قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » مدل‌های زیبا طراحی ناخن با لاک مات
فروشگاه اینترنتی ایلیار
ناخن با لاک مات

مدل‌های زیبا طراحی ناخن با لاک مات

  • مدل‌های زیبا طراحی ناخن با لاک مات

    لاک ناخن مات یکی از ترفندهای جدید در مانیکور به شمار می‌رود که به دلیل بافت جدید و زیبایی که به وجود می‌آورد میان خانم‌ها به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. اگرچه هنوز برخی خانم‌ها لاک‌های براق قدیمی را می‌پسندند ولی استفاده از لاک‌های مات رو به افزایش است. لاک ناخن مات قیمت بالاتری نسبت به لاک‌های معمولی دارد ولی با چند روش ساده می‌توان لاک براق را به لاک مات تبدیل کرد.

    مدل لاک مات
    مدل لاک مات

    قبلا درباره طرح ناخن با لاک قرمز و مدل های جدید لاک کروم براق صحبت کردیم. امروز ما در این قسمت از ایلیار دات کام نمونه‌های جدید و زیبایی را از طراحی ناخن با لاک مات آماده کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها برای زیباتر شدن ناخن‌های خود ایده بگیرید. با ما همراه باشید.

    طراحی ناخن با لاک مات
    طراحی ناخن با لاک مات

    اگر می‌خواهید یک طراحی ناخن متفاوت و شیک را تجربه کنید شاید انتخاب لاک مات گزینه مناسبی باشد. مدل‌های مختلف طراحی ناخن با لاک مات را ببینید!

    امروزه، لاک ها تنوع بسیار زیادی دارند و گاهی ممکن است انتخاب از میان طیف رنگی گسترده ی لاک ها کاری سخت باشد اما با این حال، دنیای رنگارنگ لاک ها

    حتما انواع لاک‌های مات را تا به حال در فروشگاه‌ها دیده‌اید و توجهتان را به خودشان جلب کرده‌اند. درست است که براق بودن لاک، نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد، اما لاک‌های مات نیز به نوبه خود برای موقعیت‌های مختلف می‌توانند استفاده شده و زیبایی خاصی به دست‌هایتان ببخشند!

    ناخن با لاک مات
    ناخن با لاک مات

    همیشه برای خانم ها جذاب و زیباست. در کنار تمام لاک های براق و درخشان، استفاده از یک” لاک مات” ، زیبایی و جذابیت خاصی را ایجاد خواهد کرد.

    طراحی ناخن مات

    امروزه لاک مات خیلی پرطرفدار شده و اکثرا از لاک مات برای لاک زدن ناخن هایشان استفاده می کنند. برای خریداری این نوع لاک باید هزینه بیشتری نسبت به لاک های معمولی پرداخت شود. ما در این پست از سایت روزگار قصد داریم روش ساخت لاک مات را با چندین روش در منزل و با کمترین هزینه آموزش دهیم.

    اگر دوست دارید طراحی ناخن هایتان حالتی خاص و منحصر به فرد داشته باشد، حتما از لاک مات در طراحی ناخن استفاده کنید. از جدیدترین مدل های طراحی ناخن با لاک مات ایده بگیرید و یک طراحی ناخن ویژه برای خود داشته باشید.اگر لاک مات در دسترس ندارید هیچ جای نگرانی ای وجود ندارد، زیرا شما می توانید به راحتی و با استفاده از چند ترفند لاک های عادی خود را مات کنید.

    لاک مات
    لاک مات

    استفاده از تاپ کوت مات

    یک تاپ کوت مات بخرید: تاپ کوت‌های مات گران‌تر از تاپ کوت‌های شفاف هستند اما خریدن یک تاپ کوت مات به صرفه تر از خرید چندین لاک ناخن مات گران قیمت است. البته برندهای محدودی این لاک‌ها را تولید می‌کنند و برای خرید بهتر است به فروشگاه‌های بزرگ و معتبر مراجعه کنید.

    ناخن‌ها را سوهان بکشید و آماده کنید: قبل از شروع به لاک زدن ناخن‌ها را با سوهان و بافر آماده کنید. سوهان را با زاویه ۴۵ درجه نگه دارید و لبه ناخن‌ها را سوهان بزنید. سپس با بافر ناخن سطح آن را صاف و صیقلی کنید چون در لاک مات ناهمواری‌های ناخن بیش از لاک براق دیده می‌شود.

    سطح ناخن را تمیز کنید: یک تکه پنبه را به لاک پاک کن آغشته کرده و سطح ناخن را با آن پاک و تمیز کنید تا هرگونه آلودگی، چربی و لاک‌های قدیمی از سطح آن پاک شود. سپس چند ثانیه صبر کنید تا سطح ناخن خشک شود.

    لاک پایه شفاف بزنید: مانند همیشه یک لایه نازک از لاک پایه یا بیس کوت شفاف را روی ناخن بزنید. البته برخی لاک‌ها داخل خود بیس کوت دارند و نیازی نیست قبل از آن بیس کوت بزنید. پس از زدن بیس کوت صبر کنید تا خشک شود.

    لاک ناخن را بزنید: در لاک را باز کنید و لاک اضافی را با فشار دادن به کناره ظرف جدا کنید سپس از ته ناخن شروع کرده و با سه حرکت سطح ناخن را با لاک براق بپوشانید.

    اطراف ناخن را تمیز کنید: پس از آن که همه ناخن‌ها را لاک زدید یک گوش پاک کن تمیز بردارید و به لاک پاک کن آغشته

    مدل لاک مات
    مدل لاک مات

     

    استفاده از بخار برای مات کردن لاک

    مانند روش معمول لاک بزنید: همه مراحلی را که در روش‌های بالا در مورد سوهان زدن و تمیز کردن ناخن و استفاده از بیس کوت گفتیم انجام دهید و با یک لاک معمولی براق همه ناخن‌های خود را لاک بزنید. اشتباهات را با گوش پاک کن تصحیح کنید و اجازه دهید لاک شما کاملا خشک شود.

    مدل لاک مات جدید
    مدل لاک مات جدید

    کمی آب داخل یک کتری یا تابه بریزید و دستان خود را روی آن بگیرید: یک تابه را از آب پر کنید و روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید بجوشد. زمانی که دیدی بخار زیادی در سطح تابه ایجاد شده است دستان خود را روی این بخار بگیرید. این بخار باعث می‌شود سطح لاک ناخن مات شود. گرفتن هر دست به مدت سه تا پنج ثانیه روی بخار کافی است و مواظب باشید دستان خود را نسوزانید. مجددا لاک خود را چک کنید اگر هنوز براق بود دوباره آن را روی بخار بگیرید.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت می‌توانید مقالات مشابه را در بخش آرایش و زیبایی مطالعه کنید. انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.