قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » ماسک خانگی برای درمان جوش سرسیاه
فروشگاه اینترنتی ایلیار
درمان جوش سرسیاه
درمان جوش سرسیاه

ماسک خانگی برای درمان جوش سرسیاه

  • ماسک خانگی برای درمان جوش سرسیاه

    من خودم ماهی یک بار با این ترفند و ماسک زغال صورت و جوش های صورتمو پاکسازی میکنم. جوش های چرکی و یا جوش های سرسیاه روی بینی به هیچ وجه قابل تحمل نیستند به خصوص وقتی درست قبل از یک قرار و یا جلسه مهم روی صورت سبز شوند اینجاست که یک روش درمانی و نسخه فوری لازم است. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    جوش های سرسیاه همان دانه های سیاه روی بینی و صورت تان است که مدتی است شما را کلافه کرده است. برای از بین بردن جوش های سرسیاه می توان از مواد موجود در خانه استفاده کرد، تا چهره زیبایی داشته باشید.

    درمان جوش سرسیاه
    درمان جوش سرسیاه

    جوش های سرسیاه یک نوع جوش های زیر پوستی می باشند که به صورت دانه های ریز و سیاه رنگ بر روی پوست ظاهر می شوند و شایع ترین محل بروز این نوع جوش روی بینی و اطراف آن می باشد.

    جوش های سرسیاه یکی از انواع آکنه هستند. جوش های سرسیاه فولیکول هایی هستند که، منافذ آنها بیش از حد باز است. این منافذ با چربی ها و سلول های مرده پوست پر شده اند و در نتیجه یک واکنش شیمیایی، به اکسیده شدن ملانین در پوست منجر می شوند.

    راه های گوناگونی برای درمان جوش سرسیاه وجود دارند. اما کلید هر روش درمانی، دوام و پشتکار است. هیچ یک از انواع آکنه را نمی توان یک شبه درمان کرد. اما استفاده از روش های صحیح و اصلاح الگوی زندگی به از بین رفتن این مشکل پوستی کمک بسیاری می کند.برای از بین بردن جوشهای سرسیاه می توان از مواد موجود در خانه استفاده کرد تا چهره زیبایی داشته باشید.

    مواد لازم برای از بین بردن جوش سر سیاه 

    • لیموی تازه = ۳ قطره
      سفیده تخم مرغ = ۱ عدد
      دستمال کاغذی = ۱ عدد
    درمان جوش سرسیاه
    درمان جوش سرسیاه

    طرز تهیه ماسک جوش های سرسیاه 

    سفیده‌ی تخم‌مرغ ماسکی ساده است که برای پر کردن موقت منافذ پوست استفاده می‌شود،‌ بنابراین هم جوش سرسیاه را از بین‌ می‌برد هم مانع از ایجاد آن می‌شود. سفیده‌ی تخم‌مرغ سرشار از مواد مغذی برای پوست است و نسبت به سایر درمان‌های جوش سرسیاه خشکی کمتری ایجاد می‌کند.

    اول برای اینکه جوش سرسیاه نرم شوند، صورت را بخار میدهیم. به این طریق که یک قابلمه آب می جوشانیم، حوله را برروی سر می اندازیم، روی قابلمه خم شده یک مدت به آن شکل میمانیم.

    تخم مرغ را شکسته و زرده و سفیده آن را جدا کنید و فقط سفیده تخم مرغ را نگه دارید. چند دقیقه سفیده را با هم زن بزنید تا غلیظ شود.

    از آنجا که سفیده تخم مرغ پس از گذشت چند دقیقه سفت می شود، برای درست کردن ماسک عالی است.

    آب لیمو را اضافه کنید. همچنان که در حال هم زدن سفیده تخم مرغ هستید به آن یک قاشق چایخوری آب لیمو اضافه کنید. به خوبی آن دو را هم بزنید تا یک دست شود. آب لیمو حاوی آلفا هیدروکسی اسید است که برای درمان جوش های سرسیاه موثر است، در منافذ پوست رسوخ کرده و چربی ها، سلول های مرده پوست و آلودگی ها که باعث جوش های سرسیاه می شوند را می زداید. آب لیمو منافذ باز پوست را نیز می بندد.

    صورت خود را بشویید. از یک پاک کننده ملایم در حین شستشو استفاده کنید تا هرگونه چربی و آلودگی از بین برود.

    ماسک را روی صورت پخش کنید به طوری که تمام پوست را دربربگیرد. این ماسک سفت نیست بنابراین مطمئن شوید که تمام صورت را پوشش داده اید.

    رویش دستمال قرار میدهیم. ۲۰ دقیقه به همین شکل بماند.

    اجازه دهید خشک شود. ماسک را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه نگاه دارید تا کاملا سفت و خشک شود به طوری که وقتی دست بزنید سفت بوده و حرکت صورت امکان پذیر نباشد.

    ماسک خانگی برای درمان جوش سرسیاه
    ماسک خانگی برای درمان جوش سرسیاه

    ماسک را از پوست جدا کنید. باید جوش های سرسیاه همراه با آن کنده شود. نباید تنها ماسک را با آب بشویید، چرا که این کار جوش های سرسیاه را پاک نمی کند. کندن ماسک از پوست بهترین روش پاک کردن این ماسک است.

    پس از برداشتن ماسک ، صورت را با آب ولرم بشویید. پس از خشک کردن از لوسیون مرطوب کننده استفاده کنید. چرا که با این کار التهاب پوست کاهش یافته و منافذ باز پوست تنگ و بسته می شود.

    وقتی صورت را می شوئیم با یک لیف تیز ملایم نقاط سیاه را می سابیم. این ماسک را هفته ای ۲ بار استفاده می کنیم. دو هفته دیگر پوستتان براق و بدون جوشهای سرسیاه است.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید!

    View this post on Instagram

    سلاام دوستای عزیزم🙅‍♀️❤ حتما شما هم دنبال یه روش برای از بین بردن #جوش#سرسیاه هسید! تا حالا #ماسک سفیده #تخم_مرغ و امتحان کردید؟؟ من خودم ماهی یک بار با این #ترفند و #ماسک_زغال صورت و جوش های صورتمو #پاکسازی میکنم. #جوش_سرسیاه یک نوع #جوش_زیرپوستی می باشند که به صورت دانه های ریز و سیاه رنگ بر روی پوست ظاهر می شوند و شایع ترین محل بروز این نوع جوش روی #بینی و اطراف آن می باشد. مواد لازم برای از بین بردن #جوش_سر_سیاه  لیموی تازه = ۳ قطره (اختیاریه) سفیده تخم مرغ = ۱ عدد دستمال کاغذی = ۱ عدد تخم مرغ را شکسته و زرده و سفیده آن را جدا کنید و فقط سفیده تخم مرغ را نگه دارید. چند دقیقه سفیده را با هم زن بزنید تا غلیظ شود. از آنجا که سفیده تخم مرغ پس از گذشت چند دقیقه سفت می شود، برای درست کردن ماسک عالی است. آب لیمو را اضافه کنید. (اب لیمو اختیاری هست) همچنان که در حال هم زدن سفیده تخم مرغ هستید به آن یک قاشق چایخوری آب لیمو اضافه کنید. به خوبی آن دو را هم بزنید تا یک دست شود. آب لیمو حاوی آلفا هیدروکسی اسید است که برای درمان جوش های سرسیاه موثر است، در #منافذ_پوست رسوخ کرده و چربی ها، سلول های مرده پوست و آلودگی ها که باعث جوش های سرسیاه می شوند را می زداید. آب لیمو منافذ باز پوست را نیز می بندد. صورت خود را بشویید. از یک پاک کننده ملایم در حین شستشو استفاده کنید تا هرگونه چربی و آلودگی از بین برود. #ماسک را روی صورت پخش کنید به طوری که تمام پوست را دربربگیرد. این ماسک سفت نیست بنابراین مطمئن شوید که تمام صورت را پوشش داده اید. رویش دستمال قرار میدهیم. ۲۰ دقیقه به همین شکل بماند. اجازه دهید خشک شود. #ماسک را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه نگاه دارید تا کاملا سفت و خشک شود به طوری که وقتی دست بزنید سفت بوده و حرکت صورت امکان پذیر نباشد. #ماسک_خانگی برای درمان جوش سرسیاه ماسک را از پوست جدا کنید. باید جوش های سرسیاه همراه با آن کنده شود. نباید تنها ماسک را با آب بشویید، چرا که این کار جوش های سرسیاه را پاک نمی کند. کندن ماسک از پوست بهترین روش پاک کردن این ماسک است. . 🙏 ❤اگه خوشتون اومد لایک و فالو یادتون نره . 👇✏نظراتتونو برام تو کامنت بنویسید . 😍❤پیج رو با تگ به دوستاتون معرفی کنید Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun 🌐 http://www.iliyar.com #ماسک_خونگی #زیبایی #دخترونه #فالو_کن #بلاگر #آرایشی #ایده_دخترانه #روزمرگی #خانهداری #ایده

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.