قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » بهترین جا برای نگهداری رژ لب کجاست ؟
فروشگاه اینترنتی ایلیار
نگهداری رژ لب
نگهداری رژ لب

بهترین جا برای نگهداری رژ لب کجاست ؟

  • امروز تصمیم گرفتم لوازم آرایشیمو تمیز کنم. اول از همه میرم سراغ نگه داری و تمیز کردن رژ لب هام. رژ لب همواره از پرطرفدار ترین محصولات آرایشی بوده است، به طوریکه همه ی خانم‌ها استفاده از آن را فراموش نمی کنند. رژ لب گاه خود به تنهایی باعث رنگ و رو دار شدن چهره تان می شود. رنگ مناسب رژ لب و استفاده درست از آن از نکات ویژه آرایشی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. البته ماندگاری رژ لب بر روی لب ها از مهم ترین موضوعاتی است که اکثر ما با آن مشکل داریم. باقی ماندن رژ لب در کل مدت یک مهمانی حتی بعد از خوردن شام، شاید از آرزوهای همه ما باشد.   رژ لب دوست داشتنی ترین، قطعه لوازم آرایشی است. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    مواد آرایشی و بهداشتی مثل مواد غذایی، زمان مصرف معینی دارند اما اگر این مواد و وسایل در شرایط نامناسبی نگهداری شوند، زودتر از موعد فاسد و از رده خارج می‌شوند بنابراین یخچال خانه شما به دلیل داشتن دمای ثابت می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری بعضی از آنها باشد.

    ماندگاری رژ لب
    ماندگاری رژ لب

    نگهداری رژ لب ‌ها در یخچال از مواردی است که عمر آن ها را طولانی تر می کند. البته یخچال و هوای سرد علاوه بر ماندگاری رژ لب به از بین رفتن باکتری های آن نیز کمک بسیاری می کند.

    اولین نکته درباره مراقبت از  رژ لب هایتان  این است که آنها را در یخچال نگهداری کنید.

    رژ لبها بخاطر ماهیت روغنی و چربشان محل تجمع باکتری ها هستند. نگهداری در یخچال از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند.

    برخی از لوازم آرایشی را نمی توان پس از باز کردن در محیط اتاق نگهداری کرد چون باعث زودتر خراب شدن آن می گردد. از قدیم رژ لب و کرمها را درون یخچال نگه می داشتند.

    برچسب شبنم تا حدودی کمک کرده زمان تولید و انقضای محصولات و قاچاق بودن یا نبودن آن مشخص باشد اما هنوز هم خیلی از محصولات آرایشی و بهداشتی برچسب شبنم ندارند.

    بسیاری از محصولات آرایشی ما در جایی ثابت و محلی خاص مثل کیف لوازم آرایش،ساک دستی و یا کشوی میز آرایشیمان نگهداری میشوند اما آنهایی که در خانه نگهداری میشوند، ممکن است عمر مفید شان کاهش یابد و از کارایی آنها کاسته شود.

    پس چند قسمت از یخچالتان را خالی کنید. درجه حرارت سرد می تواند مدت زمان نگهداری برخی از محصولات را بیشتر کند (به علاوه،با استفاده از انجماد سریع باعث می شود که آنها تازه تر به نظر برسند).

    طول عمر  رژ و مداد لب: ۲ سال  است

    احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که رژ لب را در ماشین یا جیب‌تان جا بگذارید و تحت‌تاثیر گرما، رژ لب کاملا آب شده باشد. هنگامی‌که رژ لب در یخچال باشد، فرم خود را حفظ می‌کند. ولی آب شدن رژ هم راه چاره دارد؛ رژ را سریع در یخچال بگذارید. کافی است پس از یک ساعت به آن سر بزنید و ببینید که دوباره به حالت اول خود بازگشته است.

    رژ لبی که هر روز از آن استفاده میکنید نیازی به سرد کردن ندارد، اما اگر رژتان رو به اتمام است و میخواهید باقی مانده اش را نگهدارید، اگر در یخچال نگهداری شود بیشتر باقی میماند در غیر این صورت گرما می تواند مواد شیمیایی را در طول زمان تجزیه کند و طوری از بین ببردش که دیگر شبیه روز اولی نباشد که خریداری کرده اید.

    برای اینکه رژلبتان شکل خودش را حفظ کند و بتوانید از آن به مدت طولانی استفاده کنید نباید آن را در محل های گرم قرار بدید گرما باعث خرابی روغن داخل رژلب می شود. نگهداری رژلب در محل های سرد و یا دور از گرما باعث دوام و آسیب ندیدن مواد شیمیایی آن می شود.

    رژ لب­‌های خود را در یک مکان سرد قرار داده و بدین وسیله، به معنای جدیدی از رژ طولانی مدت دست یابید. گرما برای رژ لب خطرناک است، چرا که می‌­تواند باعث خرابی و آسیب روغن‌­های طبیعی خود شود.

    نگهداری رژ لب‌­ها در یخچال و یا حداقل دور از گرما، می‌­تواند از تجزیه مواد شیمیایی آن‌ها جلوگیری کند.

    این‌طور به‌نظر می‌آید که تصمیم گرفتید لوازم آرایشی را به یخچال منتقل کنید. اما بهتر است اول آنها را در یک ظرف در بسته قرار دهید. این کار، نکات مثبت خاص خود را دارد. ازجمله اینکه با این کار لوازم آرایشی از دسترس کودکان – و البته آقایان حواس‌پرت! – دور می‌ماند و نکته دیگر اینکه زمانی که به آنها احتیاج دارید، لازم نیست برای برداشتن هر کدام مسیر آشپزخانه را پیش بگیرید! بلکه یک‏بار کیف یا بسته مشخصی را از یخچال بر می‌دارید و به‌راحتی آن را در یخچال قرار می‌دهید، ضمن اینکه امکان تداخل بوی محصولات غذایی با وسایل بهداشتی- آرایشی به حداقل می‌رسد.
    محصولات آرایشی را باید در محیطی خشک و دور از رطوبت نگه دارید زیرا رطوبت احتمال رشد باکتری‌ها را در محصول آرایشی افزایش می‌دهد. بر این اساس حمام و توالت مکان‌های مناسبی برای نگهداری محصولات آرایشی نیست.
    نگهداری رژ لب
    نگهداری رژ لب

    لوازم آرایش را در حمام نگذارید

    بسیاری از خانم‌ها وسایل آرایش و زیبایی خود را در حمام خانه نگهداری می‌کنند که البته شاید بدترین جا برای نگهداری این وسایل باشد چرا که گرما و رطوبت این محیط می‌تواند باعث تسریع فاسدشدن و از بین رفتن این مواد شود.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    View this post on Instagram

    سلاام دوستای عزیزم. 😊🙋‍♀️❤ بهترین جا برای #نگهداری #رژلب کجاست ؟ کیف #لوازم_ارایش؟ #حمام؟ میز #توالت؟ #یخچال!! نگهداری رژ #لب ‌ها در #یخچال از مواردی است که عمر آن ها را طولانی تر می کند. البته #یخچال و هوای سرد علاوه بر #ماندگاری_رژ_لب به از بین رفتن #باکتری های آن نیز کمک بسیاری می کند. اولین نکته درباره #مراقبت از  رژ لب هایتان  این است که آنها را در #یخچال نگهداری کنید. #رژ لبها بخاطر ماهیت روغنی و چربشان محل تجمع #باکتری ها هستند. نگهداری در یخچال از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند. #نگهداری_رژ لب‌­ها در یخچال و یا حداقل دور از گرما، می‌­تواند از تجزیه مواد شیمیایی آن‌ها جلوگیری کند. . 🙏 ❤اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره . 👇✏نظراتتونو برام تو کامنت بنویسید . 😍❤پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun 🌐 http://www.iliyar.com #رژلب #زیبایی #دخترونه #فالو_کن #بلاگر #آرایشی #ایده_دخترانه #روزمرگی #خانهداری #ایده #خانه_داری

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.