قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آشنایی با ادکلن ورساچه برایت کریستال
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ادکلن ورساچه
ادکلن ورساچه

آشنایی با ادکلن ورساچه برایت کریستال

  • آشنایی با ادکلن ورساچه برایت کریستال

    من این عطر رو کادو گرفتم.انقدر از بوش خوشم میاد و بوی شیک و باکلاسی داره که الان دنبالشم بخرم چون تا قطره آخرش استفاده ش کردم.واقعا بوی ملایم و عالیی داره. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    خانم های جوان این روزها به دنبال عطرهای هستند که علاوه بر رایحه خوب و ظاهری زیبا و شیک، قیمت مناسبی هم داشته باشد تا قدرت خرید آن را داشته باشند.

    عطر برایت کریستال معروف به عطر ورساچه صورتی از برند ورساچه یک ادوتویلت زنانه کامل است که می تواند اکثر خواسته های بانوان شیک پوش را جوابگو باشد.

    برند ایتالیایی «ورساچه» (Versace) در سال ۲۰۰۶ با الهام از عطر Crystal Noir یکی از بهترین عطرهای زنانه‌اش را معرفی کرد. این ادو تویلت «برایت کریستال» (Bright Crystal) نام دارد.

    این ادکلن در سال ۲۰۰۶ با رایحه ی شکوفه ها و میوه های منتخب Alberto Morillas به بازار عرضه شد.

    بطری صورتی اش آن را در مقایسه با Crystal Noir لطیف تر و درخشان تر جلوه می دهد.

    طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «آلبرتو موریلاس» (Alberto Morillas) انجام شده است. روزهای بهاری و تابستانی، بهترین زمان استفاده از این عطر میوه‌ای هستند. روی بطری برایت کریستال نشان ورساچه و در پایین آن نام این عطر با رنگ سیاه چاپ شده و دیده می‌شود. مایع صورتی‌ رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف این عطر به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با اندازه‌ی بزرگ و طرح الماس مانندش وزن خوبی به ترکیب کلی این عطر اضافه کرده است. وقتی Bright Crystal را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری کنید، به‌سرعت متوجه بوی میوه‌ی یوزو، انار و نت‌های آبی خواهید شد.

    ادکلن عطر زنانه ورساچه برایت کریستال (Versace Bright Crystal for women) توسط کمپانی Versace در سال ۲۰۰۶ با رایحه ای ملایم و شیرین همچنین سبکی گلی و میوه ای به بازار معرفی گردید .
    این عطر زنانه که بهترین انتخاب برای فصول گرم سال می باشد  با طراحی الماس گونه ی درپوش خود به یکی از جذاب ترین طراحی های سال های اخیر تبدیل گشته است .

    این ترکیب شیرین و خنک، هیجان و شادی درونی و عمیقی را در شما ایجاد می‌کند. با گذشت زمان، نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی تشکیل‌شده‌اند. بوی این گل‌ها، علاوه بر ایجاد حس آرامش، انرژی مثبت فراوانی را هم به شما منتقل می‌کند. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از مشک، چوب ماهون و عنبر تشکیل‌شده‌اند. با استشمام بوی این ترکیب، استرس و اضطراب از شما دور شده و تعادل روحی و هیجان جای آن را می‌گیرد. خرید ادو تویلت برایت کریستال از برند ورساچه، با توجه به بوی خوب، ماندگاری بالا و طراحی شیشه‌ی منحصربه‌فردش برای شما بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.

    خرید عطر ورساچه Bright Crystal Absolu با توجه به بوی ماندگار، حجم ۹۰ میلی‌لیتری، پخش بوی بالا، شیشه‌ی زیبا و برند شناخته‌شده‌اش برای شما بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.

    ادکلن ورساچه
    ادکلن ورساچه

    مشخصات کلی ادکلن ورساچه برایت کریستال-Versace Bright Crystal

    • حجم : ۹۰ میلی‌لیتر
    • عطرساز : Alberto Morillas
    • کشور مبدا برند : ایتالیا
    • سال معرفی :۲۰۰۶
    • طبع : ملایم و شیرین
    • نوع عطر : ادوتویلت
    • فصل : فصول گرم

    مشخصات رایحه

    • مناسب برای : بانوان
    • نوع رایحه : شیرین , خنک , خوراکی , طبیعت , گل
    • ساختار رایحه : میوه , چوب , مرکبات , اقیانوس , گل
    • نت آغازی : میوه‌ی یوزو، انار و نت های آبی
    • نت میانی : گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی
    • نت پایانی : مشک، چوب ماهون و عنبر

    ویژگی ظاهری عطر برایت کریستال ورساچه

    بطری عطر کریستال برایت بسیار شیک و خوش دست است و به خوبی در دستان خانم ها جای می گیرد.

    بطری ادکلن ورساچه صورتی دارای شیشه شفاف است به همین علت مایع صورتی رنگ داخل آن به خوبی دیده می شود و درپوش آن به شکل الماس در ابعاد بزرگ به خوبی روی بطری سوار شده است. نشان تجاری ورساچه به زیبایی روی بطری نقش بسته است و در پایین آن نام برایت کریستال هم درج شده است که این موضوع زیبایی بطری عطر ورساچه صورتی را چندین برابر کرده است.

    ادکلن ورساچه
    ادکلن ورساچه

    عطر برایت کریستال معروف به عطر ورساچه صورتی مناسب چه خانم های است؟

    خانم های شیک پوشی که به دنبال یک عطر خاص با رایحه های عالی و طراحی زیبا هستند که قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی داشته باشد تا بتوانند از آن در مجالس و مهمانی ها استفاده کنند، عطر ورساچه صورتی یک گزینه بسیار جذاب برای آن ها خواهد بود. این عطر زنانه خوشبو می تواند باعث رضایت خانم های شیک پوش شود، پس حتما عطر کریستال برایت را امتحان کنید.

    فصل پیشنهادی برای عطر برایت کریستال زنانه

    عطر برایت کریستال دارای رایحه شیرین با طبع خنک است و با توجه به رایحه های که در آن بکار رفته است، عطر برایت کریستال ملقب به عطر ورساچه صورتی را مناسب فصل های بهار و تابستان کرده است. اگر می خواهید در روزهای گرم سال پرانرژی و خوشبو باشید، حتما از عطر برایت کریستال استفاده کنید چون این عطر زنانه خوشبو می تواند تمام خواسته های شما را جوابگو باشد.

    با استفاده از این ادکلن روزهای لذت بخشی را برای شما آرزومندیم . آشنایی با ادکلن ورساچه برایت کریستال

    ز کجا عطر و ادکلن اورجینال بخریم؟

    با جستجو در یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید خیلی سریع چند گزینه مناسب را پیدا نموده، آنها را با یکدیگر مقایسه و در نهایت انتخاب مطلوب‌تان را انجام دهید.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    View this post on Instagram

    ♥️ سلام دوستای گلم #ادکلن_ورساچه انقدر از بوش خوشم میاد و بوی #شیک و باکلاسی داره که الان دنبالشم بخرم چون تا قطره آخرش استفاده ش کردم.واقعا بوی ملایم و عالیی داره🤗 #عطر برایت کریستال معروف به #عطر_ورساچه صورتی از برند ورساچه یک ادوتویلت #زنانه کامل است که می تواند اکثر خواسته های بانوان شیک پوش را جوابگو باشد. #ادکلن #عطر_زنانه #ورساچه برایت کریستال (Versace Bright Crystal for women) توسط کمپانی Versace در سال ۲۰۰۶ با #رایحه ای ملایم و شیرین همچنین سبکی گلی و میوه ای به بازار معرفی گردید . این #عطر_زنانه که بهترین انتخاب برای فصول گرم سال می باشد  با طراحی الماس گونه ی درپوش خود به یکی از جذاب ترین طراحی های سال های اخیر تبدیل گشته است . #خرید_عطر_ورساچه Bright Crystal Absolu با توجه به بوی ماندگار، حجم ۹۰ میلی‌لیتری، پخش بوی بالا، شیشه‌ی #زیبا و برند شناخته‌ شده‌اش برای شما بسیار به‌یادماندنی خواهد بود. مشخصات کلی #ادکلن_ورساچه برایت کریستال-Versace Bright Crystal حجم : ۹۰ میلی‌لیتر عطرساز : Alberto Morillas کشور مبدا برند : ایتالیا سال معرفی :۲۰۰۶ طبع : ملایم و شیرین نوع عطر : ادوتویلت فصل : فصول گرم مشخصات رایحه مناسب برای : بانوان اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره 🙏 ❤ نظراتتونو تو کامنت بنویسید 👇✏ پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید 😍 ❤ Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun 🌐 http://www.iliyar.com #زیبایی #دخترونه #فالو_کن #بلاگر #آرایشی #اکسپلور #ادکلن #ادکلن_ورساچه #خرید_ادکلن #ورساچه_صورتی . کد کالا : 03 💰 قیمت : ۸۵/۰۰۰ تومان

    A post shared by iliYar♡فروشگاه آنلاین ایلیار (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    ادکلن زنانه چی بزنیم؟

    این روزها علاوه بر پوشاک مناسب و آرایش ملایم ، خانوم ها باید به بوی …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.