قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » معجزه کپسول ویتامین E برای پوست صورت
فروشگاه اینترنتی ایلیار
کپسول ویتامین E
کپسول ویتامین E

معجزه کپسول ویتامین E برای پوست صورت

  • حتما شنیدید که ویتامین ای چقدر برای بدن لازم است و یکی از آنتی اکسیدهای قوی محسوب میشود. پزشکان به خانم ها مصرف کپسول ویتامین e را توصیه میکنند. میتوان ویتامین ای را بصورت ماسک روی پوست گذاشت. در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    ویتامین ای برای سیاهی دور چشم و خشکی لب و درمان جای جوش و… کاربرد دارد. 

    ویتامین ای یکی از انواع ویتامین های ضروری و لازمه که برای حفظ سلامت و زیبایی پوست، مو، لب و ناخن ها مورد نیازه و در اکثر محصولات آرایشی و بهداشتی وجود داره! 

    حالا میخواهیم راز زیبایی با کپسول ویتامین e را برای شما بازگو کنیم. تا بدون صرف هزینه های زیاد برای جوانی و زیبایی خود اقدام کنید.

    اگر نگران این هستید که چشمهایتان زیبایی خود را با ایجاد چین و چروک اطراف آن از دست بدهد از کپسول های ویتامین استفاده کنید.

    پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است و این امر نیز باعث ایجاد چین و چروک می گردد. چین و چروک دور چشم، چهره را خسته و پیرتر نشان می دهد. برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و یا به تاخیر انداختن ایجاد آن باید بیشتر از پوست مراقبت کرد. یک روش عالی برای مراقبت از پوست استفاده از کپسول ویتامین است. در این مقاله بیشتر به این مقوله می پردازیم.

    روغن ویتامین E هم یک ماده‌ی مغذی و هم یک آنتی‌ اکسیدان است. بر اساس گفته‌های دفتر مکمل‌های غذایی در انستیتوی ملی این روغن می‌تواند رادیکال‌ های آزاد را که باعث آسیب‌رسانی به سلول‌ها و بیماری‌های قلبی-عروقی، سرطان و سایر امراض می‌شوند را خنثی کند. روغن ویتامینE یک آنتی‌اکسیدان محلول در چربی قدرتمند است که می‌تواند وضعیت کلی سلامت و پوست شما را جلایی دوباره ببخشد. این روغن حاوی گروهی از هشت ترکیب مختلف، ازجمله توکوفرول‌ها و توکوترینول‌ها می‌باشد. روغن ویتامین E در خالص‌ترین نوع خود، تنوع گسترده‌ای دارد. می‌توانید آن را روی پوست خود پخش کنید یا کپسولش را میل نمایید.

    ویتامین e را از کجا تهیه کنیم 

    کپسول های ویتامینe در داروخانه ها بعنوان مکمل ویتامین فروخته می شوند . مصرف کپسول ویتامین ای به خانم ها خیلی توصیه میشود . فواید ویتامین e  برای زنان را بخوانید.

    خواص روغن ویتامین E
    خواص روغن ویتامین E

    خواص روغن ویتامین E

    ویتامینE اعصاب را قوی‌تر کرده و پوست را از درون تغذیه می‌کند.

    کپسول‌های ویتامین E را با استفاده از سنجاق پاره کرده و آن را بر روی صورتتان بمالید تا پوست نرم و درخشان دلخواهتان را پیدا کنید.

    نشانه های کشیدگی را درمان می کند

    پس از بارداری یا زمانی که چاقی و لاغری ناگهانی را تجربه می‌کنید، نشانه‌های کشیدگی روی پوستتان ظاهر می‌شوند.

    روغن ویتامین E را روی پوستتان بمالید تا مواد مغذی موجود در بافت پوست افزایش پیدا کند. به منظور کاهش این نشانه‌ها، می‌توانید به صورت منظم و موضعی نیز از این روغن بهره بگیرید.

    زخم ها را کمرنگ می کند

    روغن ویتامین E به نوسازی سلول‌های پوست کمک کرده و لکه‌های قهوه‌ای یا زخم‌های صورت را کم‌ رنگ می‌کند. 

    از آن برای حذف آکنه و لکه های صورت استفاده می شود.

    به جلوگیری از علائم پیری کمک می کند و پوست را روشن تر و جوان تر نشان می دهد.

    اسپاسم های عضلانی را درمان می کند

    ویتامین E برای آرام‌کردن عضلات بسیار خوب بوده و می‌تواند اسپاسم‌های عضلانی را درمان کند.

    روغن ویتامین E ضد پیری است

    اگر نشانه‌هایی از پیری زودرس نظیر چروک دور چشم را مشاهده می‌کنید، دو تا سه بار در هفته روغن ویتامین E را در کنار کرم‌های معمول استفاده کنید تا بهترین نتایج را مشاهده نمایید. با این روند پوستتان سالم شده و نشانه‌های افزایش سن را از بین می‌برد.

    روغن ویتامین E همانند مرطوب کننده عمل می کند

    روغن ویتامین E یک ماده مغذی محلول در چربی است و بدین‌ترتیب از محصولات محلول در آب سنگین‌تر است. می‌تواند رطوبت ازدست‌رفته را برگرداند و به همین دلیل بهترین عملکرد را برای پوست‌‎های خشک و آسیب‌دیده در پی دارد». می‌توانید چند قطره از روغن ویتامین E را با لوسیون مرطوب‌کننده ترکیب کنید و قبل از رفتن به رختخواب روی بدنتان بمالید.

    دایره های مشکی را درمان می کند

    استفاده از روغن ویتامین E به دور چشم‌ها، یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی از دایره‌های مشکی است. ۲-۳ روز از این روغن در کنار کرم معمول استفاده کنید و به آرامی دور چشم را ماساژ دهید.

    آفتاب سوختگی را درمان می کند

    چند قطره روغن ویتامین E را روی محل آفتاب‌سوخته ریخته و به آرامی آن را بمالید. «ویتامین E نیروگاهی از آنتی‌اکسیدان‌ها بوده و می‌تواند اثرات رادیکال‌های آزاد حاصله از تشعشع فرابنفش خورشید را خنثی کند و بدین‌ترتیب، آفتاب‌سوختگی را ترمیم می‌کند».

    به عنوان یک واسط تمیز کننده عمل می کند

    روغن ویتامین E یک نرم‌کننده‌ی سنگین بوده و بهترین راه برای رهایی از غبار، دوده و سایر ناخالصی‌ها می‌باشد و به صورت همزمان می‌تواند تعادل چربی پوست را حفظ کند. چند قطره از روغن ویتامین E را روی یک توپ نخی ریخته و آن را روی صورتتان بمالید.

    لب های خشک شده را درمان می کند

    روغن ویتامین E به عنوان مرطوب‌کننده عمل کرده و لب‌های خشک را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند». می‌توانید آن را به تنهایی یا در ترکیب با عسل استفاده کنید.

    طرز استفاده از کپسول ویتامین e :

    پس از خارج کردن یک کپسول از داخل قوطی با استفاده از یک سوزن تمیز و ضد عفونی شده سوراخی روی آن ایجاد کنید با کمی فشار محتویات کپسول که همان روغن ویتامین e است بیرون می آید. قبل از استفاده از هر ماسکی پوست خود را تمیز کنید.

    چهره خود را با پاک کننده ملایم شستشو دهید تا از هرگونه گرد و خاک یا ناخالصی پاک شود. کپسول ویتامین E را سوراخ کرده و روغن را به صورتتان بمالید. با انگشتان دست خود را به آرامی آن را به تمام سطح پوست مالیده و برای ی نتایج بهتر اجازه بدهید که یک شب کامل روی صورتتان باقی بماند. صبح صورت خود را با آب گرم و یا ولرم شستشو دهید.

    برای حداقل ۳ تا ۴ هفته هر روز این کار را تکرار کنید تا زخم های آکنه خود را کاملا از بین ببرید. شما متوجه بهبود قابل توجهی پس ۸از  تا ۱۰ روز خواهید شد.

    کپسول ویتامین E
    کپسول ویتامین E

    چگونگی استفاده از قرص ویتامین Eبرای درمان چین و چروک دور چشم

    به دلیل حساس ونازک بودن پوست زیر چشم  این ناحیه از صورت به مراقبت بیشتری نیاز دارد وهمیشه باید مرطوب نگه داشته شود  به همین منظور اغلب افراد از کرم های دور چشم استفاده می کنند که بسیار گران قیمت هستند و همه افراد توان خرید این کرم ها را ندارند. ما در اینجا ماده ای طبیعی و ارزان قیمت را به شما معرفی می کنیم که جایگزین خوبی برای کرم های گران قیمت دور چشم هستند .

    اکثر خانمها با چروک هایی که زیر چشم شان وجود دارند درگیرند اما راه حل هایی دارد:

    ما در این مطلب تمامی راه حل ها برای رفع چین چروک دور چشم را به شما معرفی خواهیم کردیکی از این روش ها استفاده از قرص ویتامین ای است که قابل دسترس وارزان قیمت می باشد .

    برای از بین بردن خطوط و چین چروک دور چشم استفاده مرتب از روغن ویتامین ای وماساژمحل مورد نظر راه حل بسیار مناسبی است.

    بهترین روش رفع چین و چروک دور چشم

    شما می توانید هر شب قرص ویتامین ای را با روغن این ویتامین ترکیب کرده ودور چشمان تان ماساژ دهید این کار را تکرار کنید تا چین وچروک دور چشمان تان بهبود یافته وپوستی صاف داشته باشید .

    ممنون که با ایلیار دات کام همراه بودید! کیا استفاده کردن و نتیجه گرفتن  تجربه خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید و همچنین خوشحال می‌شویم اگر روش‌های گفته شده در این پست را امتحان کردید؛ میزان رضایت خود را از این روش ها بفرمایید؟

    View this post on Instagram

    دوستای عزیزم سلام🙋‍♀️❤🤗 هرکاری دارید بزارید زمین پاشید روغن #ویتامین_ای بزنیم🤗 کیا از روغن #ویتامینE روی پوست صورت نتیجه گرفتن؟؟ هرچی از مزایاش بگم کم گفتم ❣ویتامین ای برای #سیاهی_دور_چشم و #خشکی_لب و #درمان جای جوش و… کاربرد دارد. ❣روغن #ویتامین_E به نوسازی سلول‌های پوست کمک کرده و لکه‌های قهوه‌ای یا زخم‌های صورت را کم‌ رنگ می‌کند. ❣از آن برای حذف #آکنه و لکه های #صورت استفاده می شود. ❣به جلوگیری از علائم #پیری کمک می کند و #پوست را روشن تر و #جوان تر نشان می دهد. ❣روغن #ویتامینE #ضد_پیری است اگر نشانه‌هایی از پیری زودرس نظیر چروک دور چشم را مشاهده می‌کنید، دو تا سه بار در هفته روغن ویتامین E را در کنار کرم‌های معمول استفاده کنید تا بهترین نتایج را مشاهده نمایید. با این روند پوستتان سالم شده و نشانه‌های افزایش سن را از بین می‌برد. ❣روغن ویتامین E همانند مرطوب کننده عمل می کند. ❣آفتاب سوختگی را درمان می کند ❣لب های خشک شده را درمان می کند طرز استفاده از کپسول ویتامین e : چهره خود را با پاک کننده ملایم شستشو دهید تا از هرگونه گرد و خاک یا ناخالصی پاک شود. کپسول ویتامین E را سوراخ کرده و روغن را به صورتتان بمالید. با انگشتان دست خود را به آرامی آن را به تمام سطح پوست مالیده و برای ی نتایج بهتر اجازه بدهید که یک شب کامل روی صورتتان باقی بماند. صبح صورت خود را با آب گرم و یا ولرم شستشو دهید. برای حداقل ۳ تا ۴ هفته هر روز این کار را تکرار کنید . شما متوجه بهبود قابل توجهی پس ۸از  تا ۱۰ روز خواهید شد. Follow 👉 🆔️ @iliyarBlog Follow 👉 🆔️ @iliyarFun 🌐 www.iliyar.com

    A post shared by ایلیار بلاگ | iliYarBlog (@iliyarblog) on

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.