قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آشپزی » طرز تهیه ژله انار لایه ای برای شب یلدا
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ژله انار لایه ای
ژله انار لایه ای

طرز تهیه ژله انار لایه ای برای شب یلدا

  • ژله دسری خوشمزه و لذیذ که سریع درست می شود و خیلی ها دوستش دارند، ژله طعم های مختلفی دارد ما نیز در این بخش از سایت ایلیار قصد داریم تا به شما طرز تهیه ژله انار را آموزش دهیم، تا در میهمانی های خود به خصوص در شب یلدا این دسر خوشمزه را درست کنید و از آن لذت ببرید.

    چشم به هم زدیم آخرین ماه پاییزم اومد و داریم به شب یلدا نزدیک میشیم. شب یلدا هم فرصت خوبیه برای جمع شدن دور هم و خوردن تنقلات مخصوصش . در این مطلب میخوام براتون طرز تهیه یه ژله لایه ای انار رو بذارم که تو لیوان های کوچیک سرو میشه این ژله هم خوشگله و هم خوشمزه و جون میده برای نوش جون کردن تو این شب بلند کنار خانواده …

    ژله انار خوشمزه

    ژله انار از انواع دسر های خوشمزه و محبوب است که با روش های مختلفی می توانید این ژله را در منزل تهیه کنید. در این مطلب قصد داریم طرز تهیه ژله انار و انواع روش های تزیین ژله انار را به شما کدبانوهای عزیز آموزش دهیم.

    ژله انار از انواع ژله های مناسب برای شب یلدا است

    ژله انار طعم بی نظیر و متفاوتی دارد و از انواع ژله های عامه پسند است.

    ژله میوه ای و ژله انار از انواع ژله های خوشمزه و خوش طعم هستند و شما می توانید این نوع ژله ها را در منزل به مناسبت های مختلف برای پذیرایی از مهمان هایتان تهیه کنید.

     

    ژله انار لایه ای
    ژله انار لایه ای

    مواد لازم برای تهیه ژله انار لایه ای

    •  ژله انار = ۱ بسته
    • ژله آلوئه ورا = ۱ بسته
    •  آب = ۳ لیوان
    •  شیر = ۱ لیوان
    •  انار = ۱ عدد

    مراحل تهیه ژله انار لایه ای

    طرز تهیه ژله انار و تزیین آن در منزل راحت و آسان است.

    ابتدا باید ژله انار رو حاضر کنیم پس طبق دستور معمول انواع ژله ها که روی بسته بندیشون نوشته شده، ابتدا محتوی بسته رو با یک لیوان آب جوش مخلوط میکنیم.

    من معمولا وقتی محتوی بسته رو با آبجوش مخلوط کردم برای اینکه ژله خوب داخل آب حل بشه حدود یکی دو دقیقه روی گاز هم جرارتشون میدم تا دیگه هیچ ژله ای حل نشده نمونه و ته نشین نشه.

    در نهایت باز طبق دستور روی جعبه یک لیوان آب سرد رو هم به مخلوط اضافه میکنیم و میذاریم مایه ژله یکم در دمای اتاق بمونه تا خنک بشه.

    حالا اناری رو که دون کردیم داخل لیوان ها میریزیم طوری که یه لایه کف لیوان بمونن. نباید مقدار انار خیلی زیاد باشه که روی هم انباشته بشن.

    حالا یک سوم لیوان هارو با ژله انار پرمیکنیم و داخل یخچال میذاریمشون تا ژله خودشو بگیره. مابقی ژله انار رو بیرون یخچال نگه میداریم چون برای آخرین لایه بهش احتیاج داریم.

    تا ژله انار سفت میشه ژله آلوئه ورا رو آماده میکنیم مانند ژله انار مراحل رو ادامه میدیم فقط به جای اضافه کردن یک لیوان آب سرد، در نهایت یک لیوان شیر سرد اضافه میکنیم.

    بهتره بذاریم مخلوط آبجوش و ژله کمی از حرارت بیوفتن و بعد شیر سرد رو اضافه کنیم.

    حالا ژله آلوئه ورا شیریمون رو هم داخل لیوان هایی که ژله انارشون سفت شده میریزیم طوری که دو سوم لیوان ها پر بشه. بعد دوباره لیوان هارو میذاریم داخل یخچال تا ژله آلوئه ورا هم ببنده.

    در مرحله آخر مجددا ژله انار و دونه های انار رو میریزم و باز لیوان ها رو میذاریم تو یخچال تا لایه آخر هم ببنده.

    وقتی ژله ها کاملا خودشون رو گرفتن با خامه فرم گرفته تزیینشون کرده و بعد هم سرو میکنیم … نوش جان

    تهیه ژلهتهیه ژله انار لایه ای انار لایه ای

    تزیین ژله انار با روش های ایده آل و متفاوت

    دوستای عزیزم من خودم از لیوان ژله یک بار مصرف استفاده میکنم که ایده یلی جالبیه اگر بخواهید شب یلدا برای خانوادتون درست کنید تو جعبه بچینید و ببرید.

    این جام کوچک که یکی از پر فروشترین مدل ظروف یکبار مصرف میباشد میتواند برای استفاده بعنوان ظرف دسر، ژله، نوشیدنی با حجم کم و حتی پایه ای برای قرار دادن شمع وارمر مورد استفاده قرار بگیرد.

    لیوان ژله
    لیوان ژله
    تزیین ژله انار
    تزیین ژله انار

    ژله انار را می توانید با روش های مختلفی تهیه کنید شما می توانید بعد از تهیه این ژله خوشمزه آن را با روش ها و ایده های مختلفی تزیین کنید که در ادامه ایده های مختلف را برای تزیین ژله انار مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این تزیینات زیبا نهایت لذت را ببرید.

    تزیین ژله انار
    تزیین ژله انار

    بعد از بسته شدن ژله قالب ژله را از یخچال بیرون آورید و با کمک نوک چاقو لبه های ژله را از قالب ژله جدا کنید سپس قالب ژله را به مدت ۱ دقیقه در آب ولرم قرار دهید و ژله را برای سرو در ظرف مورد نظر خود برگردانید و به صورت دلخواه ژله انار را تزیین کنید.

    برای جدا کردن ژله قالب را چند دقیقه در ظرف آب جوش قرار دهید تا ژله خودش را رها کند.

    در این مطلب با طرز تهیه ژله انار  مختلف آشنا شدید، این ژله خوشمزه و متفاوت را می توانید برای جشن یلدا در منزل تهیه و تزیین کنید.

    View this post on Instagram

    ادامه بدیم با یه پست #آشپزی طور😋😋😋. نظرتون راجبه این ژله خوشمزه چیه؟ . 🔴مواد لازم برای تهیه #ژله_انار لایه ای 🔴 . ژله انار = ۱ بسته ژله آلوئه ورا = ۱ بسته . آب = ۳ لیوان . شیر = ۱ لیوان  انار = ۱ عدد . مراحل تهیه #ژله_انار لایه ای 😋طرز تهیه ژله #انار😋 . و تزیین آن در منزل راحت و آسان است. ابتدا باید #ژله انار رو حاضر کنیم پس طبق دستور معمول انواع ژله ها که روی بسته بندیشون نوشته شده، ابتدا محتوی بسته رو با یک لیوان آب جوش مخلوط میکنیم. من معمولا وقتی محتوی بسته رو با آبجوش مخلوط کردم برای اینکه #ژله خوب داخل آب حل بشه حدود یکی دو دقیقه روی گاز هم جرارتشون میدم تا دیگه هیچ ژله ای حل نشده نمونه و ته نشین نشه. در نهایت باز طبق دستور روی جعبه یک لیوان آب سرد رو هم به مخلوط اضافه میکنیم و میذاریم مایه ژله یکم در دمای اتاق بمونه تا خنک بشه. حالا اناری رو که دون کردیم داخل لیوان ها میریزیم طوری که یه لایه کف لیوان بمونن. نباید مقدار #انار خیلی زیاد باشه که روی هم انباشته بشن. حالا یک سوم لیوان هارو با ژله انار پرمیکنیم و داخل یخچال میذاریمشون تا ژله خودشو بگیره. مابقی ژله انار رو بیرون یخچال نگه میداریم چون برای آخرین لایه بهش احتیاج داریم. تا #ژله_انار سفت میشه #ژله_آلوئه_ورا رو آماده میکنیم مانند ژله انار مراحل رو ادامه میدیم فقط به جای اضافه کردن یک لیوان آب سرد، در نهایت یک لیوان شیر سرد اضافه میکنیم. بهتره بذاریم مخلوط آبجوش و #ژله کمی از حرارت بیوفتن و بعد شیر سرد رو اضافه کنیم. حالا #ژله #آلوئه_ورا شیریمون رو هم داخل لیوان هایی که ژله انارشون سفت شده میریزیم طوری که دو سوم لیوان ها پر بشه. بعد دوباره لیوان هارو میذاریم داخل یخچال تا ژله آلوئه ورا هم ببنده. در مرحله آخر مجددا ژله انار و دونه های انار رو میریزم و باز لیوان ها رو میذاریم تو یخچال تا لایه آخر هم ببنده. وقتی ژله ها کاملا خودشون رو گرفتن با خامه فرم گرفته تزیینشون کرده و بعد هم سرو میکنیم … نوش جان . 🙏 ❤اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره . 👇✏نظراتتونو برام تو کامنت بنویسید . 😍❤پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun #فروشگاه_اینترنتی #ایلیار جهت ثبت سفارشات 👇 . 🌐 http://www.iliyar.com #مجله_اینترنتی ایلیار ‌. 🌐 http://www.iliyar.com/blog #دسر #دسر_ژله #لوازم_آرایش#ترفند#ارایش#زیبایی#دخترونه#فالو_کن#شات_رایگان#بلاگر#آرایشی#ایده_دخترانه#روزمرگی#خانهداری#ایده #اشپزی #کادو #هدیه #خرید_کادو

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    مطلب پیشنهادی

    لازانیا خوشمزه

    طرز تهیه لازانیا خوشمزه با سس بشامل

    یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین غذاها لازانیا می باشد . لازانیا هم مثل ماکارونی یکی از …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.