قالب وردپرس بیتستان پرنده فناوری
خانه » وب مستر » انواع سئو سایت را بدانید
فروشگاه اینترنتی ایلیار
انواع سئو
انواع سئو

انواع سئو سایت را بدانید

  • سئو انواع مختلفی داره که اگر قصد بهینه سازی سایت خود را دارید، باید با سئو و انواع سئو آشنا بشید.لازم به ذکر هست که برای سئو کردن سایت خود عوامل زیادی دارای اهمیت هست،سئو کردن تصاویر ، تگ های مناسب از جمله این موارد می باشد . در ادامه با مجله اینترنتی ایلیار همراه باشید

    انواع سئو

    • سئو کلاه سیاه
    • سئو کلاه سفید
    • سئو کلاه خاکستری
    • سئو داخلی (On Page SEO)
    • سئو خارجی (Off Page SEO)

    سئو کلاه سیاه

    مجموعه‌ای از دستورات دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا، بکار می‌رود.که این روش غیر اخلاقی و غیر قانونی می باشد.

    سئو کلاه سفید

    سفید به مجموعه تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد. که این به معنی فریب یا دستکاری موتور‌های جستجو و یا کاربران به هیچ وجه نیست. که بهترین راه و روش برای بهینه سازی و سئو سایت هست.

    سئو کلاه خاکستری

    این نوع سئو ترکیب روش های سئو کلاه سفید و کلاه سیاه است. با این حال در آن از تکنیک هایی استفاده می شود که هنوز جای ابهام دارند و مورد تایید یا تکذیب گوگل قرار نگرفته اند. در این نوع سئو نیز مانند سئو کلاه سیاه احتمالا زود به نتیجه میرسید و در عین حال ریسک بالایی دارد.

    سئو داخلی و خارجی
    سئو داخلی و خارجی

    سئو داخلی (On Page SEO)

    به مجموعه اقداماتی گفته میشود که از مرحله خریداری هاست و دامنه شروع می شود و به طراحی داخلی سایت ، سرعت لود سایت و سایر عوامل دورونی ختم می گردد این مجموعه اقدامات بر روی سایت انجام می شود

    سئو خارجی (Off Page SEO)

    تمام چیزهایی است که می‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند) متمرکز می‌شود سپس با استفاده از روش‌هایی که در خارج از وب سایت انجام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

    اگر این مقاله مورد توجه شما قرار گرفت انتقادات و پیشنهادات خود را نیز در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. ممنون که با مجله اینترنتی ایلیار همراه بودید!

    خوشحال میشویم صفحه اینستاگرام ایلیار را دنبال کنید .

    هم چنین در صورت تمایل از فروشگاه اینترنتی ایلیار دیدن کنید .

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    مطلب پیشنهادی

    فارسی سازی وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس

    فارسی کردن پیشخوان وردپرس فارسی کردن وردپرس میتونه با روش‌های مختلفی انجام بگیره که شاید در …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.