قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » مدل فرنچ ناخن مشکی طراحی
فروشگاه اینترنتی ایلیار
فرنچ ناخن مشکی جدید
فرنچ ناخن مشکی جدید

مدل فرنچ ناخن مشکی طراحی

  • مدل فرنچ ناخن مشکی طراحی

    اگر فکر می‌کنید تنها رنگ‌های شاد و روشن مانند قرمز، صورتی، زرد، سبز، نارنجی و … می‌توانند ناخن‌ هایتان را زیباتر و درخشان‌تر نشان دهند سخت در اشتباه هستید. لاک ناخن مشکی یکی از رنگ‌های بسیار خاص و منحصر به‌ فرد است که هم به تنهایی و هم در ترکیب با سایر رنگ‌ها یک دیزاین و ظاهر بسیار شیک و جذاب را برای ناخن‌هایتان ایجاد خواهد کرد.

    در مطلب قبلی مدل فرنچ ناخن را برایتان قرار دادیم. در این مطلب از از سایت تفریحی ایلیار، جدیدترین طراحی‌های ناخن با لاک مشکی را مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید.

    مدل فرنچ ناخن مشکی
    مدل فرنچ ناخن مشکی

    یکی از بخش ها و انواع طراحی ها برای ناخن استفاده از فرنچ است. فرنچ ناخن در حقیقت طراحی ناخن در قسمت انتهای یا همان قسمت بیرون زده ناخن از انگشت را گویند.

    فرنچ ناخن مشکی
    فرنچ ناخن مشکی

    این استایل بسیار شیک بوده و در صورتی از انواع ساده آن استفاده کنید می توانید در شرایط مختلف حتی در محل کار نیز این طرح ها را بر روی ناخن داشته باشید.

    طرح های شلوغ فرنچ معمولا برای شرکت در مجالس مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پر طرفدار ترین فرنچ ها ناخن فرنچ مشکی است که در این پست تصاویر مدل های طراحی ناخن با فرنچ مشکی را خواهید دید.

    فرنچ ناخن مشکی جدید
    فرنچ ناخن مشکی جدید

    برای یک طراحی ناخن شیک و جذاب می‌توانید از لاک مشکی استفاده کنید. ایده‌های مختلفی برای این رنگ جذاب وجود دارد که می‌توانید به سادگی از آن‌ها استفاده نمایید!

    فرنچ ناخن مشکی شیک
    فرنچ ناخن مشکی شیک

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.