قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » ماندگاری آرایش صورت با فیکساتور
فروشگاه اینترنتی ایلیار
اسپری فیکساتور آرایش
اسپری فیکساتور آرایش

ماندگاری آرایش صورت با فیکساتور

  • برای اینکه آرایش مدت زمان بیشتری روی پوست بماند و زیبایی آرایش تا پایان روز حفظ شود لازم است تا از یک پودر تثبیت کننده آرایش خوب و باکیفیت استفاده نمایید!

    هر آرایشی بدون فونداسیون، کانسیلر و پودر ناقص و ناتمام است! آرایش کردن قبل از اینکه باعث زیبایی چهره شود باید به خوبی لکه‌های صورت، خطوط ریز و گاها چین و چروک‌های مختلف بر روی پوست را پوشش دهد و در نهایت ظاهری زیباتر را برایتان ایجاد نماید.

    بنابراین برای اینکه آرایشی زیبا و کامل داشته باشید ابتدا باید کرم پودر و فونداسیون، کانسیلر و پودرهای مخصوص و مناسب با پوست خود را شناسایی کنید و سپس بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

    پودر تثبیت کننده آرایش یکی از پودرهای ضروری و لازم برای تکمیل یک آرایش است. این پودر کمک می‌کند تا آرایش چهره برای ساعات بیشتری روی پوست باقی بماند و همچنین مانع از به هم خوردن قسمت‌های مختلف آرایش بر روی صورت خواهد شد. این پودرها هیچ رنگ اضافی‌ای بر روی پوست به جای نمی‌گذارند و معمولا دارای خاصیت جذب چربی اضافی از پوست هستند و به همین دلیل مانع از بروز خطوط ریز در خط خند، زیر چشم و … می‌شوند.

    آرایش و میکاپ زمان زیادی در طول روز نیاز دارد و اگر این میکاپ نتواند برای مدتی روی پوست ماندگار باشد گرما و رطوبت باعث به هم ریختگی سبک کلی آرایش می شود بدین ترتیب هم زمانی را که صرف آرایش کرده اید از دست داده اید و هم بدلیل به هم ریختگی آن، ظاهری نامناسب برای خود رقم زده اید. برای رفع این مسئله بهتر است از انواع فیکسر استفاده کنید.

    محصولات فیکساتور آرایش در واقع برای تثبیت و ماندگاری آرایش طراحی و تولید شده‌اند. فیکسر ها در دو نوع پودری و اسپری موجود هستند.

    در این قسمت از ایلیار دات کام به معرفی پودر تثبیت کننده آرایش یا پودر بیک پرداخته‌ایم که می‌توانید با شناخت این پودرها انتخابی بهتر و مناسب‌تری داشته باشید. با ما همراه باشید.

    فیکساتور آرایش
    فیکساتور آرایش

    بیک کردن آرایش چیست؟

    تاحالا شده از خودتون بپرسید که این پودر سفیدی که زیر چشم یا پایین گونه ها میزنن چیه؟ خب من میخوام در این مقاله از سایت ایلیار راجع به بیک‌ (Bake) کردن براتون توضیح بدهم.
    به طور کلی بیک کردن برای ماندگاری بیشتر آرایش انجام میشه اما چطور و با چی؟
    شما میتونید با تهیه یک پودر فیکس بی رنگ یا پودر تالک عمل بیک کردن رو انجام بدین.
    وقتی که میخواید آرایش چشم انجام بدین معمولا مقداری از سایه روی گونه ها ریخته میشه حالا جالبه که بدونید وقتی این پودر زیر چشمتون باشه شما میتونید بعد از تموم شدن آرایش با یک براش مخصوص پودر فیکس همه این پودرو در زیر چشم وبقیه جاها پخش کنید.
    اگه میخواید به جای پودر فیکس از پودر تالک استفاده کنید باید توجه کنید که این پودر در عکس هایی که میگیرید خیلی خیلی روشن میشه روی پوست و بیشتر مناسب عکس برداری در روز روشنه.

    معرفی پودر تثبیت کننده آرایشی:

    پودر تثبیت کننده ، یکی از محصولات تخصصی آرایشی است که علاوه بر اینکه آرایش را ماندگار می سازد، باعث طبیعی جلوه کردن آرایش نیز می شود. برق غیر طبیعی حاصل استفاده از کرم پودرها یا لوازم آرایش دیگر را از بین می برد تا آرایش کاملا یکدست به نظر برسد. این محصول به سرعت بر روی پوست می نشنید و رطوبت آن را نیز حفظ می کند. با پودر تثبیت کننده فوق العاده می توانید آرایش صورتتان را تثبیت کنید بدون اینکه احساس سنگینی بر روی پوست داشته باشید.

    این فیکسر که به عنوان پودر بیک کاربرد دارد علاوه بر کمک به فیکس شدن آرایش، مانع از برق افتادگی پوست بر اثر چربی زیاد می شود و همچنین اگر از آن ها در نقاطی همچون خطوط زیر چشم و یا خط خنده (در صورت وجود) استفاده شود، مانع مناسبی برای جایگیری کرم پودر ها در این خطوط و در نتیجه آسیب های جبران ناپذیر حاصل از این جایگیری خواهد بود.
    این پودر  در رنگ روشن، مدیوم و گندمی مناسب با انواع رنگ پوست موجود هستند. استفاده از این پودرها در ابتدا به عنوان ترکیب با کرم پودر ماندگاری آن را بالا می برد.

    نحوه استفاده از پودر بیک

    بعد از اینکه تمام آرایش پوستتون تموم شد و دیگه با مواد کرمی و روغنی کار نداشتین با یک قلم یا اسفنج مقداری از پودرتون رو بر میدارید و یک لایه زخیم زیر چشم ها تا روی گونه و روی چانه پودر میزارید دقت کنید که شما دقیقا پودرتونو میزارید پخش نمیکنید. این پودر باید ۱۰ دقیقه همونجا باقی بمونه تا چربی آرایشتونو جذب کنه و ماندگاری بیشتری به کانسیلر زیر چشم بده.
    حواستون باشه که ما از این روش فقط روی قسمت های های لایت استفاده میکنیم و برای قسمت کانتور از این روش استفاده نمیکنیم.

    مقداری از پودر بیک را زیر چشم، روی خط خنده و یا هر جایی که احتمال برق و چین افنادگی بعد از ارایش  را می دهید بمالید.
    حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید بعد از آن پودر را با براش از روی پوست محو کنید
    دقت داشته باشید در این مدت ۱۰ دقیقه نه بخندید و نه صحبت کن

    یک نکته مهم در خصوص این محصولات آن است که به آنها پودرهای ترنسلوسنت نیز گفته می‌شود. اگر از فیکساتور آرایش پودری استفاده می‌کنید، کافی است پس از اتمام آرایش با یک براش کابوکی مقداری از پودر را برداشته و به آرامی ‌روی کل صورت پخش کنید. می‌توانید مقداری بیشتری از پودر را روی پیشانی، چانه و بینی استفاده کنید. همانطور که گفته شد این پودرها کاملاً بی‌رنگ هستند و به هیچ وجه رنگ آرایش شما را تغییر نمی‌دهند.

    نخوه استفاده از فیکساتور آرایش
    نخوه استفاده از فیکساتور آرایش

    فیکساتور آرایش برای کدام نوع پوست مناسب است؟

    تقریباً می‌توان گفت فیکساتورها برای انواع پوست‌ها مناسب هستند، اما اگر پوست شما بسیار حساس است و به عبارتی از پوست خشک صورت رنج می‌برید، از اسپری‌های فیکساتوری که در فرمول تهیه آنها از الکل استفاده شده، استفاده نکنید؛ زیرا الکل موجب آبگیری پوست و در نتیجه خشک شدن آن می‌شود. این محصول برای تمامی افرادی که می خواهند آرایش یکدست و ماندگار داشته باشند، مناسب است.

    ماندگاری آرایش با فیکساتور
    ماندگاری آرایش با فیکساتور

    چرا باید از فیکساتورها استفاده کنید

    این محصول آرایش را برای مدت زمان زیادی به حالت اولیه نگه داشته و جلوه ای طبیعی به آن می دهد. دلایل متعددی برای استفاده از فیکساتور آرایش وجود دارد اما مهمترین دلیل این است که محصولات تثبیت‌کننده از ذوب شدن یا به عبارتی مایع شدن آرایش شما جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب در پایان مهمانی یا پایان روز مانند اولین لحظات پس از آرایش، میک‌آپ با کیفیتی دارید. از طرفی فیکساتورها مانع جذب رطوبت و جذب مولکولی‌های آب توسط پوست می‌شوند، بنابراین پس از مدتی آرایش شما براق نخواهد شد. براق شدن پوست به خصوص در نواحی مانند پیشانی و چانه اتفاق می‌افتد و چهره شما را خسته و رنگ‌پریده نشان می‌دهد. این موضوع ممکن است به دلیل جذب رطوبت و عرق کردن رخ دهد.

    روش استفاده از اسپری فیکساتور

    پس از اینکه میک‌آپ خود را به طور کامل به پایان رساندید، زمان استفاده از اسپری فیکساتور است. برای اینکار محتویات اسپری را تکان داده و به اندازه طول بازوی خود از صورت دور نگهدارید. چشمان خود را ببندید و چند پاف روی آرایشتان اسپری کنید.

    اسپری فیکساتور آرایش
    اسپری فیکساتور آرایش

    برای جذب اسپری نیازی به ماساژ نیست فقط اجازه دهید به طور طبیعی خشک شود.

    حتما بعد از استفاده از فیکساتور آرایشی صورت نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.