قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » طراحی ناخن نگین دار شیک
فروشگاه اینترنتی ایلیار
 طراحی ناخن با نگین‌
 طراحی ناخن با نگین‌

طراحی ناخن نگین دار شیک

  • طراحی ناخن نگین دار شیک

    در این مطلب انواع مدل های طراحی ناخن نگین دار مجلسی و شیک مخصوص خانم های جذاب و باکلاس را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

    لاک ناخن و طراحی ناخن می تواند جذابیت یک زن را چندین برابر کند و خانم ها هم علاقه خاصی به لاک ناخن و طراحی های مختلف ناخن دارند. مدل طراحی ناخن های نگین دار مجلسی را در ادامه مشاهده میکنید که فوق العاده شیک و جدید هستند. در این بخش از آرایش و زیبایی برای شما بانوان و دختران خوش ذوق و خوش سلیقه طرح ناخن نگین دار را  گردآوری کرده ایم.که در زیر می توانید مشاهده نمایید. با ایلیار دات کام همراه باشید.

    نگین ناخن
    نگین ناخن

    طراحی ناخن نگین دار

    مدل طراحی ناخن طراحی ناخن با نگین به علت درخشش خاصی که دارد یکی از زیباترین مدل های طراحی ناخن به شمار می آید و همه نگاه ها را جذب خود می کند. شما با کمترین هزینه ممکن می توانید یک بسته نگین و پولک تزیینی متناسب با رنگ ارایش یا لباستان به همراه یک عدد چسب ناخن از بازار خریداری کنید و جهت تزیین ناخن هایتان استفاده کنید. اگر خواهان ناخن های شیک و زیبا هستید این مطلب را از دست ندهید

    طراحی ناخن نگیندار
    طراحی ناخن نگیندار

    طراحی ناخن نگین دار یکی از انواع ایده های خلاقانه برای دیزاین ناخن ها است و شما می توانید با کمک لاک ها با رنگ های متنوع و نگین های زیبا طراحی حرفه ای و مجلسی را برای ناخن هایتان داشته باشید و در مهمانی ها و مجالس به روز و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

    نگین ناخن شیک
    نگین ناخن شیک

    برای طراحی کردن ناخن ها ایده های زیادی وجود دارد که طراحی ناخن با نگین  از انواع روش های کاربردی و جدید است و این مدل دیزاین ها برای خانم هایی که تمایل دارند مدل دیزاین ناخن هایشان حرفه ای و متفاوت تر به نظر برسند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

    نگین ناخن زیبا
    نگین ناخن زیبا

    طراحی ناخن با نگین یکی از زیباترین و پرطرفدارترین طراحی‌ها است. نگین با زیبایی و گیرایی که بر روی ناخن‌ها ایجاد می‌نماید همه نگاه‌ها را به سوی شما خیره و جذب خواهد کرد. طراحی با این روش بسیار ساده است و فقط شما نیاز به نگین ناخن و چسب مخصوص ناخن دارید. برای تهیه و خرید نگین ناخن می توانید به نزدیکترین لوازم آرایشی فروشی مراجعه نمایید.

    طراحی ناخن با نگین یکی از زیباترین و پرطرفدارترین طراحی‌ها است. طراحی ناخن با نگین همه نگاه‌ها را به سوی شما خیره می‌کند.

    طراحی ناخن نگین دار
    طراحی ناخن نگین دار

    نحوه چسباندن نگین ناخن

    برای چسباندن نگین‌ ها بر روی ناخن باید از چسب ناخن استفاده کنید. سعی کنید یک چسب ناخن باکیفیت را برای این کار تهیه کنید تا از افتادن نگین‌ها جلوگیری شود. برای اطمینان از محکم چسبیدن نگین‌ها بر روی ناخن می‌توانید از برق ناخن استفاده کنید. با زدن یک لایه برق ناخن بر روی تمامی ناخن‌ها نگین‌ها کاملا می‌چسبند و دیگر به راحتی جدا نمی‌شوند. شما می‌توانید از طراحی ناخن با نگین برای شرکت در مهمانی‌‌، عروسی و تولد استفاده نمایید.

     برای اینکه نگین های چسبانده شده روی ناخن هایتان نیفتند می توانید از برق ناخن استفاده نمایید

    چسباندن نگین ناخن
    چسباندن نگین ناخن

    همچنین طرح های سنگی ناخن نیزی جذابیت و زیبایی دو چندانی را به ناخن های شما اضافه می کنند. از جمله طرح های زیر را می توانید استفاده نمایید.

     طراحی ناخن با نگین‌ های رنگارنگ
    یکی از زیباترین و پرطرفدارترین روش ها برای دیزاین ناخن ها طراحی ناخن نگین دار است و شما می توانید با کمک نگین های ساده و رنگی طراحی پر زرق و برقی را برای ناخن هایتان داشته باشید. طراحی با کمک نگین بسیار ساده است و برای طراحی کردن ناخن با کمک ناخن به وسایل ساده ای نظیر چسب مخصوص و نگین نیازمند هستید.

    برای این روش طراحی باید نگین‌ها را در رنگ‌های مختلف از فروشگاه‌های لوازم آرایشی تهیه کنید. می‌توانید برای هر رنگ لاک از همان رنگ نگین استفاده کنید تا زیبایی ناخن‌ها دوچندان شود. با هر رنگ لباسی که داشته باشید می‌توانید این طراحی را با آن ست کنید.

     طراحی ناخن با نگین‌
    طراحی ناخن با نگین‌

    فرنچ ناخن نگین دار
    (فرنچ ناخن یعنی لاک زدن سر ناخن‌ها که این روش به علت اینکه منشا آن از فرانسه بوده فرنچ نامیده می‌شود. فرنچ در زبان انگلیسی به معنای فرانسوی است). استفاده از نگین با طراحی فرنچ بسیار جذاب است. به راحتی می‌توانید ناخن‌ها را فرنچ کرده و از ترکیبات زیبای نگین بر روی آن استفاده کنید.

    فرنچ ناخن نگیندار
    فرنچ ناخن نگیندار

    استفاده از تزئینات ناخن همراه با نگین
     ​می‌توانید از تزئینات کوچکی مثل منجوق در کنار نگین استفاده کنید. این روش باعث ایجاد یک طراحی ناخن دوست داشتنی می‌شود. اگر از لاک ناخن سفید استفاده می‌کنید می‌توانید منجوق‌ها را به رنگ‌های متنوعی استفاده کنید تا جلوه زیباتری  داشته باشند.

    در این مطلب انواع ایده ها برای طراحی ناخن نگین دار را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید طراحی فانتزی و مجلسی را روی ناخن هایتان داشته باشید و جذابیت ناخن هایتان را با کمک انواع نگین های رنگی و ساده بیشتر کنید.

     طراحی ناخن با نگین‌
    طراحی ناخن با نگین‌

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.