تنها کسانی نیستیم که هر روز آب را به مقدار کافی مصرف نمی‌کنیم و به یک یادآور نیاز داریم.

     

    مدل قمقمه جدید
    مدل قمقمه جدید

    آیا میدانید بخش عظیمی از بدن انسان را آب تشکیل داده است؟ خون، عضلات و حتی استخوان ها نیز برای رشد و نمو بهتر و ادامه حیات نیاز به آب دارند. استفاده از آب در طول شبانه روز به شادابی و سر حال بودن انسان نیز کمک میکند. متخصصین و پزشکان بر این باورند که هر فرد می بایست در طول روز ۶ تا ۸ لیوان آب مصرف کند.

    اما مهم تر از سرو مایعات در طول روز، مخزن و بطری آب است که از آن برای نگهداری آب استفاده می شود. شخصی بودن این نوع لوازم و وسائل باعث می شود تا از بروز و انتقال بیماری های دستگاه گوارش و معده جلوگیری شود. امروزه ماگ ها، بطری ها و قمقمه های شخصی بسیار زیادی طراحی، تولید و روانه بازار شده است.

    مدل قمقمه
    مدل قمقمه

    در این مطلب سعی داریم تا شما را با چند مدل قمقمه  آشنا کنیم. این مدل قمقه ها درب دار مناسب برای به همراه داشتن آب و نوشیدنی در مسافرت، پیک نیک، گردش، کوهنوردی، باشگاه های ورزشی و …. می باشد و توانایی حمل نوشیدنی و آب برای حداکثر دو نفر را دارد.

    مدل قمقمه ورزشی
    مدل قمقمه ورزشی

    همانطور که پیش تر اشاره شد این محصول یکی از محبوب ترین بطری های شخصی مایعات می باشد. دلیل این محبوبیت دارا بودن درب پیچی محصول است. درب تعبیه شده برای این محصولات به راحتی و تنها با پیچ دادن بر روی محفظه پیچیده می شود. قسمت دهنی یا محل خروج مایعات نصب شده بر روی درب محصول به گونه ای طراحی شده است که با محافظ پلاستیکی محافظت می شود. این امر موجب می شود تا آلودگی های محیطی، گرد و غبار و … به این قسمت دسترسی نداشته باشند و برای همیشه این محل خروج که تنها بخشی است که برخورد مستقیم با دهان دارد، از آلودگی ها پاک باشد.

     بطری آب کتابی
    بطری آب کتابی

    دیگر ویژگی این قمقمه های دخترانه ، طراحی زیبا و خاص و نوشته های آن است که با رنگ های مختلف بر روی پس زمینه سفید بسیار فانتزی و زیبا طراحی شده است.بر روی این محصول دستگیره ای ( آویز ) قرار دارد که این امکان را فراهم میکند تا به آسانی آن را حمل نمایید.

    قمقمه آب کتابی
    قمقمه آب کتابی

    این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است تا بسیار سبک و قابل حمل باشد. بدنه این قمقمه های اسپورت به صورت مات طراحی شده است تا در برابر تابش نور مستقیم خوشید، از مایعات به درستی حفاظت کند.

    قمقمه فانتزی
    قمقمه فانتزی

    مخزن این بطری آب دارای ظرفیتی برابر ۵۰۰cc مایعات می باشد. بدنه پلاستیکی این محصول در برابر ضربه مقاوم می باشد. شما میتوانید نوشیدنی درون این قمقمه را بدون نگرانی از خراب شدن و تغییر مزه و تغییر رنگ آن نوش جان نمائید. این قمقمه های شخصی نه تنها به هنگام تفریح و گردش همراه شماست بلکه میتوانید آن را در مسافرت نیز به همراه داشته باشید.

    قمقمه فانتزی
    قمقمه فانتزی

     

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل قمقمه نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    خرید هدیه برای همسر باردار

    هدیه برای همسر و خانم باردار چی بخریم ؟

    درخرید و انتخاب هدیه برای همسر باردار باید تبحر و تجربه کافی داشته باشید و با …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.