قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » آرایش و زیبایی » مدل های برس گرد سشوار
فروشگاه اینترنتی ایلیار
برس گرد
برس گرد

مدل های برس گرد سشوار

  • در بخش آرایش و زیبایی از مجله اینترنتی ایلیار قصد داریم مدل هایی از مدل های برس گرد سشوار را قرار دهیم. در ادامه مطلب این مدل های را مشاهده میکنید. امیدوارم مورد پسند همه شما قرار بگیرد.

    برس مو که نام لاتین آن، Hair Brushes است انواع مختلفی دارد که دارای کاربردهای مختلفی است.

    برس گرد سشوار
    برس گرد سشوار

    انواع برس ها و کاربردشان:

    برس پهن چهارگوش (برای صاف کردن موهای بلند)
    برس حالت‌دهنده (برای حجم دادن به ریشه موها)
    برس بالش‌دار (برای موهای بلند و ظریف)
    برس بیضی (برای موهای پرپشت و ضخیم و زبر)
    برس گرد بزرگ (برای صاف کردن موها)
    برس دندانه چوبی (برای موهای فر)
    برس گرد کوچک (برای موهای  نازک و شکننده‌)
    برس جدا کننده (برای موهای لایه لایه)
    برس‌های حرارتی (برای راحت کردن سشوار)
    برس تونل دار (برای پرپشت کردن موها)

    برس گرد سرامیکی
    برس گرد سرامیکی

    برس زدن مو یکی از معمولی‌ترین و ابتدایی‌ترین کارهایی است که افراد انجام می‌دهند، اما آیا تا به حال به این مسئله فکر کرده‌اید که ممکن است انتخاب نامناسب برسی که به کار می‌برید، موجب ایجاد موخوره، ریزش مو و مشکلات دیگر شود.

    اینکه بدانید چه برسی برای موهایتان مناسب است، اهمیت زیادی دارد. چنین انتخابی به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله نوع و جنس موها، اندازه موها، نوع کوپ و حالتی که می‌خواهید به آنها بدهید و البته راحتی شما.    

    برس‌ از آن دسته محصولاتی است که انتخاب درست آن، هم در حالت گرفتن موها تاثیر دارد و هم در کاهش آسیب‌های وارد شده به موها؛ زیرا انتخاب نادرست می‌تواند هم باعث آسیب حرارتی به موها شود و هم شکنندگی‌ موها را افزایش دهد و در موها ایجاد وز کند.

     برس گرد بزرگ، برای صاف کردن موها

    اگر دوست دارید موهایتان حالت‌دار شود یا به دنبال ایجاد موهای موج‌دار هستید، این برس برایتان مناسب است، البته چنین برسی برای صاف کردن موهای خیلی فر یا موهای کوتاه هم خیلی به کار می‌آید.

    برس گرد کوچک، برای موهای  نازک و شکننده‌

    اگر موهایتان خیلی نازک و شکننده‌ است؛ سراغ یک برس گرد کوچک بروید. همچنین بهتر است برس شما چوبی باشد، چرا که برس فلزی به راحتی موهای شما را می‌سوزاند و به آنها آسیب می‌رساند.
    برس گرد بزرگ
    برس گرد بزرگ

     

      برس‌های حرارتی، برای راحت کردن سشوار

    چنین برس‌هایی برای سشوار کشیدن ایده‌آل است، چرا که گرم شدن سطح برس می‌تواند تکمیل‌کننده گرمای سشوار باشد. حالت گرد برس نیز باعث می‌شود موها بهتر حالت بگیرد.
    با برس گرد حرارتی کوچک می‌توانید فرهایی را در موها ایجاد کنید. هرقدر برس حرارتی شما بزرگ‌تر باشد، بهتر می‌توانید با آن موها را صاف کنید.

    برای شانه زدن مو و حالت دادن به موها بهتر است از برس گرد استفاده کنید. برس گرد انواع مختلفی دارد که بهترین نوع آن برس گرد حرارتی است.

    سعی کنید همیشه به هنگام شانه زدن موها از برس ضد عفونی شده استفاده کنید. استفاده از انواع برس چه در خانه چه در آرایشگاه، برای جلوگیری از بیماری ها نیاز به ضد عفونی شدن دارد.

    در آرایشگاه زیاد به بهداشت برس توجه نمی‌کنند و همان برس را که بر سر مشتری قبل از شما زدند، و پر از مو است بدون تمیز کردن بر سر شما هم می‌زنند. این کار خود باعث ایجاد آلودگی و بیماریهای پوست و مو می‌شود. در این مطلب توصیه‌هایی ارائه می‌دهیم برای شانه زدن مو به سبک بهداشتی و زیبا.

    برس گرد بزرگ
    برس گرد بزرگ

    برس گرد برای براشینگ مو بیشتر استفاده می‌شود و انواع مختلف آن در بازار موجود است. بهتر است برای شانه زدن مو های کوتاه از برس گرد با قطر کم استفاده شود.
    همچنین برای شانه زدن مو های بلند بهتر است از برس گرد با قطر بیشتر استفاده شود. برای حالت دادن به ریشه مو هم می‌توانید از برس گرد استفاده کنید. جنس آن هم در حالت دادن به مو تاثیر گذار است.

    برای حالت دادن و شانه زدم مو های فر بهتر است از برس گرد با پوشش چوبی و موی طبیعی استفاده کنید. بهترین نوع برس گرد نوع سرامیکی آن است چون به هنگام شانه زدن حرارت را بین تمام مو یکنواخت پخش می‌کند.

    هیچوقت برای شانه زدن مو و براشینگ موهایتان خیس نباشد چون حالت نمی‌گیرد. برای شانه زدن مو با برس پیچ باید موها را تقسیم بندی کنید و لایه لایه شانه بزنید. برای اینکار باید از پایین مو شروع به شانه زدن مو کنید تا کم کم به بالای مو برسید. برای براشینگ بجای شانه زدن مو با برس پیچ و سشوار می‌توانید از برس گرد حرارتی استفاده کنید.

    برس گرد
    برس گرد

    نحوه تمیز کردن برسهای گرد

    برای پیشگری از بیماریها بهتر است هر ۲ هفته یکبار برس خود راضد عفونی کنید. برای تمیز کردن برس گرد ابتدا با یک وسیله نوک تیز موهای لابلای آن را خارج کنید و سپس آن را درون محلول الکل قرار دهید، ویا اینکه با آب و صابون بشویید. شانه زدن مو با برس تمیز و بدون چربی، به خوبی به مو حالت می‌بخشد. اگر نخواستید برای ضدعفونی از الکل استفاده کنید، می‌توانید از سرکه استفاده کنید.

    سعی کنید هربار به که به آرایشگاه می‌روید، برس خودتان را ببرید، و از برس دیگران استفاده نکنید. استفاده از برس گرد مشترک باعث می‌شود که سلولهای مرده کف سر بقیه افراد به پوست سر شما منتقل شود. به آرایشگراتان بگویید که هنگام شانه زدم مو های شما از برس پیچ ضدعفونی شده استفاده کند.

    برس گرد سشوار
    برس گرد سشوار

    همیشه در آرایشگاه برای شانه زدن مو از برس پیچ خودتان استفاده کنید

    امروزه بحث شپش خیلی زیاد شده است. بنابراین برای جلوگیری از این کار در آرایشگاه از برس پیچ خودتان برای شانه زدن مو استفاده کنید. انتقال شپش علاوه بر برس از راه سنجاق و کلیپس های مشترک در آرایشگاه هم امکان پذیر است. پس تا جایی که می‌توانید بهداشت وسایل شخصی مثل برس را رعایت کنید.

    حتما بعد از دیدن عکس های مدل برس گرد نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تا در پست های بعدی از آن ها استفاده کنیم.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    مطلب پیشنهادی

    بهترین عطر پاییزی زنانه

    خوشبوترین و بهترین عطر پاییزی زنانه کدام هست؟

     عطر پاییزی زنانه بالاخره فصل زیبای پاییز هم داره فرا میرسه و از گرمای وحشتناک هوا کم …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.